Povídky

  • Jirka BVK
Stylromantika
Datum publikace6. 6. 2023
Počet zobrazení2832×
Hodnocení4.84
Počet komentářů15

„Co tady blbneš?“ ptal se Pavel. „Přijede vévodkyně, chtěl jsem udělat dojem.“ „Neblázni, takhle ji neuctíš,“ sroloval koberec zpátky a postavil ho do rohu, „ona si na tohle prý nepotrpí.“ Začal jsem být strašně nervózní, trošku se mi třásl hlas: „Jenže ona jezdí, jen když je nějaký velký průšvih. Já se bojím, že jsem něco podělal.“ „Neboj se,“ usmál se na mě Pavel, „jestli ti to pomůže, tak se s tebou klidně dopředu rozloučím.“ Nechápavě jsem se na něj podíval. Díval se mi do očí a potom mě políbil na tvář. Na nádvoří. Ne jako vždy v přítmí zámecké brány, ale na nádvoří přede všemi, kdo tam byli.

  • HRÁŠEK
Styltvrďárna
Datum publikace4. 6. 2023
Počet zobrazení4523×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6
Oceněnípovídka roku 2023

„Jestli se potřebuješ pomstít, mám lepší variantu než mu obejít tu kraksnu s korunou,“ vemlouval se Filipovi. A on šel…

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace3. 6. 2023
Počet zobrazení1485×
Hodnocení4.68
Počet komentářů19

Udělal krok kupředu a jeho nepoddajná hříva dlouhých světlých vlasů se mu svezla do obličeje. Cítil na sobě jejich podezřívavé pohledy. Zvedl oči a ty se střetly s očima pátera Derona. Moc dobře věděl, proč ten nejhorlivěji žádá jeho oběť. Pokusil se ho jednou svést. Nebylo se také čemu divit. Ačkoli nepatřil k nejvyšším a nejzdatnějším, jeho rysy tváře byly velice pohledné.

  • Tomm
Stylromantika
Datum publikace2. 6. 2023
Počet zobrazení2441×
Hodnocení4.70
Počet komentářů22

Byl jsem myšlenkami v úplně jiném světě. Ve světě, kde se mísil erotický rajc se studem jak cola s červeným vínem. Opájel jsem se tou omamnou směsí, až jsem byl z toho úplně zpitomělý a ztratil pojem o čase. Teď už to samozřejmě s odstupem vidím všechno jinak a nejraději bych vás toho obscénního čtení ušetřil, ale zase nechci, abyste si mysleli, že jsem zkažený, úchyl nebo tak něco, nebo že šířím pornografii, protože bez znalosti toho dopisu jen obtížně vyhodnotíte celou situaci a asi mě i těžko pochopíte.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace1. 6. 2023
Počet zobrazení1816×
Hodnocení4.82
Počet komentářů14

Chvilku přemýšlel, co s načatým sobotním podvečerem, nakonec na sebe hodil sportovní hadry a vyběhl na svou oblíbenou trasu. Kterou si protentokrát o hodný kus prodloužil, protože měl dojem, že obvyklých sedm kilásků mu na jeho dnešní míru nasranosti stačit nebude. No, jenom jestli jsem se trochu nepřecenil, uvažoval, když asi o padesát minut později posedával na lavičce v odlehlém parku, ve kterém snad ani nikdy dřív nebyl, a lapal po dechu. A ještě jsem si jak ten největší kokot nevzal ani pití, ani peníze.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace31. 5. 2023
Počet zobrazení3019×
Hodnocení4.64
Počet komentářů36

Chvilku přemýšlel, jestli to má být výtka, ale neznělo to útočně, spíš téměř škádlivě. Podíval se na něj. Malý důlek v levé tváři žaloval dřív, než se jeho pragmatický a téměř vždy rozumný miláček usmál. Tak jistě, já jsem praštěný, ale tys nám uvázal na krk tohle všechno, rozhlédl se po sadu. Má mu říct, že nejšílenější změnu v jejich společném životě rozhodně neudělal on?

