Romány

  • black
Stylklasika
Datum publikace30. 9. 2022
Počet zobrazení796×
Hodnocení4.68
Počet komentářů5

“A čo keby si na tom večierku bol Marilyn Monroe?” napadlo Paľovi. “Marilyn na teplošskom večierku?” “Jasné, nedal by si si gaťky,” domýšľal Paľo jeho masku. “A každému by som ukazoval svoj bambus?” nepáčilo sa to Petrovi. “Nie, iba mne,” rozhodol Paľo.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 9. 2022
Počet zobrazení1739×
Hodnocení4.79
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Teď je Lukáš na svém hradě, nemůže spát, touží po lásce, která se mu nabízí. Jen je jí najednou až příliš. Koho si zvolit? Cítil, jak bude zima krutá. Mrazy i nadcházejícím rozhodnutím. Nebo se objeví ještě někdo třetí? Prošel na chodbu, minul spícího Jakuba. V ruce nesl malou olejovou lampičku s držadlem. Pocítil prudký závan zimy. Začalo naplno mrznout. Viděl, že Martin zřejmě zatáhl závěs na okně, kudy vytahovali dřevo. I přes závěs výklenku prevétu byla silná kožešina. Otevřely se dveře. Vyšel Martin s Aurou.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace28. 9. 2022
Počet zobrazení2929×
Hodnocení4.87
Počet komentářů18
Oceněnípovídka roku 2022

Můj pohled putoval dál. Hodinami posilování vyrýsované břicho s lákavou prohlubní pupku a během vymakaná lýtka i stehna. Mezi nimi jeho napružený penis s malou čirou kapičkou preejakulátu na špičce nalitého žaludu. Neodolal jsem, sklonil jsem se k němu a olízl ji. Damián si povzdechl a vjel mi rukou do vlasů. Sevřel pěst, jemným tahem si mou hlavu směroval výš, zpátky ke svým rtům.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace25. 9. 2022
Počet zobrazení2046×
Hodnocení4.84
Počet komentářů4

Tušil, že se ještě zlobil za to ráno. I když mu to Daniel rozmlouval, tenhle pohled byl jiný… K poličce se sklenicemi doklopýtal rychleji, než by očekával. Cítil, že ho ty oči probodávaly, i když se zrovna nedíval, jejich pohled ho pálil v zádech a on se cítil tak nervózní, že vodu, kterou si do sklenice lil, málem rozlil. Snažil se, jak mohl, neudělat nic trapného. Plně se soustředil na každý svůj pohyb a jen doufal, že se mu třeba nesvezly kalhoty nebo nevykasalo tričko, že mu vlasy neukazují náušnici a že není nikde špinavý, že nic nepřevrhne a že nic nevyvede, protože znal vlastní šikovnost, a ještě lépe pak znal zákon schválnosti. Nechtěl před Danielem vypadat jako ještě větší nemehlo, než jaké už byl… A šedé oči ho stále pozorovaly.

  • black
Stylklasika
Datum publikace23. 9. 2022
Počet zobrazení924×
Hodnocení4.70
Počet komentářů4

“Do čoho si kopol?” opýtal sa ho. “Do pňa. Myslel som, že som si polámal prsty,” povedal Paľo. Peter si vyzul konečne topánku. “Do steny u vás v chodbe.” Na Petrovej pančuške bola tiež zaschnutá krv. “Aj ty máš ventilček zlosti, Puf?” opýtal sa Paľo. Pochopil, že v minútach čakania jeden na druhého reagovali navlas rovnako. “Aj ja mám ventilček zlosti, Muf.”

