Povídky

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace23. 3. 2023
Počet zobrazení1218×
Hodnocení4.88
Počet komentářů5

V první chvíli jsem se skoro bál, ale co by měl z mé smrti. Přesto se různé pocity střídaly jak poryvy vichru. Pohled na jeho tělo udělal své. I já jsem sundal osušku. Obklopil mne pocit melodie, ne ona sama. Jen někde hluboko v mozku tušení. Tušení, co se pomalu rozlévalo mým tělem, kapka po kapce. Lehli jsme si. Jako by se stočil do mého klína, toužící po spojení. Natočené tělo bylo najednou mou součástí. Nepocítil jsem vniknutí. Bylo spojením od nepaměti. Zrodem nové bytosti, která se vznesla k oblakům. Dole jsem viděl dvě těla svíjející se v milostné křeči.

  • Tom16
Stylromantika
Datum publikace22. 3. 2023
Počet zobrazení895×
Hodnocení4.39
Počet komentářů1

Len čo vyšli von, zastali. Marek sa pozrel na Andreja s otázkou, čo ďalej? „Prejdeme sa ku mne,“ povedal Andrej a vyrazili spolu večerným mestom kráčajúc mlčky vedľa seba, akoby scéna v kaviarni sa neodohrala. Ani jeden nechcel začať, lebo obaja vedeli, že to medzi nimi visí ako obrovské závažie a možno to bude aj bolestivé. „Prečo?“ nakoniec sa spýtal Marek potočiac hlavu k Andrejovi.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace21. 3. 2023
Počet zobrazení6474×
Hodnocení4.68
Počet komentářů10

Jakub u vstupu do hotelové jídelny ukázal lístek s číslem pokoje, mladá servírka si ho odškrtla na seznamu a usmála se na něj a poděkovala. Oplatil jí úsměv – to nic nestojí. Rozhlédl se, kde je volno. Bylo celkem brzo, většina hostů v hotelu si ještě přispí. Zamířil ke stolku pro dva, který byl dostatečně daleko od rodinky s trojicí dětí, které vždycky při jídle celkem prasily a dokázaly tak trochu kazit chuť k jídlu všem v okolí.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace16. 3. 2023
Počet zobrazení1252×
Hodnocení4.87
Počet komentářů5

Mé prsty vnikly mezi jeho na nohách. Sevřel jsem je. Otíral tváře o kotníky a lýtka. Nakonec došlo na mokré chloupky stehen. Jako by jazyk chtěl spočítat všechny vodou učesané vlásky malých bytostí uschovaných v kůži. Černé husté kudrlinky klína, jen nepatrně ochlupený váček, zcela zaplněný oválnými koulemi. Pulsující penis, jako indiánský totem plodnosti.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace15. 3. 2023
Počet zobrazení2865×
Hodnocení4.67
Počet komentářů9

UPOZORNĚNÍ: Všechna předchozí varování určená pro citlivější čtenáře jsou i nadále ve všech ohledech platná a osoby se známou přecitlivělostí na násilné, ponižující a jakkoliv jinak bezcitné verbální či vizuální podněty by se měly ke konzumaci textu nebo jeho součástí, ať již vcelku nebo jednotlivě, uchýlit pouze ve stavu nejvyšší nouze a vždy až po náležité premedikaci! V PŘÍPADĚ POCHYBNOSTÍ JE NEZBYTNÉ SE PORADIT SE SVÝM LÉKAŘEM NEBO LÉKÁRNÍKEM.

  • Artim
Stylromantika
Datum publikace14. 3. 2023
Počet zobrazení1447×
Hodnocení4.71
Počet komentářů18

“Otoč se,” požádal mě, a jakmile jsem to udělal, začal mi masírovat ramena. U krku našel zatvrdlé místo a prsty se snažil ho uvolnit. Nechtěně mi unikl povzdech. Zavřel jsem oči a poddal se mu, cítil jsem, že nervozita mizí. “Je to lepší, ne?” zeptal se a já jsem souhlasně vzdychl.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace11. 3. 2023
Počet zobrazení2678×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6

