Povídky

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace24. 12. 2023
Počet zobrazení4331×
Hodnocení4.82
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2023

"Krásně hřeješ," zašeptal jsem své drahé polovičce a zavrtal jsem se do houští, jak říkám občas z legrace jeho porostu. Už není černý jako kdysi, ale trošku stříbrný. Když nic neříkal, začal jsem ho hladit. Pleskl mě po ruce.

  • Sinme
  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace23. 12. 2023
Počet zobrazení2150×
Hodnocení4.59
Počet komentářů8

Nevedel som, na čo sa mám skôr sústrediť. Či na tú perfektnú fajku, alebo to, čo sa dialo na opačnej strane. Po chvíli som zistil, že sa nedokážem sústrediť vôbec na nič. Moje telo odmietalo čokoľvek riešiť a jednoducho si užívalo. Dokonca aj vtedy, keď Gabriel pridal druhý prst. Ale najviac vtedy, keď mi niekde zvnútra vystrelila do každej bunky vlna vzrušenia. Neznáma a nemilosrdne intenzívna.

  • lextheluthor
Stylklasika
Datum publikace22. 12. 2023
Počet zobrazení2131×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

Kam ti to nastriekam? Môžem ti to streknúť do papuľky?“ Bolo mi jasné, že Juraj sa zrejme blíži k výstreku a na to som sa veľmi tešil. „Budem rád, ak sa urobíš do mojich úst.“ A myslel som to vážne. Chcel som ochutnať Jurajove semeno. Jeho vták chutil úžasne a páčilo sa mi Jurajovi fajčiť.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace20. 12. 2023
Počet zobrazení2411×
Hodnocení4.91
Počet komentářů5

Přistoupil k Fritzovi a políbil ho. Pomalu se stmívalo. Ne ovšem pozdní dobou, ale černými mračny. V koupelně zapálili svícny. Oblečení se ocitlo na věšácích. Oba chlapci přistoupili k Leškovi a začali líbat jeho prsní bradavky. Hladili zároveň jeho tělo. Pak se ruce všech ocitly na jejich krásně vztyčených penisech.

  • Miky
  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace19. 12. 2023
Počet zobrazení2817×
Hodnocení4.76
Počet komentářů28

„Dělej… Nadoraz… Víc!“ Supěl pode mnou a já to měl skoro venku. Poslechnout, byl bych v něm už vylitej. Sevřel jsem ho v bocích a z lehu vytáhnul na kolena. Naopak jsem zpomalil a koukal na svý péro, jak mizí a zas se skoro vynořuje z jeho dírky. 

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace17. 12. 2023
Počet zobrazení3085×
Hodnocení4.83
Počet komentářů15

Ráno pak, když se s Rustym vrátil z časné procházky, promluvil s Petrem řečí jasnou a nesmlouvavou: „Tohle bylo poprvý a naposledy, jestli ho tedy máš doopravdy rád.“

  • Isiris
  • Sinme
Stylromantika
Datum publikace16. 12. 2023
Počet zobrazení1735×
Hodnocení4.61
Počet komentářů10

Držel jsem ho za ruku, když jsem ho vedl k výtahu… A ve výtahu taky… A když jsem odemykal svůj byt, tak taky. Držel jsem ho za ruku, jako kdybych mu chtěl vynahradit všechny ty dny, kdy jsem to nedělal.

  • lextheluthor
Stylklasika
Datum publikace15. 12. 2023
Počet zobrazení3074×
Hodnocení4.53
Počet komentářů6

„Myslím to vážne. Ak chceš, môžeš vyhoniť mne. Ja potom vyhoním tebe,“ pričom išla perina išla z Juraja dole. Až teraz som si všimol, že nemá ani boxerky a je úplne nahý. Navyše mu stojí. A stojí mu poriadne. Má obrovskú kládu. Juraj zbehol svojou ľavou rukou pod perinu a nahmatal moju pravú ruku. Moju pravú roku položil na jeho obrovského vtáka. „Kľudne mi vyhoň. Mne to nevadí, že mi budeš honiť. Mám ozaj plné gule,“ naliehal Juraj na mňa.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace13. 12. 2023
Počet zobrazení2538×
Hodnocení4.78
Počet komentářů1

Sehnul se k jeho klínu. Trochu propadlé břicho, zesláblá stehna. Snad změna vzduchu a klid, snad…, je dvacáté století, lékařská věda významně pokročila. Karel s Jiřím jim poradí. A přijede i lékař z Olomouce. Jen toho nejžádanějšího mezi nohama neubylo. Chvilku si pohrával, pak se sklonil. Pomohl si trochu rukou. Chlapec se mírně prohnul a s výkřikem mu plnil ústa.

