Romány

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace12. 3. 2023
Počet zobrazení600×
Hodnocení4.46
Počet komentářů14

“Elektrizuješ!” tvrdí, že na vine som ja. Znova sa pokúsime o dotyk. Puk, ďalší úder. “Je to suchý vzduch.” Ide do kúpeľne, pustí si na ruky vodu, vlhkými rukami si prejde po nohaviciach. “K tomu krepsilonky, sme ako malé elektrárne,” pobozká ma. Idem si aj ja zvlhčiť ruky. “Tak vieš, prečo má Pinokio nervy, keď ide okolo zápalkárne?” figliarsky sa usmieva.

  • black
Stylklasika
Datum publikace10. 3. 2023
Počet zobrazení639×
Hodnocení4.22
Počet komentářů10

“Palino, ja by som to prvý raz chcela zažiť s tebou,” pošepla mu. Paľo sklopil oči. “Alis nie, to ja nedám,” priznal. “Stalo sa niečo?” “Myslel som si, že je to za mnou, že to zvládnem,” hovoril pomaly. “Stále ho miluješ?” položila mu otázku. Paľo prikývol a začali mu padať z očí slzy. “Chceš byť sám?” dotkla sa rukou jeho tváre. Paľo sa postavil a začal sa obliekať.

  • Bamira
Stylromantika
Datum publikace6. 3. 2023
Počet zobrazení1979×
Hodnocení4.18
Počet komentářů5

Darmo jsem se vzpíral, darmo jsem se snažil odolávat, ten kluk už se mi dávno dostal pod kůži, už dávno zabral veškerý prostor v mém srdci, ale jak to cítil on? Cítil to alespoň podobně, nebo si jenom užíval, využíval příležitost? Jaká na to byla odpověď? Chtěl jsem ji znát? Nebo jen prostě urvat, co se dalo? To určitě ne, to by mne těšilo ještě méně. Jedno setkání, jeden člověk, necelý den, a můj život byl naruby. Měl jsem pocit, že můj mozek se snaží vyskočit někam do vesmíru, hlava jako by byla oddělená od těla, byl jsem mimo. Poprvé v životě jsem si nevěděl rady.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace5. 3. 2023
Počet zobrazení649×
Hodnocení4.60
Počet komentářů6

“Andrej, ty si už niekedy robil to…,” neviem, ako presne nazvať maznanie sa s našimi vtákmi s ústami. “Myslíš fajku alebo učene orál?” pomôže mi Andrej. “Áno, to,” pritakávam. “Bohužiaľ robil. Mirko, ale skutočne krásne a ozajstné to bolo až s tebou,” ovinie mi ruku okolo krku a začne ma bozkávať.

  • black
Stylklasika
Datum publikace3. 3. 2023
Počet zobrazení741×
Hodnocení4.02
Počet komentářů12

Paľo išiel za Alicou. “Pali, ak chceš, môžeme sa stretnúť aj po lyžiarskom.” “Alis, nie som proti, ale chcem ťa upozorniť, že my dvaja môžeme byť len kamoši,” povedal jej Paľo úprimne. “Veď si vravel, že nemáš dievča,” reagovala prekvapene. “To aj platí, ty si si nič nevšimla?” “A čo?” “Ja som vo vzťahu. Som gay, Alis,” pritisol ju k sebe. “S Petrom, však,” mala slzy na krajíčku, lebo k Paľovi cítila nesmiernu náklonnosť.

  • Bamira
Stylromantika
Datum publikace27. 2. 2023
Počet zobrazení2505×
Hodnocení4.19
Počet komentářů7

Nefungovaly mu brzdy, zastavil se až na mých zádech, a aby mne nepřirazil na desku, rychle mne pevně uchopil v bocích, jeho penis mne tlačil mezi půlkami. Hlavu mi položil na rameno, aby viděl, co dělám. Oči jsem nespouštěl z mléka, aby mi nezpěnilo, a prstem jsem mu ukazoval, kde vzít nůž, kde talíř, talíř z vrchní skříňky nade mnou, ukázal jsem prstem kolmo nahoru nad svou hlavu. Stavěl se na špičky a jeho penis se mi mezi půlkami posouval nahoru až na kříž, tvrdl mu. V té chvíli jsem na moment ztvrdl i já v očekávání jeho klesání na paty a přesun jeho klacku mezi mé půlky. Ucítil jsem jeho vlahý teplý dech na uchu. Nebezpečná situace, silně jsem se přemáhal, nechtěl jsem se opařit téměř vroucím mlékem.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace26. 2. 2023
Počet zobrazení721×
Hodnocení4.26
Počet komentářů11