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 9. 2022
Počet zobrazení1782×
Hodnocení4.78
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2023

Vždyť tu má své učence. Hvězdář, stavitel, doktor, všichni mají nejlepší vzdělání. Vahe s Magarem ho naučí jízdě na koni, zacházet se zbraněmi a on ho naučí lásce. Bude-li Jakub chtít. Bože, o čem tu přemýšlí. Jak by nechtěl. Je přece prostým vesničanem, jeho, zaplatil i za něj. Přesto věděl, že si ho nevezme proti vůli. Pomalu si bude zvykat. Tak, aby chtěl i on sám.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace21. 9. 2022
Počet zobrazení2921×
Hodnocení4.79
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2022

Usadili jsme se k tomu v mém obýváku se suchým bílým vínem – já, Kamil a Jáchym, Damián dal zas jednou přednost kapitánu Morganovi. Kocour se vmezeřil mezi nás, i když z Kamilova líčení neuslyší ani slovo. Náš excentrik se mohl bez obav vypovídat…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2022
Počet zobrazení2009×
Hodnocení4.76
Počet komentářů6

Když Tonymu černovlásek dopodrobna vypověděl zvláštní jednání, kterého se dočkal od Lucase, chvíli zůstal sedět jak socha a přemýšlel. „Tak, jedna možnost by byla, že tě chce mít pod kontrolou. On trochu působí jako člověk, který si hlídá své malé stádečko, do něhož tě zařadil. Ne že by tě chtěl ovládat, to si nemyslím, ale potřebuje mít informace, kde se nacházíš, kdy přijdeš, s kým přijdeš, co jsi jedl a pil a další. Taková jakoby máma, chápeš?“ „To je blbost,“ zamračil se Daniel. Lucas mu spíš připadal jako opuštěné dítě než despotická matka hlídající své ratolesti a kontrolující každý jejich krok, aby měla přehled.

  • black
Stylklasika
Datum publikace16. 9. 2022
Počet zobrazení796×
Hodnocení4.66
Počet komentářů5

“Aké máš ty dievča?!” cez zuby povedal Paľo. “Bacha! Kuchyňa! Nech nespôsobíme ďalšiu smršť,” šeptom ho upozornil Peter. “Smršť bude, keď mama odíde!” precedil Paľo. “Umyme tie riady!” navrhol Peter. “Utieraš!” vrazil mu utierku tak, že mu dal úder na solár. Peter sa od bolesti prehol, skoro mu vyrazil dych.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace15. 9. 2022
Počet zobrazení4036×
Hodnocení4.74
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2023

„Tak to bude po tři roky náš nový domov,“ usmál se mladík. Jen v myšlenkách byl stále u toho chlapce a jeho psa. „Náš hrad Zvon,“ dodal jeho společník. Pomalu sjížděli neposkvrněným sněhem po cestě ke hradu, zatímco konec karavany byl ještě v lese.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace11. 9. 2022
Počet zobrazení2038×
Hodnocení4.82
Počet komentářů5

Daniel opět připlaval k němu a tam se vynořil ve snaze nabrat dech. Stál k němu v ten moment zády a ta fascinující ještěrka byla tak blízko, i s kapičkami po ní stékajícími. A Luke bezmyšlenkovitě natáhl ruku a prsty se tetování dotkl. Nepřemýšlel nad svými činy ani nad následky, opatrně po zvířeti přejel, skoro u toho tajil dech. Bylo to jiné, než když Daniela masíroval, teď se ho dotýkal jemně, skoro mazlivě… Co dělá, si uvědomil až ve chvíli, kdy se tělo před ním napjalo. Rychle ruku stáhl a nepatrně zčervenal, toho si ovšem Daniel nemohl všimnout. Alespoň v to tedy doufal.

  • black
Stylklasika
Datum publikace9. 9. 2022
Počet zobrazení848×
Hodnocení4.65
Počet komentářů3

K Paľovi prišiel ďalší muž v čiernom. Ukázal mu, že má z javiska vypadnúť. Paľo sa neochotne obracal, aby mu muž pomohol, nakopol ho do zadku. Paľo pocítil na zadku obrovskú bolesť. Prebudil sa. Bolesť na zadku bola viac ako reálna. V pomliaždenom tkanive prebiehal proces hojenia. Cítil v pohryzenej polovičke pulzujúcu, trhavú bolesť. Otvoril oči. Našťastie to, že odviedli Petra, bol len sen. Zlý sen… alebo predzvesť niečoho, čo sa stane?

