Povídky

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace8. 11. 2023
Počet zobrazení2762×
Hodnocení4.79
Počet komentářů4

Pozoroval střechu vedlejšího paneláku, kde právě nějaký mladý montér předělával společnou anténu. Všechno shodil a byl tam v tom horku jen ve slipech. Určitě si byl vědomý, že ho nějaká ženská pozoruje. Kdyby měla třeba divadelní kukátko, bylo by na co. Viki se zasmál, tak on ženská není, ale podívá se rád. A kukátko je ve skříňce. Zaostřil. Jo, tak to by mohl. Tělíčko jak ze zahraničních časopisů pro homosexuály. Tam bývají takoví. Aby se bylo nač dívat, když už. Ty slipy tak tak drží svůj obsah pohromadě. A že se tam toho vleze.

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace4. 11. 2023
Počet zobrazení2277×
Hodnocení4.74
Počet komentářů10

„Dobrej,“ zahlaholím, a teprve když se ke mně oba otočí, dojde mi, že zřejmě došlo k nějaký obměně party. S vedoucím tu totiž dnes nejsou dva jeho vrstevníci, ale jenom jeden pomocník – a sice kluk, kterýmu může být plus mínus pětadvacet, čili podobně jako mně… „Dobrej, dobrej!“ usměje se vedoucí srdečně, načež sklouzne očima k mýmu nákladu: „Teda, tady dneska někdo provokuje!“ Kluk mě sjede pohledem od hlavy k patě a zase zpátky, načež se s čímsi jako mírným úšklebkem zase otočí, zjevně jsme ho ani já, ani můj nákup nezaujali.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace1. 11. 2023
Počet zobrazení2509×
Hodnocení4.90
Počet komentářů2

Když se Petr vrátil z koupelny, na stole hořely dvě olejové lampičky, plaváčci. Dávaly se i do hřbitovních luceren. V kulaté nádobce byl olej ke svícení a na něm na třech kouscích korku zapíchnutý plechový držáček knotu. Nádobka stála ve válcovité sklenici. Talířek pusinek z bílku a věneček sušených fíků. Půllitrová sklenice, dvě štamprlky.

  • mišo64
Stylromantika
Datum publikace29. 10. 2023
Počet zobrazení1518×
Hodnocení4.17
Počet komentářů8

Tak sa i stane. Len čo rukou zrýchlim kmitočet honenia vtáka, začne striekať až na druhú stranu steny a ja si labužnícky oblížem prsty so zbytkami semena. A že ho má husté a sladké. Po dlhom čase tak ochutnávam sperma niekoho iného a aj po dlhom čase mňa niekto neskutočne krásne vyfajčí. To, ako sa hrá jazykom s mojím žaluďom je… no…, ako keď mi to môj anjelik robil kedysi. Precitnem zo spomienok a ideme si umyť, čo je treba.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace25. 10. 2023
Počet zobrazení2850×
Hodnocení4.75
Počet komentářů11

Vzájemně stažená trika, rozechvělá kůže obou, až palčivé doteky. Matěj podložil ruku pod záda svého protějšku. Pomalu ho pokládal. Začal přejíždět rty po tvrdnoucích bradavkách. Pocítil nepoznanou touhu po těle pod sebou. Valeriánovy prsty pročesávaly vlasy. Jemné mnutí ušních lalůčků, kresba nehtů na kůži krku. Kolik je podob lásky? Nikdo je nikdy nespočítá. Neustále se rodí nové, aby nahradily předešlé. Prsty obou se znovu semkly. Ústa spojilo nekončící líbání.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace23. 10. 2023
Počet zobrazení2728×
Hodnocení4.85
Počet komentářů3

Sklenička s rumem klepla o stůl a Max si dvojnásobně v duchu vynadal – jednak si měl nalít něco silnějšího a jednak zase porušil jedno ze svých pravidel. Měl osvědčenou zásadu, neptat se na otázky, na které vlastně nepotřebuje znát odpověď, nicméně s tím, jak nebyl v kontaktu s přístavním světem, se některé jeho komunikační zvyklosti obrousily a on se pak často přistihl, že hodinu a půl od položení zbytečné otázky poslouchá informace, o které nemá zájem. A tentokrát to nebude jiný…

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace18. 10. 2023
Počet zobrazení1803×
Hodnocení4.73
Počet komentářů12

Zelená postavička se na semaforu objeví o pár vteřin dřív, než bych potřeboval, a tak se k němu nepřipojím před přechodem, ale dojdu ho až na druhý straně ulice. Dojdu ho, jakoby nic se zařadím vedle něj – a začnu ho míjet, prostě jsem jeden z mnoha kolemjdoucích, kterej si to vykračuje nepatrně rychlejším tempíčkem než on… Akorát že nejsem jeden z mnoha kolemjdoucích. A ani on není jeden z mnoha kolemjdoucích. Pro tuhle chvíli. Pro tuhle naši minutu.