  • Jirka BVK
Stylromantika
Datum publikace30. 5. 2023
Počet zobrazení2902×
Hodnocení4.76
Počet komentářů11

„Brácho,“ ohlásilo se v telefonu mé dvojče Jan, „kluci udělali asi malér.“ „Až mi jednou zavoláš a nebude potřeba řešit maléry, tak si to pozlatím,“ odpověděl jsem místo pozdravu. „Hele, je to asi vážný,“ pokračoval, „včera jsme byli u našich a táta se ptal kluků, kam s ním chtějí jet o víkendu na výlet. A Honzík odpověděl, že na zámek Krásný Kopec. Tátu to evidentně zaskočilo a ptal se proč. Naši malí detektivové někde vyšpiónili, že tam děláš kastelána a že tě teda chtějí navštívit. To tátu neskutečně rozčílilo a začal strašně vyvádět. Adéla musela děti odvést pryč.“

  • gold
Stylklasika
Datum publikace28. 5. 2023
Počet zobrazení3658×
Hodnocení4.51
Počet komentářů3

Kuba ležel na zádech, na kalhotách se mu vyrýsovala ohromná boule, kterou jsem mu hladil přes kalhoty. Druhou rukou jsem mu vjel pod tričko a hladil horké tělo a vzrušené bradavky a u toho jsme se líbali. Stáhnul jsem mu přes hlavu tričko, totéž udělal on mně. Přitiskli jsme se k sobě, miloval jsem horkost klučičího těla. Vzal jsem mu do pusy jeho bradavku a pomalu ji olizoval špičkou jazyka, pro druhé bradavce jsem mu přejížděl prsty. Pak jsem mu pomalu začal sjížděl hlavou k jeho bouli na kalhotách, její velikost slibovala něco mimořádného.

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace27. 5. 2023
Počet zobrazení958×
Hodnocení4.45
Počet komentářů3

Neodpověděl. Jen se k němu sklonil a vášnivě ho políbil. Vjel mu rukou do vlasů a přitáhl si ho ještě blíž. Derekovým tělem proběhlo vzrušení. Přisál se k jeho rtům a vychutnával si tu blízkost. Tak dlouho již necítil lásku, něhu. Pil z jeho rtů jako žíznivý, který na poušti našel vodu. Odtáhl se od něj, ale jen proto, aby se nadechl a znovu ho mohl políbit. „Stačí ti tohle jako odpověď?“ vydechl mezi polibky. Derek jen přikývl a opět se k němu přisál. Maličko se nadzvedl, aby mu mohl být blíž, ale tělem mu projela prudká bolest.

  • Blanch
Stylromantika
Datum publikace26. 5. 2023
Počet zobrazení709×
Hodnocení4.36
Počet komentářů1

Chladný bílý maják, tyčící se do výšky, se částečně ztrácel v mlze jako všechno ostatní. Malá dřevěná dvířka byla zřetelně vidět, s velkou pravděpodobností je ještě nedávno někdo natřel veselým červeným odstínem, a vyleštěná mosaz na klepátku v podobě fantastické mořské panny se přívětivě blýskala. Že ho vůbec překvapovalo něco jako mořská panna místo klepátka. Další z těch zbohatlických manýrů lidí, kteří nevědí, jaký nesmysl by si ještě mohli za peníze, co by zachránily nejeden život, pořídit.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace24. 5. 2023
Počet zobrazení1932×
Hodnocení4.56
Počet komentářů17

Já jsem to ale takhle nechat skončit nechtěl. Takhle… nanicovatě. Dobrých kámošů není nikdy dost. A už vůbec ne v anonymním milionovým velkoměstě, za což jsem Prahu i po těch skoro pěti letech studia pořád považoval… A tak jsem se rozhodl, že ten další krok udělám zase já. Nějak. Nějakej. Jenom jsem nejdřív potřeboval přijít na to, jakej.

  • PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace23. 5. 2023
Počet zobrazení3424×
Hodnocení4.31
Počet komentářů6

Než se stačím nadechnout k odpovědi, přiletěla další rána. Zadek mě pálí, ale neodvážím se pohnout. Pak cítím, jak mě hladíš po rozbolavělé kůži. Palec zabloudil až k díře. Jemně ji promneš a při tom stále lehce honíš moje péro stažené dozadu. Zatlačíš palcem a lehce pronikneš do mne. Jednou, dvakrát, pak ale přestáváš. Plesk, další rána mi přistála na půlce a v dalším okamžiku cítím v rýze tvůj vztyčený penis. Projíždíš s ním nahoru a dolů, je tvrdý jako kámen. Lehce se zavrtim, abych se nasměroval dírkou na tvůj žalud. Plesk. Půlky se mi stáhly bolesti a leknutím.

  • Jirka BVK
Stylromantika
Datum publikace22. 5. 2023
Počet zobrazení3097×
Hodnocení4.63
Počet komentářů5

Nastoupil jsem na místo kastelána na zámku Krásný Kopec. Nebyl nijak velký, ale zato byl nádherně vybaven s velmi vytříbeným vkusem (což se o mnoha šlechtických sídlech říct nedá). Mě, jako velkého knihomila, lákala rozsáhlá knihovna. A nejvíce mou pozornost upoutala skříň, v jejíž spodní části byla dvířka na klíček. Podle předešlého kastelána tato dvířka neměla klíček, alespoň ne v zámeckých sbírkách, a tak prý zatím nebyla otevřena.

