Romány

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace13. 6. 2022
Počet zobrazení896×
Hodnocení4.57
Počet komentářů5

Z naší společné ranní sprchy a čištění zubů se pomalu stával rituál. Stejně jako ze společné snídaně, z naší ranní procházky do pekárny. Z toho, jak mi Marek před odchodem z domova nasazuje kšiltovku a upravuje vlasy. Ze spousty maličkostí, které nám dělají radost a dávají pocit, že žijeme spolu a patříme k sobě.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace11. 6. 2022
Počet zobrazení1678×
Hodnocení4.74
Počet komentářů11

"No, Olíku, s tím, jak se občas tváříš, se mu vlastně vůbec nedivím," zasmál se Luky. "Aleši?" otočil se na něj Oliver. "Zamlouvám si po tobě minimálně dvacet ran rákoskou. Luky to evidentně fakt potřebuje." "No," rozhlédl se Aleš, "jelikož už všichni beztak evidentně dojedli, myslím, že se rovnou můžeme přesunout do obýváku na první exekuci."

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace8. 6. 2022
Počet zobrazení2887×
Hodnocení4.72
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2022

A v té chvíli jsem se začal doopravdy bát. Protože Damián nebyl z těch, kteří svoje problémy řeší před obecenstvem. Právě naopak. A když k tomu chtěl přizvat i moje kamarády…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace6. 6. 2022
Počet zobrazení940×
Hodnocení4.76
Počet komentářů4

Poslechl jsem Marka a řídil se jeho instrukcemi. Marek sedící naproti mně roztáhnul natažené nohy, takže jsem mu viděl pod nohavičku trenýrek. Všimnul si toho a usmál se na mě svýma krásně rozzářenýma očima.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace4. 6. 2022
Počet zobrazení1443×
Hodnocení4.88
Počet komentářů6

S kýmkoliv jiným bych tu hru na nespokojenýho, téměř naštvanýho doma a neposlušnýho subíka dohrál. S Lexem mi to ale z nějakýho důvodu nešlo. Když jsem viděl, jak je z intenzity toho svýho prožitku hotovej a jak je mu zároveň nepříjemný, že mi nedokázal vyhovět, něco se ve mně přepnulo a znemožnilo mi dál se k němu chovat jako ke svý hračce.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace1. 6. 2022
Počet zobrazení2879×
Hodnocení4.80
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2022

Chvilku na mě koukal a pak se rozesmál: „Ty rudneš naprosto stejně jako Damián. Tak povídej, co přesně tě vede k domněnce, že bychom s Kamilem neměli být v pohodě?“

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace30. 5. 2022
Počet zobrazení772×
Hodnocení4.68
Počet komentářů4

Dveře vilky se otevřely a vyšel muž kolem čtyřicítky. A vůbec nevypadal jako hrdina z filmu. Ale na pohled byl moc hezký. Na první pohled zaujal velmi hustý, ale pečlivě na krátko zastřižený, černý plnovous.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace28. 5. 2022
Počet zobrazení1286×
Hodnocení4.77
Počet komentářů3

Normálně bych se tak asi nechoval, přepnul bych se do svého submisivního módu a byl alespoň v rámci mezí poslušný. Jelikož jsem ale stále bojoval sám se sebou po naší hádce, věděl jsem, že tentokrát to po dobrém nepůjde. Nebo alespoň ne hned na začátku.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace25. 5. 2022
Počet zobrazení2939×
Hodnocení4.77
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2022

Notebook a dvoje sluchátka s rozbočovačem zůstaly na zemi u postele, protože já ten večer vážně netoužil trávit sledováním sebelepšího filmu. O pár minut později už mým bytem zněly zvuky dvojí, zajímavě synkopické.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace23. 5. 2022
Počet zobrazení914×
Hodnocení4.39
Počet komentářů9

Rychle jsme dokončili ranní hygienu, navlíkli na sebe trička a kraťasy, Marek mi nasadil kšiltovku, pohladil mě po zadku a s boulemi na kraťasech jsme vyběhli ven na ulici, do chladného rána.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace21. 5. 2022
Počet zobrazení1205×
Hodnocení4.86
Počet komentářů9

