Romány

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace29. 10. 2020
Počet zobrazení3813×
Hodnocení4.89
Počet komentářů20

Venku už byla tma, když jsme nastupovali do limuzíny. Překvapilo mě, že je celý městečko plný lidí. Jako by měl každej chuť se ve sváteční večer projít osvětlenejma ulicema. Ta atmosféra byla úžasná a my jí pomalu proplouvali v soukromí černejch skel hotelovýho mercedesu. Opíral jsem se o mýho osobního Santa Clause a přemejšlel, co za překvapení pro mě chystá.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace22. 10. 2020
Počet zobrazení1983×
Hodnocení4.70
Počet komentářů10

Když Górdan dorazil, už jsem předpisově ležel na lavici. Pod zadkem byla vyvýšená, aby moje prdel čněla slunci a rákosce blíž. Koukl jsem koutkem oka na mýho pána. Vypadal úžasně. Převlíkl se, měl na sobě jen černý úzký kožený kalhoty a vysoký boty. Opálenej svalnatej hrudník a pekáč buchet na břiše se leskl v tlumeným osvětlení. Jen z toho pohledu jsem byl úplně hotovej.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace15. 10. 2020
Počet zobrazení1969×
Hodnocení4.86
Počet komentářů7

„Je na tebe úžasný pohled,” usmíval se Górdan, když jsem mu donesl talířek sýrů jako dezert. Prstama mi zlehka přejel po stojícím ocasu, takže mi ten talíř málem upadl. Pak mi můj tyran dal naslinit ukazováček a krouživým pohybem mi přejel po žaludu. Zalapal jsem po dechu a málem to neustál.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace8. 10. 2020
Počet zobrazení2189×
Hodnocení4.83
Počet komentářů5

Znova jsem ucejtil jeho jazyk na žaludu. To už jsem zaskučel. Elektrická pecka mi projela od klacku až do mozku. Rozlila se do celýho těla. Koktejl šťastnejch hormonů, namíchanej od toho nejlepšího barmana. Górdanův jazyk zpracovával můj ohon a prsty se činily uvnitř.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace1. 10. 2020
Počet zobrazení2142×
Hodnocení4.85
Počet komentářů4

Netušil jsem, jestli sedí v křesle pár metrů ode mě, nebo opravdu odešel. Tak jsem se soustředil na rákosku na rukách, že můj mozek už nebyl schopnej zpracovávat nic jinýho. Rákoska a bolest, bolest a rákoska. Musel jsem rychle najít nějakou jinou zábavu pro mou šedou kůru mozkovou, jinak zlikviduju sám sebe.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2020
Počet zobrazení2502×
Hodnocení4.85
Počet komentářů26

Postel ve velký ložnici byla dřevěná, s nohama, ke kterejm se daly přivázat provazy. Górdan měl zase chuť si hrát, takže mě přivázal vleže na zádech, roztaženýho do X. Zálibně si mě prohlídl a pak se vytasil s dřevěnejma kolíčkama a tenkým provázkem.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace17. 9. 2020
Počet zobrazení1955×
Hodnocení4.84
Počet komentářů6

Koukal jsem na něj a nechápal. Konečně se mnou byl sám a nezneužil toho? Klekl si vedle mě a pomohl mi do sedu. Pomalu jsem vstal a začal se svlíkat. Jim zůstal klečet na zemi a díval se na mě. Když jsem si sundal kraťasy a slipy, zavolal si mě. Musel jsem si stoupnout před něj. Můj tvrdej ocas se mu houpal před obličejem.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace10. 9. 2020
Počet zobrazení2021×
Hodnocení4.73
Počet komentářů5

Když jsem ho vzal do pusy a zasunul si ho pomalu do krku, zalapal po dechu a začal přirážet. Sám si určil tempo, ale bylo pěkně rychlý. Intenzivní přírazy co nejhloubš, jak jsem měl rád. Nezdržoval to, neokřiknul mě, že si to chce ještě užít. Už se taky potřeboval vystříkat, a tak jsem jenom držel a rty a jazykem mu pomáhal, co to šlo. Cejtil jsem, jak mi v krku tvrdne a zvětšuje se ještě víc.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace3. 9. 2020
Počet zobrazení1869×
Hodnocení4.95
Počet komentářů6

„Moc se neraduj, protože tě seřežu tak, že se nehneš. Dva chlapi mají zlámaný kosti, tak to slízneš i za ně,” vyhrožoval Górdan temně. „Jsem zastánce klasické výchovy. Tenhle tvůj malér spraví jedině rákoska a pak pořádné ošukání. A kdy máš dost, to rozhodnu já,” usmíval se sladce. „Jen co se dáš dohromady, začneme. A neboj, vymrdám tě tak, že z toho budeš křičet i ze spaní.”

