Povídky

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace10. 9. 2023
Počet zobrazení1130×
Hodnocení4.75
Počet komentářů7

Magnus se už těšil na teplo a něco horkého k pití, alkohol zakázán, to mu nikdo nenabídne. Jakmile obyvatel kupole vstoupil, následoval ho. Přiložil svou dlaň, vstup se otevřel. Paráda, jeho data jsou v systému. Byl uvnitř, rychle shazoval vrstvy oblečení. Nestihl to. Ten, kterého sledoval, ho bez varování hodil ke zdi, trefil. Magnus ucítil chuť své krve v ústech, na zátylku něco kovového. „Kdo jsi?“

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace8. 9. 2023
Počet zobrazení1469×
Hodnocení4.72
Počet komentářů12

Na Instáči se tak objeví krátkej prostřih mýho dnešního videoklipu, tentokrát jsem s dronem lítal nad nedalekou zříceninou jednoho středověkýho hradu; pod video přidám poznámku, že celá verze je jako vždycky k vidění na mým Youtube kanálu… No, a pro dnešek mám hotovo, zítra si sem přijdu „posbírat“ lajky a případný komentáře. Užuž chci spokojeně vypnout komp a zajít si pro zaslouženou večeři, když mi zabliká upozornění na příchozí zprávu od nějakýho Joachima.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace6. 9. 2023
Počet zobrazení1249×
Hodnocení4.66
Počet komentářů2

O Jindřichovu budoucnost, co člena armády, jsme se s Vilémem počali strachovati. Snaha jeho vyhnouti se trestu přislíbenému v nitru jeho neuvěřitelné schopnosti zvěda probudila. O mladém Baronu Oldřichu z Branné nám toliko zpráv během několika málo dnů nanosil, že podezření z loupeže spisů v archivu Generálově se v nás usídlilo. Ujištěni jsme byli, že Generál o akci této ani zbla povědomí nemá. Vnitřně zapochyboval jsem o tom, neb Generál dle názoru mého o každém pohybu, ba i slově, ve zdech těchto jest zpraven.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace5. 9. 2023
Počet zobrazení2278×
Hodnocení4.71
Počet komentářů5

Když se podívala k okénku, které před tím stáhla, aby se vyvětralo, ztratila řeč. Chlapec se teprve shýbal a zatím viděla jen seprané džíny přímo v rozkroku. Přestože byly volnější, co viděla, jí způsobilo závrať. To snad není možné, nemá třeba něco v kapse? Uvědomila si, jak asi to bude vypadat, až pořádně stoupne. Teď uviděla příjemnou usměvavou tvář s tmavými delšími vlasy. Tmavé oči a hodně plné rty.

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace4. 9. 2023
Počet zobrazení5142×
Hodnocení4.76
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2023

Peter mne obdařil shovívavým úsměvem a Jarda to zazdil hláškou, že: „Bocian vravel, že čučoriedkový olovrant je maškrta.“ Koukal jsem na něj, jako kdyby promluvil klingonsky, a všichni okolo se královsky bavili.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 9. 2023
Počet zobrazení1247×
Hodnocení4.56
Počet komentářů10

Díval se před sebe na obzor. Dělníci stavěli pyramidu pro faraona. Sledoval jejich svalnatá, zpocená těla, jak se lopotí s velkým kvádrem. Práce byla více než náročná, ale dobře zaplacená. Každý vydělal za rok tolik, co faraonův rádce za dva. Proč faraon tolik spěchá, nikdo nevěděl, a jemu osobně to bylo opravdu jedno. Pracující muži byli v tuto chvíli jen lákavé objekty k hodnocení. Tvrdá práce formovala jejich těla, svaly a šlachy v sehraném rytmu posouvaly zátěž.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace30. 8. 2023
Počet zobrazení3473×
Hodnocení4.80
Počet komentářů16

Pomalu došli skoro až k zadním vrátkům, kde pod košatou třešní Petr postavil jednoduchou lavičku z opracovaného dřeva. Posadili se. Tom mu položil hlavu na rameno a jen se kochal pohledem. Miloval tyhle tiché chvilky jejich souznění, kdy nebylo potřeba cokoliv říkat. Tady byli ve svém vlastním světě.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 8. 2023
Počet zobrazení3132×
Hodnocení4.88
Počet komentářů8

