Povídky

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace25. 7. 2024
Počet zobrazení526×
Hodnocení4.64
Počet komentářů5

Musel nad tím přemýšlet. A vůbec, když někoho i najde, jak všechno vyřídit s Hedou? Zdeněk už klečel jako svůdná čubička, zadeček roztouženě vystrčený lákal k dlouhým hrám. Dnes si všechno prodlouží, co to jen půjde. Přitiskl se k zádům, naklonil hlavu a začal cumlat ušní lalůčky. Vzdychání se zintenzivnilo a přešlo v kňourání.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace22. 7. 2024
Počet zobrazení746×
Hodnocení4.81
Počet komentářů18

„A ještě Simču vlastně, tu bych tam měl taky pozvat,“ připíše si Vilém další jméno na svůj seznam; konkrétně jde o seznam lidí, které hodlá pozvat na oslavu svých třiadvacátých narozenin. „Tu taky znáš, s tou jsem si v hospodě střídal směny, když jsme se poznali,“ opatrně koukne po Kubovi. „Hmm… No a co Veru?“ nadhodí Kuba. „Na Veru seru!“ zahlaholí Vilém a rozesměje se tomu jako vtipu desetiletí.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace20. 7. 2024
Počet zobrazení1669×
Hodnocení4.74
Počet komentářů4

Jedním z mých spolužáků byl Jarda. Ačkoli nejsem dvakrát vysoký, on je ještě asi o půl hlavy menší, ale měl pěkně vyrýsované tělo, holé, jen od pupíku dolů pruh chlupů, a co mu příroda ubrala na výšce, to mu přidala mezi nohama, na svůj věk měl nadstandardní péro a dvě obří koule měl tak do třetiny stehen. To byl jeden z těch, co se nestyděl a sprchoval se tak, jak se má. Modrooký přidrzlý blonďák, který byl docela průserář, ale i učitelky pro něj měly asi slabost, jelikož mu dost věcí procházelo. Zřejmě za to mohlo jeho frajerské, suverénní chování spojené s roztomilostí jeho malého vzrůstu.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace18. 7. 2024
Počet zobrazení2081×
Hodnocení4.83
Počet komentářů11

Znovu se začal zaobírat vzhledem Artura. Zašel do koupelny. Díval se na sebe do zrcadla. Docela to šlo. Blonďák s modrýma očima, hezká, spíš menší ústa, k nim trošku větší, ale rovný nos. Výrazné ušní lalůčky. Jedno z velmi vzrušivých míst. Představil si, jak je Artur jemně skousává. I to stačilo, aby se v trenýrkách udělalo těsno. Rozepjal kalhoty.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace15. 7. 2024
Počet zobrazení1186×
Hodnocení4.83
Počet komentářů11

„Tak to vybal,“ postavil před něj jednou půllitr Kofoly na barový pult s takovou razancí, až část tmavé tekutiny vyšplíchla ven, a zkoumavě se na něj zahleděl. „Co se děje? A jestli řekneš, že nic, tak to rovnou zvednu,“ ukázal na ten půllitr, „a vyliju ti to na hlavu!“ „Ts, to je chování,“ hudral Kuba, „máte tu někde nějakou knihu stížností? Jsem nespokojenej s chováním jednoho číšníka, haló!“ „Já se tě ale neptám jako nějakej barman, ptám se tě jako tvůj kámoš!“ upozornil ho Vil.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace11. 7. 2024
Počet zobrazení2511×
Hodnocení4.84
Počet komentářů10

Sklidilo se i poslední ovoce, poorala políčka. Kluci si docela mákli a Erny ani nejezdil domů. Rodiče mu nijak nebránili, spíš si mysleli, že má v okolí nějaké děvče. Nesvěřil se, jak na tom je. Netroufl si odhadnout jejich reakci. Zato se odhodlal zkusit Bárnyho. Domluvili se, že skončení venkovních prací oslaví. Na Martina pekli každý rok husu.

