Romány

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace18. 3. 2023
Počet zobrazení1146×
Hodnocení4.61
Počet komentářů6

"Ale, ale," zasmál se. "Já myslel, že jsi jenom krotkej a hodnej."  "Necítí z tebe tu dominantní auru, tak si dovoluje víc než obvykle," poznamenal Oliver. Jonáš si s ním vyměnil rychlý pohled, než svou pozornost přesunul zpět ke mně. "Dobře, možná nejsem zrovna velkej dominant, ale víš, co jsem?" Naklonil se ke mně blíž a hravě na mě mrkl. Sice se nedalo popřít, že byl neskutečný sympaťák, v ten moment mě ale trochu děsil. Nevěděl jsem, co čekat. "Celkem pořádnej sadista, když je to potřeba."

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace13. 2. 2023
Počet zobrazení2009×
Hodnocení4.70
Počet komentářů5

Ještě jednou se rozhlédl, a když se ujistil, že kromě jich dvou, kteří se nacházeli ve vlastním světě, nikde nikdo není, poodtáhl gumu mých boxerek. Srdce se mi divoce rozbušilo, a pokud jsem do té chvíle nebyl rudý jako rajče, tak v ten moment už rozhodně ano.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace11. 6. 2022
Počet zobrazení1678×
Hodnocení4.74
Počet komentářů11

"No, Olíku, s tím, jak se občas tváříš, se mu vlastně vůbec nedivím," zasmál se Luky. "Aleši?" otočil se na něj Oliver. "Zamlouvám si po tobě minimálně dvacet ran rákoskou. Luky to evidentně fakt potřebuje." "No," rozhlédl se Aleš, "jelikož už všichni beztak evidentně dojedli, myslím, že se rovnou můžeme přesunout do obýváku na první exekuci."

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace10. 4. 2022
Počet zobrazení1277×
Hodnocení4.74
Počet komentářů12

Usadili jsme se k rezervovanému stolu v rohu místnosti a Nina se nadšeně zatetelila na židli: "To je tak vzrušující! Nikdy jsem na dvojitým rande nebyla."  "Z mých statistik vychází, že často lidi chodí na dvojité rande, aby si domluvili skupinový sex," řekl Mára neutrálním tónem, jako by mluvil o počasí.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace8. 1. 2022
Počet zobrazení1830×
Hodnocení4.74
Počet komentářů8

"Vím, o co se snažíš, Eriku. A odpověď zní ne." "O nic se nesnažím," prohlásil jsem nevinně. Pomalu jsem dlaní vyjížděl po jeho stehnu, přímo přes rozkrok, po břiše až na hrudník. Zatlačil jsem na něj a Oliver se tak musel opřít o zadní opěrku gauče. Přehodil jsem si přes jeho stehna nohy a rukou jsem ho stále hladil po hrudníku. Natáhl jsem k němu krk, abych svými rty dosáhl na jeho tvář. Líbal jsem ho na hranu čelisti a pod ucho, vdechoval vůni jeho kolínské a na moment jsem skoro až zapomněl původní záměr svých činů.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace1. 1. 2022
Počet zobrazení1922×
Hodnocení4.81
Počet komentářů18

Tentokrát bylo všechno jinak.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace25. 12. 2021
Počet zobrazení1451×
Hodnocení4.82
Počet komentářů10

Nikdo jiný nedonutil mé srdce bít tak silně. Jen Oliver.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace18. 12. 2021
Počet zobrazení1378×
Hodnocení4.75
Počet komentářů10

Přede mnou šla spolužačka Klára, kterou doprovázel její přítel. Každou chvilku měla jít na potítko, takže jsem se nedivil, že vypadala, jako by měla každou chvíli omdlít. On ji objímal kolem ramen, pokoušel se ji uklidnit a opakoval jí, "že se to učila tolik měsíců, tak není možné, aby to neudělala, vždyť to umí i pozpátku". No dobrý den, já se učil měsíc, z čehož první dva týdny jen velmi sporadicky. Jsem v prdeli. Další myšlenka, která se mi vloudila do hlavy, ačkoliv jsem se ji neúspěšně snažil vytlačit, byla, jak super by bylo mít s sebou taky takovou podporu. Toho určitého člověka, jehož objetí by mě udělalo nekonečně šťastným.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace11. 12. 2021
Počet zobrazení1241×
Hodnocení4.80
Počet komentářů9

