Povídky

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace14. 2. 2024
Počet zobrazení2941×
Hodnocení4.92
Počet komentářů4

Milanovy ruce obkroužily celé prsní svaly a rty se přisály k bradavkám. Ruce sjely k pevnému zadku. Mazlily se s oblinami svalů, aby se zmocnily ztvrdlého penisu. Prsty vytvořily závity na napjaté předkožce a předaly tu krásu ústům. Jemné nasávání se změnilo v rychlé. Danovy ruce v Milanových vlasech, sílící přirážení, výkřiky a konečně poslední trhavé pohyby.

  • AndroidNikus
Stylklasika
Datum publikace13. 2. 2024
Počet zobrazení3503×
Hodnocení4.75
Počet komentářů11

Můj tok myšlenek přerušil tichý, rytmický a pleskavý zvuk, který jsem jako každý správný devatenáctiletý kluk téměř okamžitě poznal. Někdo si tu honí. K podpoře své teorie jsem se mírně sklonil a přejel pohledem jednotlivé kabinky. Obsazená byla jen jediná, zrovna ta nejblíže k pisoárům, a zespoda byly vidět jen čistě bílé tenisky s černými tkaničkami. Fakt si tu někdo honí péro…

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace11. 2. 2024
Počet zobrazení7641×
Hodnocení4.82
Počet komentářů15

Zeptal jsem se Berta, jestli on drží v hlavě výročí. „Ta důležitá ano.“ Vyzvídal jsem, která považuje za důležitá, ale dostalo se mi jen laskavého úsměvu. „Hele, třeba kdy jsi dostal první pusu, nebo něco takovýho si pamatuješ?“ „To si pamatuju, ale ne datum. Data si pamatuju jen u narozenin, to si myslím, že stačí.“ „Hele, ty jsi zčervenal! Já už ani netušil, že to ještě umíš! To ale musej bejt hodně dobrý vzpomínky!“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace7. 2. 2024
Počet zobrazení2779×
Hodnocení4.89
Počet komentářů3

„Dane, prosím, já jsem taky zmatený, asi jsem zatím nikoho rád neměl. Tak jak to cítím k tobě. Ale nejsem žádný anděl. Vašek byl můj první kluk a do teď jsme byli spolu. A měl jsem i jiný kluky, ale byl to krásnej sex a k tomu dávný kamarádství už od školky. Každej hledáme někoho. Myslím, že všechno ostatní, co nám chybělo, jsem našel v tobě. Přišlo to samo, pomalu, a viděl jsem, že to je podobný i u tebe. A říkal si, zkusím tady, co mezi náma je a co by mohlo být. Jistě pokud něco takovýho necítíš i ty, nejsem žádnej idiot. Nechci tě do ničeho nutit.“

  • Tamanium
Stylromantika
Datum publikace5. 2. 2024
Počet zobrazení1264×
Hodnocení4.58
Počet komentářů7

„Můžu se zeptat, jak se jmenuješ?" Snažím se dál konverzovat, jako by se nechumelilo. No, nechumelí a hned tak nebude. Železo se musí kout, dokud je mladé. A mladé je, žhavé teprve bude. To on je to železo, tedy želízko v mé výhni. Ale všeho do času. A ne, nechci si s ním pohrávat, tuhle hru musí hrát oba.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace2. 2. 2024
Počet zobrazení1903×
Hodnocení4.70
Počet komentářů3

Nikdy nevím, co Mart udělá. Někdy stačí, když mu sedím na klíně s jeho ptákem uvnitř a přirážím svým tempem, někdy mi protahuje anál pomalými dlouhými pohyby co nejdéle, až skoro skučím netrpělivostí, a někdy do mě vráží tak prudce, že mi málem vyšuká duši z těla.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace31. 1. 2024
Počet zobrazení3100×
Hodnocení4.90
Počet komentářů3

Tak tenhle kluk není ořezávátko. Přesunuli se do klasické devětašedesátky. Krásně tvarované péro, znatelné, ale ne moc naběhlé žíly. Nevyholené, ale sestříhané chloupky pomalu se zvedající k pupíku do tenkého pramínku. Šourek zřasený jako krajka, dosti velké koule. Na hrázi pokračující chloupky až k hladkému análu. Pěkně se rýsující svaly stehen. A ochutnávka? Obkroužil jazykem přečnívající okraj žaludu. Tak tohle by mohl denně. Šukatelnost všech deset bodů.

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace26. 1. 2024
Počet zobrazení2456×
Hodnocení4.61
Počet komentářů9

A tak, když asi minutu poté pokládám mobil na stůl, už se mi na tváři zase rozprostírá natěšenej úsměv. No co! Možná mi vesmír hází pod nohy klacíky v podobě malinkatých zádrhelů, jako je výměna technika za jinýho nebo posunutí schůzky o hodinu, ale to moje vysněný auto prostě získám! Tentokrát už to klapne!

