Povídky

  • dexx07
  • Ed'
Styltvrďárna
Datum publikace9. 4. 2024
Počet zobrazení1730×
Hodnocení4.72
Počet komentářů17

Nakonec, nebylo to první dildo, který si na tý podlaze připravoval. Přestal jsem ho pozorovat a místo toho jsem pohledem následoval konec jezdeckýho bičíku, kterym Angel lhostejně přejížděl po potem zvlhlý kůži svýho klienta. Záda, boky, stehna, obliny vyšpulených půlek. A pak střed.

  • lextheluthor
Styltvrďárna
Datum publikace29. 12. 2023
Počet zobrazení1796×
Hodnocení4.54
Počet komentářů2

Ocitol sa totiž na štyroch, nohy mal roztiahnuté od seba, bol v miernom predklone, pretože ruky mal spútané za chrbtom, v ústach malú guličku a nevedel teda nič hovoriť. Snažil sa síce kričať, ale z úst mu vychádzali len tlmené zvuky, ktoré nemohol nikto počuť. Roman si uvedomil, že je v pozícii, keď ten neznámy muž vidí jeho vyšpúlenú prdel a hlavne musí vidieť aj jeho anál.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace17. 11. 2023
Počet zobrazení3832×
Hodnocení4.92
Počet komentářů11

Stál přede mnou do půl těla, v ruce krátký kožený důtky. Tmavý bokový džíny na dlouhejch nohách, v bradavkách piercing a pod pupíkem taky. Na pravým rameni vytetovanej černej kůň ve cvalu. Pan božský osobně. Koukl jsem mu do rozkroku a boule, co se tam vydouvala, mě nenechala na pochybách, že tam pro mě schovává pěkný překvapení.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace8. 10. 2023
Počet zobrazení1635×
Hodnocení4.67
Počet komentářů3

Ku večeři slavnostní v den narozenin Generálových jsme nebyli, k našemu překvapení, do jídelny uvedeni, nýbrž komorník Jeho Výsosti nás do jízdárny na velký balkon zavedl. Zde prostřena večeře bohatá byla. Mnoho lahůdek již měl jsem možnost v komnatách Generálových ochutnati, leč mí společníci k mnoha laskominám zpočátku postoj odmítavý zaujali. Jakmile viděli mne, jak labužnicky si některá sousta vychutnávám, sami do jídla se pustili.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2023
Počet zobrazení2025×
Hodnocení4.82
Počet komentářů9

„Neumíš poslouchat, Eliáši?“ přimhouřím na něj oči, ale i když to trochu zavrčím, pořád ve svém hlase cítím i pobavení. Sám jsem překvapený, kde se to v něm bere. Měl jsem pod rukama spoustu lidí, co to měli přímo v povaze, to, že je tahle hra baví právě, když je postavená na tom, že neposlouchají, dokud je do toho nedonutím. Ale Eliáš takový nikdy nebyl. I teď si myslím, že to není úplně jeho styl, ale nemůžu říct, že by mě takováhle změna jeho chování nebavila. Baví mě to, a moc, ten kluk má v sobě spoustu vrstev a mně se zatím líbila každá, kterou jsem objevil.

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace22. 9. 2023
Počet zobrazení4182×
Hodnocení3.53
Počet komentářů11

Tak se také stalo. Zpočátku to nebylo nic moc. Chodili si užívat se mnou do skladu jen dva důstojníci, a to jen občas. To se však mělo brzy změnit. Jeden den si mne zavolal Pán do své kanceláře. Po vstupu jsem uviděl čtyři mazáky, o kterých bylo známo, že jsou na mladší ročníky hodně tvrdí. Jeden z nich byl podsaditý cikán a od pohledu hodně zarostlý. „Svléknout!“ „Ano, Pane.“ Všichni čtyři na mě koukali jak zjara. Jejich údiv se zvětšil, když jsem byl v cuku letu nahý, dle nařízení Paní jsem byl naostro. Ještě více nechápali v okamžiku, jakmile jsem se ocitl na všech čtyřech. „Vy taky! Nebo chcete k prokurátorovi?“

  • nichewriter
Styltvrďárna
Datum publikace20. 9. 2023
Počet zobrazení4104×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