Březen uběhl jako voda a stejně tak rychle ubíhal i duben, venku se oteplovalo a mně připadalo, že už jsem snad konečně vyrovnaný. Vyrovnaný s rozchodem s Oliverem. Vyrovnaný s tím, že už nikdy nikoho nebudu milovat tak jako jeho. Že už nikdy nebudu milovat. A že svět se kvůli tomu pravděpodobně nezboří. Ale ani v nejmenším to neznamenalo, že bych zapomněl.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace4. 12. 2021
Počet zobrazení1357×
Hodnocení4.69
Počet komentářů10

Do krku se mi nahrnula žluč. "Č-červená," vydoloval jsem ze sebe. "Omlouvám se, není mi dobře, musím… musím —" Vystřelil jsem na nohy a vběhl do koupelny. Prudce jsem za sebou zabouchl dveře, po cestě k záchodu ze sebe serval obojek, a jen co jsem dopadl na kolena k záchodové míse, vyzvracel jsem snad celý obsah svého žaludku. Dávil jsem se, žaludeční šťávy mě pálily v krku i nose a po tvářích mi stékaly horké slzy.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace27. 11. 2021
Počet zobrazení1212×
Hodnocení4.67
Počet komentářů7

Musel jsem přiznat, že mě současná práce bavila o dost víc než brigáda v bance. Daleko více jsem tady mohl komunikovat s lidmi a zároveň jsem měl mnohem méně času na to, abych se propadal do depresivních stavů. Přesto nebyl den, kdy bych na Olivera nemyslel. Nebylo ráno, kdy bych ho těsně po probuzení ještě se zavřenýma očima nehledal vedle sebe. Nelákalo mě sbližovat se s nikým jiným. Neviděl jsem v tom smysl. Připadalo mi, že už nikdy nebudu chtít nikoho jiného než jeho.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace20. 11. 2021
Počet zobrazení1390×
Hodnocení4.68
Počet komentářů12

"Do hajzlu," vydechl jsem rozechvěle a skryl svou tvář do dlaní. "Ne, to ne…" Sotva jsem se držel na nohou, když jsem vyšel ven. Vytáhl jsem z kapsy telefon, který ukazoval, že bylo chvilku po desáté. Taktéž se dost ochladilo, takže mi v tom slabém svetru byla celkem zima, jelikož jsem se ale chvěl i tak, nepoznal jsem rozdíl. Nejistým krokem jsem se vydal k metru a snažil se uklidnit svůj dech, který se neustále zadrhával. Tlačilo mě na hrudníku, přímo bolelo, a já si nebyl jistý, zda to bylo těmi zadržovanými vzlyky, nepravidelným dechem nebo zlomeným srdcem.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace13. 11. 2021
Počet zobrazení1287×
Hodnocení4.79
Počet komentářů10

Opřel jsem si hlavu o zadní opěrku a následně jsem stočil pohled k Oliverovi. Chvilku jsem jen tak s úsměvem sledoval jeho soustředěný profil a v břiše se mi rozléval hřejivý pocit. "Copak?" zeptal se a na moment ke mně otočil hlavu. "Nic," zavrtěl jsem hlavou, úsměv mi však ze rtů nezmizel. "Jenom jsem rád, že jsem tě potkal." "Viď, nebýt mě, neměl by tě kdo zkazit," zasmál se.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace6. 11. 2021
Počet zobrazení1215×
Hodnocení4.80
Počet komentářů9