  • GD
Stylromantika
Datum publikace7. 7. 2024
Počet zobrazení791×
Hodnocení2.25
Počet komentářů10

Dneska je ten velkej den
On je nevěstou, on ženichem
Všechno bude sweet tak, jak má být

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace4. 7. 2024
Počet zobrazení2477×
Hodnocení4.83
Počet komentářů5

Když vešli, zůstal chvíli stát. Jistě, takovou situaci viděl mnohokrát, ale na posteli ležela nejdřív figurína, pak pacient. Kolem přístroje na kolečkách, na zdi poutky zachycené trubice s kyslíkem. Kablíky, hadičky. Cítil vždy napětí i soucit, ale byli to pro něj cizí lidé. Prsty vyčnívající ze sádry, pak nad ní kanyla a napojená hadička. Přes tělo měl položené prostěradlo. Hlava v obvazech. Dotkl se polštářků prstů. Ještě ráno se milovali. Pak spěchal na autobus. Možná se všechno odehrálo, když k němu vtrhli estébáci.

  • Tomm
Stylromantika
Datum publikace30. 6. 2024
Počet zobrazení2048×
Hodnocení4.60
Počet komentářů8

Bylo mně už šestadvacet, když mně přišlo, že život funguje jak přesýpací hodiny, co nejdou otočit. Čas utíká rychleji jak jemný písek v nich, a než se člověk naděje, je horní baňka prázdná. Z kluka se stává muž a z uniklé kořisti lovec. Ještě pár let a seminář mládí končí, protože mládí bude v hajzlu, ale můj život byl stále jako na houpačce.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace29. 6. 2024
Počet zobrazení1030×
Hodnocení4.67
Počet komentářů13

Když moje úterní dopolední rozehrávání zase přeruší zvuk zvonku, sám pro sebe se uchichtnu: s takovou bych mohl každej všední den krátce po desáté prostě jenom pootevřít hlavní dveře – a ať Patrik kdykoliv vejde dál, ne? Ať si prostě sedne na gauč, poslechne si pár skladeb, a až ho to přestane bavit, tak zase odejde. Beztak se spolu v podstatě vůbec nebavíme a nic jinýho, než abych hrál, ode mě nechce, tak se klidně tomu lehce rozpačitýmu úvodu v předsíni můžeme vyhnout. No ale to by nebyl on, aby mě opět maličko nevykolejil tím, že tentokrát udělá něco jinak.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace27. 6. 2024
Počet zobrazení2770×
Hodnocení4.86
Počet komentářů6

Povídalo se o všem možném, kluci pak šli udělat večeři. Zbyl kousek kuřete po studenu, primář chtěl, ať nakrájí i kus uherského salámu a čabajky. Ještě rajčata a papriky, okurka. Než šli spát, ukázal jim koupelnu a vyndal osušky. Vysvlékli se nahoře a v trenýrkách postupně seběhli do koupelny. Otevřeným oknem bylo slyšet cvrlikání cvrčků a ptáků, kteří díky osvětlení v ulicích také ponocují. Bylo horko, složené deky dali na židli.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace22. 6. 2024
Počet zobrazení1435×
Hodnocení4.55
Počet komentářů20

„Patriku?“ ozve se zaklepání na dveře, a ještě než se vůbec nadechnu k odpovědi, teta do mýho novýho pokoje rovnou vstoupí. „Nechceš s něčím, ehm… pomoct?“ Zaraženě se rozhlídne po místnosti. Po místnosti, ve který to vypadá pořád úplně stejně prázdně a bezútěšně jako před pár hodinama, když jsme sem ze stěhovacího náklaďáku dotahali poslední krabice… „Ty jsi s tím vybalováním ještě ani nezačal?!“ probodne mě zpytavým pohledem. Nechce se mi zbytečně plýtvat slovama na zbytečně položenou otázku, ale zároveň se mi ani nechce tetu úplně ignorovat, a tak neurčitě zahučím: „Začnu…“

  • Sidonius
Styltvrďárna
Datum publikace21. 6. 2024
Počet zobrazení2293×
Hodnocení4.37
Počet komentářů13