Z dalšího rozjímání ho vytrhla náhlá změna silnice. Jakž takž okresní asfaltka skončila a začínal menší tankodrom. Zpomalil. Před ním se táhl traktor s vlečkou krmení. Ta občas poskočila a utrousila mu pod kola hrst jetele. Traktorista přidal, aby vyjel kousek kopečku s mostkem. Za ním ho předjede, už se chystal přeřadit, když u zábradlí uviděl chlapce. Opíral se o patník, mávnul rukou a ukazoval na nohu. Zastavil.

  • Petra
Styltvrďárna
Datum publikace27. 8. 2023
Počet zobrazení3079×
Hodnocení4.41
Počet komentářů11

Byli skoro stejně vysocí, světlé vlasy měli oba až po ramena. Oba měli tu nejkrásnější bílou kůži, jakou kdy viděl. Jeden měl bradavky úplně růžové, druhý malinko tmavší. Prostě oba vypadali jako andílci.

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2023
Počet zobrazení1377×
Hodnocení4.33
Počet komentářů5

Bez slova sa začne vyzliekať. Lačne pozorujem, ako zhadzuje sako, košeľu, pod ktorou sa ukazuje nádherné mužné a pevné telo. Niekto sa o seba stará. Nohavice idú dole a stojí tam len bielych boxerkách. Bez váhania ich stiahne. Stojí v tieni, takže nemám veľmi dobrý výhľad.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 8. 2023
Počet zobrazení2408×
Hodnocení4.84
Počet komentářů17

Cítili na tvářích vzájemně svůj dech. Dotkli se nosy a pak rty. Na chvilku se odtrhli. Dívali se vzájemně do očí. Objali se. Rty se spojily v horečnaté křeči. Jejich líbání nabývalo na intenzitě. Ruce rozpínaly bílé košile a začaly zběsilou pouť po jejich polonahých tělech. „Chceš to, co já?“ „Chci všechno, co si můžeme vzájemně dát.“

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace20. 8. 2023
Počet zobrazení2202×
Hodnocení4.85
Počet komentářů3

Na displeji sněžného skútru vyskočily souřadnice, namířil si to k onomu rudému, blikajícímu bodu. Trvalo to déle, než čekal, k domu přicházel v době, kdy už se bouře musela každou chvíli ukázat. Znal rychlost, s jakou bez varování smetla vše kolem sebe. Vyběhl těch pár schodů ke vchodu co nejrychleji, prudce zabušil na dveře. Nic. Okamžitě a ještě silněji bušil pěstí do masivního dřeva, to náhle zmizelo. Nadechl se, chtěl něco říct, v ten samý okamžik spatřil majitele domu. Couvl o krok, vetší šok v životě nezažil.

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace19. 8. 2023
Počet zobrazení1272×
Hodnocení4.57
Počet komentářů0

Dano opatrne sťahuje Benove slipy, ktoré sú úplne premočené. Ben je v strede oboch chlapov. Adam mu opatrne stiahne predkožku a roztiera priesvitnú sťavu po Benovom žaludi. Občas jemne pohoní, občas i tvrdšie. Z Benovho zrýchleného dychu súdim, že už to dlho nepotrvá.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace18. 8. 2023
Počet zobrazení1708×
Hodnocení4.91
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2023

Nechtěl jsem, aby měl ze svého prvního sexu noční můru. Nebyl to samozřejmě můj nejlepší výkon, ale byl jsem rád, že to na rozdíl ode mne neudělal opilý někde v temnotě nad záchodovou mísou a namísto toho přišel o panictví s někým, koho dobře znal a s kým o něj přijít chtěl. Na pajdáku² nás tyhle věci sice neučili, ale podle všeho jsem to snad zvládl vcelku dobře.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 8. 2023
Počet zobrazení2871×
Hodnocení4.86
Počet komentářů8