„Co se to, do háje, děje? Co děláš? Přestaň!“ Jako kdybych fakt na chvíli uvěřil tomu, že za to může von a ten jeho, teda vlastně můj, vovladač. „Nevyšiluj, vždyť jsem ti říkal, co dělám. Jo a doporučuju ti pustit ty trenky, stejně je za chvíli neudržíš.“ Kouknu se na svoje ruce a leknu se. Jsou najednou voproti těm trenkám nějaký malý. Pustím je a trenky spadnou vokamžitě na zem k mejm nohám. Sakra, uvědomím si, že teď jsem před Maxem úplně nahej, a navíc stále se stojícím pérem, který ještě nestihlo zareagovat na tuhle podivnou situaci. Anebo naopak stihlo? Než si to ale stihnu celý srovnat v hlavě, uvědomím si, že už sedícímu Maxovi nevidím ani do vobličeje, ani na jeho vosvalenej hrudník a břicho, ale celej můj vobzor zabírají jeho chlupatý nohy a hlavně chodidla.

  • Leckdo
  • kubi
Styltvrďárna
Datum publikace15. 9. 2023
Počet zobrazení2667×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

crafty devil, 14:43: [Fotka přijata]
crafty devil, 14:43: No, jednou mi ten ručník upad, no 😉, to čumíš, co? 😛
bored matty, 14:44: Tvl, to ti ještě nestojí, jo?
bored matty, 14:45: [Video posláno]
bored matty, 14:46: To já už ho pěkně leštím…

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace6. 9. 2023
Počet zobrazení1155×
Hodnocení4.66
Počet komentářů2

O Jindřichovu budoucnost, co člena armády, jsme se s Vilémem počali strachovati. Snaha jeho vyhnouti se trestu přislíbenému v nitru jeho neuvěřitelné schopnosti zvěda probudila. O mladém Baronu Oldřichu z Branné nám toliko zpráv během několika málo dnů nanosil, že podezření z loupeže spisů v archivu Generálově se v nás usídlilo. Ujištěni jsme byli, že Generál o akci této ani zbla povědomí nemá. Vnitřně zapochyboval jsem o tom, neb Generál dle názoru mého o každém pohybu, ba i slově, ve zdech těchto jest zpraven.

  • Petra
Styltvrďárna
Datum publikace27. 8. 2023
Počet zobrazení2759×
Hodnocení4.39
Počet komentářů11

Byli skoro stejně vysocí, světlé vlasy měli oba až po ramena. Oba měli tu nejkrásnější bílou kůži, jakou kdy viděl. Jeden měl bradavky úplně růžové, druhý malinko tmavší. Prostě oba vypadali jako andílci.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace9. 8. 2023
Počet zobrazení1742×
Hodnocení4.64
Počet komentářů5

Ráno probuzen jsem byl mladíkem velmi pěkným, který ku koupeli mě vyzval. Dotyky jeho ve mně plamen chtíče vzedmuly. Původně rozhodl jsem se hned po koupeli Viléma vyhledati, by mi od tohoto plamene pomohl. Nebylo toho zapotřebí. Mladík, Markem zvaný, svůj šat odložil a za mnou do kádě teplé vody vstoupil. I počal tělo mé umývati tak jemně, že těmto dotykům slastným jsem se poddal zcela, oči zavřel a jen na vlnách příjemných myšlenek se vznášel. Na mé hrudi počal jemně se věnovati bradavkám mým, nejdříve hadříkem hebkým, posléze jen svými prstíky hbitými a nakonec, což vytrhlo mě z rozjímání mého, i jazykem svým.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace26. 7. 2023
Počet zobrazení3083×
Hodnocení4.57
Počet komentářů7

Věděl jsem, že ten den musí nastat, ale nečekal jsem, že to Vilém naplánuje na den po našich narozeninách. Vilém byl jako můj bratr. Když mi bylo pět let, přijal ho otec za vlastního. Jeho rodiče uhořeli při požáru jejich zámečku v Lukové. Oba jsme se narodili ve stejný den, 21. července 1599 a naši rodičové byli přáteli. Vilém byl dítětem jediným, ale já mám ještě mladší sestru Annu a měl jsem i bratra Aloise, který bohužel padl ve válce, když jsem byl stár čtyř let. Můj otec Viléma vychovával jako vlastního a staral se také o jeho panství Hrádek.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 6. 2023
Počet zobrazení3796×
Hodnocení4.58
Počet komentářů8