  • Isiris
  • Sinme
Stylklasika
Datum publikace21. 5. 2023
Počet zobrazení2793×
Hodnocení4.68
Počet komentářů11

A pak mě najednou něco napadlo: tak o tomhle to celý je, že? O tom, že v Oliverovi se perou dvě jeho já, jedno, který mě poslouchat a respektovat nechce, protože mě považuje za vetřelce, kterej se do jeho života nemá co plést, a druhý jeho já, který mě naopak poslechnout chce, protože… mu to prostě dělá dobře… Bylo mi jasný, že jestli spolu tady tyhle erotický hry chceme hrát častěji, budu mu muset vysvětlit, že mám v sobě taky dvě já – jedno obyčejný, běžný, kamarádský, a druhý dominantní, který ale přebírá kontrolu jenom v určitých situacích, a samozřejmě po vzájemné dohodě.

  • Blanch
Stylromantika
Datum publikace19. 5. 2023
Počet zobrazení892×
Hodnocení4.34
Počet komentářů1

Conor se vydal na křížovou výpravu starých křivd. Jediné, po čem touží, je, aby našel muže, co zničil život jeho babičce, která mu na smrtelné posteli svěřila celoživotní tajemství. Ale v momentě, kdy potká Patricka, se jeho svět přibarví emocemi, které nečekal. A vůbec nezáleží na tom, že tenhle Patrick je zřejmě jeho blízký příbuzný.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace16. 5. 2023
Počet zobrazení2529×
Hodnocení4.73
Počet komentářů5

Max seděl při světle jedné svíčky na podlaze, opíral se o bar a přímo z lahve pil víno, které našel v jedné z beden ve skladu. Jeho matka by to zcela jistě odsoudila jako jednání bez úrovně, ale jemu to bylo úplně fuk. Na okenní tabulky bubnovaly drobné kapky deště a on měl pocit, že prší i v něm samotném. Rozhlížel se po velkém a pustém prostoru, pozoroval stíny, které na stěny vrhalo skromné světlo, a měl strašnou chuť do všeho kopnout.

  • Sinme
  • Isiris
Stylklasika
Datum publikace14. 5. 2023
Počet zobrazení2547×
Hodnocení4.74
Počet komentářů11

Gabriela som našiel v obývačke. Predstúpil som pred neho a naznačil som pukrle. „Poslušne hlásim, že idem von. S Benom,“ zaklamal som. „Kontakt a predpokladám, že aj jeho miery a veľkosť topánok máš v zozname na chladničke. Ideme sa najesť a potom k nemu hrať hru. Doma som do polnoci.“ Gabriel na mňa hodnú chvíľu len hľadel. V jeho tvári sa prestriedalo niekoľko emócií. Začalo to zamyslením, nasledovalo pomalé prikývnutie a nakoniec sa usmial. „Okej. Já už se dneska nikam nechystám, takže kolem půlnoci tady. A mimochodem, půlnoc poznáš tak, že jsou obě ručičky na hodinkách na dvanáctce. Kdybys to náhodou netrefil, tak mi dej prostě jenom vědět, že máš zpoždění.“

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace13. 5. 2023
Počet zobrazení878×
Hodnocení4.62
Počet komentářů2

„Jak jsi mohl?“ zašeptal přítel. „Neměl jsem na výběr,“ podotkl a opět vzhlédl. Střetli se očima. V jedněch se zračila nevěřícnost, v druhých tiché odhodlání. „Vždy máme na výběr!“

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace11. 5. 2023
Počet zobrazení1925×
Hodnocení4.61
Počet komentářů6

„Dneska chci, abys mi dal jeden ze svých smyslů. Neboj, domluvit se s tebou dokážu s čímkoliv, ale nechám ti to pravděpodobně celou dnešní hru, tak vybírej moudře.“ Nedokážu se udržet, aby mi u toho posledního slova nezacukaly koutky. Prý „moudře“! Hodí se ke mně všechny možný přívlastky, ale jako moudrýho bych sám sebe nikdy nepopsal. Což mám ostatně ověřený spoustou zkušeností. A jelikož se na žádnou svou „moudrost“ fakt spolíhat nemůžu, tak si musím vybrat na základě něčeho jinýho… „Tak… ten šátek,“ olíznu si rty a znovu k Brunovi zvednu oči. Mimo jiný i proto, abych si ho prohlídl, dokud ještě MŮŽU. Protože je v těch černejch kalhotách děsně sexy.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace10. 5. 2023
Počet zobrazení1749×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6

