Romány

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace3. 4. 2021
Počet zobrazení2368×
Hodnocení4.80
Počet komentářů17

Miluji tě.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace27. 3. 2021
Počet zobrazení2003×
Hodnocení4.71
Počet komentářů10

Do nosu mě praští vůně sexu. Bořek se ani neobtěžoval obléct, když nepočítám boxerky, jinak je zcela nahý. Hruď a ramena má pokryté slabou vrstvou potu. Je celý zadýchaný, nejspíš jeho tělo spotřebovalo víc kyslíku, než dokázaly plíce poskytnout. Mimoděk mě napadne, jestli se dneska třeba neocitnu v podobné situaci.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace20. 3. 2021
Počet zobrazení1536×
Hodnocení4.66
Počet komentářů3

„Hledal jsem tě všude po městě a ty si tu klidně spíš,“ zašeptá naštvaně Jony. „Zašukali jste si?“ dodá. Aha, asi už jsem doma (myšleno v přeneseném slova smyslu, protože doma fakt nejsem). Jako tradičně jsem místo řešení problémů vytvářel další, že jo. Však jsem o tom už párkrát mluvil: blbeček už od malička a nezměním se nejspíš ani v šedesáti.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace13. 3. 2021
Počet zobrazení1404×
Hodnocení4.74
Počet komentářů5

„Sáro…,“ vydechnu a stočím k ní zrak. Zvedne se mi žaludek z toho, jak se začnu nenávidět, když si uvědomím její upřený pohled. Vím, jak dobře v lidech čte, a zrovna teď měla přehlídku všech mých pocitů jako na dlani. Neovládal jsem se, nějak jsem se nesnažil nic skrýt. Ani ten lehký šok, ale hlavně tu čirou hrůzu z toho všeho. Jasně, nejsme v hororu, ale i tak, fakt mám prostě strach a nejhorší je, že nevím z čeho všeho.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace6. 3. 2021
Počet zobrazení1485×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6

Neuvěřitelné, že? Je to vážně on? Ten člověk, kvůli nemuž jsem před třemi lety téměř umíral láskou, ale bál se mu cokoliv říct, protože vždycky ucukl před jakýmkoliv sblížením, uhnul, odtáhl se, přerušil kontakt. Víte, domníval jsem se, že už se ten kluk nedokáže vytasit s něčím, nad čím bych úžasem oněměl. Ano, je pravda, že mi tohle řekl i v té hospodě (teda spíš tomu barmanovi…). Jenomže takhle na tom parkovišti, ve tmě a v liduprázdnu, všechno dostávalo daleko reálnější a hlubší rozměr.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace27. 2. 2021
Počet zobrazení1505×
Hodnocení4.60
Počet komentářů13

Když chcete ulovit žraloka, nemůžete klást pasti na břehu moře. Musíte políčit tam, kde se pohybují, a zaútočit v místech, kde by to nejméně čekali. Ovšem, co když máte žraloka uloveného a chcete se ho pouze zbavit? Tuším, že skutečný žralok by s radostí hupsnul do vody a odplaval. S Jonatanem to bude podle mě mnohem složitější.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace20. 2. 2021
Počet zobrazení1437×
Hodnocení4.67
Počet komentářů6

Po nějaké době to najednou přijde. Představa. Zamlžená a neurčitá vzpomínka, která dostává konkrétní rozměry. V jednu chvíli jedu na kole, prohlížím si krásku jdoucí na protější straně silnice a v tom letím vzduchem. Někoho srazím, když otevřu oči, koukám na Jonatana. Tohle se stalo už téměř před pěti lety. Pohlédnu dolů na ten stejný obličej, jaký jsem měl před chvílí před očima. Na Jonyho, který výjimečně kouká před sebe, ale nejspíš zaznamená pohyb nad svou hlavou a též ke mně stočí zrak. Jako kdyby námi náhle projel elektrický výboj. Hlavně tedy mnou.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace13. 2. 2021
Počet zobrazení1525×
Hodnocení4.65
Počet komentářů15

Pokud bych byl s ním, pořád bych se díval přes rameno. Nikdy by to neskončilo. A nejhorší je, že bych pan nemohl říkat: no to víte, zkrátka se to tak nějak přihodilo, ani nevím jak. Vždyť bych si ho utrhl sám jako jablko ze stromu! A že shnilý? To už nikoho nezajímá, jak je ti po něm blbě. Nemáš to přece žrát blbečku. Ne? Jednoduchý. Já nechci. Miluju Sáru.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace6. 2. 2021
Počet zobrazení1498×
Hodnocení4.62
Počet komentářů11