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace27. 8. 2020
Počet zobrazení1990×
Hodnocení4.74
Počet komentářů6

Když jsem zase začal vnímat, Górdan mě objímal na lehátku. Ruce už jsem měl volný. Objal jsem ho taky a políbil. Pomohl mi vstát a překonat tradiční pokles tlaku. Napůl mě odnesl do sprchy a pustil horkou vodu. Opřel jsem se o stěnu a zavřel oči. Horká voda odplavovala příjemnou únavu. Chytl jsem Górdana kolem krku. Potřeboval jsem ho. Cítit jeho tělo, mít ho u sebe. Nevím proč, ale najednou jsem byl naměkko. Rozbrečel jsem se.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace20. 8. 2020
Počet zobrazení2114×
Hodnocení4.96
Počet komentářů11

Všude byla tma a tu já rád. Dá se v ní schovat, utýct před světem. Přikrejt se a zalízt jen do svý bubliny, kam nemá nikdo jinej přístup. Už když jsem byl malej, schovával jsem se do tmy. Byla bezpečí. Měl jsem skrýš na půdě, kam jsem zalejzal, když se naši hádali a Sean nebyl doma. Vždycky mě tam našel, skrčenýho, vyděšenýho a ubrečenýho. Říkal mi tehdy cvrčku.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace13. 8. 2020
Počet zobrazení2025×
Hodnocení4.75
Počet komentářů6

Když jsem zase začal normálně dejchat a bušící kladivo mi přestalo zpracovávat citlivý partie, odvedl mě Górdan do sprchy. Byl jsem příjemně vláčnej, i když nevystříkanej. S potěšením jsem ho ale nechal, aby mi namydlil celý tělo. Rád se mě dotýkal a jezdil mi po svalech. Hladil mě a mazlil se se mnou. Pak pustil vlažnou vodu, aby to moje horká prdel zvládla a vlezl se mnou pod sprchu.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace6. 8. 2020
Počet zobrazení1933×
Hodnocení4.80
Počet komentářů6

Górdanovy rty se znovu dotkly mýho žaludu. Ruka sevřela ocas a začala honit. A druhá přitlačila kolík dovnitř a na prostatu. Zamručel jsem a zrychlil přírazy. Jestli tohle byl trest za nezdvořilost, tak bych si ho dal i s přídavkem. Hekal jsem a Górdan mě jazykem dováděl do ráje. Čert vem zmrskanej zadek a záda, to byla jen třešnička na dortu.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace30. 7. 2020
Počet zobrazení2066×
Hodnocení4.95
Počet komentářů9

„Nespíš?” Górdan mě otočil na bok a hrábl mi do rozkroku. Nespal jsem. Jeho erotická hra měla stejnej efekt jako ráno. Na oba. I jeho kláda se hlásila o slovo, proto chtěl vědět co a jak. „Sice jsi zbitý jak pes a zraněný, ale pusu máš, myslím, v pořádku,” uculoval se. „A pořád jsi můj sexuální otrok,” připomněl. Rukou mi přitom zlehka honil ocas, takže se ke mně jako k otrokovi rozhodně nechoval.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace23. 7. 2020
Počet zobrazení2203×
Hodnocení4.92
Počet komentářů5

Hekal blahem a natřásal se na křesle. Podržel si šourek rukou, abych ho mohl olízat i zespoda. Pak mi přikázal otevřít pusu a narval mi dovnitř nejdřív jednu a pak i druhou kouli. Takhle nějak se cejtí sysel, napadlo mě. To hovado se ale skvěle bavilo a jezdilo mi přitom svým hnusným čůrákem po obličeji.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace16. 7. 2020
Počet zobrazení2182×
Hodnocení4.95
Počet komentářů7

Chlap zhluboka dejchal a pomalu zrychloval frekvenci přírazů. Snažil jsem se, seč mi síly stačily, abych ho v tom chlapským ráji udržel co nejdýl. Nasával jsem jeho ohon do sebe a ještě ho dráždil špičkou jazyka na spodku i na žaludu. Chrochtal blahem.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace9. 7. 2020
Počet zobrazení2172×
Hodnocení4.84
Počet komentářů9

Budíček mě zastihl úplně zmatenýho. Vůbec jsem netušil, kde jsem. Až po pár vteřinách jsem se zorientoval. Vychovatel ve snu mi zrovna stáhl kalhoty a obnažil můj zadek před ostatníma studentama. Pokusil jsem se stáhnout půlky k sobě, abych neukazoval víc, než musím. Byl jsem ale tak hluboko ohnutej, že to nešlo. Čekal jsem první ránu, ale dočkal se probuzení řevem sirény.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace2. 7. 2020
Počet zobrazení1997×
Hodnocení4.90
Počet komentářů5

Vznášel jsem se na vlnách rozkoše. V mozku mi jiskřilo milion elektrickejch výbojů. Celá galaxie hvězd. Nedokázal jsem myslet na nic jinýho než na chuť stříkat a dostat Górdana taky na vrchol. Sevřel jsem svaly a vnímal jen ten pohyb uvnitř, kterej mi působil větší slast než ruka na mým klacku.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace25. 6. 2020
Počet zobrazení2106×
Hodnocení4.89
Počet komentářů6

