Romány

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace9. 10. 2020
Počet zobrazení1501×
Hodnocení4.87
Počet komentářů6

Upřel pohled na Elstara. Hlavu opřenou o opěrku křesla, ruce volně na područkách, rozhozené nohy do stran. Lákavý pohled na muže, který mu je od chvíle, kdy se setkali, na blízku. Mladík listinu odložil, prohlížel si klidnou tvář spícího muže. Vstal, došel k němu, jemně pohladil strniště na milované tváři, prsty přejel po jizvě. Sklonil se a přitiskl své rty na Elstarovi, zlehka. Kolem boků se mu nečekaně rychle ovinuly ruce, Elstar ho stáhl k sobě na klín, do pusy mu vrazil jazyk. Lukas se nebránil, vychutnával si dravý polibek, vnímal své tělo, které na to reagovalo téměř okamžitě. Zvědavá ruka mu sjela do kalhot. Vzdychl.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 6. 2020
Počet zobrazení1428×
Hodnocení4.95
Počet komentářů5

Odpoutal se od sladkých rtů, nevěřícně se díval na mladíka ve své náruči. Odstoupil, pohladil linii tváře, teď byl on ten, kdo couvl. Došel k velkému křeslu, sesul se do něho, se zavřenýma očima vstřebával své pocity. Nebyl v tom sám.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace8. 6. 2020
Počet zobrazení1428×
Hodnocení4.86
Počet komentářů9

Levan se řítil chodbami, míjel překvapené obyvatele vládcova sídla. Nezpomaloval, dveře místnosti, kde cítil Sebastianovu přítomnost, otevřel prudčeji, než bylo nutné. Spatřil Sebastiana a srdce se mu sevřelo. „Jsi zpátky,“ usmál se a vykročil mu vstříc. Lykan se na něho vrhnul, prudce ho přirazil ke zdi. Upír se stihl rukama zapřít o zeď, před rty se mu objevilo Levanovo zápěstí.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace21. 3. 2020
Počet zobrazení1783×
Hodnocení4.95
Počet komentářů4

Nikdo jiný v cele nebyl. Uslyšel kroky, rychle zavřel oči. „Zbytečný, chlupáči, na kamerách bylo vidět, že jsi vzhůru,“ upír se nehezky uchechtl. „Vydržíte dost, i ti vaši lidští mazlíci jsou docela odolní. Nakonec to z vás dostanu, o co tu jde. Nedovolím, aby nějakej zasranej vlčák se zrádcem vládli rodu. Zdechnete tu všichni a já si to teď konečně užiju. Musím Sebastiana něčím potěšit a myslím, že srdce jeho miláčka mu jako dárek udělá radost. Je fajn, že to uvidíš, můžeš mi dosvědčit, že je jeho.“ V ruce držel stříbrnou, tenkou dýku, když se plavným krokem blížil k Levanovi.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace7. 1. 2020
Počet zobrazení1421×
Hodnocení4.85
Počet komentářů0

Upír ze sebe sundával oblečení, volným krokem se vydal do horké koupele. Ponořený po krk, zavřené oči, voda lehce nadnášela jeho tělo. Pak pocítil lehké mrazení, věděl, že Levan je kousek a dívá se na něho. Nechal oči zavřené, jiná část jeho těla ho prozradila. Nejdřív slyšel zvuk vody, jak lykan rozrážel hladinu. Pak ucítil horké ruce stoupající od kotníků, přes lýtka, stehna až k jeho pasu.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace10. 12. 2019
Počet zobrazení1989×
Hodnocení4.99
Počet komentářů2

„Mám rád tvůj úsměv,“ zapředl. Chlapec k němu pozvedl pohled, sousto napůl cesty k pootevřeným ústům. Než mohl cokoliv odpovědět, Damien byl u něho, nenasytně ho políbil a povalil na postel. Tác se rozsypal, voda vylila. Bylo jim to jedno. Upírovy ruce se zabořily do jemných vlasů, rty se přesunuly na krk.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace11. 9. 2019
Počet zobrazení1728×
Hodnocení4.96
Počet komentářů2