  • P.Waits
Stylromantika
Datum publikace16. 10. 2023
Počet zobrazení1269×
Hodnocení4.70
Počet komentářů12

aneb o šlechetném studentovi.
Naučné vyprávění o síle viny a moci odpuštění. Zejména pro mládež dospívající veskrze vhodné a autoritami doporučené.
Důležité upozornění: Využití v textu uvedených erotických pomůcek v souvislosti s léčbou závislostí nemá žádnou relevantní oporu v seriózním vědeckém zkoumání a jejich užití pro medicínské účely nebylo příslušnými autoritami v jakékoliv podobě schváleno. Veškerá v textu uvedená odborná terminologie byla použita výhradně v rámci umělecké licence a text není určen jako doporučení či návod. Čtení může nepříznivě ovlivnit činnosti vyžadující zvýšenou pozornost, motorickou koordinaci a rychlé rozhodování. Obsahuje doprovodné světelné efekty nevhodné pro děti, těhotné a jinak světlosenzitivní osoby.

  • black
Stylromantika
Datum publikace13. 10. 2023
Počet zobrazení1443×
Hodnocení4.47
Počet komentářů15

“Pi…pi…pi…,” spustil Jano, ktorý bol už poriadne hladný a dal si prvý hlt. “Pikantný!” dopovedal Arpi. “Pi…pi…piči, ale páli!” nasával vzduch do úst Jano. Nebol zvyknutý na štipľavú papriku, ktorú Arpád doniesol a dochutil ňou guláš. “Prehnal som to?” “Ne…ne…ne…nevadí.”

  • P.Waits
Stylromantika
Datum publikace9. 10. 2023
Počet zobrazení1554×
Hodnocení4.70
Počet komentářů7

aneb o šlechetném doktorovi.
Naučné vyprávění o síle viny a moci odpuštění. Zejména pro mládež dospívající veskrze vhodné a autoritami doporučené.
Důležité upozornění: V textu uvedené hodnocení důkazů, dovozené právní kvalifikace a potencionální trestněprávní důsledky nejsou závazným právním stanoviskem ani názorem k tomu oprávněné autority a nebyly s takovou autoritou ani konzultovány. Veškerá v textu uvedená odborná terminologie byla použita výhradně v rámci umělecké licence a text není určen jako doporučení či návod. Čtení může nepříznivě ovlivnit činnosti vyžadující zvýšenou pozornost, motorickou koordinaci a rychlé rozhodování. Obsahuje doprovodné světelné efekty nevhodné pro děti, těhotné a jinak světlosenzitivní osoby.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace8. 10. 2023
Počet zobrazení1889×
Hodnocení4.66
Počet komentářů3

Ku večeři slavnostní v den narozenin Generálových jsme nebyli, k našemu překvapení, do jídelny uvedeni, nýbrž komorník Jeho Výsosti nás do jízdárny na velký balkon zavedl. Zde prostřena večeře bohatá byla. Mnoho lahůdek již měl jsem možnost v komnatách Generálových ochutnati, leč mí společníci k mnoha laskominám zpočátku postoj odmítavý zaujali. Jakmile viděli mne, jak labužnicky si některá sousta vychutnávám, sami do jídla se pustili.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace29. 9. 2023
Počet zobrazení1338×
Hodnocení4.82
Počet komentářů4

Brosus chvíli nechápal, co se děje, neovládal své tělo, pokusil se vykročit, málem spadl. Vnímal Merinovu přítomnost uvnitř sebe, cizí, odpudivou, ochromující. Mysl mu zaplavily obrazy mučení, bolesti, všeho, čeho se Merin dopustil. Brosus se snažil ovládnout, získat své tělo i mysl zpět. Stálo ho mnoho sil, než pozvedl oči. Spatřil Riama v okně. Uvnitř něj sebou cosi trhlo, jako by neznámá síla v něm, cizí, a přece teď jeho součástí, reagovala na Riama.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace26. 9. 2023
Počet zobrazení3093×
Hodnocení4.80
Počet komentářů9