"To nemůže bolet," prohlásil Oliver a zadek mi znovu zmáčkl. Frustrovaně jsem fňukl a nechal se od něj přetočit na záda. Až poté mou bolavou půlku pustil a sám se posadil, když jsem se po něm konečně neválel. "Uděláš nám kafe? Skočím se osprchovat," řekl a sklonil se ke mně. Zamžoural jsem na něj a oplatil mu polibek, který mi vtiskl na rty, než se svými rty přesunul níž. Letmý polibek na bradu, nad klíční kost, doprostřed hrudníku a nad pupík. Poté se ode mě odtáhl a konečně se vyhrabal z příjemně vyhřáté postele.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace30. 10. 2021
Počet zobrazení1441×
Hodnocení4.83
Počet komentářů9

Opatrně jsem si položil hlavu na jeho koleno a přisunul jsem se blíž, abych ho obejmul kolem nohy. Nebyl jsem si jistý, jak zareaguje, vůbec jsem to nedokázal odhadnout. A připadalo mi, jako by i on zaváhal. "Vrať se zpět do své pozice," ozvalo se nakonec. Srdce mi spadlo do kalhot a cítil jsem, že ten zbytek vzrušení, co ve mně byl, se rozplynul. Mlčky jsem se narovnal, ruce položil na stehna a se sklopenou hlavou čekal na další pokyn. Ve skutečnosti jsem ale jen vyčkával, až budeme sami.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace23. 10. 2021
Počet zobrazení1513×
Hodnocení4.72
Počet komentářů15

Chytil mě za očko obojku a já pohledem automaticky zkontroloval, jestli se na nás nikdo nedívá, i když na tom vlastně vůbec nezáleželo. Oliver za obojek prudce trhl a napomenul mě: "Na mě se dívej. Nestarej se o ostatní. Odpověz mi jasně a srozumitelně. Budeš v naprostém bezpečí a kdykoliv můžeme odejít, ano? Chceš jít dozadu?" "A-ano," vykoktal jsem. Umíral jsem zvědavostí.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace16. 10. 2021
Počet zobrazení1311×
Hodnocení4.76
Počet komentářů8

"Chci si ho vzít na sebe. Moc se mi líbí." Nastavil jsem mu krk, aby mi ho mohl nasadit, a když se mi chladný kov usadil nízko na krku, spokojeně jsem vydechl. Oliver si poté sundal z krku drobný stříbrný řetízek a navlékl na něj klíček od mého obojku. Pohladil mě po tvářích a naklonil se blíž, aby mě políbil na rty: "Sluší ti, moc."

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace9. 10. 2021
Počet zobrazení1392×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6

Až po několika desítkách vteřin se mé tělo konečně uvolnilo, úplně jsem se do Olivera zapřel a hlasitě vydechl. Otřel mi břicho kapesníčkem, poté kolem mě ovinul své paže a pevně mě objal, čímž jen provazy kolem mého těla více přitlačil na kůži. Jakmile své sevření opět uvolnil, čekal jsem, že nás začne rozvazovat, místo toho mě jen hladil po těle a nechával nás stále svázané k sobě. A stejně, jak nás k sobě poutaly provazy, proplétalo se i něco uvnitř nás. Možná srdce, možná duše. Věřil jsem, že to také cítí. Musel.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace2. 10. 2021
Počet zobrazení1488×
Hodnocení4.75
Počet komentářů5

Tiše se zasmál, políbil mě za ucho a šeptl: "Ano, smíš se otočit." Nemusel to říkat dvakrát. V další chvíli už jsem klečel čelem k němu, objímal ho kolem krku a hladově líbal na rty. Nic pro mě nebylo dost. Nedokázal jsem se ho nabažit. Přisunul se ke zdi, aby se o ni mohl opřít zády, posadil si mě na klín a nerušeně jsme pokračovali. Desítky polibků, doteků, rozechvělých dechů a nekonečné lačnosti po tom druhém. Dychtící. Žíznící. Prahnoucí po přítomnosti toho druhého.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace25. 9. 2021
Počet zobrazení1445×
Hodnocení4.75
Počet komentářů7

