Romány

  • black
Stylklasika
Datum publikace11. 11. 2022
Počet zobrazení823×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9

“Vibrácie nášho súzvuku,
prenikli mi do sluchu.
A chcú ti stále vravieť,
že tak krásne je s tebou kráčať.
Naše telá neustále máčať.
Našimi krásnymi dotykmi.
Chlapec môj,
ja som z teba stále opitý.“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace10. 11. 2022
Počet zobrazení1773×
Hodnocení4.85
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Lukáš vyndal z vaku zvlášť voňavý olejíček ze Simonových zásob. Jakub si klekl. Oba jej laskali na krásně tvarovaných půlkách jeho zadečku. Lukáš ho převrátil na bok. Vklouzl do milované štěrbinky bez sebemenšího odporu. To už Martin zaujal opačnou polohu vedle Jakuba. Ten si ho hned přitáhl, aby si vzájemně posloužili. Lukáš zrychloval a přirážel do hedvábného zadečku. Vzpomněl si na jejich první milování. Jak byl Jakub vyděšený, strachoval se, aby mu Martin neublížil. A dnes? To roztomilé mládě by se milovalo celou noc. Ještě trochu, žadonil, když už oba nemohli.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace9. 11. 2022
Počet zobrazení3063×
Hodnocení4.86
Počet komentářů17
Oceněnípovídka roku 2022

Tak ano, čekal jsem, že nějaký projev o mé orientaci dřív nebo později v tomhle prostředí padne. Jen jsem si v tu chvíli docela dost přál, aby to právě od tohoto člověka nebyl projev nějakým způsobem negativní. Přece jenom, nechtěl jsem zažít zklamání, protože mi byl doopravdy nevysvětlitelným způsobem sympatický, přestože mě moji kolegové v tomto ohledu považovali za naprostého exota.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace7. 11. 2022
Počet zobrazení1060×
Hodnocení4.44
Počet komentářů5

Marek se ke mně zničehonic naklonil a dal mi pusu na vousy. Usmáli jsme se na sebe. Potom zavřel oči a přivoněl si do mého podpaží. Zhluboka nasál nosem mou vůni. Podíval se na mě. Na jeho tváři se rozzářil krásný široký úsměv.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace6. 11. 2022
Počet zobrazení2013×
Hodnocení4.88
Počet komentářů1

Viděl ty jeho prosící oči, viděl, jak moc si to přeje, ač dost dobře nechápal proč. Vždyť musel tušit, že bez něj by se bavili lépe, že jim to bude jen kazit. Možná se snažil působit, že je mu fajn, ale pravda byla taková, že nejen ten náročný budíček, ale celé zjištění, co k Lukovi cítí, jej zasáhlo natolik, že by se nejraději zavrtal zpět do postele, pustil si Mozarta a zapomněl na celý svět. Poslední, na co měl teď myšlenky, bylo jít někam do kraválu mezi milion lidí a nechat si šejkovat vnitřnostmi na nějakém šíleném stroji, jemuž za jedno nevěří, že se s nimi nezhroutí, a pak jeho žaludek na tohle nebyl uzpůsobený. Už jako malé dítě kolotoče nesnášel a mohl to být klidně jen dětský kolotoč se zvířátky a troubícími malými autíčky, jezdící při zemi pořád dokola rychlostí šneka.

  • black
Stylklasika
Datum publikace4. 11. 2022
Počet zobrazení691×
Hodnocení4.72
Počet komentářů6

Snívali sa im krásne sny, popisovať ich by bolo ako nosenie dreva do lesa. Snívalo sa im o tom, čo práve robili. Ich sny boli o sexe. O krásnom, nežnom aj vášnivom sexe v ružových pančucháčoch. O sexe dvoch spriaznených duší, ktoré tak isto ako ich mladé krásne telá vytvárali dokonalý pár.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace3. 11. 2022
Počet zobrazení1695×
Hodnocení4.86
Počet komentářů2
Oceněnípovídka roku 2023