A víte, co? Já nad tím vážně nechci přemýšlet. Už ne. Znova už prostě ne. Žádný co by kdyby, žádný že jsme volové oba. Žádný, že to je celé jak z nějaké ujeté telenovely. Lidi se chovají jako blbci docela často. Proto teď hodlám udržet si chladnou hlavu a soustředit se na přítomnost a budoucnost po boku Sáry.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace30. 1. 2021
Počet zobrazení1728×
Hodnocení4.45
Počet komentářů8

Kdykoliv jsem vzal do ruky telefon a začal smolit zprávu. Kdykoliv jsem vzal do ruky papír a zkusil si napsat, co všechno bych mu chtěl sdělit. Vždycky to ztroskotalo na tom jediném: miluji tě.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace23. 1. 2021
Počet zobrazení1836×
Hodnocení4.66
Počet komentářů18

„V pohodě. Gratuluji!“ usměji se. Skrývat emoce není tak těžké, jak se na první pohled může zdát. Mám strach z toho, co všechno se mi vždycky odehrává uvnitř. Tolik různých pocitů. Jsou těžké jako kámen. Nechci se jimi zabývat, ale daří se jim mě v nestřežených chvílích táhnout ke dnu. „Díky,“ hupsne ke mně na postel, a než se stačím nadechnout, už mi vrazí jazyk do pusy.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace16. 1. 2021
Počet zobrazení1498×
Hodnocení4.55
Počet komentářů5

Víte, jsou chvíle, kdy je vám jasné, že z toho, co se děje právě teď a tady, jednou bude vzpomínka…, taková, kterou si vždycky vybavíte, když ji budete potřebovat. A těch není nikdy dost.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace9. 1. 2021
Počet zobrazení1654×
Hodnocení4.58
Počet komentářů12

Zatímco se Jony věnoval něčemu v telefonu (asi psal Monice, co se právě přihodilo za děsně komickou situaci), tak já se poprvé od doby, co jsem tu věc vytáhl, začal pídit po tom, kam se vlastně strkají baterky. Zjistil jsem, že nikam. Nabíjí se to v nabíječce jako telefon. Vše ve velmi moderním černém vzhledu, nechyběla ani šňůrka, což je logický u tak malinkaté věci, o jejíchž velkých schopnostech jsem ani trochu nepochyboval.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace2. 1. 2021
Počet zobrazení1634×
Hodnocení4.45
Počet komentářů7

Ovšem Bořkovi to nejspíš secvakne, neboť se ke mně Jony má jako nadržený kocour k hárající kočce. Ne, až tak okaté to není. Nicméně zcela normálně se bavíme. Můj přístup k němu je odměřený, nechci totiž hned vypadat jako uslintané děcko před výlohou cukrárny. Hodlám ho trošku podusit, to už jsem ostatně říkal, ale opakování je matkou moudrosti.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace26. 12. 2020
Počet zobrazení1586×
Hodnocení4.76
Počet komentářů8

Vnímám svůj zrychlený dech. Vždycky je to takhle, když se motá kolem mě s těmi lačnými pohledy. Nebudu kecat, prošukal bych se s ním klidně celým dnem. Ba co víc, nevadí mi ani trochu s ním trávit čas na rozdíl od dob minulých, kdy mě spíš sral, než vzrušoval. Jeho nenávist nebyla hraná, fakt mě neměl rád. Bohužel se to v něm bilo s čestným jednáním. Nemusel mě, ale nikdy nebyl křivák.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace19. 12. 2020
Počet zobrazení1366×
Hodnocení4.73
Počet komentářů6

„Sebeobranu? Spíš za útok,“ vmísil se do hovoru Marek. Málem jsem po něm vyjel znova, naštěstí to Taxi (v mé hlavě mu tahle přezdívka asi zůstane) zachránilo. „Hej klídek, přece nechceš jít do vězení za těžké ublížení na zdraví způsobené peněženkou,“ bavil se.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace12. 12. 2020
Počet zobrazení1580×
Hodnocení4.49
Počet komentářů5