Za oknem se třpytil lehký sněhový poprašek, napovídající, že vládu nad přístavem převzala zima. Do Štědrého dne zbývalo pár týdnů, ozdobené ulice a adventní trhy lákaly k návštěvě, děti začínaly být podezřele hodné a od některých skříní se záhadně ztrácely klíče. Max se při pohledu ven vždycky mimoděk usmál. Tohle předvánoční těšení se mu vždycky líbilo. Dal si pauzu od všech svých malířských zakázek a jako každý rok se věnoval pečení cukroví a přípravám na svátky.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace9. 3. 2023
Počet zobrazení1821×
Hodnocení4.80
Počet komentářů8

To už klečel nade mnou Jirka. Byl vyšší, štíhlý, i jeho péro nebyla žádná kláda, zato asi z ostatních nejdelší, s žaludem protáhlým skoro do špičky. Pomalu si honil, měl zavřené oči a vzrušivě vzdychal. Když mi ho zasunoval do úst, byl opatrný, dobře si vědomý délky. Zřejmě mají kouření s Milanem dobře nacvičené. Trvalo déle, než spíš vytekl s pár přírazy. Možná mou chuť ovlivnila mandarinka. Zdála se mi nevýrazná, nepatrně kyselkavá. To už mi Maty připravil kousek hrušky. Milana bych radši viděl zezadu. Jeho prdelka byla fakt rozkošná. Nemusel mít mindrák ani z ánfasu. Pořádný koule, jako přilepený ke kratší, ale zato silné kládě. Hubu mně sice nenatrhl, ale bylo ho tam dost. A taky slušná porce semene spíš neurčité chuti, ne ovšem nepříjemná.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace8. 3. 2023
Počet zobrazení2635×
Hodnocení4.47
Počet komentářů5

UPOZORNĚNÍ: Veškerá varování určená pro citlivější čtenáře, uvedená v úvodu první části, jsou i nadále plně opodstatněná a osoby zvýšeně vnímavé k násilí a nespravedlnosti, by se měli konzumace textu i jeho grafického doprovodu ve vlastním zájmu vyvarovat!

  • Vikys
  • King of Deathtown
  • GD
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace7. 3. 2023
Počet zobrazení1730×
Hodnocení3.76
Počet komentářů5

„Pokud tě náhodou napadlo, že se z tohoto veskrze romantického místa přesunete do bytu, buď tak hodný a vynechej mou postel. Přespím v ateliéru,“ řekl ledovým hlasem, kterým zakryl všechny emoce, které jím zmítaly. Nemohl se vrátit domů, a bylo naprosto jedno, jestli se ten jeho Patrik zdrží, nebo by tam už Erika našel samotného. Tolik ran, kolik utržil za poslední dny musel rozdýchat, sám. A jediné místo, kde si dokázal lízat rány, aniž by ho někdo rušil, byl právě ateliér. To, že byl těsně pod střechou a bude tam nejmíň padesát stupňů, řešit nehodlal. Potřeboval být sám.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace4. 3. 2023
Počet zobrazení1153×
Hodnocení4.59
Počet komentářů10

Otráveně zavřel oči a promnul si obličej. ‚Bože, za co?‘ zeptal se sám sebe. Ano, takhle se poznali s Martinem, a neměl chuť si to vyzkoušet s dalším cizím chlápkem. Pokud by k tomu došlo.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace2. 3. 2023
Počet zobrazení3220×
Hodnocení4.83
Počet komentářů14

Sice byly všude radiátory, ale až tak vedro tu nebylo. Jenže my už byli celí mokří. Přesunuli jsme se na bok. Pak se rychle vysmekl, opřel mě v sedě a sedl mi do klína, čelem ke mně. Nabodl se a to byla sakra jízda. Jenže už ne dlouho. Cítil jsem nesmírný tlak a úžasný uvolnění. Oba jsme asi řvali ukojením. Chtěl jsem uvolnit i jeho napětí, ale jen nás otřel a obrátil na bok mě. Pocítil jsem v sobě jeho pulzující klacek. Chvíli jsme se rozdýchávali, než začal. Nejdřív jen pomalu a jemně. Jako by si dělal místo. Pak přidával, chvílemi přerušoval, až začala parádní jízda. Jeho mokrý koule přirážely, najednou mu skoro vyklouznul, aby se zabořil ještě víc. Jeho výstřiky ustaly. Nehýbal se.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace1. 3. 2023
Počet zobrazení4497×
Hodnocení4.51
Počet komentářů13

Upozornění pro citlivější čtenáře: Jedná se o počin téměř čistě pornografický a záměrem autora nebylo čtenáře poučit, nebo dokonce jakkoliv vzdělat, ale výhradně a pouze rozrušit. Fyzické a charakterové parametry veškerých jednajících postav jsou za tím účelem záměrně zatíženy veškerou, pro pornografii typickou, zjednodušující schematičností a jsou stejně jako děj sám zcela nerealistické. Text obsahuje vyjma necudných obrázků také popis násilných a kriminálních aktivit, včetně nekonsensuálního nechráněného pohlavního styku, které navíc nebudou v závěru nijak postiženy.