Mladík si ho prohlížel s neskrývaným zájmem, i když měl pořád strach. A Damien se najednou cítil nesvůj. Byl to pro něho dost neobvyklý pocit. Pohled zvláštních očí se mu propaloval kůží. Prudce vstal, ale vůbec si neuvědomil, že stále drží Mathiase za bradu. Ten byl tak nečekaně rychle a dost bolestivě postaven na nohy. V úleku pootevřel rty, zhluboka se nadechl, ale ani se nepohnul. V Damienovi se vzedmula vlna touhy, měl chuť se sehnout a políbit Mathiase. Rychle ho pustil, odstoupil. Uhranutě se díval na mladíkovo tělo. Nedokázal si pomoct.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace10. 8. 2019
Počet zobrazení1843×
Hodnocení4.93
Počet komentářů4

Mladík se odlepil ze svého místa, pomalu se přibližoval. Štíhlé pružné tělo, nedokázal od něho odtrhnout oči. Když byl na dosah, natáhl po něm ruku. Uhnul mu. Už ho znal moc dobře, věděl, jak válečníka vyprovokovat. Ten se rozesmál a skočil po něm. Chytl ho za boky, strhnul bránící se tělo do vody, ale rychle ho vytáhl, aby se nenalokal vody. Chlapec se k němu přitisknul, rty se přisál na jeho.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace15. 5. 2019
Počet zobrazení2224×
Hodnocení4.93
Počet komentářů4

Sebastian se protáhl. Podíval se do Levanovy tváře. Vlkodlak poklidně spal. Pohledem klouzal po krku k odhalené hrudi, přejel si jazykem po rtech. Nebyla to chuť po krvi, co cítil. Byla to touha políbit milovaného, mít ho v sobě. Zasténal. „Co se děje?“ Lykan si ho měřil zamlženým, rozespalým pohledem. „To nic, klidně spi.“ Levan se usmál, přitáhl si ho k sobě.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 4. 2019
Počet zobrazení2179×
Hodnocení4.89
Počet komentářů7

Přede dveřmi stáli upíři i vlkodlaci. Zvuky z pokoje se nedaly přeslechnout a nikdo nepotřeboval vysvětlení, o co jde. Fabris se zatvářil nanejvýš otráveně. „To nemají dost? Jsou neskuteční. Máme jít ke královně a oni…“ „…se pomilují, než vyjdeme,“ dokončil Paul. „Přestaň závidět. Já mít ženu, která by mě takhle chtěla, nevyjdu nejmíň sto let z pokoje. Prostě se našli, jsou si souzeni a jejich spojení, láska a vím já, co ještě, budou pro nás darem.“ Fabris se usmál: „Pravda, taky bych neodolal být takhle zamilovaný.“

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 2. 2019
Počet zobrazení1815×
Hodnocení4.90
Počet komentářů5

Levan nechtěl čekat, vyšel do salonku, nikde nikdo. Všichni ve svých pokojích. Mohli by se Sebastianem jít bez nich, ale oni jsou teď jejich nejbližší. Mohou se na ně spolehnout. Zaklepal na dveře upírů a pak lykanů. Upíři byli venku hned, Kail s Markem za chvilku po nich. Levan v krátkosti vysvětlil, o co jde, ukázal tetování. Vyšli před hlavní dveře, vojáci tam stáli.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 1. 2019
Počet zobrazení2016×
Hodnocení4.85
Počet komentářů2

Sebastian se na něho díval a v mysli se mu objevila klečící Liem, čekající, až ji odvede k Levanovi. Je to pár dnů, co se s ní setkal, teď mu to přijde neskutečně dávno. Liem, Nela, kdo ještě zemře kvůli tomu, že se zamilovali. Sledoval vlkodlaka před sebou.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace11. 12. 2018
Počet zobrazení2173×
Hodnocení4.47
Počet komentářů5

Hleděli si do očí, beze slov, v tichu lesa. Sebastian se jemně dotýkal Levanovy tváře, hladil mohutnou šíji, hrudník. Prsty opisoval stvoly tetování na Levanově těle. Hřejivé ruce hladily jeho záda, rty vypalovaly horké polibky do kůže na upírově krku a hrudi. Nemluvili, oblékli se a znovu splynuli v objetí. Každé pohlazení, políbení, bylo víc než jakákoliv slova. Souznění bylo úplné. Cítili emoce toho druhého, každý zachvěv těla i duše.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace17. 11. 2018
Počet zobrazení1913×
Hodnocení4.55
Počet komentářů2