Ne že bych nebyl spokojenej s tím, jak vypadám, a ne že bych nebyl zvyklej se před někým svlíkat… Ale zjišťuju, že je to úplně jinej pocit – udělat to dobrovolně, kdy chci a před kým chci, než být takhle svlíknutej nedobrovolně… a být donucenej tak zůstat a nechat se okukovat.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace4. 6. 2023
Počet zobrazení3603×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2023

„Jestli se potřebuješ pomstít, mám lepší variantu než mu obejít tu kraksnu s korunou,“ vemlouval se Filipovi. A on šel…

  • PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace23. 5. 2023
Počet zobrazení3070×
Hodnocení4.31
Počet komentářů6

Než se stačím nadechnout k odpovědi, přiletěla další rána. Zadek mě pálí, ale neodvážím se pohnout. Pak cítím, jak mě hladíš po rozbolavělé kůži. Palec zabloudil až k díře. Jemně ji promneš a při tom stále lehce honíš moje péro stažené dozadu. Zatlačíš palcem a lehce pronikneš do mne. Jednou, dvakrát, pak ale přestáváš. Plesk, další rána mi přistála na půlce a v dalším okamžiku cítím v rýze tvůj vztyčený penis. Projíždíš s ním nahoru a dolů, je tvrdý jako kámen. Lehce se zavrtim, abych se nasměroval dírkou na tvůj žalud. Plesk. Půlky se mi stáhly bolesti a leknutím.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace11. 5. 2023
Počet zobrazení1810×
Hodnocení4.61
Počet komentářů6

„Dneska chci, abys mi dal jeden ze svých smyslů. Neboj, domluvit se s tebou dokážu s čímkoliv, ale nechám ti to pravděpodobně celou dnešní hru, tak vybírej moudře.“ Nedokážu se udržet, aby mi u toho posledního slova nezacukaly koutky. Prý „moudře“! Hodí se ke mně všechny možný přívlastky, ale jako moudrýho bych sám sebe nikdy nepopsal. Což mám ostatně ověřený spoustou zkušeností. A jelikož se na žádnou svou „moudrost“ fakt spolíhat nemůžu, tak si musím vybrat na základě něčeho jinýho… „Tak… ten šátek,“ olíznu si rty a znovu k Brunovi zvednu oči. Mimo jiný i proto, abych si ho prohlídl, dokud ještě MŮŽU. Protože je v těch černejch kalhotách děsně sexy.

  • PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace9. 5. 2023
Počet zobrazení3465×
Hodnocení4.40
Počet komentářů2

"Vezmi si ho," zašeptá muž nade mnou. Kleknu si a rukama se začnu propracovávat přes knoflík a zip džín. Jen pár vteřin stačilo, kalhoty má stažené nad koleny a jeho úd mi trčí do tváře. Pohladím ho, prsty přejedu po visícím pytli a pootevřu ústa. Ani se ho nedotknu a za mými zády se ozve: "Ani se nezeptáš na svolení, čubičko?" V chodbě darkroomu jsi nás snadno našel a teď stojíš za námi. "Smím?" ptám se. Vím, co odpovíš, ale přesto čekám.

  • PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace28. 4. 2023
Počet zobrazení3616×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

Zvedá se a obejme mě, pevně mě tiskne k sobě, jeho ruce bloudí po mém těle, tu stisknou, tu pohladí. Vzrušené penisy se nám dotýkají mezi těly a on toho využívá. Přiráží k mému tělu, tiskne nás k sobě, cítím, jak vzrušený je. Lehce poodstoupí a rukou vjede mezi nás, pevně mě stiskne a pohoní, pak chytne i svůj penis a honí nás oba. Druhou rukou tiskne můj zadek a prstem krouží okolo dírky, občas zavadí o hák, pevně ukotvený v mém těle.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace15. 3. 2023
Počet zobrazení2704×
Hodnocení4.67
Počet komentářů9

