Gay povídky

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace7. 9. 2021
Počet zobrazení1333×
Hodnocení4.75
Počet komentářů7

To bylo vše, co mu na to černovlásek mohl říct? Sakra, on mu odevzdal své tělo, a to jediné, co mu po tom řekne, je, že se má chystat a že mu vyčistil boty?! Do očí se mu začaly tlačit slzy. Štvalo ho to, protože nechtěl brečet jako mimino kvůli něčemu, co měl očekávat. Proč by to pro Oliviera mělo znamenat něco víc? Proč by o tom měl chtít mluvit? Takhle to mělo vypadat u přátel s výhodami, tohle bylo přesně ono, jenže tohle Šimon nechtěl…

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace6. 9. 2021
Počet zobrazení1913×
Hodnocení4.67
Počet komentářů7

Probral se s pouty na rukou a nohou, na krku kovový obojek. Bylo mu zle, zvracel, přestože měl prázdný žaludek. Nebyl sám. Viděl mnoho lidí ze své vesnice, kteří se svíjeli v bolestech. Místnost, v níž byli, se divně pohupovala, bylo jim strašně. Až mnohem později se dozvěděl, že pluli na lodi, otrokářské lodi. Když se dostali na pevninu, bylo jich mnohem méně. Viděl víc smrti a bolesti než kdy dřív. Poznal, co je několikadenní hlad, kopance a bití. A ti, kteří se vzepřeli, válečníci jeho lidu, ti se vraceli s rozdrásanými zády, i bičování spatřil.

  • Isiris
  • Miky
Styltvrďárna
Datum publikace5. 9. 2021
Počet zobrazení3490×
Hodnocení4.57
Počet komentářů5

Po zbytek zhruba pětiminutový chůze nemluvíme – správně odhadl, že když vůbec netuší, která bije, bude lepší, když bude mlčet… Vydrží mu to ale jenom do tý doby, než před jedním relativně obyčejně vypadajícím vchodem zastavím a potutelně na Matese mrknu.

  • P.Waits
Styltvrďárna
Datum publikace4. 9. 2021
Počet zobrazení3421×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

Pokaždé, když si myslíte, že jste nalezli cestu ven z labyrintu života, ukáže se, že je to naštěstí jenom další odbočka.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace2. 9. 2021
Počet zobrazení2093×
Hodnocení4.69
Počet komentářů11

Sam při tom vyzpovídání Romana úplně zapomněl na to, v jakém stavu se nachází, a znovu se po těch slovech začervenal. Mezitím, co snídal, na sebe stihl navléct aspoň boxerky. I tak byl pořád skoro nahý a ulepený po předešlé noci. Těm horkým rtům však nešlo odolat a polibku se vůbec nebránil.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace1. 9. 2021
Počet zobrazení1108×
Hodnocení4.84
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2021

Max málem v kanceláři Lloydovy pojišťovny přeskočil stůl a vrhl se nebohému úředníčkovi po krku, kdyby ho Michal s Kristýnou nestáhli zpátky, čímž tomu nebožákovi na druhé straně pravděpodobně zachránili život. Od té doby, kdy zjistil, že Calamares se spolu s dalšími loďmi pohřešuje, tak po ateliéru, bytě a nově i kanceláři lodního registru lítalo všechno, co nebylo přišroubované.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace31. 8. 2021
Počet zobrazení1638×
Hodnocení4.86
Počet komentářů13

Olivier si užíval blízkosti jeho těla s pocitem, že se už nemusí ničeho bát. Všechny obavy se ztratily po přiznání, které sice nevyšlo z Šimonových úst, ale jeho tělo a činy dokazovaly, že obavy a nejistoty, které si celou dobu nalhával, byly zbytečné. Proto se plně oddal polibku i laskání a svět kolem něj ztratil svou šedou barvu. Byl najednou krásný, barevný, protože v něm byli jen oni dva.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace30. 8. 2021
Počet zobrazení2805×
Hodnocení4.86
Počet komentářů16

Dopředu se přiloudal hubenej kluk v džínách a v triku bez rukávů, ale s kapucí, kterou měl staženou skoro přes celej obličej. To kdyby někdo měl v naší škole, tak na něj řve unisono půlka sboru něco o tom, co to je za chování. Složil se na židli a ještě trochu víc sklonil hlavu. Dost světlá kůže, ale na těch rukách celkem svaly. Všichni tam žvanili, ale on byl nějak jako zavřenej… na nikoho nekouk.