Mark klečel vedle hrobu. Prsty zarýval do kypré hlíny, která zakrývala Liemino tělo. „Pomstím tě, lásko. Zaplatí za to, co ti udělal. Kdybych měl umřít, jeho život vyprchá jako první, přísahám. Je to jediná věc, kterou mám teď před sebou.“ Čelem se dotkl země a rozplakal se.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace30. 10. 2018
Počet zobrazení2372×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

Večer se vydali znovu na cestu. Les dělal čest své pověsti, cesta jim utekla jako nic v naprosté pohodě. Přesto Levan viděl, že Sebastian není ve své kůži. Snažil se ho povzbudit. Často ho bral za ruku, lehkým stiskem žádal jeho pozornost. Upír na něho vždy pohlédl a usmál se. Ale v jeho očích cosi bylo, promluví si s ním ráno.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace22. 10. 2018
Počet zobrazení2304×
Hodnocení4.33
Počet komentářů6

Všichni zvedli hlavy, koruny stromů byly propletené, neprostupné. Listy a větve tvořily dokonalý štít. Neviděli nebe, hvězdy, nic. „Ve dne tu bude absolutní tma, nemusíte se bát.“ Celou noc šli, pomalou a vyrovnanou chůzí. Nemluvili a skutečně se cítili uvolnění. K ránu se utábořili.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace16. 10. 2018
Počet zobrazení2581×
Hodnocení4.28
Počet komentářů15

Zůstala stát se skloněnou hlavou. Obávala se, jak bude upír reagovat, až spatří její oči. Na rozdíl od vlkodlaka bude vědět, co znamenají. Jen na to pomyslela, ozvalo se: „Sundej kápi a ukaž se.“ Udělala to. Pozvedla hlavu.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace9. 10. 2018
Počet zobrazení2469×
Hodnocení4.59
Počet komentářů4

Levan se probudil. Dobře se mu spalo, už dlouho nebyl tak odpočatý a svěží. Protáhnul se, až mu v kostech zapraskalo. Posadil se na posteli. Kde je Sebastian? Rozhlédl se, nikde nikdo. Zavřel oči, soustředil se na něj a poznal to hned. Nemohl být daleko a byl v pořádku. „Sebastiane?“ zavolal do prázdna.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace7. 10. 2018
Počet zobrazení2666×
Hodnocení4.72
Počet komentářů12

Přivřel oči, bylo tak příjemné oddávat se jeho dotekům. Do zad mu vypaloval horké cestičky svými prsty a na hrudi ucítil jeho horké rty. Kruci. Neměl začínat rozhovor polibkem, momentálně má mysl zastřenou touhou. A znovu pocítil i chuť napít se jeho krve.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 10. 2018
Počet zobrazení3178×
Hodnocení4.45
Počet komentářů10

Lykan ležel na zádech, ruce a nohy rozhozené do stran, nahý. Sebastian sledoval jizvy na jeho těle. Mnohé z nich dokázal identifikovat. Kousnutí a škrábance od upíra poznal bezpečně. Množství jizev ho udivovalo, nemohl to úplně posoudit, nevěděl, kolik jizev z bojů by měl, kdyby nějaké měl. Po zhojení zranění nezůstane upírům žádná jizva. Snadno se tak pozná čistokrevný od proměněného.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 9. 2018
Počet zobrazení3419×
Hodnocení4.47
Počet komentářů18

Sebastian se na něj zašklebil. Uchopil pevně ruku, přitáhl si ji ke rtům a zabořil do ní zuby. Krev mu naplnila ústa, něco takového nikdy neochutnal. Nedalo se to k ničemu přirovnat. Tělo se probouzelo, Levanova síla proudila do něj. Kousnutí moc nebolelo, ale cítil se divně. Kupodivu ne nepříjemně, naopak. Ke svému překvapení zjišťoval, že na něj má tahle naprosto bláznivá situace docela stimulující účinky.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2018
Počet zobrazení4667×
Hodnocení4.35
Počet komentářů14

Čekal, až uslyší zvuk motoru. Prohlížel si mladíka. Jeho tvář, která teď, když byl v klidu, působila něžně. Levan si ji pamatoval z boje, tvář dravce, pro něj nádherného dravce. Chtěl ho, živočišná touha mu proudila v žilách. Odhalená světlá kůže vypadala ještě bledší vedle Levanovy opálené pokožky. Pohladil ho jemně po tváři, sklonil se a políbil ho do vlasů. Zavřel oči a vdechl jejich vůni. Zavrčení motoru mu dalo znamení, že je čas.