Povídky

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace23. 12. 2019
Počet zobrazení1768×
Hodnocení4.78
Počet komentářů4

Muž se neozval, a tak se na něho otočil. Hnědé oči ho zkoumaly, byl v nich dráždivý nádech. Otupělost byla okamžitě pryč, mladík vnímal oheň, šířící se mu tělem. Byl lapen. Nepohnul se, kořist omámená lovcem, čekal. Issa se pomalu zvedl, klidným krokem k němu došel. Pohledy byli stále spojeni. „Tadeáši? Měli bychom odpočívat,“ přitom mu ale hladil krk, palcem přejížděl po lícní kosti. Najednou si klekl, objal hocha kolem pasu a položil si hlavu na jeho klín. Mladík nebyl mocen slova, něžně muže pohladil po vlasech. Ten zvedl hlavu a opět se jejich oči setkaly.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace21. 12. 2019
Počet zobrazení1733×
Hodnocení4.84
Počet komentářů1

Potom se mazlil s celým mým tělem, masíroval mi záda, sál bradavky, chodidly mi svíral a třel ptáka, pak se věnoval nejen mému, ale i svému nástroji, kdy na nich přehrnoval předkožky, třel o sebe odhalené žaludy, a když mi ho ještě chvíli ovlažoval v ústech a jazykem dráždil na uzdičce, asi poznal, že hrozí mé brzké vyvrcholení, rychle si opět lehl na záda, pokrčil nohy, nadzvedl zadek a sám se zavedl penis do análu, kam díky navlhčení jeho slinami po mém zaražení bez problému vklouzl. Není asi nutné opakovat, že opět sevření jeho análu nemělo chyby. Bylo tak těsné, že každé zaražení a vytažení strkalo a posunovalo jeho tělo po dekou přikryté podlaze.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace20. 12. 2019
Počet zobrazení2915×
Hodnocení4.84
Počet komentářů5

„Ahoj Jirko.“ Hlas poznal okamžitě a milé mu to nebylo. „Co chceš?“ „Ale no tak, sejít se, trochu si užít. Pamatuju, jaký jsi dokázal být divoch.“ „Dvakrát do stejný řeky nevstoupíš. Tos neslyšel? Nehodlám opakovat největší chybu svého života.“ „Jak si přeješ,“ studený hlas. Pachuť po rozhovoru zůstala, ale víc na to nemyslel. To byla chyba. Rychle zapomněl, jaký je David sebestředný, mstivý hajzl.

  • haluskz
Stylklasika
Datum publikace17. 12. 2019
Počet zobrazení1516×
Hodnocení4.38
Počet komentářů1

Vlhkými bozkami si ma dokonale uvoľní a pripraví. Zakloním sa a nechám ho pomaličky vnikať hlbšie a hlbšie. Slastne sa pomrvím, až vkĺzne dnu celý. Obom nám prejde telom elektrizujúci pocit a takmer súčasne nahlas zavzdycháme. Naše túžobné pohľady sa stretnú a doplnia nádherný pocit splynutia. Zvoĺna sa dvíham, aby mohol opakovane vnikať do mňa. Zavše iba trochu, inokedy na doraz. Vychutnávame si spolu každé vsunutie a vášnivo sa pri tom bozkávame.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace16. 12. 2019
Počet zobrazení3189×
Hodnocení4.89
Počet komentářů9

Šel rychle, neměl tuhle sterilně bílou, světly ozářenou chodbu rád. Navíc mu Vašek psal, že si dají spolu kafe. Chtěl tam být co nejdřív, měl pauzu na oběd jen 45 minut. Překvapil ho prudký pohyb, rychlé otevření dveří, ruka, která ho chytla a vtáhla dovnitř. Byl jak slepý. Světla na chodbě ho oslňovala a tady byla absolutní tma. Někdo ho přirazil břichem na zeď, tlačil se na něho, takže cítil, že mu jde jen o jedno a je připravený k akci. „Sundej si ty zatracený kalhoty,“ ozvalo se mu u ucha.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace15. 12. 2019
Počet zobrazení2717×
Hodnocení4.62
Počet komentářů5