Zabalil jsem se do velkého huňatého ručníku a posadil se do obýváku na gauč. Mlčky jsem čekal, než si Oliver sedne ke mně, a když tak konečně učinil, zůstali jsme v naprostém tichu ještě několik dalších minut. Nespěchal jsem na něj. "Trvá mi to, promiň," povzdechl si. "To nic, nespěchej na sebe," špitl jsem, ačkoliv jsem se chvěl zvědavostí. A nervozitou.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace18. 9. 2021
Počet zobrazení1655×
Hodnocení4.84
Počet komentářů11

"Jak se cítíš?" zeptal se a rukou přitom sjel dolů přes krk, až se dostal k hrudníku. Stiskl mi bradavku a dráždivě ji promnul mezi prsty. "Mhmm…," zakňoural jsem. Bolest tříštící se se vzrušením, stejně jako několik posledních týdnů. Psychicky i fyzicky. Oliver neměl nejmenší tušení, co se v mé hlavě odehrává. On nic špatně nedělal, právě naopak. A já se nesnášel za svou nejistotu. Za to, jak moc lpím na dvou prostých slovech. Na slovech.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace21. 8. 2021
Počet zobrazení1947×
Hodnocení4.67
Počet komentářů11

"Dobře, tak se nepřesuneme do postele," uchechtl se, jeho hlas pozbyl veškeré ospalosti. Přisál se mi rty pod čelist a pomalu se přesouval výš, až se dostal k mým rtům. Horlivě jsem mu polibek oplácel a objímal ho kolem krku, dokud nesjel svýma rukama níž. Pevně mi stiskl obě půlky a roztáhl mi je od sebe. Se zamručením jsem obličej zabořil do prohlubně mezi jeho krkem a ramenem a rukou jsem vklouzl mezi naše těla, abych mohl obemknout prsty kolem jeho napůl tvrdého mužství. "Eriku," napomenul mě, když jsem se o něj začal zároveň otírat. Pleskl mě přes pravou půlku. "Nechápu, o co se snažíš." "Fakt?" ušklíbl jsem se ironicky. "To je zajímavé, protože jsme to před nějakými dvěma hodinami dělali naposled. To, co nechápeš."

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace14. 8. 2021
Počet zobrazení1726×
Hodnocení4.86
Počet komentářů7

Stoupl jsem si na kyblík a vyhoupl se na okenní římsu, která pode mnou zlověstně zapraskala. Přehodil jsem jednu nohu přes a pak i druhou. Křečovitě jsem se při tom držel okenního rámu a shlédl dolů. Byl jsem sotva metr a půl nad zemí, nohy mi visely metr nad trávníkem, takže jsem doufal, že i když tělocvik nebyl mou nejsilnější stránkou, tak si u seskoku nezlámu obě nohy. V tu chvíli jsem uslyšel otevření vchodových dveří a vzápětí už Oliver mířil směrem ke mně. Do prdele.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace7. 8. 2021
Počet zobrazení1598×
Hodnocení4.69
Počet komentářů10

Otočil jsem k němu hlavu a upřel na něj svůj pohled. Kdybych se prostě sebral a odešel, bylo by to nejjednodušší. Už nikdy bych ho nemusel vidět, jelikož od následujícího týdne jsem měl beztak nastoupit na novou pobočku. Jenže pohled na něj mě vábil. Chtěl jsem mu být blíž. Jeho nádherné, jasně modré oči se na mě zaměřily a mně se usadil knedlík v krku. "Takže…," začal jsem opatrně, "co pro tebe jsem?" Srdce mi bušilo až v krku a připadalo mi, že se každou chvíli pozvracím.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace31. 7. 2021
Počet zobrazení1711×
Hodnocení4.67
Počet komentářů12

Položil se na mě a poslepu mi pouta odepl od čela postele. Stále spoutanýma rukama jsem ho objal kolem krku a tiskl si ho k sobě. Zběsile jsme oddechovali, srdce nám tloukla snad ještě zběsileji a já se cítil, jako by mě někdo vynesl přímo do nebe. To se ale vlastně stalo. Vynesl mě do nebe. Odhalil mi hvězdy. Mohl jsem se jich dotknout.