Kluci po práci a studiuSborník gay erotických Ostrovních povídek

Počet povídek: 10

Termín vydání: říjen 2019

Ke stažení: OP-Kluci_po_praci_a_studiu.epub (Stažen 1958×) nebo Google Play

Zobrazit online: Google Books

Práce a škola. Trávíme tam spoustu času, možná víc, než kolik bychom si přáli. Naši kolegové, šéfové, spolužáci i podřízení nám tak vstupují do života bez pozvání a také hodně "natěsno". Není pak divu, že neodolají ani naše fantazie. Začne to nevinně jako záblesk náhodné myšlenky. Ale ona se brzy vrátí a další den znovu. A končí to sněním za bílého dne na plný úvazek o těch nejšílenějších situacích, do kterých se jen člověk v openspacu, přednáškové aule nebo studených záchodcích může dostat. Ty fantazie jsou u našich autorů tak často silné, že s tématikou práce a studia vznikají často ty nejkvalitnější povídky. Tentokrát jsme tedy vybrali pětici těch s vynikajícím čtenářským hodnocením z prostředí kanceláře a pětici těch studentských.

Obsah sborníku:

Komentáře  

+6 #4 Odp.: Kluci po práci a studiuKev1000 2019-10-30 12:55
Moc dobrej výběr :) A zrovna zmetkounovy povídky si takovouhle publicitu maximálně zasloužej! :)
Citovat
+7 #3 Odp.: Kluci po práci a studiuSaavik 2019-10-30 11:07
zmetek,
myslím, že málokdo si to zaslouží víc jak ty. Tedy nejde o to, jestli tu máš dvacet povídek, nebo jednu, ale jestli jsou ty povídky kvalitní a čtivé. A to ty tvé dozajista jsou.
Citovat
+9 #2 Odp.: Kluci po práci a studiuzmetek 2019-10-29 18:10
Být ve sborníku hned dvakrát, to je veliký podrbání a pohlazení. Děkuju. :-)
Citovat
+6 #1 Odp.: Kluci po práci a studiunebi 2019-10-28 23:02
Děkuju za zařazení povídky do sborníku. V takové společnosti autorů si připadám nepatřičně, pánové smekám, velká čest pro nebi
Citovat