Stejnou truhličku otvíral za zdí i Matěj. Čeněk s Hankem přišli od Aurory. „Vyzkoušíme dárek od Simona?“ „Myslíš, pane, že nám ta věc neublíží?“ ptal se s obavami Čeněk. „Nebuďte strašpytli, zkusím to sám.“ Otřel dildo, nanesl olejíček, pomalu začal zasouvat. Bylo o něco větší než penis Simona a chlapců. Zvláštní chladivý tlak. Jeho tělo se mu pomalu přizpůsobovalo. Chlapci se tvářili zděšeně.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace2. 11. 2022
Počet zobrazení2908×
Hodnocení4.80
Počet komentářů14
Oceněnípovídka roku 2022

No však já vlastně taky ne. Chvilkové rozhodování, co mu řeknu, za které jsem se skoro hned začal stydět. Vždyť se přece nic nestalo, proto jsem nasadil co nejnormálnější tón: „Taky jsem je nevybíral já. Ale potkal jsem Jerryho a ten mi poradil.“ Všiml jsem si, jak sebou Damián malinko škubnul. Odložil notebook a posadil se. Chvilku mlčel, než se opatrně zeptal: „Kdes ho potkal?“

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace31. 10. 2022
Počet zobrazení772×
Hodnocení4.45
Počet komentářů3

Markova pokožka se leskla a puchýře se pod gelem ztrácely. Svíčička na stolku mihotavě blikotala a já mazlil Marka po zádech. Jezdil jsem dlaněmi přes lopatky až na červená ramena a masíroval Markův spálený zátylek. Marek občas potichu souhlasně zamručel, když se mu to hodně líbilo. Na mých trenýrkách se tyčila velká boule a moje péro začalo vypouštět kapky nektaru, jako by se chtělo k masáži přidat.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace30. 10. 2022
Počet zobrazení2032×
Hodnocení4.75
Počet komentářů4

Chtěl sice tu spoušť uklidit, než Lucas dorazí domů, aby ho nenapadlo se ptát, co se stalo, ale věděl, že v ruce se sádrou neudrží smeták ani lopatku, takže to bylo stejně marné. Střepy byly úplně všude, hrníček se roztříštil na tisíc drobounkých kousků. Na úklid potřeboval obě ruce a ty teď k dispozici neměl. „Ještě než se zeptáš, co se stalo, myslím, že nemá cenu se vymlouvat na nešikovnost. Vypěnil jsem a mrsknul jsem jím o zem. Důvod znát nemusíš.“

  • black
Stylklasika
Datum publikace28. 10. 2022
Počet zobrazení782×
Hodnocení4.66
Počet komentářů3

“To prečo, Pali?” tlačili sa Petrovi slzy do očí, keď si predstavil, ako jeho chlapec musel trpieť, keď si ôsmimi zicherkami prepichával kožu. “Petrus, táto bolesť bola nič oproti tomu, čo som prežíval na duši.” “Palino môj…,” pritisol si ho Peter k telu. Cítil, ako sa vyslobodený Paľov kohútik dvíha. V objatí a bozkoch sa dovyzliekali.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace27. 10. 2022
Počet zobrazení1736×
Hodnocení4.93
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Martin klečel u něj. Vyhrnul jeho košili, sevřel rukou topořící penis. Obkroužil jazykem žalud, jemně ho stiskl zuby. Jeho ruce sjely až ke kolenům. Vnitřní stranou stehen stoupaly k bokům, aby se spojily v proláklině půlek. Vnímal tlak, záchvěvy i prudké vyvrcholení, Lukášovy tlumené výkřiky. Miloval střídání rolí, stejně jako on. Teď už se jeho napjaté tělo uvolňovalo, rozechvělé nadcházející slastí. Lukáš mu vše vracel, s vášnivostí i něhou.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace24. 10. 2022
Počet zobrazení732×
Hodnocení4.57
Počet komentářů3

Opálená pokožka se brzy schovala do mýdlové pěny. Něžně jsem hladil Marka, nadzvedl jeho paži, abych mohl dlaní hladce hladit jeho bok, vyjet nahoru do podpaží a vytvořit pěnu v huňatém hnízdečku, plném vodou slepených chloupků…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace23. 10. 2022
Počet zobrazení2931×
Hodnocení4.82
Počet komentářů6

Věřil mu! Hrozně moc mu věřil, jenže zároveň ho nechtěl zklamat. Viděl Daniela jako dokonalého a ze srdce si přál smět pro něj být dokonalým taky, pral se sám se sebou. Nechtěl mu nic zamlčovat, ale taky nechtěl, aby ho viděl ve světle, v jakém se viděl sám, a štěstí v šedých očích, když jejich majitel zjistil, že si našel práci, bylo tak krásné… V ten moment si připadal nádherně a zoufale nechtěl, aby ta chvíle skončila. Obě možnosti mu přišly špatné, ale musel se rozhodnout.