Rybník byl na návrší nad vesnicí, její horní částí, z jedné strany obklopený lesem, ze druhé poli. Na keř nahnutý nad vodou si přehodili trička a plátěné kalhoty. Ve vodě mezi rákosím bylo potopené prkno původně z kusu lávky. Tím se dalo vyhnout bahnu a dál už byla větší hloubka vhodná k plavání. Ostrůvek vznikl naplavením větví, měl tak pět čtverečních metrů, plný prorůstajících vrbových prutů. Mezi nimi lavička z olše. Posadili se. Dal se odsud přehlédnout celý rybník s vlnícím se rákosím.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace25. 9. 2023
Počet zobrazení2928×
Hodnocení4.69
Počet komentářů12

Ruce si dávám za hlavu a začínám přirážet, nejdřív zlehka, pak čím dál prudčeji. Je vzrušující šukat do tak pěkné pusy a dívat se do očí rozšířených obdivem k mému klacku. Vytahuje si vlastní penis ze slipů a začíná si ho honit. Fascinovaně zírám na vlhký otvor na špičce žaludu. Moc rád bych ochutnal.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2023
Počet zobrazení2307×
Hodnocení4.82
Počet komentářů9

„Neumíš poslouchat, Eliáši?“ přimhouřím na něj oči, ale i když to trochu zavrčím, pořád ve svém hlase cítím i pobavení. Sám jsem překvapený, kde se to v něm bere. Měl jsem pod rukama spoustu lidí, co to měli přímo v povaze, to, že je tahle hra baví právě, když je postavená na tom, že neposlouchají, dokud je do toho nedonutím. Ale Eliáš takový nikdy nebyl. I teď si myslím, že to není úplně jeho styl, ale nemůžu říct, že by mě takováhle změna jeho chování nebavila. Baví mě to, a moc, ten kluk má v sobě spoustu vrstev a mně se zatím líbila každá, kterou jsem objevil.

  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace23. 9. 2023
Počet zobrazení1468×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

„Musím mít ty kalhoty!" začal jsem panikařit, po čemž on se trochu lekl. Slyšel ale zoufalství, s nímž jsem promlouval, a pochopil, že můj požadavek skutečně nebyl myšlen z legrace. „Musíte je najít," strkal jsem jej směrem, kterým jsem tušil kabinku. „Dobře, dobře, vydržte," řekl mi a pustil mě, to mi však příliš nepomohlo. Znovu jsem se roztřásl. Vycítil to a opět mě chytil. „Bude to jenom na chvíli. Stůjte tady, jsem hned vedle vás." Mluvil smířlivě a přívětivě, natolik, že i já jsem se pokusil alespoň trochu uklidnit a s pažemi obmotanými kolem svého trupu vyčkával, až uslyším, jak se vedle mě pohybuje. To se stalo hned vzápětí. Klekl si na zem a bez problému se začal soukat po podlaze. „Takže…," odtušil, když už měl hlavu za dveřmi. Už jen ta představa pro mě byla nebetyčně nechutná, tma tomu nepomáhala a jeho hlas zněl snad až hravě. Kdyby nebyl moje jediná záchrana, nakopl bych ho. „Čtete rád?"

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace22. 9. 2023
Počet zobrazení5136×
Hodnocení3.50
Počet komentářů11

Tak se také stalo. Zpočátku to nebylo nic moc. Chodili si užívat se mnou do skladu jen dva důstojníci, a to jen občas. To se však mělo brzy změnit. Jeden den si mne zavolal Pán do své kanceláře. Po vstupu jsem uviděl čtyři mazáky, o kterých bylo známo, že jsou na mladší ročníky hodně tvrdí. Jeden z nich byl podsaditý cikán a od pohledu hodně zarostlý. „Svléknout!“ „Ano, Pane.“ Všichni čtyři na mě koukali jak zjara. Jejich údiv se zvětšil, když jsem byl v cuku letu nahý, dle nařízení Paní jsem byl naostro. Ještě více nechápali v okamžiku, jakmile jsem se ocitl na všech čtyřech. „Vy taky! Nebo chcete k prokurátorovi?“

  • nichewriter
Styltvrďárna
Datum publikace20. 9. 2023
Počet zobrazení4791×
Hodnocení4.56
Počet komentářů3