Alex se po mně jenom pobouřeně ohnal, ale okamžitě jsem ho popadl za zápěstí, otočil si ho k sobě zády a přitiskl si ho na sebe. „Nonono!“ pošeptal jsem mu do ucha. „Moc si nedovoluj. Nebo tě budu muset přivázat k posteli do nějaký ne zrovna příjemný polohy – a na tu párty si půjdu užívat sám!“ Volnou rukou jsem mu hladivě přejížděl po těle a rovnou jsem mu zajel i do klína – a jasně: jenom pouhá zmínka o přivázání k posteli Lexe okamžitě vzrušila.

  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace20. 5. 2022
Počet zobrazení2432×
Hodnocení4.71
Počet komentářů18

„Okej, tak chci si tě trochu potrápit, když ti to zní líp,“ řekl Kamil tichým, nebezpečně znějícím hlasem a sklonil se, aby mohl Bena olíznout po lícní kosti. „Chci si tě potrápit a taky tě budu trápit… A ty s tím nemůžeš dělat vůbec, vůbec nic…,“ špital mu do kůže na krku, zatímco ho tam majetnicky olizoval a lehce tu jemnou kůži skousával – a Ben se z toho všeho jenom vzrušeně ošíval.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace18. 5. 2022
Počet zobrazení2915×
Hodnocení4.71
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2022

„Nechcete jít taky?“ zeptal se Jáchym a já bych ho za to nejradši nakopal, protože Damián se okamžitě zeptal, na co že to chtějí jít. Kamila jsem měl chuť pro změnu zaškrtit. Horlivě s Jáchymem souhlasil a vysvětloval Damiánovi, o co jde.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace16. 5. 2022
Počet zobrazení807×
Hodnocení4.34
Počet komentářů3

Stáli jsme před zrcadlem jen v trenýrkách a čistili si společně zuby. Markovy svaly na paži a na prsou pracovaly a jeho chlupatý pupík krásně zdobil Markovu téměř nahou postavu. Začalo se mi při pohledu na Marka zvedat péro v kalhotách. Na Markových trenýrkách se také rýsovala boule, která se vzpírala o umyvadlo.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace14. 5. 2022
Počet zobrazení1394×
Hodnocení4.79
Počet komentářů3

Nechal jsem se opřít o Patrikova záda a zavřel jsem oči, přesně jak po mně chtěl. Mezi mým a jeho tělem byly jen mé svázané ruce. Otočil jsem hlavu na stranu, až jsem se nosem otřel o jeho čelist a do nosu mě praštila jeho vůně. Na moment jsem se celý uvolnil, více se na něj položil a se zavrněním se mu rty otřel o krk, to už mě ale chytil pevně za čelist a znovu mě narovnal.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace11. 5. 2022
Počet zobrazení3045×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9
Oceněnípovídka roku 2022

Tón jeho hlasu při vzrušení mě pokaždé rozechvěl. Temný, mollový, měkký, podbarvený touhou. Tenhle kluk se milovat doopravdy chtěl, věděl bych to, i kdybych ho nelíbal a zároveň s tím nevzal do dlaně jeho penis.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace9. 5. 2022
Počet zobrazení772×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Probudil jsem se. Ještě jsem dospával se zavřenýma očima a vzpomínal na včerejší večer při svíčkách. Marek… Leží teď přitisknutý k mým zádům, svůj ztopořený penis má zasunutý mezi moje stehna, ruku má položenou přese mě a drží mě ve spánku za péro. Zatetelil jsem se v jeho náruči. Marek…

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace7. 5. 2022
Počet zobrazení1382×
Hodnocení4.78
Počet komentářů4