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace24. 1. 2024
Počet zobrazení1529×
Hodnocení4.85
Počet komentářů4

Frederic se vysvlékl a ponořil do vody. Všiml si, jak ho René obdivně sleduje. Zase se vynořil malý střípek v paměti. Přes chladivou vodu začalo se jeho tělo hlásit. Není pochyb, to úžasné stvoření odhánějící včelky bude jeho. Neudrží se. Ale přesto by měl něco naznačit. Tohle není válečná kořist. Určitě nikoho nenutil násilím. Vynořil se před chlapcem.

  • GD
Stylromantika
Datum publikace20. 1. 2024
Počet zobrazení915×
Hodnocení4.44
Počet komentářů4

Nyní není důležité, kdo jsem ani kdo jsem byl, ale říká se mi Apocalypticus. Od toho roku, začátku konce, chodíme po Zemi a pokoušíme se zachránit, koho se dá. Putujeme spolu, většinou, a společně pracujeme na díle Božím. Naše původní touhy jsou upozaděny, skoro až zapomenuty. Poslání, které jsme přijali, je mnohem důležitější.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace19. 1. 2024
Počet zobrazení4448×
Hodnocení4.78
Počet komentářů38

Tomáš k němu došel a objal ho. Rusty do té doby jejich konverzaci jen bedlivě sledoval z pelechu. Teď se okamžitě zvedl a šel obejmout je oba. „Je skvělá, protože ho naopak do jedný postele dneska večer vlézt nenechá.“ Mnohoslibně se na Petra usmál a políbil ho současně s jedním podrbáním za psím uchem.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace17. 1. 2024
Počet zobrazení2015×
Hodnocení4.90
Počet komentářů4

Michel začal líbat Fredericovu ruku. Viděl, jak se znovu začal zvedat pánův penis. Jeho rty se pomalu přesouvaly k němu. Objal ho a zasouval dál do úst. Cítil zrychlený dech. Hned nato ho uchopily svalnaté paže. Frederic se otočil, aby se jeho ústa zmocnila už stejně tvrdého penisu svého protějšku. Zcela propadl iluzi Pascala. Kolik takových nocí probděli v hrátkách s nikdy nekončící chutí po životadárné tekutině.

  • Filip Javier
Stylklasika
Datum publikace14. 1. 2024
Počet zobrazení3222×
Hodnocení3.83
Počet komentářů6

„Neboj, princezno,“ pohladil ho páskem po tváři, pak si ho na sebe posadil a pevně mu chytil ruce. „Co děláš, to bolí!“ „Ne-ne, to teprve bolet bude,“ řekl se vší vážností a stáhl mu ruce páskem. Konec pásku zavázal k posteli. Jeho rty se přiblížily k Benově hrudi. Začal ho kousat do bradavek. „Prosím,“ vydechl. „O co pak prosíš?“ zašeptal mu Matt do ucha. „Buď jemný,“ v tom Mattovi došlo, že když se se svým bratrem chtěl bavit o sexu, vždy z tématu vycouval. Byl ještě panic.

  • lextheluthor
Stylklasika
Datum publikace13. 1. 2024
Počet zobrazení1802×
Hodnocení4.56
Počet komentářů2

Maťo práve videl, ako mi Juraj pumpuje do úst jeho sladké a horúce semeno. Maťo videl, ako fajčím Jurajovi. A čo mala znamenať tá Jurajova odpoveď? Ozaj ma chce Juraj pretiahnuť? Juraj ma vytiahol na nohy a pobozkal ma vášnivo na ústa. Evidentne mu bolo jedno, že z izby práve odchádzal Maťo a všetko videl.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace10. 1. 2024
Počet zobrazení2599×
Hodnocení4.85
Počet komentářů7

Potřeboval jsem přemíru citu, která ve mně zůstala po Ivanovi a která mě pomalu dusila, k někomu obrátit. Zoufalá potřeba projevovat i duševní lásku. Vytvořil jsem si z tebe svého nového kluka a začal si příhody, co se odehrávaly jen v mojí fantazii, psát. Něco jako si píší zamilované puberťačky. Můj drahý deníčku! Tak snad blbý to až nebylo, ale asi bych se styděl, kdybys to někdy četl.

  • HRÁŠEK
Stylromantika
Datum publikace7. 1. 2024
Počet zobrazení1444×
Hodnocení4.66
Počet komentářů9

Prostě jsem ho nechal, ať po mně leze jako ještěrka, a nevšímal jsem si ho a dál se bavil s klukama. Jen, když už byl moc otravný, jsem ho odsunul, jak od sebe, tak od mojí sklenice. Mandle a kešu jsem byl ochoten obětovat.

  • Filip Javier
Stylklasika
Datum publikace6. 1. 2024
Počet zobrazení1509×
Hodnocení4.68
Počet komentářů3

Místnost byla ještě útulnější, než se zdála být, a Luca? Ten patřil mezi ty nejkrásnější muže, jaké kdy spatřil. Chlapec měl zvláštní pocit, snad že vedle něj někdo leží, ale Luca seděl, spíše klečel. Podíval se na jeho nohy – zarostené chlupy. Proboha jako koza! Ne! Jako kůň! A… a kopyta! Dvě kopyta! Antoniovi se hlavou mísily myšlenky, ale nevydal ze sebe ani hlásku. Úlekem se odsunul a spatřil druhou polovinu jeho těla, chtělo se mu brečet. Ne dvě kopyta, čtyři! Slzy měl na krajíčku. Jestli se předtím cítil zranitelný, teď se cítil doslova v nebezpečí. Byl to kentaur, takový, jakého znal ze svého dětství z bájí a pověstí, z eposů a legend.

