Romány

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace15. 11. 2021
Počet zobrazení1166×
Hodnocení4.41
Počet komentářů2

Marek hodil batoh na zem a rukama se zavěsil na hrazdu, aby mi předvedl svou fyzičku. Několikrát se vytáhnul až k bradě. Svaly mu na těle nádherně hrály. Díky tričku ode mě bylo všechno krásně vidět. Marek zůstal viset za ruce dolů, jeho jemně chlupaté podpažní jamky se klenuly ven a zvednuté tričko odhalovalo Markův zarostlý pupík.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace13. 11. 2021
Počet zobrazení1227×
Hodnocení4.79
Počet komentářů10

Opřel jsem si hlavu o zadní opěrku a následně jsem stočil pohled k Oliverovi. Chvilku jsem jen tak s úsměvem sledoval jeho soustředěný profil a v břiše se mi rozléval hřejivý pocit. "Copak?" zeptal se a na moment ke mně otočil hlavu. "Nic," zavrtěl jsem hlavou, úsměv mi však ze rtů nezmizel. "Jenom jsem rád, že jsem tě potkal." "Viď, nebýt mě, neměl by tě kdo zkazit," zasmál se.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace11. 11. 2021
Počet zobrazení1281×
Hodnocení4.58
Počet komentářů10

Teď ale seděl Sam na posteli, koukaje do zdi. Zbýval mu poslední den a v hlavě měl proto prázdno. Nechtělo se mu pryč, nechtělo se mu od Romana. Jen myšlenka na tu vzdálenost, která je rozdělí, tížila jeho srdce. Bylo mu z toho všeho do breku. Svalil se na postel a zavřel oči. Všude kolem sebe měl rozházené oblečení, které měl nachystané na zabalení.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace9. 11. 2021
Počet zobrazení2076×
Hodnocení4.73
Počet komentářů7

Ještě jednou se zadíval na úžasný Šimonův sen, jejž svěřil papíru a který se tenkrát nesetkal s pochopením. Pousmál se, když se zadíval na velkého usmívajícího se slona s dlouhým chobotem. „Kam ho dáme? Takový velký chlév já nemám. Myslíš, že by se snesl s koňmi?" zakoulel očima a zatvářil se starostlivě. V tu chvíli měl dojem, že ho Šimon praští, a tak se se smíchem schoulil do klubíčka.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace8. 11. 2021
Počet zobrazení1363×
Hodnocení4.61
Počet komentářů2

Otevřely se dveře koupelny a vylilo se z nich jasné světlo. Objevila se Markova silueta. Jeho ruka ve dveřích koupelny zhasnula. Marek pomalu vešel do ložnice a jeho nahé tělo se pomalu rozsvítilo zlatou barvou tlumeného světla. Lehnul si vedle mě. Posunul jsem se, abych mu udělal místo. Marek si lehl na bok, podepřel si hlavu a jezdil mi prstem po těle. Usmíval se a díval se mi beze slov do očí.

  • visions_of_dream
Stylromantika
Datum publikace6. 11. 2021
Počet zobrazení1161×
Hodnocení4.80
Počet komentářů9

"To nemůže bolet," prohlásil Oliver a zadek mi znovu zmáčkl. Frustrovaně jsem fňukl a nechal se od něj přetočit na záda. Až poté mou bolavou půlku pustil a sám se posadil, když jsem se po něm konečně neválel. "Uděláš nám kafe? Skočím se osprchovat," řekl a sklonil se ke mně. Zamžoural jsem na něj a oplatil mu polibek, který mi vtiskl na rty, než se svými rty přesunul níž. Letmý polibek na bradu, nad klíční kost, doprostřed hrudníku a nad pupík. Poté se ode mě odtáhl a konečně se vyhrabal z příjemně vyhřáté postele.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace4. 11. 2021
Počet zobrazení1233×
Hodnocení4.54
Počet komentářů6

Policista naproti němu se na něj zahleděl, než nakonec přikývl v souhlas. Nějak podvědomě tušil, co se snaží Petr udělat. Bylo to proti pravidlům, ale na jednu stranu věděl, že psychika člověka, který se dozví něco takového, může napáchat hodně. Navíc, proč mít ve vězení někoho, kdo vlastně nic neudělal, jen se nechal ovládnout emocemi a strachem, když už viníky mají dva.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace2. 11. 2021
Počet zobrazení1518×
Hodnocení4.66
Počet komentářů7

Musel sklonit hlavu, protože nemohl vydržet pohled do těch smutných smaragdových studánek. Nejraději by zase utekl, ale věděl, že nemůže. Šimon měl právo mu říct všechno, co ho tížilo, měl právo být soudce, žalobce i kat, a Olivier byl nucen rozsudek vyslechnout až do konce. A byl povinen jej přijmout bez výhrad. Sklonil tedy hlavu ještě víc, zavřel oči a poslouchal.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace1. 11. 2021
Počet zobrazení1344×
Hodnocení4.50
Počet komentářů3