“Nekňourej, brouku, mne to už chytlo. Koukni jako šilhám rukama,” začne Andrej parodovať Fredyho v češtine. “Šilhá se očima vole, né?” zakosím aj ja do češtiny. “Možno máš pravdu, to je asi žmurkať,” uvedomuje si Andrej chybu. “Myslím, že žmurkať je mrkat, ale šilhat, to je…,” neviem si teraz ja spomenúť na správny slovenský výraz, ale priblížim obe zrenice k nosu a názorne mu to ukazujem. “Ahá, máš pravdu, to je škúliť,” napadne Andrejovi ten správny preklad.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace22. 2. 2023
Počet zobrazení3476×
Hodnocení4.29
Počet komentářů7

„Můj drahý Šimone, ještě než přistoupíš k nezvratné akci, projeď si diář. Myslel jsem, že s tím výletem dnes počítáš, když už jsme ho třikrát, kvůli tvému sexuálnímu apetitu, odložili. Počtvrté bude po mém! Nevytáhl jsem paty z Karlovic už měsíc, pořád pracuju, tak mi nekaz radost a nechej mě pro jednou relaxovat jen tak v přírodě… Potřebuju si dobít baterky. A večer, jak budeme příjemně unavení procházkou, tak…,“ pokrčil rameny, sladce se pousmál a pohladil jej po tváři.

  • Bamira
Stylromantika
Datum publikace20. 2. 2023
Počet zobrazení3834×
Hodnocení4.22
Počet komentářů12

„Nechceš fajku za päťdesiat?“ Koukám na kluka asi stejně starého jako já, stojícího ve dveřích nádražní haly směrem k stanovišti taxi. „Co prosím?“ „Či nechceš vyfajčiť za päťdesiat.“ „Ne, děkuji.“ „Potrebujem si zarobiť nejaké peniaze na vlak a tiež som dva dni nejedol.“ „Pojď, najíš se a řekneš mi, jak ses dostal do takové situace, že musíš dělat to, co jsi mi nabízel.“

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace19. 2. 2023
Počet zobrazení802×
Hodnocení4.79
Počet komentářů9

“Ukáž vtáka,“ prikazuje Stano. “Obyčajný normál, na teba sa nechytá,” konštatuje Čierny Peter. “Háčik, si na rade!” Andrej vytiahne svojho krásavca. Všetkým je na prvý pohľad jasné, že ide o pekný kúsok. Andrej oblúkom začne šťať, je asi pol metra od poslednej značky, ale jeho prúd silnie a preští najvzdialenejšiu značku minimálne o 20 cm. Chalani jasajú. “Andrej! Háčik je víťaz!” oslavujú ho, ako keby vyhral maratónsky beh. Viacerí tvrdia, že ho má aj najdlhšieho. Stano si sťahuje tepláky, porovnávajú si ich navzájom.

  • black
Stylklasika
Datum publikace17. 2. 2023
Počet zobrazení711×
Hodnocení4.12
Počet komentářů10

“Už som si myslel, že neprídeš,” trochu sa pousmial Peter. Bol šťastný, že peháč prišiel. Paľo sa k nemu nahol a jemne ho pobozkal. “Ty si pil Pali?” prekvapene sa ho opýtal, lebo v jeho dychu cítil alkohol. “Chcel si ísť niekam autom?” Peter pokrútil hlavou. Vytiahol fľašu vodky. Zasunul ju nazad do bundy. “Čo sa to zas s nami deje, Palino?”

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace13. 2. 2023
Počet zobrazení2009×
Hodnocení4.70
Počet komentářů5

Ještě jednou se rozhlédl, a když se ujistil, že kromě jich dvou, kteří se nacházeli ve vlastním světě, nikde nikdo není, poodtáhl gumu mých boxerek. Srdce se mi divoce rozbušilo, a pokud jsem do té chvíle nebyl rudý jako rajče, tak v ten moment už rozhodně ano.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace12. 2. 2023
Počet zobrazení787×
Hodnocení4.79
Počet komentářů6

Cítim, ako sa jeho bradavky menia na kamienky. Neuveriteľné, aké sú obe naše telá na seba vnímavé. Ďalšie miesto, kde pociťujem elektrizovanie, je môj pupok. Andrej mi ho láska jazykom. Naše vianočné stromčeky už túžobne stoja a chceli by vypustiť svoj salónkový fondán vášne. My v objavovaní jeden druhého pokračujeme. Andrej si na mňa líha celým telom. Mám strach, že sa napichne na môj stožiar. Cítime, ako nás naše stromčeky otláčajú. Andrej mi vsunie svoj stromček medzi stehná a robí prírazy. Ja ho hladkám a hryziem do ucha tak, ako mi to robí aj on.