  • Petra
Stylromantika
Datum publikace10. 12. 2023
Počet zobrazení2367×
Hodnocení4.73
Počet komentářů5

Na nic nečekám, vyběhnu ze šatny a zařvu na něj: “Hej, kámo, hezký boty!” Spíš než na něj to křičím na jeho záda. Úplně slyším tu paniku, co se mnou cloumá. Naštěstí není nikdo v dohledu, takže mi nemusí být trapně. Kluk se ani neotočí a jde dál. To mě vážně naštve, rozběhnu se za ním a v té rychlosti to neubrzdím a povalím ho na zem.

  • Sinme
  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace9. 12. 2023
Počet zobrazení2768×
Hodnocení4.62
Počet komentářů6

Zbadal som ho pár sekúnd pred tým ako on mňa. Vyzeral ako vždy. Dokonale. Bojovne som vystrčil bradu a pozbieral všetky svoje predsavzatia, v ktorých som si prisahal, že sa k nemu budem správať odmerane. Lenže stačil jeden pohľad do jeho očí a tie moje smerovali k zemi spolu s uvedomením, že mi fakt hrozne chýbal.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace6. 12. 2023
Počet zobrazení3131×
Hodnocení4.83
Počet komentářů3

„Co tady chceš, ty buzno!“ vykřikl jeden z nich. Začal plavat k němu. „Jdeme, dáme té svini nakládačku,“ volal na ostatní. Ti hned směřovali za ním. Hoch ani nestačil něco říct. Dva ho chytili zezadu za ruce. Jeden mu stáhl plavky a chytl ho za koule. „Nechte mě, nic jsem vám neudělal,“ křičel bolestí. Porazili ho do vody a začali do něj brutálně kopat. Adam sundal kecky, stáhnul montérky a tričko. Jeho tělo v bílých trenýrkách se mihlo v oblouku u skály. Vynořil se kousek od kluků.

  • HonzaR.
  • Miky
Stylromantika
Datum publikace5. 12. 2023
Počet zobrazení2573×
Hodnocení4.84
Počet komentářů17

Nečekal jsem na to, až jeho pohár trpělivosti přeteče, prostě jsem mu v rychlosti sjel na zip kalhot. Po krátkém zaváhání, jsem ho plně rozepnul a vjel mu svou dlaní pod trenky. Hlasitě zasténal, opřel se zády o dřevem obloženou zeď a začal se po mně natahovat, aby mi tu péči oplatil, ale nenechal jsem ho. 

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace2. 12. 2023
Počet zobrazení1738×
Hodnocení4.62
Počet komentářů8

Přidám se k potlesku, kterým vyprovodíme konferenciéra z pódia, zároveň mám ale chuť si spokojeně zamnout ruce: konečně se dočkám! Hudbu od Hanse Zimmera miluju! No dobře, trochu to upřesním: miluju hudbu ze spousty filmů. Z většiny filmů. A z her. Nebo i klasický rádiový hity – ale v podání symfonickýho orchestru. Když jsem třeba nedávno objevil nesmrtelnou pecku Right Here, Right Now v symfonické verzi, způsobilo mi to takovej malej duševní orgasmus, haha… Ale k věci: proto jsem dnes tady, v Praze, na koncertě jednoho brněnskýho juniorskýho symfonickýho orchestru.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 11. 2023
Počet zobrazení3818×
Hodnocení4.89
Počet komentářů6

„Zrádci,“ ozvalo se jim za zády. Michal se protahoval jen ve slipech. „Nemohli jste mě vzbudit?“ „Počkej, skočím ti pro špekouna,“ položil svou vidlici Toník. Mojmír zčervenal. Nemohl odtrhnout oči od Michalova rozkroku. Jako by mu trochu…, no rýsoval se tam. Můj bože! „Jdu se oblíknout.“ S Toníkem se vracel i Jarda.

  • Marcel
Stylklasika
Datum publikace26. 11. 2023
Počet zobrazení1349×
Hodnocení4.74
Počet komentářů5

Nechcem, aby sa ma dotýkal. Teda chcem, ale nechcem zároveň. Obrovský mix pocitov, ktoré mi prúdia celým telom. Nakoniec ho nechám, aby sa o mňa postaral. Teda len o tú konkrétnu časť mňa. Sám ho chytím za ramená, aby som získal späť stabilitu a pokračujem v pohyboch.