Marek si dal ruce v bok a zadíval se do korun stromů nad sebou. Z podpaží mu vykukovaly hnízdečka zpocených chloupků. Strašně moc jsem mu do nich chtěl zajet rukou… Marek se otočil. Na tváři měl široký úsměv a šibalsky se na mě podíval.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace30. 10. 2021
Počet zobrazení1390×
Hodnocení4.83
Počet komentářů9

Opatrně jsem si položil hlavu na jeho koleno a přisunul jsem se blíž, abych ho obejmul kolem nohy. Nebyl jsem si jistý, jak zareaguje, vůbec jsem to nedokázal odhadnout. A připadalo mi, jako by i on zaváhal. "Vrať se zpět do své pozice," ozvalo se nakonec. Srdce mi spadlo do kalhot a cítil jsem, že ten zbytek vzrušení, co ve mně byl, se rozplynul. Mlčky jsem se narovnal, ruce položil na stehna a se sklopenou hlavou čekal na další pokyn. Ve skutečnosti jsem ale jen vyčkával, až budeme sami.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace28. 10. 2021
Počet zobrazení1235×
Hodnocení4.54
Počet komentářů12

Sam chápal, jak mu musí být, a proto držel a mlčel. Jen tu tak bosky stál a objímal a tišil bolest muže, jehož miloval. Po chvilce to stejně nevydržel a oba je znova dovedl do svého bytu, kde na ně stále na tom samém místě čekal Honza s naprosto zachmuřeným obličejem.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace26. 10. 2021
Počet zobrazení1324×
Hodnocení4.51
Počet komentářů7

Olivier se zadíval na růži ve své dlani. Vzápětí však svůj zrak upřel na Šimona. Neusmál se, nemohl a ani nechtěl. Stále nechápal, o co se snažil. Řekl mu přece jasně, že nedokáže jeho povahu pochopit, že s ním žít nemůže. Je jiný. Oba hráli na své housle, jenže každý úplně jinou píseň, a proto to zkrátka nemohlo ladit. Možná Šimon neměl hudební sluch a nevadilo by mu to, ale Olivier tuhle povahovou disharmonii nemohl snést. A hnědovlasý mladík to nejspíš ještě nepochopil.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace25. 10. 2021
Počet zobrazení1788×
Hodnocení4.54
Počet komentářů2

Probudil jsem konečně odpočinutý. Slunce zalévalo pokoj. Podíval jsem na Marka. Drobné chloupky na celém jeho těle se třpytily ve slunečním světle. Opřel jsem se o loket a prohlížel si Markovo třpytící se tělo. Pomalu jsem přejížděl po celém jeho těle, ale dotýkal se ho jenom očima. Marek byl prostě nádherný. Penis jsem měl v pozoru.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace23. 10. 2021
Počet zobrazení1453×
Hodnocení4.72
Počet komentářů15

Chytil mě za očko obojku a já pohledem automaticky zkontroloval, jestli se na nás nikdo nedívá, i když na tom vlastně vůbec nezáleželo. Oliver za obojek prudce trhl a napomenul mě: "Na mě se dívej. Nestarej se o ostatní. Odpověz mi jasně a srozumitelně. Budeš v naprostém bezpečí a kdykoliv můžeme odejít, ano? Chceš jít dozadu?" "A-ano," vykoktal jsem. Umíral jsem zvědavostí.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace21. 10. 2021
Počet zobrazení1555×
Hodnocení4.58
Počet komentářů17

Nejdříve si Sam myslel, že dotyk dlaně patří jeho otci, jaké překvapení pro něj bylo, když ho po pár minutách na nohy vytáhly Romanovy paže. Být mu dobře, nejspíš by začal protestovat a poslal by ho pryč, teď se jen zmohl na jedinou otázku. „Co tady děláš?“ vyšlo mu z chvějících se úst, když byl s podpíráním odveden zpátky pod peřinu.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace19. 10. 2021
Počet zobrazení1515×
Hodnocení4.36
Počet komentářů11

Byl jen náhrada? Pobavení, které si nemohl ve velkém městě se svým postavením dovolit? Olivier nevěděl, a už nad tím ani dál nechtěl přemýšlet, protože tušil, že na odpověď nikdy nepřijde. Na co však přijít chtěl, byly ty odmítnuté smlouvy. Šimon vyměnil peníze za lásku, a pokud by mu toto Olivier odpustil… Ne, to by mu odpustit nedokázal…

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace18. 10. 2021
Počet zobrazení1792×
Hodnocení4.22
Počet komentářů2

Marek se rozhlédl na obě strany. Byli jsme tu sami. Rozepnul si zip u kalhot, hrábl do otvoru rukou a s trochou námahy pomalu vytáhl svůj naběhlý ocas. Okamžitě se mi postavilo péro, v mých kalhotách se stísněně tlačilo a chtělo ven. Marek se podíval na svůj ocas, ale jako by nebyl spokojen, zalovil znovu rukou v rozepnutém zipu a pomalu a těžko vytahoval ven svoje koule. Konečně je vysvobodil.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace16. 10. 2021
Počet zobrazení1261×
Hodnocení4.76
Počet komentářů8

"Chci si ho vzít na sebe. Moc se mi líbí." Nastavil jsem mu krk, aby mi ho mohl nasadit, a když se mi chladný kov usadil nízko na krku, spokojeně jsem vydechl. Oliver si poté sundal z krku drobný stříbrný řetízek a navlékl na něj klíček od mého obojku. Pohladil mě po tvářích a naklonil se blíž, aby mě políbil na rty: "Sluší ti, moc."

