Romány

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace7. 11. 2022
Počet zobrazení1060×
Hodnocení4.44
Počet komentářů5

Marek se ke mně zničehonic naklonil a dal mi pusu na vousy. Usmáli jsme se na sebe. Potom zavřel oči a přivoněl si do mého podpaží. Zhluboka nasál nosem mou vůni. Podíval se na mě. Na jeho tváři se rozzářil krásný široký úsměv.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace31. 10. 2022
Počet zobrazení772×
Hodnocení4.45
Počet komentářů3

Markova pokožka se leskla a puchýře se pod gelem ztrácely. Svíčička na stolku mihotavě blikotala a já mazlil Marka po zádech. Jezdil jsem dlaněmi přes lopatky až na červená ramena a masíroval Markův spálený zátylek. Marek občas potichu souhlasně zamručel, když se mu to hodně líbilo. Na mých trenýrkách se tyčila velká boule a moje péro začalo vypouštět kapky nektaru, jako by se chtělo k masáži přidat.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace24. 10. 2022
Počet zobrazení732×
Hodnocení4.57
Počet komentářů3

Opálená pokožka se brzy schovala do mýdlové pěny. Něžně jsem hladil Marka, nadzvedl jeho paži, abych mohl dlaní hladce hladit jeho bok, vyjet nahoru do podpaží a vytvořit pěnu v huňatém hnízdečku, plném vodou slepených chloupků…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace5. 9. 2022
Počet zobrazení875×
Hodnocení4.59
Počet komentářů3

Naposledy jsem se rozhlédl po pokoji. Po pokoji, ve kterém jsme sice moc času nestrávili, ale kde jsme spolu připravovali úžasné snídaně a krásně se milovali… Na posteli pro dva, před velkým zrcadlem na zdi…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace29. 8. 2022
Počet zobrazení845×
Hodnocení4.62
Počet komentářů4

Po noci strávené s Michalisem nad lahví ouza nás ráno kupodivu ani nebolela hlava, ale zato jsme dlouho vyspávali. Však jsme se také vrátili na pokoj až někdy ve tři hodiny nad ránem. V deset hodin ale zapípal Markovi budík na mobilu. „Mmmm…,“ začal se Marek protahovat. Pak se ke mně hned přitulil, zasunul si svůj velký penis mezi má stehna a obejmul mě do své náruče.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace8. 8. 2022
Počet zobrazení882×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

Přitiskl jsem se k jeho zádům a objal ho kolem pasu. „Marku… Ty jsi tak krásnej,“ řekl jsem potichu a hladil ho po chlupatém bříšku a po hrudi. Marek zjistil, že se na něj dívám ze zrcadla. Trochu se narovnal a vypnul hruď. Upřel zrak na můj odraz.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace1. 8. 2022
Počet zobrazení896×
Hodnocení4.40
Počet komentářů7

Michalis položil ručník na zem a vytáhnul z něj opalovací krém. Stříknul si trochu do dlaně. Krátce si dlaně promnul a krém si pečlivě si rozetřel po svých svalnatých pažích. „How are you?“ zeptal se.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 7. 2022
Počet zobrazení862×
Hodnocení4.81
Počet komentářů2

Pozorovali jsme černající se moře pod tmavě fialovou oblohou, podkůvku světýlek civilizace i osamocené svítící tečky loděk na moři, ke kterým se jako odraz na nebi přidávaly probouzející se hvězdy.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace18. 7. 2022
Počet zobrazení676×
Hodnocení4.22
Počet komentářů2

Lehli jsme si na velký balvan k našemu oblečení a slunili se, abychom oschli. Kámen byl vyhřátý sluncem a krásně nás hřál do zad. Naše pinďourky, legračně scvrklé studenou vodou, se schovávaly v porostu pod pupíkem. Marek zavřel oči, nechal se zalívat slunečními paprsky a odpočíval.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 7. 2022
Počet zobrazení650×
Hodnocení4.43
Počet komentářů0

Marek se rozchechtal, popadl mě a přitáhl na svůj trup. Chvilku se na mě díval. Pak se se mnou převalil, takže jsem ležel pod ním. Naše vztyčené penisy byly sevřené mezi námi a tlačily se na sebe. Marek na mě shora upíral svoje šibalské oči, plné jiskřiček.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace4. 7. 2022
Počet zobrazení714×
Hodnocení4.70
Počet komentářů3

Posadil jsem se k Markovi a ten mi začal ukazovat, kde jsme teď a kde všude jsme byli včera. Tak jsem si hned lehnul a přitulil se k němu. A Marek najednou začal vypravovat všechno strašně moc podrobně a povídat spoustu nepodstatných maličkostí, abychom si tu hezkou chvilku spolu v posteli ještě trochu užili.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace27. 6. 2022
Počet zobrazení765×
Hodnocení4.63
Počet komentářů2

Měl jsem nos přilepený na okýnku a začínal rozeznávat vlnky na mořské hladině. Klesáme. Za chvíli se pod letadlem začaly tu a tam objevovat i lodičky a my se stále víc blížili k pevnině ostrova před námi. Pobřeží lemovaly místy písečné pláže, místy skály, suchá země byla posetá malými keříky, mezi nimiž svítily nízké bílé domky s taškovými střechami.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace20. 6. 2022
Počet zobrazení730×
Hodnocení4.50
Počet komentářů3

Vylezli jsme z intimního šera sprchy do světlem prozářené koupelny. Utírali jsme se do měkkých bílých osušek. Všechny nepříjemné emoce se pod proudící teplou vodou, v Markově náručí zcela rozpustily a já se cítil téměř jako znovuzrozený.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace13. 6. 2022
Počet zobrazení893×
Hodnocení4.57
Počet komentářů5