Tomáš si uložil pár svých věcí a zatopil v kamnech. Postavil na ně hrnek s vodou, kam nakrájel jablko, hrušku, přidal pár švestek. Když se topilo, měl rád večer horký kompot z ovoce. Krásně zahřál, provoněl celou místnost a zahnal i žízeň. Někdy i hlad, když se peníze určené na skromnou večeři utratily jinak. Jablka a hrušky se daly posbírat padané v sadech, někdy i jiné ovoce. Doma mívali přes zimu na stole vždy ošatku s křížalami a ořechy. Bylo dobré občas si zpříjemnit chuť něčím tak dobrým i zdravým.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace13. 8. 2023
Počet zobrazení1502×
Hodnocení4.78
Počet komentářů8

Talis byl vzrušený, zaskočený, slyšel tlukot svého srdce, věděl, že je rudý ve tvářích. Neodvažoval se pohnout. Muži setrvávali v objetí. Dravé polibky byly nahrazeny jemnými, hladili se, jako by se nechtěli pustit. „Jsi blázen, víš to?“ plísnil mladší přítele, když se oblékali. „Do tebe, lásko, jen do tebe.“ Ještě jeden dlouhý polibek a byli pryč.

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace12. 8. 2023
Počet zobrazení1149×
Hodnocení4.67
Počet komentářů3

Prechádzam sa opatrne po byte. Míňam kúpeľňu, kúsok ďalej je Tomášova izba. Dvere otvorené. Leží na bruchu a prudko chrápe. Jeho krásny zadok mám pred očami. Po špičkách vstupujem do jeho izby, pohľad upretý na zadok. Opatrne prejdem prstom po hladkej pokožke. Chrápanie razom prestane. Stojím tam, hladķám si tvrdý penis a pozorujem tohoto dokonalého chlapa, ktorého nikdy nedostanem. Opatrne vycúvam. Zamierim k terase. Prechádzam popri otvorených dverách. Na posteli zazriem mohutnú siluetu neznámeho Tomášovho milenca. Vstupujem na terasu. Horúca noc. Jemný vánok ma hladí ako nežné prsty.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace11. 8. 2023
Počet zobrazení1385×
Hodnocení4.80
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2023

Čekání na první erotický zážitek je téměř vždy plné romantických představ a snění. Realita pak bohužel bývá většinou úplně jiná, málokdo na něj sice dokáže zapomenout, ale jen opravdu zřídkakdy je ta vzpomínka bez vady na kráse.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace9. 8. 2023
Počet zobrazení1866×
Hodnocení4.64
Počet komentářů5

Ráno probuzen jsem byl mladíkem velmi pěkným, který ku koupeli mě vyzval. Dotyky jeho ve mně plamen chtíče vzedmuly. Původně rozhodl jsem se hned po koupeli Viléma vyhledati, by mi od tohoto plamene pomohl. Nebylo toho zapotřebí. Mladík, Markem zvaný, svůj šat odložil a za mnou do kádě teplé vody vstoupil. I počal tělo mé umývati tak jemně, že těmto dotykům slastným jsem se poddal zcela, oči zavřel a jen na vlnách příjemných myšlenek se vznášel. Na mé hrudi počal jemně se věnovati bradavkám mým, nejdříve hadříkem hebkým, posléze jen svými prstíky hbitými a nakonec, což vytrhlo mě z rozjímání mého, i jazykem svým.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace8. 8. 2023
Počet zobrazení2910×
Hodnocení4.83
Počet komentářů4

Uvnitř zapnul jen kontrolní osvětlení. Bylo tam o něco chladněji, vlhko a houbová vůně. Prošli na konec polic. Dál byla ulička zatarasená kolečky s posypovou zeminou. Slabá žárovka schovaná za sloupkem vytvářela pološero. Aleš vzal Béďu za ramena, sklonil se. Viděl jeho pootevřená ústa. „Promiň, odpusť, nemohu se ubránit!“ Jeho rty se přimkly a jazyk pronikl mezi zuby. Objímali se, líbání bylo až bolestivé. Oba pocítili svírání ve slabinách