Osud jen pozdvihne obočí. „Máme odlišný smysl pro humor.“ Zhluboka se nadechne a povytáhne bělostný rukáv u svého hábitu, aby se teatrálně zadíval na neexistující hodiny. „Kdy tohle skončí? Vydržíš to, aniž bys zasáhl?“ spustí rukáv a pohodlně se opře do plyšového gauče.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace5. 12. 2020
Počet zobrazení1434×
Hodnocení4.63
Počet komentářů10

„Děláš si ze mě prdel?!“ prskne hněvivě. „Co to do háje zkoušíš? Nechceš s tím jít na veřejnost, a proto to rovnou hodíš na stránku naší třídní skupiny?!“ „Cože?! Na jaký stránky?!” vyjevím se nehraně.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace28. 11. 2020
Počet zobrazení1661×
Hodnocení4.59
Počet komentářů8

S Bořkem se srazím v chodbě, což mi hraje do karet, jelikož je sdílný jako vždycky, tak mi vyzradí své plány na večer, které se samozřejmě týkají jakési švédské trojky. Nebo možná čtyřky, protože mi přijde, že z jeho úst zazní víc jak tři jména.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace21. 11. 2020
Počet zobrazení1847×
Hodnocení4.70
Počet komentářů11

„Až tak mi nevadí, že jsme v jednom bytě,“ přizná a uhne pohledem. Potlačím chuť se usmát jako výherce v loterii (a to fakt hodně tučné sumy). „Mně taky ne…, tak prosím, je to tvoje. Ručníky jsou v té skříňce,“ ukážu pod umyvadlo. „A oblečení ti dám před dveře.“

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace14. 11. 2020
Počet zobrazení1813×
Hodnocení4.78
Počet komentářů7

Odemknu s lehce třesoucí se rukou. Nervozita se mě zmocňuje čím dál víc. Vejdeme dovnitř a oba současně sáhneme po vypínači, který se nachází tak dva metry od dveří. Naše prsty se překryjí, ustrneme a současně rozsvítíme. Ucítím jeho dech, kterým mi ovívá zátylek. Přejedu si zuby po spodním rtu ve snaze skrýt nervózní a rozpačitý úsměv.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace7. 11. 2020
Počet zobrazení1559×
Hodnocení4.82
Počet komentářů6

Cestou lesem jsem přemýšlel nad tím, co mu tak Jony nakecal. Že jsem mu ukradl peníze? Přebral přítele (já, haha!)? Vysklil basketbalovou pálkou přední okno jeho auta? Ani nevím, jestli nějaké má. Kvůli čemu všemu vás vlastně může chtít zabít bratr vašeho nepřítele (bývalého sice, ale to on zjevně neví)? Teoreticky už jen kvůli vaší existenci. Jenže k tomu měl dost příležitostí i předtím. Nakonec jsem usoudil, že bude lepší to nechat slonovi, protože ten má větší hlavu.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace31. 10. 2020
Počet zobrazení1674×
Hodnocení4.40
Počet komentářů4

Právě jsem udělal láskyplné gesto, které lidé používají, když jsou dlouho spolu, a bůhví, jestli vůbec gayové něco takového praktikují. Zarazím se, zkoumám jeho tvář, protože čekám, kdy mě pošle do háje s tím, že přece není ženská, abych se k němu choval takhle jemně.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace24. 10. 2020
Počet zobrazení1697×
Hodnocení4.57
Počet komentářů7

V mém stavu jsem po lese běhal jako parodie naspídovaného zombíka z Walking Dead, co omylem vypil energy drink, protože jsem přeci jen byl o něco rychlejší než ty stvůry ze seriálu (a taky určitě vzhlednější). Dech mi s blížícím se obědem docházel a pro lovce jsem byl čím dál tím snadnější kořist.

  • Elizabeth Cheese
Stylromantika
Datum publikace17. 10. 2020
Počet zobrazení1909×
Hodnocení4.59
Počet komentářů8

Abych to upřesnil, Jonatánův bratr není až takový idiot, ale ke mně se tak vždycky choval. Je o pár let starší, tak pětadvacet mu je. Není nijak výrazně podobný Jonymu. Má blond vlasy a hnědé oči. Jediné, co mají společné, je debilita a úsměv. Jonatan je vzhledově po mámě a Martin je po tátovi. Na základce mi dost často dával přednášky, abych Jonyho nešikanoval.