Romány

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace23. 12. 2021
Počet zobrazení1309×
Hodnocení4.69
Počet komentářů6

I když Sam ten vánoční shon neměl rád a svátky by raději proležel v posteli, na stromku si vždy zakládal. A jelikož on nikam nemůže, oni skloubí dvě věci do jedné. Vánoční L.A. bylo vždy nádherné a věřil tomu, že se jim bude líbit. Aspoň nějaký symbol, když u nich se sněhu moc nedočkají. Teda, záleží, kde taky zrovna jsou.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace9. 12. 2021
Počet zobrazení1265×
Hodnocení4.66
Počet komentářů15

„Nastupuju do nové práce. Ta stará mě začala docela zmáhat a finančně na tom budu v té druhé firmě o dost líp,“ odpověděl mu doufaje, že se jeho detektiv nebude moc vyptávat. Štědrý den byl za necelý týden a on měl den před ním pohovor s novým šéfem, vysvětlil mu pak.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace2. 12. 2021
Počet zobrazení1269×
Hodnocení4.54
Počet komentářů15

Roman seděl zaražený a přehrával si v hlavě všechny možné scénáře. Od těch špatných až po ty možné dobré, než se vrátil zpět do reality a kouknul na Sama, jak se před ním schovává se sklopenou hlavou. I když na něj nechtěl tlačit, stejně ho nakonec znovu pobídnul.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace25. 11. 2021
Počet zobrazení1332×
Hodnocení4.48
Počet komentářů15

Seděl pootočený k Samovi a sledoval nadšení v jeho tváři. Občas sice výraz vystřídal smutný pohled, když se dostal k tomu, jak propásl jejich důležité chvilky, a dokola se za to omlouval, ale při ujištění, že si to pak všichni vynahradí, povídal dál a dál, protože Roman ani snad neměl co říct a většinu doby mlčel. U nich se toho moc nedělo. Život jim proudil stále stejně pomalým a nudným tempem, na rozdíl od toho Samova, který ho v ty dny zajímal nejvíc.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace18. 11. 2021
Počet zobrazení1064×
Hodnocení4.55
Počet komentářů6

Slyšel dva mužské hlasy a smích vycházející z místnosti. Oba je moc dobře znal. S třesoucími se koleny se zastavil ve futrech kuchyňky a nevěřícně pohlédl do Romanovy tváře. „Romane?“ zašeptal Sam potichu, jako by se bál, že kdyby jeho jméno vyslovil nahlas, vypařil by se.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace11. 11. 2021
Počet zobrazení1334×
Hodnocení4.58
Počet komentářů10

Teď ale seděl Sam na posteli, koukaje do zdi. Zbýval mu poslední den a v hlavě měl proto prázdno. Nechtělo se mu pryč, nechtělo se mu od Romana. Jen myšlenka na tu vzdálenost, která je rozdělí, tížila jeho srdce. Bylo mu z toho všeho do breku. Svalil se na postel a zavřel oči. Všude kolem sebe měl rozházené oblečení, které měl nachystané na zabalení.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace4. 11. 2021
Počet zobrazení1279×
Hodnocení4.54
Počet komentářů6

Policista naproti němu se na něj zahleděl, než nakonec přikývl v souhlas. Nějak podvědomě tušil, co se snaží Petr udělat. Bylo to proti pravidlům, ale na jednu stranu věděl, že psychika člověka, který se dozví něco takového, může napáchat hodně. Navíc, proč mít ve vězení někoho, kdo vlastně nic neudělal, jen se nechal ovládnout emocemi a strachem, když už viníky mají dva.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace28. 10. 2021
Počet zobrazení1280×
Hodnocení4.54
Počet komentářů12

Sam chápal, jak mu musí být, a proto držel a mlčel. Jen tu tak bosky stál a objímal a tišil bolest muže, jehož miloval. Po chvilce to stejně nevydržel a oba je znova dovedl do svého bytu, kde na ně stále na tom samém místě čekal Honza s naprosto zachmuřeným obličejem.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace21. 10. 2021
Počet zobrazení1608×
Hodnocení4.58
Počet komentářů17

Nejdříve si Sam myslel, že dotyk dlaně patří jeho otci, jaké překvapení pro něj bylo, když ho po pár minutách na nohy vytáhly Romanovy paže. Být mu dobře, nejspíš by začal protestovat a poslal by ho pryč, teď se jen zmohl na jedinou otázku. „Co tady děláš?“ vyšlo mu z chvějících se úst, když byl s podpíráním odveden zpátky pod peřinu.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace14. 10. 2021
Počet zobrazení1342×
Hodnocení4.33
Počet komentářů13

Roman tam stál a koukal na něj jak na zjevení. Nejspíš se snažil pobrat to, co se stalo. Jak to mohl vědět? Vždyť mu nikdy nenaznačil, že by to mohl být on. Jak mohl vědět, že on zabil jeho bratra? Ztěžka dosedl na židli a složil hlavu do dlaní, zatímco se Honza objevil v místnosti.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace7. 10. 2021
Počet zobrazení1233×
Hodnocení4.63
Počet komentářů13

Po té větě, kterou slyšeli, se po sobě s Honzou překvapeně podívali. Co by asi tak mohli jejich kolegové z frýdeckého oddělení mít, že je nutná jejich přítomnost? Ta otázka běhala hlavami obou mužů, než Sam odpověděl, že za chvilku dorazí, a Honza na dálnici víc šlápl na plyn.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace30. 9. 2021
Počet zobrazení1629×
Hodnocení4.58
Počet komentářů9