Najednou se ozval sametovej, krásnej mužskej hlas, kterej začal odpočítávat: „Když u naší dědiny hlásný troubil hodiny: jedna, dvě, tři… dvanáct.“ Vstal jsem, jestli uvidím, kdo to zpívá, ale nebylo ho vidět. Nebyl to školenej hlas, to vlastně nikdo z nich, ale strašně příjemnej. Všichni si to hodně užívali, ani Anička se nasnažila být dramatická a stáhla se a zkáznila hlas…

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace14. 12. 2019
Počet zobrazení1896×
Hodnocení4.84
Počet komentářů4

Byl to pro mě nezapomenutelně krásný zážitek. Jestli i pro Zbyška, to si nejsem úplně jistý. Snažil jsem se do něj zasunout svůj tvrdý nástroj pomalu a opatrně, protože jsem cítil, že je strachem dost stažený, ale jakmile jsem poznal, že se trochu uvolnil, už jsem to nevydržel a zarazil jsem ho tak prudce, že jsem ucítil, jak se mi koule zmáčkly mezi jeho zadkem a mými stehny. Zbyšek jen vyhekl, chvíli se nehýbal, ale potom začal sám zadkem tak aktivně přirážet, že jsem měl obavy, aby mi nerozmačkal má varlata. Netrvalo to ale dlouho a naplnil jsem ho z nich proudem horkého semene.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace13. 12. 2019
Počet zobrazení1991×
Hodnocení4.87
Počet komentářů3

Moe ho našel v místnosti, kde se milovali. Viděl ho pootevřenými dveřmi. Chlapec rovnal kožešiny, pak jednu uchopil a přivoněl k ní. Moemu se sevřelo srdce. Tak moc chtěl zůstat, vstoupil a zabouchl za sebou. Nils se prudce otočil. Pohledem se vpíjeli jeden do druhého. Jako hypnotizovaný k muži hoch došel. Okamžitě byl sevřen silnýma rukama, drcen v těsném objetí. Moe ho dravě políbil, natiskl na zeď.

  • Ron
Stylklasika
Datum publikace9. 12. 2019
Počet zobrazení4053×
Hodnocení4.83
Počet komentářů15

Hlasitě jsem vzdychal a přirážel mnohem dřív, než mě vzal celýho do pusy a jeho nasliněný prsty zamířily mezi moje půlky. Ucejtil jsem prst na díře a prohnul se, abych mu vyšel vstříc. Byl jsem jak v jiný dimenzi. Celej svět se smrsknul mezi mý nohy, odkud mi proudily do těla dávky neskutečný slasti.

  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace8. 12. 2019
Počet zobrazení3232×
Hodnocení4.90
Počet komentářů13
Oceněnípovídka roku 2019

„Co je za těmi dveřmi?" zeptal se opatrně. „Tam je hrobka," řekl temným hlasem smíšeným s trochou smutku. Sorin se otřásl zděšením – tak je to tedy pravda. Roztřásla se mu kolena a zastavil se, aby se mu nepodlomila. Hrabě se zadíval do jeho bledé tváře. „Vidím, že jsi unaven, nebudu tě tedy zatěžovat bloumáním po hradu, můžeš si jej projít ráno, až bude osvětlen slunečním svitem."

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace7. 12. 2019
Počet zobrazení1784×
Hodnocení4.76
Počet komentářů0

Jednou, když jsem rozvěsil v temné komoře právě dokončené fotky z našeho focení a opět se při jejich prohlížení pořádně vzrušil, Dan, který stál za mnou, držel v hrsti můj penis a obvykle jako při předcházejících setkáních druhou rukou sám onanoval. Tentokrát však po chvíli i druhou ruku zasunul do mých kalhot. Ne však směrem k penisu, ale začal mi hladit zadek, prstem pomalu projížděl rýhu mezi hýžděmi, až se dostal na okraj análu a začal ho krouživým pohybem dráždit.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace6. 12. 2019
Počet zobrazení1808×
Hodnocení4.94
Počet komentářů5

„Loď je větší než ta minulá, máme svou kajutu, chceš se jít podívat?“ lákal ho Erik. Mladík se nechal zvednout ze židle a vést do jejich budoáru. Hydraulické dveře potichu oddělily jejich útočiště od okolního světa. „Je to na heslo, bez něho se neotevřou.“ „Jaké je to heslo?“ zeptal se Gil. „To ti řeknu později, nechci, abys mi utekl,“ culil se Erik. Mladík pomalu couval k posteli, které si všiml při příchodu. Cestou se svlékal. Nahý se na ni uvelebil. „Nemám v plánu utíkat.“