Když ho obracel k sobě, zahlédl Simon na malinký okamžik i ve tmě obrys mužovy tváře. Byl divný. Ale nevěděl čím. Jedno si však uvědomil. Ten člověk zcela určitě nevypadá jako ostatní lidé. To ještě netušil, že je to jen chabý popis skutečnosti…

  • PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace9. 5. 2023
Počet zobrazení3798×
Hodnocení4.40
Počet komentářů2

"Vezmi si ho," zašeptá muž nade mnou. Kleknu si a rukama se začnu propracovávat přes knoflík a zip džín. Jen pár vteřin stačilo, kalhoty má stažené nad koleny a jeho úd mi trčí do tváře. Pohladím ho, prsty přejedu po visícím pytli a pootevřu ústa. Ani se ho nedotknu a za mými zády se ozve: "Ani se nezeptáš na svolení, čubičko?" V chodbě darkroomu jsi nás snadno našel a teď stojíš za námi. "Smím?" ptám se. Vím, co odpovíš, ale přesto čekám.

  • Isiris
  • Sinme
Stylklasika
Datum publikace7. 5. 2023
Počet zobrazení3121×
Hodnocení4.71
Počet komentářů12

Rozrazil jsem domovní dveře dokořán, připravenej se do toho rozmazlenýho spratka obout dřív, než se vůbec nadechne a zkusí na mě nějaký ty svoje výsměšný řečičky, ale stačily mi tři vteřiny, aby mi došlo, že můžu všechny svý rozčilený komentáře a výbuch spravedlivýho hněvu klidně zase spolknout. Nepadly by na úrodnou půdu. Oliver totiž očividně nebyl ve stavu, aby mě vnímal. „No pane jo, ty vypadáš,“ ušklíbl jsem se a ustoupil jsem o kousek stranou, aby měl aspoň šanci trefit se do dveří. „Ty si ešte tu?“ vydrmolil ze sebe a lehce zavrávoral. Zjevně mu dělalo problém mluvit a jít zároveň. „Hm, a ty jsi konečně tu,“ utrousil jsem a popadl jsem ho za loket, abych ho už konečně vtáhl dovnitř a mohl za náma zavřít.

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace6. 5. 2023
Počet zobrazení1189×
Hodnocení4.68
Počet komentářů4

Pustil sprchu, otestoval teplotu a postrčil ho pod tekoucí vodu. Opatrně omýval jeho tělo a srdce se mu svíralo bolestnou touhou. Ovšem ne tou tělesnou nebo sexuální. Toužil ho držet v náručí, líbat do vlasů, šeptat milostná vyznání. Chtěl, aby se na něj usmál, vyslovil jeho jméno, tak jak to uměl jen on.

  • pitrs17
Stylklasika
Datum publikace5. 5. 2023
Počet zobrazení2227×
Hodnocení4.58
Počet komentářů2

Pole a lesíky za oknem vystřídaly řady domů a je jasné, že budu za chvíli v cíli, vlak začíná zpomalovat a ozývá se i občasné zapísknutí brzd. Zastavujeme, oblékám si bundu, s batohem v ruce vystupuji a s dalšími lidmi vcházíme do hlavní haly. Rozhlížím se a zjišťuji, že na mě už čeká. Poznávám ho okamžitě. Má přesně tu bundu, ve které je na včera poslané fotce. Vyšší kluk se širokými rameny a světle hnědými vlasy. Také mě evidentně poznal a mává na mě. Na chvilku opět znejistím, ale pak si sám sobě v duchu říkám: ‚Nebuď srab!‘, nadechnu se a jdu rovnou k němu.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace4. 5. 2023
Počet zobrazení2037×
Hodnocení4.88
Počet komentářů4

Užíval si slastného pronikání a pohrával si s Julkovým penisem. Jeho prsty pak vyrazily po známých cestičkách chlapcova těla. I v polotmě, jen částečně osvětlené srpečkem měsíce, vykroužily obrysy bradavek, aby připravily cestu jazyku a rtům. Vnímal droboučké hrbolky a sem tam nějaký vlásek v úžlabince prsou. Pak intenzívní propojení jazyky až k prvním vlnám pocitů před mučivě naléhavým vrcholem. Dokázat prodloužit výrony touhy a doznívající vzrušení.