Sborník The Best of 2012-2017Sborník gay erotických Ostrovních povídek

Počet povídek: 10

Termín vydání: říjen 2018

Ke stažení: OP-The_Best_of_2012-2017.epub (Stažen 2169×) nebo Google Play

Zobrazit online: Google Books

Prvním sborníkem Ostrovních povídek je taková hlavní panoramatická stezka z děl publikovaných mezi lety 2012 až 2017. Zaměřujeme se pouze na texty, které získaly ocenění Povídka roku a nerozvinuly se do dlouhých sérií, jež bychom v tomto formátu mohli jen stěží pokrýt. Naopak jsme se neomezovali na jediný žánr, ale snažili jsme se o co nejširší ochutnávku všech podob krásy a vzrušení, které může taková procházka nabídnout. Od romatických příběhů, přes klasické erotické povídky až po tvrdší texty, které se s vámi nebudou mazat. Všechny povídky patří mezi to nejoblíbenější, co u nás vzniklo, proto se neobáváme, že by takový příznivec vybroušených romantických cyklů nemohl ocenit opravdu kvalitně napsanou tvrďárnu. Protože to je taky jeden z významů sborníku: vystoupit ze své navyklé komfortní zóny a vyzkoušet zase jednou něco z druhého světové strany.

Obsah sborníku:

Komentáře  

0 #12 Odp.: sbornikyRedakce 2020-09-07 19:33
Cituji kapa3:
prosím nevim co dělam špatně ale nic nejde mi otevřit v čem si to prosím mam otevřit aby se to dalo čist a pak co chci se podivat online haže mi to erro děkuji Roman

To online zobrazení občas nefunguje :-? Můžeš si stáhnout ten epub soubor (https://www.ostrovni-povidky.eu/gay-povidky/1076-the-best-of-2012-2017?download=OP-The_Best_of_2012-2017.epub) a otevřít ho v programu, který umí zobrazovat e-knihy. Na PC to umí třeba Adobe Digital Editions ( https://www.adobe.com/cz/solutions/ebook/digital-editions/download.html ). Na Androidu by se ti to mělo otevřít v aplikaci Knihy Play, na iOS v aplikaci Knihy, obě bys měl na mobilu nebo tabletu mít.
Citovat
0 #11 Odp.: The Best of 2012-2017zmetek 2020-09-07 19:21
Cituji kapa3:
prosím nevim co dělam špatně ale nic nejde mi otevřit v čem si to prosím mam otevřit aby se to dalo čist a pak co chci se podivat online haže mi to erro děkuji Roman

Když kliknu a zobrazit online, tak mě to taky zlobí. Když kliknu na obrázek, objeví se mi pod ním seznam povídek a ty jdou rozkliknout.
Citovat
0 #10 sbornikykapa3 2020-09-06 21:25
prosím nevim co dělam špatně ale nic nejde mi otevřit v čem si to prosím mam otevřit aby se to dalo čist a pak co chci se podivat online haže mi to erro děkuji Roman
Citovat
+3 #9 Odp.: The Best of 2012-2017FentyXX 2018-11-03 00:22
I já se přidávám s velkým vděkem. Je to pro mě opravdu nesmírná pocta, že se jedna z mých povídek může pyšnit místem v historicky prvním sborníku Ostrovních povídek. Moc vám děkuji. A také gratuluji ostatním autorům. Jen tak dál!
Citovat
+3 #8 Odp.: The Best of 2012-2017zmetek 2018-11-02 23:06
Já jsem trochu na rozpacích. Konopiště absolutní špička, totéž Pohádka o vodníkovi. Dredař a Nudistická ubytovna jsou zatím stále nedokončené povídky, pravda, těším se na jejich pokračování - u obou! Londýnské dobrodružství se mi líbilo celé, proč jen Příjezd? Prostorově? Je to všechno skvělé, jen mi to přijde celkově tak trochu jako trailer - zkuste, co tu můžete najít, co tu čeká.
Ale nakonec - nápad strašně hezký. Takže - ve výsledku mnohokrát děkuju.
Citovat
+7 #7 Odp.: The Best of 2012-2017Saavik 2018-11-02 10:34
Za Hráška i za sebe moc děkujem za zařazení do Vašeho sborníku.
Ale děkujeme i čtenářům, protože bez Vaší přízně a bodů by to našlo.
Citovat
+4 #6 blahoželámTROYAT 2018-11-02 08:36
veľmi pekný výber
Citovat
+7 #5 Odp.: The Best of 2012-2017Good Guy 2018-10-30 07:02
Cituji Redakce:
Děkujeme za komenty, rádo se stalo, to místo ve sborníku jste si zasloužili :-)

Právě jsme také nahráli novou verzi sborníku s doslovem od Full.ofa a přidanými letopočty ke každé povídce. Stáhněte si tedy sborník znovu.


Při čtení doslovu jsem normálně měl husí kůži. Děkuju, je to výstižně napsané a pravdivé. Díky za ten cit a porozumění.
Citovat
+8 #4 Nová verze ebooku s doslovemRedakce 2018-10-29 21:38
Děkujeme za komenty, rádo se stalo, to místo ve sborníku jste si zasloužili :-)

Právě jsme také nahráli novou verzi sborníku s doslovem od Full.ofa a přidanými letopočty ke každé povídce. Stáhněte si tedy sborník znovu.
Citovat
+8 #3 Odp.: The Best of 2012-2017Kev1000 2018-10-29 13:46
Jako docela novej autor se s dredařem cejtim v týhle super společnosti až nepatřičně :eek: A hrozně moc si toho vážím! Veřim, že sborník bude slavit úspěch. Možná si to představuju moc jednoduše, ale neplánuje se ňáky jeho drobný "promo" třeba i na ňákejch spřátelenejch stánkách nebo někde jinde? Myslim, že by to mohla bejt docela dobrá vochutnávka, která by k ostrovním povídkám mohla přilákat i ňáký nový čtenáře :-)
Citovat
+7 #2 Odp.: The Best of 2012-2017Michal 2018-10-29 11:51
Já si také vážím a děkuji, i když zprostředkovaně za Paula. A přeji prvnímu sborníku hodně spokojených čtenářů.
Citovat
+7 #1 Děkuju!Good Guy 2018-10-29 07:39
Děkuju za zařazení do historicky prvního sborníku. Je to pro mě skutečně velká čest, vážím si toho a při tom uslzenym pondělku parádní vzpruha. Díky moc!
Citovat