  • Alianor
  • GD
  • King of Deathtown
  • Rozteklá duha
  • Vikys
Stylromantika
Datum publikace28. 2. 2023
Počet zobrazení1607×
Hodnocení4.53
Počet komentářů3

Vojta ten tlak neustál. Zvedl se a utekl. Nechal tam bundu a ani se nerozloučil. Zdvořilosti by mu stejně obrátily žaludek dnem vzhůru. Čím víc utíkal, tím víc si vybavoval Erikovu hladkou kůži, měkké, po lásce lačné rty, a úzký dlouhý penis, na který nemusel ani sáhnout, aby se udělal. A pak jen slyšel zase „to“ jméno. Vojta se zastavil a za nejbližším stromem se vyzvracel. „Pane, jste v pořádku?“ ozvalo se za ním.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace25. 2. 2023
Počet zobrazení7019×
Hodnocení4.71
Počet komentářů11

Pár kroků a les ho polknul. Šel automaticky, věděl, kde na cestě je kořen, o který jde snadno zakopnout, kdy bývá výmol, ve kterém se po dešti drží voda, zatravněné úseky, kde se zdá, že se cesta ztrácí. Tiché zasakrování a zablikání světla před ním. Pomalu došel muže, který působil, jako když se ztratil. Svítil si na cestu mobilem, jehož světlo teď zamířil na Teddyho: „Promiň, říkali mi, že tohle je zkratka na vlak, ale nějak mi to nepřipadá, ta cesta se mi nějak vytrácí.“

  • black
Styltvrďárna
Datum publikace24. 2. 2023
Počet zobrazení2013×
Hodnocení3.58
Počet komentářů11

Raptor sa mu prisal na ústa. Vrazil mu jazyk do úst. Náhle sa prudko odtiahol. Vrazil mu päsťou do žalúdka. Gleb sa bolestivo prehol, dostal facku a letel k zemi. “Kto ti dovolil umyť si zuby!” precedil nasrato Gerasim. “Ja som si len ústa vypláchol,” ospravedlňoval sa Gleb. “Ja sa nepýtam, čo si urobil, ja sa pýtam, kto ti to dovolil? Mal si si vypláchnuť len riť!” pokračoval Gerasim. Podal mu ruku a pomohol sa mu postaviť. “Izvini cypľjonok. Ešte jeden?”

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace23. 2. 2023
Počet zobrazení2022×
Hodnocení4.66
Počet komentářů25

Vláďa vzal Rudiho za ruku a odvedl ho k posteli. Svlékli župany. Konečně. Nechal ho kleknout, pomalu a jemně rozevřel jeho půlky. Cítil chvění. Přejel rukama na jeho pas, pak se mazlil s penisem a kulkami. Vrátil se k zadečku. Začal líbat bojácně sevřenou dírku. Přidal jazyk, svůj nos, hladil, tlumil poplašené vlnky. Rudy skoro nepostřehnutelně vzdychal. Jako perlící bublinky toniku. Jednou rukou sjel k visícímu váčku a jemně ždímal varlata.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace21. 2. 2023
Počet zobrazení4079×
Hodnocení4.72
Počet komentářů9

A taky ho obdivuju za to, jak to umí se mnou. Bydlíme spolu už skoro tři měsíce – a pořád mě to nepřestává udivovat. A pořád mě nepřestávají fascinovat ty jeho šikovný, hbitý a jemný prsty. A dotyky. A ty jeho podmanivý oči. A to jeho panovačný chování. V sexu. Mimo postel naštěstí zase tak panovačnej není. Na druhou stranu, s ním se i obyčejná snídaně, chystání se do práce nebo večerní sledování filmu zvrhne do sexu. Takže je vlastně panovačnej tak nějak pořád…

  • Altijd
Stylklasika
Datum publikace18. 2. 2023
Počet zobrazení2840×
Hodnocení4.61
Počet komentářů6