  • black
Stylklasika
Datum publikace10. 2. 2023
Počet zobrazení717×
Hodnocení4.48
Počet komentářů8

Rytmus sa začal zrýchľovať. Tichým ranným lesom sa niesli ich zvieracie zvuky. Asi 20 metrov od nich vyšli dva mladé 4 ročné jelene desatoráky. Zastali a pozerali na milujúcu sa dvojicu, ktorá sa dostala k vrcholu. Paľo v zášklboch plnil Petrovo vnútro teplým semenom. Striekať začal aj Peter. Jelene zastali, stále na nich hľadeli. Peter otvoril oči, drgol do Paľa. Oči chlapcov sa stretli s očami krásnych budúcich kráľov lesa. Chvíľu na seba pozerali. “No čo, kamoši, chcete sa pridať?” oslovil ich Peter. Až na Petrov hlas sa jelene prebrali z údivu a z toho, čo videli. Rozbehli sa po zasneženej pláni.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace9. 2. 2023
Počet zobrazení1999×
Hodnocení4.88
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2023

Seděli na posteli vedle Jakuba. Martin si klekl a sklonil hlavu do Lukášova klína. Jak celou dobu toužil po tomto okamžiku. Ten držel jednou rukou spícího Jakuba a druhá skončila v černi vlasů. Pak vyzvedl svého milovaného chlapce k sobě. Teď byl on tím klečícím a po dlouhé době odloučení si dopřával nebeské slasti. Oba si pak lehli z každé strany k Jakubovi. Zítra si budou moci vychutnat celou lásku, jak bývali zvyklí. Jejich ruce se spojily nad Jakubovou hlavou. Zítra, jak úžasné a krásné může být tak obyčejné a všední slůvko.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace5. 2. 2023
Počet zobrazení835×
Hodnocení4.81
Počet komentářů8

“Pozri, týchto nám bol čert rohatý dlžný,” pošepnem mu. “Nemaj nervy!” upokojuje ma. “No čo borčekovia, čo ste robili v tých kríkoch?” provokatívne sa pýta Stano. “Čo asi? Bozkávali sa a vyhonili si,” povie s takou samozrejmosťou Andrej, až mi to vyrazí dych. Mám dojem, že sa asi zbláznil. Cítim, že sa červenám.

  • black
Stylklasika
Datum publikace3. 2. 2023
Počet zobrazení813×
Hodnocení4.42
Počet komentářů6

“Tvoj foter nosí pančucháče?” prekvapene pozrel na Petra. “Vidím ich na ňom prvý raz,” bol prekvapený aj Peter. “Asi by sme ho mali vyhoniť, nech mu to nesekne na mozog,” polohlasom zavtipkoval Peter. “Áno, áno…,” šepkal Stenly. Chalani prekvapene na seba pozreli.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace2. 2. 2023
Počet zobrazení1672×
Hodnocení4.86
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2023

Když scházel z pavlače vedoucí k ložnicím hostů, potkal Johana. Ten ho vzal za ruku a zavedl kousek od schodů, do malé komory. Ještě nezapadla závlačka na petlici a už strhávali ze sebe oblečení. Jejich těla přilnula k sobě, jako by k tomu byla stvořena. Jazyky vzájemně vnikaly do úst, těla slepená potem vydávala mlaskavé zvuky. Jejich vyvrcholení hraničilo se ztrátou vědomí. Než vyšli ven, otřeli se vlhkým plátnem.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace29. 1. 2023
Počet zobrazení994×
Hodnocení4.84
Počet komentářů12

Budím sa na to, ako Andrej protestuje. “Nie, nie, nechaj ma prosím! Nie, nerob to!” chvíľami prosí, chvíľami nadáva. “Andrej, Andrejko, čo je? Čo ti robím?” som preľaknutý, že som mu ublížil. Andrej pokračuje v prosbách, jeho hlas je zúfalý. Zúfalstvo chytá aj mňa. Zažínam svetlo. Andrejovi stekajú po lícach slzy. Stále opakuje.

