Romány

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace19. 11. 2022
Počet zobrazení1320×
Hodnocení4.91
Počet komentářů4

Dalších asi deset minut jsem úspěšně předstíral, že jsem plně ponořenej do děje, zatímco Lex stejně úspěšně předstíral, že v týhle pozici vydrží bez hnutí klidně až do závěrečnejch titulků. Bylo mi ale jasný, že tady tuhle hru kdo s koho nemůže vyhrát – a taky ne: jakmile už pro něj byla ta strnulost jeho těla nesnesitelná, začal sebou zase šít a všelijak se vrtět.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace25. 6. 2022
Počet zobrazení1677×
Hodnocení4.84
Počet komentářů3

Tiskl jsem si ruce k hrudníku a nechával si do úst pomalu zasouvat více než polovinu jeho délky. Tlumeně jsem zamručel a zavřel oči, jelikož jeho pohyby začínaly být rychlejší a kratší. A navíc bylo těžké nenechat se zcela ovládnout tím nelítostným vibrováním, které mě přivádělo k šílenství.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace4. 6. 2022
Počet zobrazení1443×
Hodnocení4.88
Počet komentářů6

S kýmkoliv jiným bych tu hru na nespokojenýho, téměř naštvanýho doma a neposlušnýho subíka dohrál. S Lexem mi to ale z nějakýho důvodu nešlo. Když jsem viděl, jak je z intenzity toho svýho prožitku hotovej a jak je mu zároveň nepříjemný, že mi nedokázal vyhovět, něco se ve mně přepnulo a znemožnilo mi dál se k němu chovat jako ke svý hračce.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace28. 5. 2022
Počet zobrazení1286×
Hodnocení4.77
Počet komentářů3

Normálně bych se tak asi nechoval, přepnul bych se do svého submisivního módu a byl alespoň v rámci mezí poslušný. Jelikož jsem ale stále bojoval sám se sebou po naší hádce, věděl jsem, že tentokrát to po dobrém nepůjde. Nebo alespoň ne hned na začátku.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace21. 5. 2022
Počet zobrazení1205×
Hodnocení4.86
Počet komentářů9

Alex se po mně jenom pobouřeně ohnal, ale okamžitě jsem ho popadl za zápěstí, otočil si ho k sobě zády a přitiskl si ho na sebe. „Nonono!“ pošeptal jsem mu do ucha. „Moc si nedovoluj. Nebo tě budu muset přivázat k posteli do nějaký ne zrovna příjemný polohy – a na tu párty si půjdu užívat sám!“ Volnou rukou jsem mu hladivě přejížděl po těle a rovnou jsem mu zajel i do klína – a jasně: jenom pouhá zmínka o přivázání k posteli Lexe okamžitě vzrušila.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 5. 2022
Počet zobrazení1394×
Hodnocení4.79
Počet komentářů3

Nechal jsem se opřít o Patrikova záda a zavřel jsem oči, přesně jak po mně chtěl. Mezi mým a jeho tělem byly jen mé svázané ruce. Otočil jsem hlavu na stranu, až jsem se nosem otřel o jeho čelist a do nosu mě praštila jeho vůně. Na moment jsem se celý uvolnil, více se na něj položil a se zavrněním se mu rty otřel o krk, to už mě ale chytil pevně za čelist a znovu mě narovnal.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace7. 5. 2022
Počet zobrazení1382×
Hodnocení4.78
Počet komentářů4

Teprve když Lex dosedl na koberec, doneslo se mi k uším, jak dlouze vydechl. „Ježiš! To bylo… ehm…,“ potřeboval se se mnou podělit o svý dojmy, ale nějak mu došly slova. Jenom jsem se sám pro sebe usmál. Mohl bych totiž ty slova zkusit doplnit místo něj. Bylo to nečekaný. Rychlý. Efektivní. Vzrušující. Podle mě to bylo všechno najednou.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace30. 4. 2022
Počet zobrazení1535×
Hodnocení4.78
Počet komentářů6

Voda nám dosahovala po ramena a zakrývala Patrikovo tělo dostatečně na to, abych jím nebyl rozptylovaný. Mohl jsem se soustředit jen na jeho oči, jejichž barva připomínala kávu s kapkou smetany. A na rty, na nichž ulpěla kapka vody. Dostal jsem neodolatelnou chuť ji z nich slíbat. Naklonil jsem se k němu, Patrik se však odrazil ode dna a pozadu odplaval na takovou vzdálenost, abych na něj už nedosáhl.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace23. 4. 2022
Počet zobrazení1528×
Hodnocení4.74
Počet komentářů2

„Jo, využil bych tě k takovýmu hraní moc rád,“ přiznal jsem mu potichu, zatímco jsem mu dlaní začal hladivě přejíždět přes tričko po břiše. „Ale zároveň bych nechtěl, abys to bral, jako že tě využívám, chápeš? Muselo by to být oboustranný. Já to chci – ty to chceš. Já dávám a dostávám – ty dáváš a dostáváš. Víš?“ Upřeně jsem se mu díval do očí a dlaní jsem zabloudil o kousek výš, na jeho hrudník, kde jsem mu občas jenom tak ledabyle přejel přes bradavky. Přes výmluvně ztvrdlý bradavky.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace16. 4. 2022
Počet zobrazení1561×
Hodnocení4.80
Počet komentářů3

„Klidně běž za mamkou ven, přijdu tam,“ pobídl jsem ho a otočil se zády k němu, jelikož oplachování nádobí se náhle zdálo jako veledůležitá činnost. On však místo toho přistoupil blíže, až jsem jeho přítomnost cítil v zádech. Musel stát jen pár milimetrů ode mě. „Jenže… já nepřišel, abych si poklábosil s tvou mamkou. Přišel jsem za tebou.“

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace9. 4. 2022
Počet zobrazení1586×
Hodnocení4.78
Počet komentářů4

Pralo se to ve mně. Nejsem ani jeho táta, ani starší brácha, abych na něj musel dávat pozor – proč by se nemohl pobavit, no ne? Jenže na druhou stranu mi bylo jasný, že tohle není jeho pravý já. A že kdyby to jeho pravý já vědělo, co to jeho druhý, alkoholem probuzený já vyvádí, asi by z toho moc potěšený nebylo… A pak tu byl ještě třetí úhel pohledu. Konkrétně – pohled na ten jeho nahej, zpocenej, dokonalej hrudník. Pohled pro bohy. A jakkoliv bych byl schopnej si tenhle pohled dopřávat nekonečně dlouho, tak zároveň jsem tak nějak sobecky nechtěl, aby si ho dopřávali i ostatní.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace2. 4. 2022
Počet zobrazení4647×
Hodnocení4.71
Počet komentářů9

Prvních pár minut mezi námi bylo vždycky tak trochu divných, když jsme se skoro rok neviděli, ale pak jsme se pokaždé naladili na stejnou vlnu. Tentokrát ale bylo všechno jinak. Nebyl jsem připravený na to, že se z Patrika stane zatracený řecký bůh.