Romány

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace3. 2. 2019
Počet zobrazení4353×
Hodnocení4.82
Počet komentářů11

„Tebe som už stokrát povedal, že ešte raz to urobíš, tak z teba vymlátim dušu, ty neschopný dement vyjebaný, nie si mi tu na nič, nie je z teba žiaden úžitok, si obyčajný kus hovna, čo sa dokáže len voziť po mladých a honiť si na nich kokot a masírovať si na nich ego, lebo žiadne nemáš, ty osratá piča! No poď, fajči mi môj kokot, ty sráč, ukáž, či aspoň to vieš poriadne!"

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace12. 11. 2018
Počet zobrazení4005×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2018

„Tak počúvaj sem, ty Romeo. Na toho vytočeného buzíka ti seriem. Zaujíma ma len do takej miery, ako ho dokážem využiť vo svoj prospech. Odo dnes mi budeš robiť osobného otroka, budeš pri mojej nohe 24 hodín denne, ja si len niečo pomyslím a ty to už budeš mať splnené, ak urobíš niečo zle, zmlátim ťa ako hada a budem ťa mlátiť dovtedy, kým to nebudeš robiť podľa mojich predstáv. Dovolím ti sa s Kamilom stretávať, kľudne s ním aj šukaj, je mi to jedno, ale keď ťa zavolám, pribehneš od neho ako ratlík. Rozumel si?" povedal kľudne.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace22. 8. 2018
Počet zobrazení4258×
Hodnocení4.70
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2018

Igor ma pomaly obchádzal, z poza rukavíc na mňa zazeral vražedným pohľadom. Vypálil pravačkou, nestihol som sa uhnúť, no trafil len rukavicu, nasledovali krátke rýchle údery, ako keby si ma naťukával. Avokádo ma napomenul za pasivitu. Pokúsil som sa o ľavý hák, no Igor nečakal, uhol a trafil mi pravačkou obočie. Znova som zaútočil, no dobre sa kryl. Zatiaľ sa so mnou len hral, dokonca sa aj usmieval. Nasledovali štyri krátke údery na tvár. Kŕčovito som si držal rukavice pred očami. Snažil som sa uhýbať. Bil ako do vreca, aj keď som sa veľmi snažil, podarilo sa mu trafiť ma niekoľkokrát do tváre práve vtedy, keď som útočil. Zrazu mi dal ľavú ruku okolo krku, pritiahol si ma k sebe a pravou rukou mi mlátil niekde na ucho, až ho musel Avokádo napomenúť. Igor ma zatlačil do rohu a tam spustil paľbu. Bil hlava-hlava, pretože vždy trafil, aj keď som sa všemožne bránil.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace26. 4. 2018
Počet zobrazení5019×
Hodnocení4.35
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2018

„Pojeb sa, ty kokot!" znela odpoveď. „Ako chceš, bastard. Marek, je tvoj," zasmial sa škodoradostne. Marek nečakal a vytiahol svoju kladu. Musím povedať, že o jeho vtákovi sa veľa hovorilo, no tentoraz to bolo asi prvýkrát, čo som zažil, že reči nepredčili skutočnosť. Mal problém dostať do Adamových naširoko roztvorených úst už len žaluď a to mu ešte poriadne nestál.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace13. 4. 2018
Počet zobrazení3280×
Hodnocení4.52
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2018

Konečne sme sa dostali k tomu výprasku. Hlavu som si musel dať na zem, medzi jeho nohy a ruky vystrieť pred seba pod stoličku. Stehná a lýtka museli zovierať pravý uhol, aby bol zadok riadne vystrčený. Nesmel som sa ani pohnúť, inak by som dostal odznova. Po každej rane som musel hlásiť poradie rany, poďakovať a koľko rán ešte ostáva do konca trestu, ako keby si to nevedel spočítať sám.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace6. 3. 2018
Počet zobrazení3604×
Hodnocení4.55
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2018

Museli sme mu odprisahať, že nikto z nás sa do tej vody nevyčúral, a po druhé, že sa to nikdy nikto nedozvie. Odprisahali sme mu všetko, čo chcel, ale pre istotu som si pri tom skrížil prostredník a ukazovák na oboch rukách za chrbtom. Na jeho reči bolo vidieť, ako ho zlosť, strach a prekvapenie postupne prechádza a začína mu to všetko dochádzať, ako nás má teraz v moci. Vymyslel takúto vec. Každému z nás naloží poriadne na zadok.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace25. 2. 2018
Počet zobrazení4389×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2018

„Adam, ty komu chceš ako čo ukazovať? Prehovoril som celkom vážne. Pokiaľ viem, v ringu budem ja a jediný, kto je člen rady, je Igor. Ten Igor, ktorý mi každý deň dáva tak zabrať, že sa bojím večer zaspať, aby som sa neprebudil do ďalšieho dňa, v ktorom to bude ešte horšie.“ „Aspoň mu to budeš môcť konečne vrátiť,“ s úsmevom skomentoval Filip a všetci sa z toho tešili a pritakávali mu. Videl, že mi je z tej predstavy naozaj zle, preto prišiel ku mne, sadol si vedľa mňa, položil mi dlaň na plece a ticho povedal. „Neboj sa, všetko som premyslel, všetci si prídeme na svoje, aj ty, aj Igor budete spokojní. Romanovský mi otvoril oči a vysvetlil mi, ako to tu chodí. Dávajte pozor!“ zvolal hlasnejšie, aby všetci stíchli.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace9. 11. 2017
Počet zobrazení4318×
Hodnocení4.91
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2017