Jeho bytelnej tvrdej ocas do mě zajel až po kořen na jeden ladnej příraz. Jen jsem heknul a Górdan spokojeně zamručel. Sevřel můj k palbě připravenej klacek a začal si mě dlouhejma a rychlejma přírazama podávat jako hlavní chod snídaně. Vždycky když viděl, že už jsem skoro na vrcholu, zpomalil a zůstal až na doraz ve mně. Kroutil bokama a jeho ocas se ve mně vlnil s ním. Málem jsem z toho zešedivěl. Dlaní mě přitom zlehka, pomalejma tahama ho honil. Ne, takhle se neudělám. Takhle mě udrží na hraně, až z toho zešílím. Svíjel jsem se, nabodnutej na jeho grilovací rožeň, a tiše prosil o vystříkání.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace18. 6. 2020
Počet zobrazení2046×
Hodnocení4.65
Počet komentářů8

Pomalý šoustání mýho krku Górdana bavilo. Vždycky mě trošku přidusil nalehnutím na obličej. Přitom se naklonil a olízl můj oslintanej žalud. Jinak na mě ale kašlal a jen si užíval mý ponížení. Netušil jsem, jestli mi dovolí stříkat, a dost jsem trpěl. Svým bezohledným sexem mě tak vzrušil, že mi v klacku cukalo a v žílách pulzovala krev. Koule natlakovaný k prasknutí hrozily explozí. Nestříkal jsem už čtyři dny a byl z toho celej divokej. Górdan mi ale vždycky jen nalitý žlázy prohrábl a ne zrovna jemně promačkal a pak mě nechal dál trpět.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace11. 6. 2020
Počet zobrazení2297×
Hodnocení4.88
Počet komentářů4

„Sir Górdan řekl, že budeš nahej, tak si na to zvykej. Já nemám problém s tím donutit tě, abys to dodržel,“ plácl mě dlaní přes půlky. „Nejsi zdaleka první otrok, kterýho mám v pazourách, takže mě nevyvede z míry, když budeš cvičit třeba s kolíkem nebo s jinejma hračkama, když to tvýmu pánovi navrhnu.“

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace4. 6. 2020
Počet zobrazení2798×
Hodnocení4.94
Počet komentářů8

V ocasu mi škubalo a sliny z něj tekly proudem. Panebože, jak já bych šukal. Nebylo to často, kdy mi Górdan podržel, ale o to sladší ta jeho pevná a krásná prdel byla. Zrychlil jsem pohyb prstama, ale to mě hned okřikl, že si to chce užít, a ne se udělat za pět minut. Zpomalil jsem a přidal krouživej pohyb v jeho díře. K tomu jsem ho ve stejným rytmu kouřil co nejhloubš. Zavřel jsem oči a vžil se do jeho pocitů. Zhluboka vdechoval jeho úžasnou vůni, poslouchal zrychlenej dech. Reagoval na každej jeho přiraz, kterým si určoval tempo i hloubku. A tiše u toho trpěl s nažhaveným pérem a plnejma koulema.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace26. 3. 2020
Počet zobrazení3029×
Hodnocení4.93
Počet komentářů14

Přišel ke mně zepředu a v ruce si nadhazoval svůj ocas. Neměl ho moc dlouhej ani extrémně silnej, ale jak žalud, tak celej spodek ocasu zdobil piercing. Vrazil mi ho bez dlouhejch cavyků hned do krku a přikázal kouřit. V kládě jsem nemohl moc hejbat hlavou, ale ani uhnout, tak jsem mu byl vydanej na milost i nemilost. Věděl, že kouřit umím a šoustání krku mi nedělá problémy, tak pěkně tvrdě přirážel.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace19. 3. 2020
Počet zobrazení2763×
Hodnocení4.85
Počet komentářů3

„Dívej se na mě, ty kurvo jedna!” zařvala na mě Madam Vivien vztekle. Udělal jsem jí radost a zamžoural na ni. Vysoká a krásná blondýna v rudým korzetu a vysokejch latexovejch botách. Na rukou rukavice až nad lokty a v pravý ruce bičík na koně. Nádherná Domina, jak z katalogu.

  • Ron
Styltvrďárna
Datum publikace12. 3. 2020
Počet zobrazení2391×
Hodnocení4.92
Počet komentářů5

Jeho dva kamarádi byli o dost horší, ale i tak se to dalo přežít, i když ten s tlustým ocasem mi nachcal do krku. Teklo mi to ven nosem a možná by to šlo i ušima, jak jsem se bránil. Něco se ale přeci jen do žaludku dostalo. Že jsem pokorně nespolykal všechny jeho chcanky, potrestal mě nejen vylízáním louže na podlaze, do který jsem se málem poblil, ale taky elektrošokama do koulí.