  • lextheluthor
Stylklasika
Datum publikace5. 1. 2024
Počet zobrazení2026×
Hodnocení4.70
Počet komentářů4

Ľavú ruku som mal položenú priamo na Jurajovej ľavej bradavke. Cítil som, že Juraj už zaspal a spokojne odfukuje. Maťa som počul vyslovene chrápať, takže jediným nespiacim som bol ja. S rukou som začal ísť postupne nižšie a nižšie, až som narazil na gumu boxeriek. Nie mojich. Zaujímali ma Jurajove boxerky.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace3. 1. 2024
Počet zobrazení2633×
Hodnocení4.86
Počet komentářů4

Adam si stoupl. Přitáhnul Jardu na kraj válendy a ten uchopil nohy rukama a stáhnul se do kozelce. Naklonil hlavu na bok. Vzrušovalo ho napínání svalů na Adamových stehnech, když začal pořádně přirážet. Představoval si Leška, jak dravě šoustá svého miláčka. Tak trochu drsně, chtivě a majetnicky.

  • Tamanium
Stylromantika
Datum publikace1. 1. 2024
Počet zobrazení1407×
Hodnocení4.61
Počet komentářů16

Zírám na kluka ve sportovním oblečení s kšiltovkou na hlavě. Má čerstvě osmnáct, je trochu menší než já. Nemůžu odtrhnout zrak od jeho souměrné nádherné tváře a pohled jeho očí mi zastavuje dech. Tahle nádherná bytost.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace31. 12. 2023
Počet zobrazení1222×
Hodnocení4.52
Počet komentářů5

Povytáhne obočí: „V pohodě? Zdál ses zaraženej, jak jsi odcházel. Donesl jsem ti kapučíno. S perníkovou příchutí. Je sladký samo o sobě, tak jsem ti do něj nedával cukr. Tvůj přítel sice říkal, že raděj máš černý kafe s trochou cukru, ale zrovna teď vypadáš spíš na něco sladšího.“

  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace30. 12. 2023
Počet zobrazení2209×
Hodnocení4.77
Počet komentářů10

„Dobrej večer! Kontrola plynu, pustíte mě dál?“ zvedne ke mně oči od desek s papírama kluk plus mínus v mým věku. „J-jasně, dobrej! Teda jako jasně, pojďte…,“ přizpůsobím se automaticky jeho vykání a otevřu dveře dokořán, aby mohl vejít do předsíně. To mý zakoktání ovšem není způsobený jenom tím, že mi to vykání při pohledu na kluka o půl hlavy nižšího a dost možná i mladšího nejde moc přes pusu, ale i proto, že zrovna jeho jsem tady nečekal!

  • lextheluthor
Styltvrďárna
Datum publikace29. 12. 2023
Počet zobrazení2200×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Ocitol sa totiž na štyroch, nohy mal roztiahnuté od seba, bol v miernom predklone, pretože ruky mal spútané za chrbtom, v ústach malú guličku a nevedel teda nič hovoriť. Snažil sa síce kričať, ale z úst mu vychádzali len tlmené zvuky, ktoré nemohol nikto počuť. Roman si uvedomil, že je v pozícii, keď ten neznámy muž vidí jeho vyšpúlenú prdel a hlavne musí vidieť aj jeho anál.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace27. 12. 2023
Počet zobrazení2674×
Hodnocení4.90
Počet komentářů4

Leškovy ruce svíraly chlapcova ramena, pak jeho boky. Fritz se vymanil z jeho sevření, otočil milence na záda. Dřepl si nad něj, podepřel se rukama a sám se nabodával ve vzrůstajícím rytmu. Miloval tuhle polohu. Adam si někdy klekl za něj a přidal se k Leškovi. Ale raději si klekl před něj a s Fritzem se líbal, nebo skloněný kouřil jeho penis. Lešek líbal zadeček svého miláčka. Dnes jen jejich ruce občas zbloudily k Adamovu spícímu tělu, aby svými doteky vytvářeli chybějící pocit sounáležitosti. Fritz pak přešel do kleku a vzápětí vystříkal do čekajících úst.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace26. 12. 2023
Počet zobrazení7704×
Hodnocení4.85
Počet komentářů15

„Prostě seš nudnej.“ „Nudnej…?“ „Jo. Prostě to, že seš hezkej a milej, mi jednoduše nestačí. Ty prostě nemáš odvahu k nějakýmu experimentu, ty se bojíš nějakýho většího vzrušení. Stáhnul by sis kalhoty a zašukal by sis tady a teď?“