Po chvíli sa Igorovi zazdalo, že som už asi trpel dosť, alebo už na mne bolo vidieť, že vlna ukrutnej bolesti pominula, tak sa spokojne usmieval a potľapkal ma po tvári. Sám neviem, prečo som sa tešil, že som to zvládol. Igor si zapálil cigaretu a nohy si vyložil na moje stehná. Chcel vedieť dopodrobna, ako sme pochodili u vychovávateľa, tak som mu to dopodrobna porozprával. Pozorne počúval, občas sa niečo opýtal. Ale nepovedal som mu, čo Kamilovi za to vychovávateľ sľúbil.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace29. 10. 2017
Počet zobrazení11217×
Hodnocení4.83
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Na to sme museli všetci zaujať polohu pštrosa, čo v preklade znamenalo položiť hlavu na cestu, dvihnúť zadok, rozkročiť vystreté nohy a ruky dať za chrbát, a takto zotrvať, kým nedostaneme iný rozkaz. Táto poloha bola veľmi nepríjemná, pretože za malú chvíľu ťa začal bolieť krk a hlavne ramená, pretože ruky za chrbtom v tejto polohe začali veľmi rýchlo tŕpnuť. Igor chodil pomedzi nás a stále nám nadával. Keď sa mu niekto zazdal, že sa fláka, tak ho skopal, nechal ho robiť kliky, alebo drepy, alebo nejako inak zlepšovať jeho telesnú kondíciu, za čo mu musel dotyčný náležitým spôsobom poďakovať.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace23. 10. 2017
Počet zobrazení4156×
Hodnocení4.72
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Naklonil som sa a začal ho bozkávať na ústa, pričom moja ruka hľadala ten jeho. Bol krásne nadržaný. Druhou rukou som mu hladkal chrbát. Jemne som mu stiahol predkožku a on mi moju priazeň opätoval a začal mi pomaly honiť. „Počkaj,“ zastavil som ho a skĺzol dole medzi jeho kolená, pritisol si tvár na jeho rozkrok a zhlboka sa nadýchol. Krásne voňal túžbou po mne. Vyslobodil som ho a jemne olízal špičkou jazyka. Jemne si šúchal dlane o môj zostrih, ako po semiši, a kopíroval moje pohyby. Ako som si ho vychutnával ústami, slastne stonal a nenechal na seba dlho čakať.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace18. 10. 2017
Počet zobrazení3917×
Hodnocení4.75
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Prikázal mi vyzliecť sa donaha, predkloniť sa a roztiahnuť polky. Pustil vodu do hadice a voľný striekajúci koniec mi narval do zadku. Musel som nahlas počítať do desať, a až pak hadicu vytiahol. Musel som to v sebe držať – nesmelo to zo mňa vytiecť bez dovolenia. Prikázal mi rozkročiť sa, dať si ruky za hlavu a urobiť tridsať drepov. Po absolvovaní tejto procedúry mi dovolil vyprázdniť sa do záchodovej misy. Zopakovalo sa to niekoľko krát. Pri napĺňaní som musel počítať ešte do pätnásť, potom do dvadsať, do dvadsaťpäť a nakoniec do tridsať.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace7. 10. 2017
Počet zobrazení6415×
Hodnocení4.65
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2017

„Len tie vajcia máš nejaké veľmi citlivé. Budem ti ich musieť trocha potrénovať.“ Zdvihol sa a kopol ma priehlavkom do vajec, až som sa ohol v bolesti. „Vystri sa, keď sa s tebou bavím!“ Chytil opasok, čo som mal okolo krku, a potiahol ma hore, až mi žily na krku navreli. „Poriadne sa rozkroč a ruky si daj za hlavu, bastard! V takej polohe budeš celý čas! Dostaneš päť kopancov do vajec, a keď sa neohneš, skončím! Ale upozorňujem ťa, že za každé cuknutie dostaneš ďalších päť. Rozumel si?“

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace26. 9. 2017
Počet zobrazení4370×
Hodnocení4.82
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2017

Rýchlo som zo seba začal zvliekať oblečenie, aby som to stihol. Možno sa ti zdá, že vyzliecť si tričko, tepláky, trenírky, ponožky a tenisky, kým niekto napočíta do desať, je hračka, no nezabúdaj, že všetky tie vyzlečené veci som si ešte musel predpísaným spôsobom krásne poukladať pred seba: tenisky špičkami od seba, na to tepláky, tričko, trenírky a ponožky, a to tak, aby to bolo úhľadné a zarovnané – oblečenie aby sa nedotýkalo zeme a vytváralo štvorec. Inak by mi to rozkopali a ukladal by som to znova a určite by mi niečo pridali. Našťastie som to stihol, aj keď som mal čo robiť, lebo som to nestíhal s dychom – riadne som fučal a nozdry sa dýchaním rozťahovali. Musím povedať, že som to stihol len preto, že to Igor chcel, a ku koncu počítanie spomaľoval. Keby nie, tak si to zaiste zopakujem.

  • TROYAT
Styltvrďárna
Datum publikace19. 9. 2017
Počet zobrazení10648×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2017

A potom už nasledovala ta všetkým dobre známa časť, keď k nám pristúpili dozorcovia a poriadne si nás prezreli zo všetkých strán aj do všetkých telesných otvorov. Na krk nám zavesili ceduľku s menom a nejakými číslami. Veci vraj dostaneme, keď budeme odchádzať. Zaujímalo ma, či tomu posratému vrátia tie veci také posraté, alebo mu ich vyčistia, ale radšej som sa na to nepýtal, určite chápeš prečo.