Natiahol som ruku do skrinky a zobral ten kus látky. Boli ešte stále vlhké, nasiaknuté potom. Predsa len, mal ich na sebe celý tréning. Priložil som si ich k nosu. Tá vôňa bola veľmi výrazná, po celom dni a posilke dostali boxerky zabrať. Naskočili mi zimomriavky z celej situácie, ale aj z toho, čo som držal v rukách. Veľakrát som fantazíroval o Lukášovi, nikdy sa mi však nenaskytla podobná príležitosť.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace16. 2. 2023
Počet zobrazení3052×
Hodnocení4.79
Počet komentářů21

Povolil uzel na kravatě a sundal si ji. Stejně tak košili. Rozepnul pásek, kalhoty sklouzly k zemi. Stáhl si slipy. Poodstoupil od stolu. Zahřmělo a rozsvítila se žárovka. Stál tam jako socha. Na levém předloktí měl velkou tmavou skvrnu. Zřejmě mateřské znaménko. Od pupíku dolů roztroušené chomáčky tmavých chloupků až k pomalu topořícímu a zvedajícímu se penisu.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace15. 2. 2023
Počet zobrazení6855×
Hodnocení4.71
Počet komentářů7

„Tak co se děje?“ ptal se unaveně. „Jdeme ke mně, něco bych pro tebe měl.“ Posadil se u mě v pokoji a koukal před sebe. Tomu fakt začíná trochu hrabat… „Dávej pozor,“ přešel jsem ke svýmu psacáku. „Takže - voilá!“ A dramaticky jsem strhnul hadr z toho, co na něm bylo. Nevěřícně zíral. Na stole ležela lebka. Kompletní, i s dolní čelistí.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 2. 2023
Počet zobrazení1829×
Hodnocení4.55
Počet komentářů4

Přejedu mu automaticky konečky prstů i přes krk a obličej, ale ten pohled na to, jak, snad z reflexu, otevře pusu a ten můj prst olízne, se mnou málem praští. Jo, nemůžu si pomoct, děsně mě láká se ho dotýkat, líbí se mi ty jeho neohrané reakce, jak všechno naplno prožívá, ale teprve z tohohle mi v rozkroku zacuká tak, že je to skoro konečná.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace11. 2. 2023
Počet zobrazení745×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

Jindřich jen stál neschopen cokoliv namítnout, i když věděl, že by Ondřeje měl zastavit v jeho monologu a říct mu, že všechno pochopil. Že se v jeho tvrdé palici konečně rozsvítilo a jediné, co pro něj mělo cenu, bylo žít s mladým chytrým králem, který jako jediný může vyléčit jeho pokroucenou mysl, kterou vybudovali podlí rádcové, a spravedlivě společně vládnout bok po boku oběma královstvím. Stál jako solný sloup a jen rychlý odchod zničeného mladíka jej konečně probral z přemítání o budoucnosti.

  • HonzaR.
Stylklasika
Datum publikace8. 2. 2023
Počet zobrazení3841×
Hodnocení4.72
Počet komentářů27

Do své postele pouštěl kohokoliv mnohem ochotněji než k psacímu stolu. A tam už taky přišla i jeho chvíle, přestože ani tentokrát nespěchal. Dlouho dráždil pružnou mladou dírku jazykem, než si s ohledem na toho kluka vzal kondom, potřel ho gelem a pronikl do něho. Jeho vlastní orgasmus byl jako silný záchvěv dvou o sebe třoucích se tektonických desek, a když viděl, že jeho milenec má znovu nabito, přivedl ho rukou k orgasmu podruhé.

  • Rozteklá duha
  • Vikys
  • GD
Stylromantika
Datum publikace7. 2. 2023
Počet zobrazení1447×
Hodnocení4.71
Počet komentářů3

„Asi tomu neuvěříš, ale přál bych si, abys u mě zůstal a měl jistotu, že nejsi někde jen na návštěvě.“ „A jaké jsou podmínky?“ uculoval se Erik. „Stačí, když mě ráno budeš pouštět prvního na záchod.“ Oba se rozesmáli na celé kolo, a to byla nejlepší doba skočit do bazénu. „Jaký pták bych byl já?“ přemohla Erika zvědavost. „Jednoznačně papoušek, protože furt žvaníš,“ cáknul na něj Vojta vodu a Erik mu to vrátil. Nakonec byli jako dva puberťáci.