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace14. 10. 2021
Počet zobrazení1298×
Hodnocení4.33
Počet komentářů13

Roman tam stál a koukal na něj jak na zjevení. Nejspíš se snažil pobrat to, co se stalo. Jak to mohl vědět? Vždyť mu nikdy nenaznačil, že by to mohl být on. Jak mohl vědět, že on zabil jeho bratra? Ztěžka dosedl na židli a složil hlavu do dlaní, zatímco se Honza objevil v místnosti.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace12. 10. 2021
Počet zobrazení1437×
Hodnocení4.71
Počet komentářů12

Do bídného Olivierova rozpoložení zazvonil telefon. Trhl sebou, ačkoliv jeho vyzvánění to nebylo. Šimonův telefon ležel hned vedle notebooku, a proto nemohl přehlédnout jméno, které velkým písmem svítilo z displeje. Koťátko. Bodl ho osten žárlivosti, zamračil se na něj a pohlédl směrem ke dveřím, kde už viděl přibíhajícího hnědovláska.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace11. 10. 2021
Počet zobrazení1300×
Hodnocení4.61
Počet komentářů1

Byl jsem taky jako u vytržení. Ne z akvárií, ta jsem znal, ale z Marka a jeho nadšení. Stejně jako Marek pozoroval ryby a zkoumal obyvatele akvárií, zkoumal jsem já Marka. Pozoroval jsem každý jeho pohyb. Jeho tělo se nezastavilo, pořád se všelijak proměňovalo, stejně jako těla ryb za sklem. Marek pořád střídal svoje pozorovací pozice a se zaujetím zíral do modravých hlubin.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace9. 10. 2021
Počet zobrazení1329×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6

Až po několika desítkách vteřin se mé tělo konečně uvolnilo, úplně jsem se do Olivera zapřel a hlasitě vydechl. Otřel mi břicho kapesníčkem, poté kolem mě ovinul své paže a pevně mě objal, čímž jen provazy kolem mého těla více přitlačil na kůži. Jakmile své sevření opět uvolnil, čekal jsem, že nás začne rozvazovat, místo toho mě jen hladil po těle a nechával nás stále svázané k sobě. A stejně, jak nás k sobě poutaly provazy, proplétalo se i něco uvnitř nás. Možná srdce, možná duše. Věřil jsem, že to také cítí. Musel.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace7. 10. 2021
Počet zobrazení1189×
Hodnocení4.63
Počet komentářů13

Po té větě, kterou slyšeli, se po sobě s Honzou překvapeně podívali. Co by asi tak mohli jejich kolegové z frýdeckého oddělení mít, že je nutná jejich přítomnost? Ta otázka běhala hlavami obou mužů, než Sam odpověděl, že za chvilku dorazí, a Honza na dálnici víc šlápl na plyn.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace5. 10. 2021
Počet zobrazení1456×
Hodnocení4.74
Počet komentářů13

Ne, všechno to byla hloupost, jen si něco stále potřeboval namlouvat, Šimon se po jeho telefonu ani nepídil. Proč by? Kdyby ho opravdu chtěl, vyprosil by si ho, jak odjížděl. Neudělal to. A kdyby se černovlásek nevrátil tenkrát do chalupy, tak by se ani nerozloučil. Olivier mu jeho odjezd pokazil, a když nad tím dnes, ale i minulé dny přemýšlel, brunet byl velmi nervózní a opravdu to vypadalo, jako by utíkal. Oblečení nacpané narychlo do tašek, on bledý a roztěkaný. Možná by bylo lepší, kdyby jej nenachytal. Nemusel by se teď trápit nejistotou, bylo by to jasné už od první chvíle.

  • Vanggerland
Stylklasika
Datum publikace4. 10. 2021
Počet zobrazení1821×
Hodnocení4.56
Počet komentářů3

Marek šel asi tři kroky přede mnou. Pak se zastavil a opřel se zadkem a rukama o pochromované zabradlí. Díval se na mě a prohlížel si mě. Prošel jsem pomalu kolem něho jakoby nic. Nezastavil jsem se. Když jsem ho míjel, jen jsem se mu podíval krátce do očí a v chůzi jsem ho dlaní pomalu pohladil přes břicho. Ucítil jsem pod tričkem jeho svaly.