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace25. 11. 2023
Počet zobrazení2593×
Hodnocení4.85
Počet komentářů9

„No trenéra jo,“ uchechtl se Michal a zkusil si levou rukou dosáhnout kamsi k pravé lopatce, „ale já narážím na tebe. Na to, že ty z mýho přestupu nadšenej nejseš.“ Kryštof trhnul rameny. „Tak nadšenej bejt nemusím. Mně stačí, když kvůli tobě nezačnem prohrávat, a to zatím vypadá, že nezačnem… Co je? Sis natáhl sval?“ nedokázal se už bez komentáře dívat na to, jak se Michal na lavičce kroutí. „Asi…,“ zahučel Michal.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace24. 11. 2023
Počet zobrazení2795×
Hodnocení4.83
Počet komentářů6

Co vím, Matovi zrovna bylo jednadvacet a nevypadal vůbec marně. Hladká, mírně opálená kůže na štíhlém těle, zarostlá na hrudi a v rozkroku hustými tmavými chlupy. Jeho ocas byl neskutečně mohutný. Kulatý pevný zadek otočil směrem k Bennymu, zvedl hlavu a prohnul se v zádech.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 11. 2023
Počet zobrazení2669×
Hodnocení4.80
Počet komentářů2

„Zkusíme to taky, né Feďo?“ Filip přidržel Fedorovu hlavu. Prsty zabořené ve vlasech. Jazyk vnikající do úst. „Seš božskej,“ zašeptal, jeho ruce náhle sjely až do Fedorova rozkroku. Stisknul. Ten se vyděšeně díval ke Karolíně, ale ta dávala hrníčky do dřezu.

  • HonzaR.
  • Miky
Stylromantika
Datum publikace21. 11. 2023
Počet zobrazení2547×
Hodnocení4.63
Počet komentářů11

To žuchnutí do měkkýho se mi líbilo vždycky. A s Lexem o to víc, když přistál v podstatě na mně. Tak jsem se trochu skulil na bok, stáhnul ty brejle, stáhnul i ty jeho a naklonil se nad něj. Někdo z nás dvou to už prostě musel zkusit…

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace18. 11. 2023
Počet zobrazení2192×
Hodnocení4.76
Počet komentářů16

Říká se, že v partnerským vztahu hrozí krize po třech, sedmi a desíti letech. Aspoň ve všelijakých psychologicky laděných příručkách se na to upozorňuje. Je v nich teda hlavně plno nápadů, návodů a mouder, jak si takový spokojený partnerský, ale třeba i pracovní vztahy vybudovat a udržovat, a já se jima veskrze snažím řídit, takže mi přijde, že to všechno docela funguje – a že tedy všeobecně v těch knížkách nejsou žádný bláboly. Ale kruci, nemusel bych se na vlastní kůži přesvědčovat o fungování úplně všeho, ne? A tedy právě i o tom načasování těch krizí. Sedm let…

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace17. 11. 2023
Počet zobrazení4642×
Hodnocení4.92
Počet komentářů12

Stál přede mnou do půl těla, v ruce krátký kožený důtky. Tmavý bokový džíny na dlouhejch nohách, v bradavkách piercing a pod pupíkem taky. Na pravým rameni vytetovanej černej kůň ve cvalu. Pan božský osobně. Koukl jsem mu do rozkroku a boule, co se tam vydouvala, mě nenechala na pochybách, že tam pro mě schovává pěkný překvapení.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 11. 2023
Počet zobrazení2471×
Hodnocení4.91
Počet komentářů6

Viktor si ještě v kabinetu oblékl vestičku. Musel se i usmát. Jako kdyby šel požádat o ruku své vyvolené, nebo vyvoleného? Trochu si zjišťoval, jak se tady na bývalého primáře dívají. Jen samá chvála. Cestou prohodili pár poznámek. Odložili si v předsíni. Denis ho zavedl do malého útulného pokoje se zařízením z dob první republiky. Z křesílka vstal starší, silnější bělovlasý muž. Denis je představil.

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace13. 11. 2023
Počet zobrazení1120×
Hodnocení4.62
Počet komentářů3

Jedným pohybom sa k obom mužom otáča chrbtom, hrudník položí na posteľ, roztiahne nohy a nadvihne zadok. Potrebuje opichať. Tvrdo a dlho. Počuje mužský smiech a vzápätí ucíti na chtivom análi jazyk. Zavzdychá spokojnosťou. Gabriel vníma, ako sa jeden z mužov dvíha z postele a prechádza k jeho hlave. K jazyku na jeho dierke sa pripoja prsty a nenáhlivo sa do neho zasúvajú. Zdvihne oči a pred sebou vidí silné mužské stehná. Ako sa nohy končia, čnie tvrdý úd a čaká. Gabriel sa nadvihne.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace11. 11. 2023
Počet zobrazení1748×
Hodnocení4.70
Počet komentářů14

Když dopil a otočil se ke dřezu, aby mohl opláchnout použitou skleničku, protože tady sakra nemají ani tu pitomou myčku, zadíval se pro změnu Julian zkoumavým, zvídavým pohledem na Bernarda. Taky si ještě pořád na novou situaci nezvykl. Že už tři týdny, od začátku letních prázdnin, nebydlí v tomhle rozlehlém rodinném domku jenom se svou mámou a babičkou, ale přistěhovali se sem hned dva další zástupci opačného pohlaví – a sice Lukáš, mámin nový partner, a jeho syn. Bernard, týjo, to je aspoň jméno!