  • black
Stylklasika
Datum publikace27. 1. 2023
Počet zobrazení672×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3

“Ale, ale, kolega Bystrický, nezdalo sa mi, že ste taký zarytý homofób.” “Aký som ti ja kolega, okamžite ma pusti!” ručal od bolesti Juraj. Paľo si ho otočil a pozeral mu do očí. “Pustím, neboj sa, ale najprv mi povedz, čo máš proti buzerantom? Ublížili ti?” nevydržal prenikavý pohľad Paľových očí a klopil zrak. “To nie, ale…,” strácal pevnú pôdu pod nohami. “Tak sa Lukimu ospravedlň, lebo to z teba vytrieskam, potom budeš môcť hovoriť, ako ti buzerant ublížil!”

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace26. 1. 2023
Počet zobrazení1664×
Hodnocení4.73
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2023

Čeněk se zcela poddával Matějovu objetí. Vždyť je vše tak krásné cítit pronikání svého milence, poskytnout svůj nektar jeho chtivým ústům. Proč hledat něco víc? Ale stejně tak cítil, bude-li příležitost, nedokáže odolat až trýznivé touze po Johanovi. I Matěj vzpomínal na Simona. Uběhl půlrok, neobjevil se. Zato Hanka jeho Jáchym seznamoval neustále s novými způsoby lásky. Co taky jiného, vždyť byl k poskytování těchto služeb vychován. Rozhodně se oba dva nemuseli do ničeho nutit.

  • mišo64
  • black
Stylromantika
Datum publikace22. 1. 2023
Počet zobrazení2049×
Hodnocení4.75
Počet komentářů14

Teším sa. Príjemný pocit sa mi rozlieva po celom tele. Budem mať svojho ochrancu. Svojho anjela strážneho. Vtedy ešte netuším, že za tým neskutočne milým chalanským úsmevom sa skrýva aj čert pokušiteľ. Cítim, že môj malý v teplákoch chce byť znova veľký. Vidím, ako Andrejov pohľad skĺzne tým smerom. Prosím, Andrej, prosím, nerob to, lebo zas budem mať v teplákoch raketu Sojuz pripravenú na štart.

  • black
Stylklasika
Datum publikace20. 1. 2023
Počet zobrazení660×
Hodnocení4.44
Počet komentářů9

“Ty kokso! Si si neumyl ruky! Ja skapem,” jačal Paľo. “Čo mám robiť?” bol zdesený Peter, že zas svojmu miláčikovi spôsobil nechtiac bolesť. “Máte ľad? Ale nechyť ho do rúk!” Peter vybral z mrazničky ľad a zobral ho rukavicami na horúce veci. “Ako ti pomôžem, Palino?” chcel byť nápomocný Peter. “Dones lubrikant a frcgumu, ak máš, a aj chirurgické rukavice,” dával ďalšie inštrukcie. Medzi tým vyklepol ľad. Jednu kocku si priložil na žaluď, druhou krúžil okolo konečníka.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace19. 1. 2023
Počet zobrazení1620×
Hodnocení4.64
Počet komentářů1
Oceněnípovídka roku 2023

„Pamatuješ, můj pane, jak Hanek s Čeňkem přišli k otci Jeronýmovi a nabízeli své životy za můj? Já bych také neváhal, kdyby se vrátil Martin. Asi mě stesk nikdy neopustí. Když se milujeme, cítím ho stále, jako by byl s námi. Nic krásnějšího jsem nepoznal a kolikrát si toho nevážil, co bych dnes za to dal.“ Čeněk, ač milování s Matějem bylo vzrušující jako vždy, občas v duchu viděl i Johana. Tu neskutečnou drásající touhu, kterou neměl sílu zaplašit. Jen Hanek se svým cizokrajným Jáchymem si užívali lásky plnými doušky. Naučil ho už spoustě českých slov a on na oplátku korejských. Samozřejmě většinou okolo milování.

  • black
Stylklasika
Datum publikace13. 1. 2023
Počet zobrazení775×
Hodnocení4.46
Počet komentářů12

Jazykom mu ešte poláskal vädnúci penis a presunul sa k Petrovi. “Ty moje zvieratko,” povedal mu nežne. “Ty môj divoký kanec, s tebou je každý okamih krásny,” chlapci po náročnom víkende zaspali v posteli, hoci nebolo ešte ani 9 hodín. Cez noc sa ešte dvakrát zobudili a dvakrát sa pomilovali.