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace7. 8. 2023
Počet zobrazení6731×
Hodnocení4.74
Počet komentářů18

Rosťa se vypravil k vodě. Bez obcházení podchodem. Když docházel k přejezdu, všimnul si, že tam je pár kluků z vesnice. Zpomalil, netoužil po nějakém kontaktu. Jen mu nebylo jasné, proč stojí u přejezdu, když se nic neděje. Vtom se rozcinkalo výstražné zvonění a skupinka ožila. Opakované zahoukání vlaku, který se blížil. Jeden z kluků plácl do ramene vytáhlého blonďáka, toho, který kdysi dávno Rosťu vyválel v kopřivách, a ten zadupal na místě a párkrát poskočil, jako když se rozcvičuje před během. Vlak už byl skoro u přejezdu, když se kluk rozběhl. Na konci přejezdu klopýtl, ale odrazil se ke skoku – a vtom se přes přejezd hnal vlak.

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace6. 8. 2023
Počet zobrazení3134×
Hodnocení4.88
Počet komentářů6

Prostě se mi usmívat chce, když ho tu takhle vidím. Sexy, bezbrannýho, plně vodevzdanýho do mý péče… a samozřejmě natěšenýho a nadrženýho na to všechno, co si na něj chystám. Aby taky nebyl! Sám jsem nadrbanej už jenom z těch představ. A tak si ho ještě naposledy prohlídnu… a pak už se mu konečně začnu pořádně věnovat. Jeho tělo po tom touží. Von po tom touží. A já po tom netoužím vo nic míň. Tak sakra proč bych se měl držet zpátky?

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace5. 8. 2023
Počet zobrazení1537×
Hodnocení4.60
Počet komentářů7

Uchopím ho a s radosťou ho vkladám dovnútra. Fajčím ho tak, že ma bolia sánky. Jeho panva mi ide naproti. S hlasným výkrikom vyvrcholí a napumpuje do mňa neuveriteľné množstvo semena. Nestíham všetko prehltnúť a časť z toho skončí na mojej tvári. "Skoro si to zopakujeme, sľubujem," prihovorí sa. "Možno skôr, ako si myslíš," odpoviem. Vychádzam z izby a zamierim do hosťovskej, kde spí môj kolega.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace4. 8. 2023
Počet zobrazení3183×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2023

SEZNAM POTENCIONÁLNÍCH ALERGENŮ, JEŽ MOHOU BÝT V TEXTU OBSAŽENY: Méně známé dobové výrazy a zkratky, odborná terminologie popisující méně časté fyzikální děje, jména spisovatelů a hudebních skladatelů, názvy literárních děl, čerstvé sperma, zaschlé sperma, alkohol, ječmen, lesní plody, hořčice. Dále může obsahovat stopy celeru a jiné kořenové zeleniny včetně občasného výskytu přechodníků. Uvedený výčet nemusí být úplný a platí pro všechny části tohoto původního autorského díla. Všechny postavy jsou zcela smyšlené a jejich případná podobnost s reálnými osobami je zcela náhodná a autorem nezamýšlená. Dějinné události a dobový kontext, jakkoliv se to některým čtenářům možná bude zdát neuvěřitelné, jsou naproti tomu zcela skutečné.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace1. 8. 2023
Počet zobrazení3131×
Hodnocení4.89
Počet komentářů7

Béďa chtěl, moc chtěl. Teď šel za Tomem a obdivoval jeho krásně vykreslenou prdelku v těsných trenýrkách. „Tady končí buky a začínají borovice, sedneme si na padlej kmen břízy.“ Kolem bylo vidět přerostlé babky. „Zítra můžeme zase nasbírat houby. Ale viděl jsem, že kluci moc o ně nestojí. Nejvíc jsme jich snědli my. Ani moc nestojí o to někam chodit.“ Poposedl si. „Nějak mě bolí koule. Chtělo by odpustit. Co říkáš, nepohoníme?“ Tom ani nečekal na odpověď. Stáhl kus trenýrky. Béďa byl úplně fascinovaný jeho pomalu topořícím penisem. Cítil, jak mu tvrdne vlastní.