„Co se to, do háje, děje? Co děláš? Přestaň!“ Jako kdybych fakt na chvíli uvěřil tomu, že za to může von a ten jeho, teda vlastně můj, vovladač. „Nevyšiluj, vždyť jsem ti říkal, co dělám. Jo a doporučuju ti pustit ty trenky, stejně je za chvíli neudržíš.“ Kouknu se na svoje ruce a leknu se. Jsou najednou voproti těm trenkám nějaký malý. Pustím je a trenky spadnou vokamžitě na zem k mejm nohám. Sakra, uvědomím si, že teď jsem před Maxem úplně nahej, a navíc stále se stojícím pérem, který ještě nestihlo zareagovat na tuhle podivnou situaci. Anebo naopak stihlo? Než si to ale stihnu celý srovnat v hlavě, uvědomím si, že už sedícímu Maxovi nevidím ani do vobličeje, ani na jeho vosvalenej hrudník a břicho, ale celej můj vobzor zabírají jeho chlupatý nohy a hlavně chodidla.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace19. 9. 2023
Počet zobrazení2671×
Hodnocení4.85
Počet komentářů5

„To cestou doženeme, do Brna je daleko,“ mávnul rukou řidič a kráska se konečně rozhodla postoupit dál do autobusu. Ovšem hoch, co zřejmě patřil k ní a šel za ní, zase zcela rozhodil mě. Stejné vlasy barvy slonoviny, tvář anděla, modrý džínový komplet, oranžové tričko. Okamžitě mě napadlo, že tuhle tvář znám. Určitě z nějakého obrazu. Jistě, moskevské Puškinovo muzeum. Vlámští malíři, šestnácté století a hned se mi vybavil i nápis. „Chlapec, jehož krása se dotýkala hvězd.“

  • Petra
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2023
Počet zobrazení1171×
Hodnocení4.64
Počet komentářů9

Snažím se to nevnímat, všechny ty hlasy a myšlenky. Najednou mě něco zaujme. Někdo na mě myslí. Představuje si, jak prozkoumává moje tělo. Jeho jazyk teď bloudí od čelisti, přes krk až k mým bradavkám.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace17. 9. 2023
Počet zobrazení1645×
Hodnocení4.79
Počet komentářů9

A i když si o jejích přesvědčovacích technikách myslím svoje, a i když mě to zrovinka na vodu nijak netáhne, jelikož jsem spíš suchozemskej typ – kolo, brusle, hory a podobně, tak tomu prckovi nechci kazit radost. „No tak teda jo,“ svolím a musím si oddálit telefon od ucha, jak ségra na druhé straně vypískne radostí. Jak malá!

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace16. 9. 2023
Počet zobrazení1331×
Hodnocení4.69
Počet komentářů3

Postavy sa dvíhajú a odchádzajú. Jedna však zostala stáť a pozerá na mňa. Bez slova sa otáčam a vystrkujem zadok smerom k nej. Postava ma chytí za boky a vstupuje do mňa. Som veľký, ale on je väčší. Kong sa do mňa oprie, celého svojho veľkého vtáka mi natlačí do diery. Driape ma ako zviera. Na všetky možné spôsoby. Pichá geniálne, až sa cítim ako handrová bábika. Semeno na mojej hrudi už dávno zaschlo. S hlasným stonaním na mňa vystrekne ďalšiu dávku a ja ho nasledujem. Obrovský chlap. Vstáva, vtisne mi na pery bozk a odchádza. Ležím tam a premýšľam, či to bol sen. Dúfam, že nie.

  • Leckdo
  • kubi
Styltvrďárna
Datum publikace15. 9. 2023
Počet zobrazení2956×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

crafty devil, 14:43: [Fotka přijata]
crafty devil, 14:43: No, jednou mi ten ručník upad, no 😉, to čumíš, co? 😛
bored matty, 14:44: Tvl, to ti ještě nestojí, jo?
bored matty, 14:45: [Video posláno]
bored matty, 14:46: To já už ho pěkně leštím…

  • GD
Stylklasika
Datum publikace13. 9. 2023
Počet zobrazení2343×
Hodnocení4.53
Počet komentářů5

Snažil se sehnat si slušnou práci jakýmkoliv způsobem, dokonce i chodil na pracák. Jediný výsledek byl, že se potkal s postarším, pohledným referentem, který mu dával najevo svoji náklonnost a za trochu opětované přízně by se pak i práce našla. Eržik však tenhle jeho přístup nechtěl akceptovat.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace12. 9. 2023
Počet zobrazení2765×
Hodnocení4.82
Počet komentářů3

Po večeři dlouho povídali. Gusta se při sprchování prohlížel v zrcadle. No je kus hezkého chlapa, trochu víc ochlupená prsa a nohy. Že nemá Petr v plánu ženitbu, to ještě nic neznamená. Představoval si, jak takové mládí objímá v bocích. Hodně se vidinou jeho těla vzrušil a musel odpustit. Pěkný gejzír málem vystříkal na nedodělanou zeď. Sny jsou sny. Nesmí se jim poddávat.