  • black
Stylklasika
Datum publikace21. 10. 2022
Počet zobrazení860×
Hodnocení4.70
Počet komentářů12

Márne Paľo hľadel do Petrových modrých dúhoviek, nevidel v nich ani náznak odpustenia. Videl v nich niečo hrozné. Niečo, čoho sa bál najviac. Nevidel v nich nič. Pre tie krásne modré dúhovky bol on, Paľo, vákuum, vzduchoprázdno, medzihviezdny mrazivý a smrteľný priestor, v ktorom je všetko živé odsúdené na zánik. Totálne nič a hrozivé ticho, z ktorého človek už po 15 minútach šalie.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace20. 10. 2022
Počet zobrazení1785×
Hodnocení4.88
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2023

Shodil oblečení a sedl si k Simonovi do vody. Byla příjemná, jen jeho čerstvě zhojené rány v ní zčervenaly. Simon objal jeho ramena a přitáhl si ho k sobě. Tenhle chlapec miluje předehry stejně jako Lukáš. A jeho neustálý úsměv, jako by patřil k jeho tělu. Nad pravým okem má malé mateřské znaménko. Jako hvězdičku, Auroru. Je tu samá Jitřenka. Začal líbat Matějův krk. A on bříšky svých prstů jemně masíroval jeho. Pak si nadzvedl tak drahé mu tělo a nosem dráždil Matějovy bradavky. Přidal jazyk. Voda voněla jak rozkvetlá louka. Oba byli šťastní, je zapotřebí užít si lásky. Za pár dnů přijde loučení.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace19. 10. 2022
Počet zobrazení2978×
Hodnocení4.67
Počet komentářů32
Oceněnípovídka roku 2022

Vzpomněl jsem si na cynickou hlášku svého ex: Plný koule, prázdnej mozek, co naděláš.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace16. 10. 2022
Počet zobrazení2033×
Hodnocení4.82
Počet komentářů6

Povzdechl si a odešel vedle se uklidnit. Copak musel žárlit na všechny, co si s jeho zrzkem rozuměli? Vždyť jeho nový kudrnatý kolega byl přesně ten typ, který by si s Lucasem mohl skvěle rozumět. Měl by mu nové přátelství upřít jenom proto, že je až abnormálně a naprosto nesmyslně žárlivý? Odstřihnout ho ode všech přátel? Od které doby byl tak majetnický? Vlastně odjakživa, co se týkalo jeho partnerů. Jenže Lucas byl jen spolubydlící. Neměl na to žádné právo, ani kdyby byl Lucas jeho přítel. Ale on nebyl…

  • black
Stylklasika
Datum publikace14. 10. 2022
Počet zobrazení745×
Hodnocení4.71
Počet komentářů6

“Monika, prišiel som sa ti ospravedlniť,” podával jej kvety. “Aj mňa to mrzí, Palino, prepáč, bola som hysterická, ale dostať menzes v takom okamihu…” “Nevadí, Moni, aj tak ti za všetko ďakujem, ale ja…,” váhal, či jej má povedať, že je gay. “Ty niekoho máš?!” A hystéria tu bola znova. “Áno Monika, mám!” priznal sa Paľo a pozrel jej smutne do očí. “Tak to si teda dobrá sviňa, tlačil si na mňa, aby si ma dostal do postele, pretiahneš ma tak, že dostanem pri tom krámy, a ty máš niekoho iného. Si pekná sviňa!”  ružami mu šľahla po tvári. Tŕň ruže ho poškriabal cez oko.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace13. 10. 2022
Počet zobrazení1796×
Hodnocení4.88
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Když chlapci dojeli na malou náves, viděli sice malé dřevěné pódium z několika koz a prken, ale žádné kejklíře. Na něm byla kláda a v ní dva mladíci. V kládě ruce a hlavy, nohy přivázané provazy. Nad nimi pacholek s důtkami. Vedle starší muž v kožené čapce, na koni, zřejmě zdejší majitel tvrze. U odsouzených mnich v sutaně převázané provazem, v ruce kříž. „Co udělali ti chlapci, čím se provinili, že je chcete bičovat!“ vykřikl Martin. Staré jizvy zabolely. „Jsou posedlí ďáblem. Propadli sodomii. Nakazili by i ostatní. Začni s bičováním!“ sípal mnich a kynul pacholkovi.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace12. 10. 2022
Počet zobrazení2881×
Hodnocení4.76
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2022