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace3. 12. 2019
Počet zobrazení3806×
Hodnocení4.70
Počet komentářů8

S večeří se chtěl Bert blejsknout, udělal kančí na víně a otevřel láhev Merlota. Diskuze trochu vázla, Milan se díval do talíře a občas úkosem po nás, Dáša se snažila udržovat nějakou neutrální konverzaci. Po večeři zkoukli nějaký seriál v televizi (já je nesleduju, a bylo mi i jedno, co to je, než se dokoukali, tak jsem se aspoň vysprchoval). Popřáli dobrou noc a šli do ložnice. My jsme v obýváku natáhli spacáky a zalezli. Nezvyk, spát v trenkách… Zhasli jsme, natáhl jsem se, abych dal Bertovi pusu: „Dobrou…“ Přisunul jsem se se svým spacákem co nejblíž. Podrbal mě ve vlasech. Začal jsem zvolna podřimovat.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace1. 12. 2019
Počet zobrazení2000×
Hodnocení4.82
Počet komentářů9

Mladík se postavil, chtěl asi vypadat výhružně, dodat svým slovům váhu. Při pohledu do mužových očí mu došla slova a vyschlo v krku. Ten si naopak pohled na jeho odhalené tělo nepokrytě užíval. Issa mu podal ruku a on se jí opatrně chytil. Stáhl si ho zpět k sobě. Okamžitě Tadeáše políbil, přitiskl. „Jsi blázen, není čas na nic a ty myslíš jen na jedinou věc.“ Muž ho položil na zem, zalehl ho plnou vahou, rukama sevřel mladíkovu tvář. Upřeně se mu díval do očí. „Čekal jsem příliš dlouho, než abych promarnil byť jen vteřinu.“

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace30. 11. 2019
Počet zobrazení2160×
Hodnocení4.81
Počet komentářů5

Umývali se pod proudem horké vody navzájem tak, že to spíše hraničilo s masturbací. Z těl jim stoupala nejen pára, ale i ztopořené penisy. Jednu chvíli Stašek krátce uchopil Jackův pyj do úst a nenápadně pozoroval, jak budu reagovat. Nevím, jestli vůbec mohl něco přes zapocené sklo vidět, protože v sauně bylo jen tlumené světlo.

  • Kev1000
Stylromantika
Datum publikace26. 11. 2019
Počet zobrazení2304×
Hodnocení4.69
Počet komentářů11

Kev se bleskem vodtahuje a vztyčuje se nade mnou na rukách. Beze slova mě sleduje neproniknutelnym výrazem. Z takhle zvážnělýho Keva jde až strach. Někdy mám pocit, že jeden druhýho známe snad líp než sami sebe, že jsme spolu vodvždycky. Skutečnost je taková, že jsme se potkali vlastně před hrozně krákou dobou. Jsou mraky věcí, který vo sobě nevíme.

  • Saavik
Stylromantika
Datum publikace24. 11. 2019
Počet zobrazení2806×
Hodnocení4.79
Počet komentářů8

Tohohle kluka chce. A bude ho mít. V náhlém popudu ho vzal za ruku. Míša neuhnul. - Pojď, jen se trochu poznáme… - Slyšel z vlastního hlasu potlačovanou touhu, věděl, že Míša si musel všimnout, že je vzrušený. Cítil mírné chvění, které necítil už dávno, protože to bylo taky už dávno, kdy měl důvod ho cítit.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace23. 11. 2019
Počet zobrazení2411×
Hodnocení4.81
Počet komentářů3

„Doktore, jestli tě opravdu zajímají mateřská znaménka, tak se podívej, já mám hned dvě,“ také se hlásil nedočkavý Rob. Snažil se sundat šortky, aby mi ta znaménka předvedl, ale činilo mu to evidentní potíže, protože je nemohl přetáhnout přes trčící penis. Když se mu to podařilo, otočil se k nám zády a ukázal pravou půlku, kde měl skutečně spíše větší pihu než mateřské znaménko. Piha však nebyla tak zajímavá jako jeho pěkný zadek.