Ondra jen pronesl: „A protože tady někdo zlobí, dostane trest.“ Ihned jsem začal hlavou házet, abych kladl alespoň nějaký odpor. Ten byl ale marný. Dalibor mi řádně prohmatal rozkrok, což jsem nečekal a na první moment mne to dost vylekalo a zpod roubíku se vylinul silný vzdech, a tak dostal chvilku na vyzkoušení zafixování mé hlavy svou druhou rukou.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace18. 6. 2024
Počet zobrazení2725×
Hodnocení4.85
Počet komentářů16

Radim se přece jen trochu styděl. Oba byli z opalování spíš růžoví s bílými trojúhelníčky po vykasaných trenýrkách. Dlouho se drželi za ruce, které pak bloudily všemi směry poznání. Matěj se lehce dotýkal chlapcových bradavek. Cítil, jak znenáhla tvrdnou, a vnímal tichounké vzdechy. Najednou zase viděl Radima zakrváceného na dlažbě chodby. Ne, přece si všechno teď krásné nenechá zkazit vzpomínkami. Jenže ty kroužily jeho hlavou jak černá hejna vran.

  • mišo64
Stylromantika
Datum publikace13. 6. 2024
Počet zobrazení2254×
Hodnocení4.50
Počet komentářů8

Počas nasledujúcich dní a týždňov mu často zavolám, občas sa ozve aj on mne, je to paráda, akoby som znovu našiel zmysel života, lásku. Mám pocit, že sa čoraz viac zbližujeme a spoznávame. Občas sa aj stretávame, no ako plynie čas, cítim, že Roman je čoraz viac akýsi odmeraný, už to nie je ten veselý chalan, ako som ho spoznal. Vŕta mi to hlavou.

  • GD
Stylklasika
Datum publikace9. 6. 2024
Počet zobrazení1803×
Hodnocení3.79
Počet komentářů8

Mariánovi se konečně splnil sen, který měl již od útlého dětství. Přijali ho do domova důchodců.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace8. 6. 2024
Počet zobrazení1591×
Hodnocení4.65
Počet komentářů19

„Ty seš děsně tvrdohlavej! Což je mimochodem podraz, protože v životopisu jsi to zmíněný neměl!“ zakroutí Jindra hlavou, koutky úst mu pobaveně cukají. „Spoustu věcí tam nemám,“ zase se s chutí zahryznu do bagety. „Třeba důvod, proč jsi odešel ze svý bývalý práce,“ prohodí. „Třeba,“ přikývnu. „Ještě pořád mi to nechceš říct?“ zasonduje. „Teda jako není to nic, co bych potřeboval vědět, jenom… jsem prostě zvědavej,“ přizná.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace6. 6. 2024
Počet zobrazení1930×
Hodnocení4.40
Počet komentářů2

Plavec si lehnul na břicho, podal jednomu z nich opalovák a řekl: „Dělej, namaž mi záda.“ Ten poslechl, sednul si mu na zadek a polil ho opalovákem. „Hmmm, to jsem ti ale pěkně postříkal záda, to byl vždycky můj sen se na tebe udělat.“ „Neser, teplouši, a koukej mě namazat,“ odpověděl smějící se plavec. „Jóóó, konečně homo porno na koupališti,“ přidali se ostatní a začali předvádět kopulační pohyby. No co vám budu povídat, knížka vzala za své, předstíral jsem sice četbu, ale nic nepřečetl. Pak nastal asi na 5 minut klid, když se jeden z mlaďasů zvednul a řekl, že jde do stánku, ostatní až na Plavce, že půjdou taky.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace1. 6. 2024
Počet zobrazení1009×
Hodnocení4.76
Počet komentářů12