Z naší společné ranní sprchy a čištění zubů se pomalu stával rituál. Stejně jako ze společné snídaně, z naší ranní procházky do pekárny. Z toho, jak mi Marek před odchodem z domova nasazuje kšiltovku a upravuje vlasy. Ze spousty maličkostí, které nám dělají radost a dávají pocit, že žijeme spolu a patříme k sobě.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace6. 6. 2022
Počet zobrazení939×
Hodnocení4.76
Počet komentářů4

Poslechl jsem Marka a řídil se jeho instrukcemi. Marek sedící naproti mně roztáhnul natažené nohy, takže jsem mu viděl pod nohavičku trenýrek. Všimnul si toho a usmál se na mě svýma krásně rozzářenýma očima.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace30. 5. 2022
Počet zobrazení771×
Hodnocení4.68
Počet komentářů4

Dveře vilky se otevřely a vyšel muž kolem čtyřicítky. A vůbec nevypadal jako hrdina z filmu. Ale na pohled byl moc hezký. Na první pohled zaujal velmi hustý, ale pečlivě na krátko zastřižený, černý plnovous.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace23. 5. 2022
Počet zobrazení913×
Hodnocení4.39
Počet komentářů9

Rychle jsme dokončili ranní hygienu, navlíkli na sebe trička a kraťasy, Marek mi nasadil kšiltovku, pohladil mě po zadku a s boulemi na kraťasech jsme vyběhli ven na ulici, do chladného rána.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace16. 5. 2022
Počet zobrazení806×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

Stáli jsme před zrcadlem jen v trenýrkách a čistili si společně zuby. Markovy svaly na paži a na prsou pracovaly a jeho chlupatý pupík krásně zdobil Markovu téměř nahou postavu. Začalo se mi při pohledu na Marka zvedat péro v kalhotách. Na Markových trenýrkách se také rýsovala boule, která se vzpírala o umyvadlo.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace9. 5. 2022
Počet zobrazení771×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Probudil jsem se. Ještě jsem dospával se zavřenýma očima a vzpomínal na včerejší večer při svíčkách. Marek… Leží teď přitisknutý k mým zádům, svůj ztopořený penis má zasunutý mezi moje stehna, ruku má položenou přese mě a drží mě ve spánku za péro. Zatetelil jsem se v jeho náruči. Marek…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace2. 5. 2022
Počet zobrazení810×
Hodnocení4.47
Počet komentářů2

Položil jsem skleničku na stolek a Marek mi zajel svýma horkýma rukama pod triko. Pomalu vyhrnoval látku nahoru a dlaněmi mě přitom hladil po těle. Zvedl jsem ruce nad hlavu a Markovy ruce mi pomalinku přejely přes chloupky mého podpaží. Marek mi přetáhl triko přes hlavu.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 4. 2022
Počet zobrazení914×
Hodnocení4.62
Počet komentářů2

Po víkendu stráveném v penzionu jsme spali opět úplně nazí. Zvykl jsem si na to. Ne, že by mě Markovo nahé tělo nevzrušovalo, právě naopak, ale vnímat na své kůži dotek teplého Markova těla ve mně vzbuzovalo obrovský pocit klidu a bezpečí.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 4. 2022
Počet zobrazení729×
Hodnocení4.61
Počet komentářů1

Cítil jsem jeho drsné bambulky prstů, jak mi hladí pokožku, jeho mozolnaté dlaně, jak přejíždějí po mém těle. Zavřel jsem oči, abych vnímal jen to. Z Markových rukou sálala energie, jakýsi pocit síly a bezpečí. Uvědomil jsem si, že přestože jsem lechtivý, tak mě Markův dotek vůbec nelechtá, takže jsem na těle cítil úplně nové, dosud nepoznané doteky.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace4. 4. 2022
Počet zobrazení726×
Hodnocení4.69
Počet komentářů2

Došli jsme ke korytu potoka, který se opatrně zakousával do kamenité cesty. Rozdělené pramínky si hledaly cestu skrz kameny, aby se na druhé straně za cestou spojily opět do vodního koryta. „Ty jo, to je krásnej potok, co?“ rozzářil se Marek, odhodil hůl a hned si sundával tenisky. Bosýma nohama se vydal do vody, dál proti proudu, kde byla průzračná voda už nad kotníky.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace28. 3. 2022
Počet zobrazení801×
Hodnocení4.64
Počet komentářů3

Marek jezdil prstem po mapě a plánoval, kudy půjdeme, abychom nic zajímavého nevynechali. Zříceninu, skály i údolí lesního potoka. A abychom se taky stihli včas vrátit a zároveň se úplně nevyndali. Sledoval jsem pozorně tohle Markovo brebentění a hladil ho rukou po zádech. „Dáváš pozor, jo?“ zeptal se Marek.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace21. 3. 2022
Počet zobrazení738×
Hodnocení4.56
Počet komentářů1

„Ty jo, to je super,“ zavrtěl se Marek v sedačce tak, aby se mě co nejvíc dotýkal. Cítil jsem na své noze jeho chlupaté lýtko, jeho stehno, jak se opírá o moji nohu, a jeho paži, jak se přitiskla k mojí. Přemýšlel jsem o tom, jak jsem rád, že spolu jedeme ven. Že spolu vůbec někam jedeme. Že můžeme sedět vedle sebe a tulit se k sobě. Že máme společnou cestu i společný cíl.