Damián dorazil několik minut před sedmou. Slyšel jsem, jak shodil ze zad školní batoh, jen to zadunělo. Sešli jsme se na prahu mojí kuchyně. Objal jsem ho místo pozdravu a po jeho ‚ahoj Honzo‘ ho jednoduše políbil.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace9. 10. 2022
Počet zobrazení2006×
Hodnocení4.79
Počet komentářů5

Daniel byl pravý opak Lucase. On byl náladový a extrovertní, ale možná že stejně jako on potřeboval klidného a introvertního člověka ve vnějším světě, potřeboval Lucas pevný bod v tom vnitřním. A Daniel jím byl, protože i když to možná neuměl se slovy, kdesi v něm bylo cosi, co Lucasovi dodávalo klid a bezpečí, něco, co mu šeptalo, že všechno bude v pořádku. A to sám Lucas neměl, hledal to, ale nedokázal najít. Možná byli úplně jiní a možná se navzájem potřebovali. A v ten moment to Lucas cítil, věděl to. To souznění bylo jako neviditelné provazy, které je v momentě jejich objetí svázaly, ale neublížily jim, naopak, jen posílily cosi, co mezi nimi bylo.

  • black
Stylklasika
Datum publikace7. 10. 2022
Počet zobrazení926×
Hodnocení4.67
Počet komentářů4

Paľo sa išiel osprchovať. Podarilo sa mu zmyť pachy “starej ženy”, ktorá ho zvierala ústami. Natiahol si na ostro lesklé biele lycrové pančucháče, potom si dal saténovú bielu košeľu. Na pančušky si natiahol tesné čierne nohavice po kolená. Pozrel do zrkadla, vyzeral dobre. Zo sáčku vybral ešte čierny plášť. Prehodil si ho. Bol spokojný, ako vyzerá. Plášť aj košeľu vyzliekol a začal si pripravovať masku. Začal si na tvár natierať svetlú bielu šminku.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace6. 10. 2022
Počet zobrazení1883×
Hodnocení4.78
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2023

Nahoře Jakub s Martinem nakládali do kamen polena. Noci byly ještě studené a kamenné zdi chladné. „Až budete hotovi, přijďte ke mně.“ Skoro mu selhával hlas. „Ano, pane.“ Oba hoši byli trochu vyděšení. Na stole připravil loučky. Ke džbánku dvě sklenice. Když přišli, vyzval je, aby zaujali místo naproti němu. Vyndal zátku a nalil do obou sklenic rudou, hustou tekutinu, vonící mařínkou a medem. „Já,“ opět nebyl schopný mluvit. „Mám vás oba rád, ale měl bych si vybrat jednoho z vás.“

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace2. 10. 2022
Počet zobrazení2019×
Hodnocení4.89
Počet komentářů8

Lucasova ústa, stále pootevřená a zběsile lapající po dechu, přímo vyzývala k tomu, aby byla políbena. Velké oči, mající stejnou barvu jako moře všude okolo, byly rozšířené šokem, nebo snad netradiční situací, do níž ho Daniel dostal. Hleděly na něj a kudrnáč absolutně netušil, co se teď zrzkovi honí hlavou. Byl si však naprosto jistý, že strach v těch zelenomodrých studánkách nebyl. A proto se rozhodl pokračovat. Byl uchvácený pocitem, který zažíval, když cítil jeho bezmocné tělo pod sebou. Ještě ho nepustí! Ještě chvíli…