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace7. 9. 2022
Počet zobrazení2924×
Hodnocení4.99
Počet komentářů19
Oceněnípovídka roku 2022

Naštěstí jsem si včas uvědomil, že ty moje emoce jsou oproti Damiánovým zanedbatelně primitivní. Já jsem pitomě žárlil na kluka, který mně samotnému přišel sympatický, a u kterého jsem ani nevěděl jistě, že by moje žárlivost vůbec mohla mít smysl. On se zřejmě obával, co se zase semele.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace5. 9. 2022
Počet zobrazení875×
Hodnocení4.59
Počet komentářů3

Naposledy jsem se rozhlédl po pokoji. Po pokoji, ve kterém jsme sice moc času nestrávili, ale kde jsme spolu připravovali úžasné snídaně a krásně se milovali… Na posteli pro dva, před velkým zrcadlem na zdi…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace4. 9. 2022
Počet zobrazení1991×
Hodnocení4.82
Počet komentářů3

Na chvíli zatoužil jít k bazénu s Danielem. Do vody ne, jen si tam sednout a pozorovat ho, jenže pak si uvědomil, že to by se nemuselo potkat s pochopením. Přece jen, když už chtěl černovláska okukovat, měl by alespoň vlézt do vody… Ale na to, aby se donutil jít plavat, skutečně neměl dost odvahy. Jít ven „pozorovat” tedy zavrhl. Ale vzdát se té podívané se mu taky úplně nechtělo a tak nějak tušil, odkud bude nejlepší výhled… Sám pro sebe se zašklebil. Ano, opravdu už mu definitivně přeskočilo, ale copak na tom záleželo?

  • black
Stylklasika
Datum publikace2. 9. 2022
Počet zobrazení817×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

V tom počul zvonček. Natiahol si na pančucháče krátke texasky a zišiel dole. Stlačil dorozumievanie s bránkou pred domom. “Prosím?” ozval sa Peter. “Robíme odpočet plynu,” ozval sa zachrípnutý mužský hlas. “Poďte ďalej!” V tom si uvedomil, že Paľo mu kládol na srdce, že nemá otvárať dvere, ale už to urobil. Však to bola len hra, alebo…?

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace31. 8. 2022
Počet zobrazení3187×
Hodnocení4.84
Počet komentářů45
Oceněnípovídka roku 2022

V duchu jsem si připravoval, co mu řeknu. Když on se k ničemu neměl, budu muset začít já. Povím mu, jak moc mě naštval a co všechno mi vadí, ale že ho miluju a mrzí mě, jak jsem na něj vyletěl.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace29. 8. 2022
Počet zobrazení845×
Hodnocení4.62
Počet komentářů4

Po noci strávené s Michalisem nad lahví ouza nás ráno kupodivu ani nebolela hlava, ale zato jsme dlouho vyspávali. Však jsme se také vrátili na pokoj až někdy ve tři hodiny nad ránem. V deset hodin ale zapípal Markovi budík na mobilu. „Mmmm…,“ začal se Marek protahovat. Pak se ke mně hned přitulil, zasunul si svůj velký penis mezi má stehna a obejmul mě do své náruče.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace28. 8. 2022
Počet zobrazení2032×
Hodnocení4.77
Počet komentářů3

„Neumím zpívat,” vyhrkl pak a hned vzápětí si kdesi v hlavě vrazil pohlavek. Proč řekl zrovna tohle? Mohl říct úplně cokoli, nebo se nějak vykecat, nebo odvětit něco úplně obyčejného jako svůj věk, jméno města, v němž vyrůstal, nebo tak, bylo by to jedno. A co řekl? Že neumí zpívat. Asi se pomátl.  „Nu, to by asi nevadilo, co říkáš? Nebo myslíš, že by to mohla být překážka pro naše soužití?“ zeptal se a jeho tvář byla najednou velmi vážná. Sundal si brýle, promnul kořen nosu a opravdu to vypadalo, že nad tím intenzivně přemýšlel.