  • Pip
Stylromantika
Datum publikace22. 11. 2019
Počet zobrazení2448×
Hodnocení4.79
Počet komentářů7

Noční bouřka, jež v Robinovi probudila bolestné vzpomínky, druhý den neexistovala. Slunce zářilo na celý kraj, nebe bylo vymetené a ptáci si mohli strhnout hlasivky. Toho rána se probudil Erik jako první. Chvíli se rozkoukával, než mu došlo, co vidí a co se stalo. Měl u sebe Robina. Čelem k sobě, schouleného a přituleného.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace20. 11. 2019
Počet zobrazení2374×
Hodnocení4.92
Počet komentářů5

Mladík seděl u stolu, kde ho zanechal při odchodu. Rozcuchaný, zarudlý a s úsměvem na tváři. „Dostal jsi odpovědi na své otázky?“ Tadeáš se nepřestával červenat. Ani se nemohl panu Holensovi podívat do očí. Než vůbec něco řekl, stařec ho předběhl. „Moc jste toho nenamluvili, nebo se pletu?“ Teprve teď se mu mladík podíval žhnoucím pohledem do tváře. „Nikoho, jako je on, jsem nikdy nepotkal.“ „Věřím. Ale myslím, že se k sobě hodíte víc, než oba tušíte.“

  • DominantniPraha
Styltvrďárna
Datum publikace19. 11. 2019
Počet zobrazení4583×
Hodnocení4.32
Počet komentářů8

Teď už celý fotosetup začínal vypadat zajímavěji; dva oblečení chlapi a jeden nahý se stojícím pérem. Na Pavlovi bylo poznat, že ho situace začíná bavit čím dál tím víc, a podle kývání hlavou bylo jasné, že by mu nevadilo, ani kdybych si s jeho částečně bezmocným partnerem teď začal hrát. A vlastně proč ne.

  • Tark
Stylklasika
Datum publikace16. 11. 2019
Počet zobrazení2912×
Hodnocení4.72
Počet komentářů1

Dako přesně ví, jak uspokojit chlapa. Varlata mám napěchovaná rozžhavenou šťávou, která je v nich připravená už od večera jenom pro něho. Další zásun, zasténání, zarytí jeho nehtů do mých prsou a už na mě jde cákání. Lehce se nadzvedává a já mu rvu stříkající hadici v divokých přírazech hluboko dovnitř. Hekám, až chvílemi nemůžu popadnout dech. Mám v sobě tolik nábojů, že je ani všechny nevystřílím.

  • Milan Urban
Stylklasika
Datum publikace15. 11. 2019
Počet zobrazení3678×
Hodnocení4.59
Počet komentářů3

Prostředí pro soutěž bylo uspořádáno s vytříbeným vkusem. Nejednalo se o žádný amatérský podnik s lacinými efekty nebo nevkusnou výzdobou. Na pódium bylo zaměřeno několik barevných reflektorů, místo zápasnických žíněnek byla podlaha vyložena sametovými polštáři a jediné, co připomínalo boxerský ring, byly barevné ručníky přehozené přes provazy, které lemovaly podium a gong, který svými údery upozorňoval přítomné na začátek jednotlivých disciplín.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace12. 11. 2019
Počet zobrazení1700×
Hodnocení4.93
Počet komentářů3

Drželi se za ruce, sestoupili do podpalubí, Nire ho dovedl do jejich kajuty. Byla menší, ale příjemně zařízená. Loď patřila někomu, kdo nemusel šetřit při jejím vybavování. Kožešiny, vyhlazené dřevo, na zdi zrcadlo s vyřezáváným rámem. Nire dovedl chlapce k lůžku, pomalu ho svlékal. Kirem se díval do černých očí, klouzajícím po jeho těle. Když byl nahý, nehnutě stál. Jen si užíval tu chvíli, že jsou spolu sami. Nireho ruce jemně hladily ramena, krk, sklonil se pro polibek. Chlapec ho stáhl k sobě na postel, muž se nenechal pobízet.

  • Ron
Stylklasika
Datum publikace10. 11. 2019
Počet zobrazení2333×
Hodnocení4.94
Počet komentářů8

„Ten hajzl, co tě napadl, je místní kápo. Dostane sto ran holí,“ povídá mi, zatímco si užívá mý kouření. Prohejbá se v bocích, hlavu zvrácenou, zavřený oči. Jeho dech se prohlubuje. Snažím se kouření prodlužovat, aby se mu maximálně líbilo. Na jeho spokojenosti závisí můj život. Dokud jsem pod jeho ochranou, je to v cajku.