Roman zeslabil plyn pod svíčkovou omáčkou, kterou měl skoro hotovou, a konečně šel přivítat svého hosta, jak se patří. Došel k postavě opřené bokem o futra, omotal mu ruce kolem pasu a sklonil se pro polibek. Byl rád, že ho měl znovu u sebe. Pak si vzpomněl na jejich předešlý den a sjel dlaněmi níž.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace23. 9. 2021
Počet zobrazení1379×
Hodnocení4.44
Počet komentářů9

Sam si začal v hlavě dávat všechno dohromady. Potřeboval vědět i zbytek, aby si mohl poskládat celý obrázek a možná tak přijít na to, kdo zabil Viktora. Roman mu tvrdil, že on to nebyl, a věřil tomu. Snažil se tomu věřit. Jenže teď se ukázalo, že motiv k zabití bratra by měl. Při pohledu na Romana ale věděl, že by něco takového nezvládl. Když ne on, tak kdo? A proč mu to Roman neřekl?

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace16. 9. 2021
Počet zobrazení1369×
Hodnocení4.51
Počet komentářů7

A to teď právě potřeboval. Potřeboval myslet i na něco jiného než na to, že mu Roman něco tají a on neví co. Sžíralo ho to a potřeboval nějak upustit páru, protože kdyby hned jel za Romanem, nejspíš by mu jednu vrazil. Sice se nerad mlátil, neliboval si v násilí, když nebylo nutné jako sebeobrana při zatýkání nebezpečných zločinců, jemu by ale teď s chutí opravdu jednu do zubů dal.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace9. 9. 2021
Počet zobrazení1417×
Hodnocení4.66
Počet komentářů13

Stáli na chodbě a čekali. Ve dveřích kanceláře vyšetřovatelů se objevila mladá dívka s dlouhými hnědými vlasy. Sam si ji pozorně prohlédl a na chvilku se zamyslel. Docela se podobala dívkám z případu, s nímž se první dny seznamoval po svém příchodu. I výškou byla mrtvým dívkám podobná. Jenže tahle přišla kvůli smrti Viktora. Už ho předtím napadlo, zda třeba nemají oba případy něco společného, jenže bez důkazů nemůže nic takového potvrdit, ale ani vyvrátit.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace2. 9. 2021
Počet zobrazení2164×
Hodnocení4.69
Počet komentářů11

Sam při tom vyzpovídání Romana úplně zapomněl na to, v jakém stavu se nachází, a znovu se po těch slovech začervenal. Mezitím, co snídal, na sebe stihl navléct aspoň boxerky. I tak byl pořád skoro nahý a ulepený po předešlé noci. Těm horkým rtům však nešlo odolat a polibku se vůbec nebránil.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace26. 8. 2021
Počet zobrazení1688×
Hodnocení4.60
Počet komentářů9

Roman celé jeho počínání sledoval, a když pohlédl na pietní místo, bylo jasné, proč to Sam udělal. Nehodilo se to. Ne na místě, kde jeho bratr naposledy vydechl. Modlil se jen, že to byl jediný důvod a nebylo to proto, že ho chtěl nadobro odmítnout.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace19. 8. 2021
Počet zobrazení1662×
Hodnocení4.56
Počet komentářů20

Sam nechápal, co se děje. Vždycky, když řešili nějaký složitý případ, už v tuhle dobu nějakou stopu měl. Ale teď nemá nic. Ani náznak, který by se dal použít. Proto se utvrdil v tom, že se muselo stát něco, čím Viktor svého vraha naštval. Ale co? Byla v tom ta jejich neznámá, nebo snad provedl něco, co neměl?

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace12. 8. 2021
Počet zobrazení1688×
Hodnocení4.60
Počet komentářů13

Samovi to ale stejně nedalo a se zájmem začal procházet složky. Věděl, že tohle je práce na delší dobu, ale chtěl si udělat aspoň okrajovou představu o jejich oběti. Honza pak s Petrem stáli chvilku za ním a plánovali, kdy navštíví rodiče bratrů Škárových, když se Samovi rozezvonil telefon. Trošku to s ním škublo, když začala hrát melodie, ale neváhal a hovor přijal. Na druhé straně se ozval hlas realitní agentky, která mu opět nenesla dobré zprávy. Byt, o který měl zájem, musela bohužel pronajmout někomu jinému.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace29. 7. 2021
Počet zobrazení1914×
Hodnocení4.55
Počet komentářů11

Zpovzdálí si toho Sam moc nevšiml, ale teď měl na muže dobrý výhled a v hlavě mu něco vybouchlo tak, že ani připomínka toho, proč tam vlastně jsou, ten výbuch neutišila. Se zaujetím si bratra jejich oběti prohlížel a to, že mezitím je stačil Petr představit, mu skoro uniklo. Nemohl od Romana odtrhnout oči.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace15. 7. 2021
Počet zobrazení2443×
Hodnocení4.67
Počet komentářů16

V ten moment se Samovo srdce rozběhlo jako splašené. Uvědomoval si postupně, že již není cesty zpět. A ještě víc si to uvědomoval, když udělal první krok do letištní haly. Tam ho o pár metrů dál čekal starší policista v uniformě, drže papír s jeho jménem. Sotva ho spatřil, vydal se k němu.