Pomůcka v hlavní roliSborník vítězných gay-erotických povídek

Počet povídek: 5

Termín vydání: květen 2021

Ke stažení: OP-Pomucka_v_hlavni_roli.epub (Stažen 2158×) nebo Google Play

Zobrazit online: Google Books

Autoři pátého sborníku Ostrovních povídek dělají čest magické představivosti. Zůčastnili se spolu s dalšími statečnými z řad autorů Ostrovních povídek naší historicky první soutěže o ceny – jak jinak než erotické hračky z partnerského eshopu Gaymegastore – a jejich literární snění obsadilo první tři příčky nebo další dvě extra místa uznání. Pro případ, že autory a jejich povídky ještě neznáte, nebudeme prozrazovat pořadí a necháme ho na vás a vašem citu pro hmatatelné snění.

Obsah sborníku:

Komentáře  

+6 #3 Odp.: Pomůcka v hlavní roliGD 2021-05-25 13:00
Bylo to pěkné čtení a děkuji redakci i eshopu za zorganizování.
Citovat
+12 #2 Odp.: Pomůcka v hlavní roliHonzaR. 2021-05-07 13:57
I pro mě to byla dost zvláštní zkušenost, psát vlastně na téma, které by mě asi nenapadlo. Tím víc mě těší, že nakonec se to nejspíš povedlo. Ostatně všechny ty soutěžní povídky měly něco do sebe, už jen to, že se autoři dokopali, je super. A jo, po počátečních rozpacích z toho mám radost taky. Takže taky díky.
Citovat
+12 #1 Odp.: Pomůcka v hlavní rolizmetek 2021-05-05 22:11
Zajímalo mě, jestli zvládnu nadhozené téma - a vypadá to, že asi jo. Já nejsem soutěživý typ, boj o to, zda budu první...Ale zařazení do sborníku mi dělá radost. Díky.
Citovat