UPOZORNĚNÍ: Všechna předchozí varování určená pro citlivější čtenáře jsou i nadále ve všech ohledech platná a osoby se známou přecitlivělostí na násilné, ponižující a jakkoliv jinak bezcitné verbální či vizuální podněty by se měly ke konzumaci textu nebo jeho součástí, ať již vcelku nebo jednotlivě, uchýlit pouze ve stavu nejvyšší nouze a vždy až po náležité premedikaci! V PŘÍPADĚ POCHYBNOSTÍ JE NEZBYTNÉ SE PORADIT SE SVÝM LÉKAŘEM NEBO LÉKÁRNÍKEM.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace8. 3. 2023
Počet zobrazení2492×
Hodnocení4.47
Počet komentářů5

UPOZORNĚNÍ: Veškerá varování určená pro citlivější čtenáře, uvedená v úvodu první části, jsou i nadále plně opodstatněná a osoby zvýšeně vnímavé k násilí a nespravedlnosti, by se měli konzumace textu i jeho grafického doprovodu ve vlastním zájmu vyvarovat!

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace1. 3. 2023
Počet zobrazení4233×
Hodnocení4.51
Počet komentářů13

Upozornění pro citlivější čtenáře: Jedná se o počin téměř čistě pornografický a záměrem autora nebylo čtenáře poučit, nebo dokonce jakkoliv vzdělat, ale výhradně a pouze rozrušit. Fyzické a charakterové parametry veškerých jednajících postav jsou za tím účelem záměrně zatíženy veškerou, pro pornografii typickou, zjednodušující schematičností a jsou stejně jako děj sám zcela nerealistické. Text obsahuje vyjma necudných obrázků také popis násilných a kriminálních aktivit, včetně nekonsensuálního nechráněného pohlavního styku, které navíc nebudou v závěru nijak postiženy.

  • black
Styltvrďárna
Datum publikace24. 2. 2023
Počet zobrazení1912×
Hodnocení3.62
Počet komentářů11

Raptor sa mu prisal na ústa. Vrazil mu jazyk do úst. Náhle sa prudko odtiahol. Vrazil mu päsťou do žalúdka. Gleb sa bolestivo prehol, dostal facku a letel k zemi. “Kto ti dovolil umyť si zuby!” precedil nasrato Gerasim. “Ja som si len ústa vypláchol,” ospravedlňoval sa Gleb. “Ja sa nepýtam, čo si urobil, ja sa pýtam, kto ti to dovolil? Mal si si vypláchnuť len riť!” pokračoval Gerasim. Podal mu ruku a pomohol sa mu postaviť. “Izvini cypľjonok. Ešte jeden?”

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace21. 2. 2023
Počet zobrazení3692×
Hodnocení4.74
Počet komentářů9

A taky ho obdivuju za to, jak to umí se mnou. Bydlíme spolu už skoro tři měsíce – a pořád mě to nepřestává udivovat. A pořád mě nepřestávají fascinovat ty jeho šikovný, hbitý a jemný prsty. A dotyky. A ty jeho podmanivý oči. A to jeho panovačný chování. V sexu. Mimo postel naštěstí zase tak panovačnej není. Na druhou stranu, s ním se i obyčejná snídaně, chystání se do práce nebo večerní sledování filmu zvrhne do sexu. Takže je vlastně panovačnej tak nějak pořád…

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 2. 2023
Počet zobrazení1695×
Hodnocení4.55
Počet komentářů4

Přejedu mu automaticky konečky prstů i přes krk a obličej, ale ten pohled na to, jak, snad z reflexu, otevře pusu a ten můj prst olízne, se mnou málem praští. Jo, nemůžu si pomoct, děsně mě láká se ho dotýkat, líbí se mi ty jeho neohrané reakce, jak všechno naplno prožívá, ale teprve z tohohle mi v rozkroku zacuká tak, že je to skoro konečná.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace24. 1. 2023
Počet zobrazení2037×
Hodnocení4.41
Počet komentářů6

Jakmile vstoupím za ním do ateliéru, do očí mě uhodí černej provaz visící ze stropu. Nepatrně se zarazím a páteří mi projede napůl vzrušený, napůl znejistělý zamrazení. Vypadá to tak… tak… No prostě, dřív jsme se po mým příchodu mohli s Brunem aspoň chvilku tvářit, že se jedná o úplně obyčejný kamarádský setkání, ale teď je patrný na první pohled, o co mezi náma přesně jde.