Zasedačka je plná. Nejenom našich lidí, ale i spousty cizích… I když oni jsou zjevně cizí jenom pro mě, protože někteří chlapi od nás se s nima polohlasně baví. Snažím se vyčíst z jejich tváří, o co jde. Sednu si vedle Mary, tázavě k ní zvednu oči… a ona jen pokrčí rameny. Když do místnosti konečně vejde Jonas v doprovodu Nathana, Filipa a ještě někoho dalšího, celej se uvnitř sebe napnu. Přijde mi, že s jejich příchodem se vzduch v zasedačce ochladil. Že zamrzl… a jednotlivý zmrzlý molekuly mě bodají do tváří… a do paží…

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace31. 5. 2024
Počet zobrazení1522×
Hodnocení4.69
Počet komentářů16

Ani teď Jindra nenechá svýho nadřízenýho domluvit. „Koukám, že jsi zase vstal svou humornou nožičkou napřed!“ ušklíbne se. „Přes to, že potřebuju mít kancl sám pro sebe, nejede vlak! Ostatně, tadyhle pan Hanuš bude určitě rád, že si ode mě může každej den na chvilku dáchnout… Už tě určitě stihli varovat, že jsem tady něco jako persona non grata, ne?“ zvědavě ke mně stočí zrak.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace26. 5. 2024
Počet zobrazení4057×
Hodnocení4.83
Počet komentářů18

Hynek se vrátil a chystal se mu předat psa. "Přece mě neoberete o tu chvilku, kdy si můžu pokecat s někým, kdo mi i odpoví. Pojďte dál," zval Hynka a odebral se do obýváku, kde se složil do křesla. Vystrčil osádrovanou nohu a řekl: "No tak, jsem neškodný, teda skoro."

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace25. 5. 2024
Počet zobrazení920×
Hodnocení4.78
Počet komentářů11

Ostatně, vypadá to, že Ryan je na tom úplně stejně… „Chyběls mi,“ řekne totiž, sotva za náma zaklapnou dveře – a než se naděju, drží mě v náručí a nese mě k posteli. „Hej, chodit přece můžu,“ bráním se, ale myslím, že oba víme, že je to jenom tak naoko. Protože ve skutečnosti je mi v jeho náručí až neskutečně hezky.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace18. 5. 2024
Počet zobrazení1085×
Hodnocení4.80
Počet komentářů11

Jeho rameno se dotkne mýho, což by mě nemělo nijak rozrušovat, za poslední dva týdny jsme se jeden druhýho nadotýkali až až, jenže… To bylo jiný, to mi Ryan v podstatě jenom pomáhal přežít, když se to tak vezme. Kdežto teď sedíme na jedný posteli… a přes nohy máme přehozenou jednu deku… a z našich těl sálá taková ta ranní horkost…

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace11. 5. 2024
Počet zobrazení1044×
Hodnocení4.73
Počet komentářů9

Vlna paniky a nejistoty mě málem srazí z tý židle na kolena. Zatočí se mi hlava, žaludek se mi zase několikrát zhoupne tam a zpátky… Znovu se zhluboka nadechnu, abych tu nevolnost zkusil opanovat… A vtom zaslechnu přibližující se dusot. Někdo utíká po chodbě. Směrem ke mně.

  • Darknes26
Stylklasika
Datum publikace10. 5. 2024
Počet zobrazení1952×
Hodnocení4.67
Počet komentářů3

Zvedl jsem se, sundal ze sebe všechno a šel jsem do sprchy, pustil jsem si skoro studenou vodu a nechal ji po sobě stékat. „Jakube, co to s tebou je, co se to s tebou děje?“ pronesl jsem nahlas. Nebylo to ani poprvé, ani naposled, protože tohle dělám dost často, že mluvím sám na sebe. „Motáš se v nějakém začarovaném kruhu.“ Vtom jsem si všiml, že moje péro je z ničeho nic v pozoru. A moje hlava začala myslet na okamžik s Danem, ale i na vyprávění Štěpána… Začal jsem si pomalu strkat dva prsty do análku a přitom jsem začal lehce vzdychat. Představoval jsem si Dana, jak mě šuká, ale zároveň jsem si představoval, jak Štěpána šuká jeho první láska do zadku.