Teprve když Lex dosedl na koberec, doneslo se mi k uším, jak dlouze vydechl. „Ježiš! To bylo… ehm…,“ potřeboval se se mnou podělit o svý dojmy, ale nějak mu došly slova. Jenom jsem se sám pro sebe usmál. Mohl bych totiž ty slova zkusit doplnit místo něj. Bylo to nečekaný. Rychlý. Efektivní. Vzrušující. Podle mě to bylo všechno najednou.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace4. 5. 2022
Počet zobrazení6355×
Hodnocení4.72
Počet komentářů20
Oceněnípovídka roku 2022

Kdybych se schválně nedíval, možná bych si toho lehounkého zčervenání jeho tváří ani nevšiml. Ale já se díval, čekal to a těšil se na to. Pořád v něm ten stud byl, i když se za ruku vzít nechal. A já ho do ničeho víc tlačit ani nechtěl.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace2. 5. 2022
Počet zobrazení811×
Hodnocení4.47
Počet komentářů2

Položil jsem skleničku na stolek a Marek mi zajel svýma horkýma rukama pod triko. Pomalu vyhrnoval látku nahoru a dlaněmi mě přitom hladil po těle. Zvedl jsem ruce nad hlavu a Markovy ruce mi pomalinku přejely přes chloupky mého podpaží. Marek mi přetáhl triko přes hlavu.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace30. 4. 2022
Počet zobrazení1535×
Hodnocení4.78
Počet komentářů6

Voda nám dosahovala po ramena a zakrývala Patrikovo tělo dostatečně na to, abych jím nebyl rozptylovaný. Mohl jsem se soustředit jen na jeho oči, jejichž barva připomínala kávu s kapkou smetany. A na rty, na nichž ulpěla kapka vody. Dostal jsem neodolatelnou chuť ji z nich slíbat. Naklonil jsem se k němu, Patrik se však odrazil ode dna a pozadu odplaval na takovou vzdálenost, abych na něj už nedosáhl.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 4. 2022
Počet zobrazení914×
Hodnocení4.62
Počet komentářů2

Po víkendu stráveném v penzionu jsme spali opět úplně nazí. Zvykl jsem si na to. Ne, že by mě Markovo nahé tělo nevzrušovalo, právě naopak, ale vnímat na své kůži dotek teplého Markova těla ve mně vzbuzovalo obrovský pocit klidu a bezpečí.

  • Isiris
  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace23. 4. 2022
Počet zobrazení1528×
Hodnocení4.74
Počet komentářů2

„Jo, využil bych tě k takovýmu hraní moc rád,“ přiznal jsem mu potichu, zatímco jsem mu dlaní začal hladivě přejíždět přes tričko po břiše. „Ale zároveň bych nechtěl, abys to bral, jako že tě využívám, chápeš? Muselo by to být oboustranný. Já to chci – ty to chceš. Já dávám a dostávám – ty dáváš a dostáváš. Víš?“ Upřeně jsem se mu díval do očí a dlaní jsem zabloudil o kousek výš, na jeho hrudník, kde jsem mu občas jenom tak ledabyle přejel přes bradavky. Přes výmluvně ztvrdlý bradavky.

  • visions_of_dream
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace16. 4. 2022
Počet zobrazení1561×
Hodnocení4.80
Počet komentářů3

„Klidně běž za mamkou ven, přijdu tam,“ pobídl jsem ho a otočil se zády k němu, jelikož oplachování nádobí se náhle zdálo jako veledůležitá činnost. On však místo toho přistoupil blíže, až jsem jeho přítomnost cítil v zádech. Musel stát jen pár milimetrů ode mě. „Jenže… já nepřišel, abych si poklábosil s tvou mamkou. Přišel jsem za tebou.“

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 4. 2022
Počet zobrazení729×
Hodnocení4.61
Počet komentářů1

Cítil jsem jeho drsné bambulky prstů, jak mi hladí pokožku, jeho mozolnaté dlaně, jak přejíždějí po mém těle. Zavřel jsem oči, abych vnímal jen to. Z Markových rukou sálala energie, jakýsi pocit síly a bezpečí. Uvědomil jsem si, že přestože jsem lechtivý, tak mě Markův dotek vůbec nelechtá, takže jsem na těle cítil úplně nové, dosud nepoznané doteky.