  • black
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2022
Počet zobrazení933×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

“Aby som nepokazil Tvoju ani moju hru, tak tipujem Black & Rainbow.” Petrovi sa znova roztriasli ruky – Čierna a dúha! Bože, ja som chcel odpoveď na niečo iné, nie toto! Uvedomil si, že to, čo sa deje medzi nimi dvoma, tak to nie je asi vôbec náhoda. Je to niečo viac a je pri nich okrem ich lásky aj niečo ešte silnejšie. Vyššia sila alebo moc, ktorá si s nimi zahráva. To ona ich dala dohromady? Praje im, alebo naopak, má pre nich okrem týchto prekvapení niečo, čo nebude až tak príjemné? Nevedel, čo si má o tom myslieť.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace24. 8. 2022
Počet zobrazení2863×
Hodnocení4.85
Počet komentářů15
Oceněnípovídka roku 2022

Odložil jsem nůž, otočil se a sevřel ho do náruče. Večeře a brambory mohou počkat. A byli jsme sami. Chvilku se objímat a líbat nechal, ale potom se od mého těla odtáhl.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace21. 8. 2022
Počet zobrazení2059×
Hodnocení4.80
Počet komentářů9

Byl zkrátka tak blízko, že Daniel cítil, jak mu voní vlasy po kokosu. Zavřel oči a málem se říznul. Zbožňoval vůni kokosu a podezříval Lucase, že mu to dělá schválně. Že to věděl a chtěl ho teď tou exotickou vůní spolu s rusým rozcuchem jen vyprovokovat… Zamrkal, když si uvědomil, nad čím přemýšlí. Musel se opravdu zbláznit! Proč by ho měl Lucas provokovat? Svými útěky? Tím, jak kolikrát působil chladně a dával mu najevo, že by s ním nejraději neměl vůbec nic společného? Do prdele! Taky by rád neměl, ale to by nesměl stát hned vedle něj a vonět jak egyptský bůh!

  • black
Stylklasika
Datum publikace19. 8. 2022
Počet zobrazení1174×
Hodnocení4.69
Počet komentářů4

“Dobre, vstanem, ale mohli by ste láskavo…,” rukami naznačoval, aby opustili jeho priestor. “Ty máš pred nami tajomstvá?” prekvapene sa opýtala mama. “Mami, žiadne, ale pochop, adolescent mal mládeži neprístupné sny, tak sa mu búria hormóny a cítil by sa trápne pred rodičmi so stoporeným pohlavným údom,” priamo povedal rodičom, prečo by chcel byť teraz sám. “Chápaví rodičia adolescenta vždy dôsledne rešpektujú jeho nárok na súkromie,” s úsmevom vyvádzala mama z Paľovej izby aj otca.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace17. 8. 2022
Počet zobrazení2861×
Hodnocení4.81
Počet komentářů22
Oceněnípovídka roku 2022

Od té doby, kdy u nás bydleli kluci, jsem do své bývalé pracovny nevkročil. Stala se z ní jejich ložnice, jejich soukromý prostor, tak co bych tam dělal. Jenže tentokrát jsem musel, kdyby náhodou.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace14. 8. 2022
Počet zobrazení2028×
Hodnocení4.80
Počet komentářů7

Věř, že mě to mrzí daleko víc než tebe… Dokázal si Daniel vůbec představit, že už podobná slova slyšel i od vlastní rodiny? Že je četl v jejich očích? Nedokázal. Nemohl tušit, jaké to všechno bylo. Jak Luka poničili a jak nešetrně mu tím zatočil nožem v srdci. Jakým právem mu tedy teď říkal, že na tom vlastně byl dobře? Že jeho samého to mrzelo víc, bolelo víc? Jakým právem hodnotil jeho utrpení? A přesto, pomohl mu a zrzek mu mohl být jen vděčný. Svým způsobem ho zachránil. Ať už mu jej bylo líto, nebo měl jen černé svědomí, k čemuž se vlastně i přiznal, tohle rozhodně nebylo jeho povinností. A Lucas mu asi i vděčný byl, to nepochybně…