  • Vikys
Stylklasika
Datum publikace29. 8. 2021
Počet zobrazení2242×
Hodnocení4.58
Počet komentářů15

Díval se, jak knoflíčky jeden po druhém kloužou z dírek, jak odhalují bledou kůži pod košilí, kousek po kousku. Když košile nakonec lehce sklouzla na zem, přistoupil k Rubenovi a rukama se dotkl jeho hrudi. Prsty přejel po tmavých chloupcích, pak pomalu zamířil k vztyčeným bradavkám. Políbil Rubena pod rameno a dlaněmi pokračoval přes ploché břicho. Proužek chloupků pod jeho prsty ho navedl až k okraji kalhot.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace28. 8. 2021
Počet zobrazení2089×
Hodnocení4.65
Počet komentářů20

Když otočili loď a našli kachnu stále přivázanou na provázku, Tom mírně vyčítavě řekl: „Já myslel, že se postaráš i o ni…“ „Nezdá se ti, že gumový hračce je to jedno?“ „No, hlavně, že o jiný gumový hračky se poměrně staráš,“ uchechtl se Tom a on zas na chvilku neměl v hlavě nic jiného, než že by s ním vlastně ani nemusel být tady, ale doma, v jejich posteli, a klidně i s nějakou tou hračkou. Jestli Tomáš hodlal provokovat, tak se mu to dařilo.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace27. 8. 2021
Počet zobrazení1805×
Hodnocení4.71
Počet komentářů9

Přikročil k mladíkovi, jemně ho vzal do náruče, přitiskl k sobě. Nedokázal zadržet spokojené zamručení. Vyskočil oknem. Věděl, kam míří a jaké to může a asi i bude mít následky, už nemohl couvnout. Uvědomoval si, že letí, ale silné paže ho držely pevně.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace26. 8. 2021
Počet zobrazení1631×
Hodnocení4.60
Počet komentářů9

Roman celé jeho počínání sledoval, a když pohlédl na pietní místo, bylo jasné, proč to Sam udělal. Nehodilo se to. Ne na místě, kde jeho bratr naposledy vydechl. Modlil se jen, že to byl jediný důvod a nebylo to proto, že ho chtěl nadobro odmítnout.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace25. 8. 2021
Počet zobrazení1210×
Hodnocení4.77
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2021

Kapitán se na svého syna dlouze zadíval. Tak Declan chce radu. Zrovna po něm. Snažil se ho chápat, protože z pohledu toho staršího viděl, že to, před čím ten kluk tak dlouho utíkal, ho o to rychleji dohonilo. Bylo mu ho líto. A litoval v tu chvíli i Marka, který se nevědomky namočil do hrnce s medem a ještě o tom navíc ani neví. Tohle se nepěkně zamotalo.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace24. 8. 2021
Počet zobrazení1443×
Hodnocení4.71
Počet komentářů12

Olivier, stejně jako v jeho myšlenkách Šimon, vklouzl rukou do svých kalhot a promnul si chloubu, protože měl dojem, že jestli si na ni nesáhne, asi mu vybuchne. Penis mu tepal a potřeboval prostor, ale černovlásek věděl, že si teď nemůže poskytnout potřebné uvolnění. Nebyl na to čas, protože tekoucí voda se zastavila. Seděl tedy dál s nohama přitisknutýma u sebe a jen se modlil, aby na něj Šimon nezavolal, že potřebuje asistenci z koupelny.

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace23. 8. 2021
Počet zobrazení3983×
Hodnocení4.47
Počet komentářů5

„Víš, jak jsem ti říkal, že znám hodně různejch doučovacích metod? Tak tahle na tebe tenkrát očividně nezabrala… Čili vyzkoušíme jinou.“ A než se stihne zeptat, jakou, nebo spíš v jeho případě prohodit něco posměšnýho, přetáhnu ho tím páskem přes podbřišek. Zatím ho má chráněnej trenýrkama i tričkem, i tak se ale hodně lekne a cukne sebou. A to jsem přitom schválně mířil vejš, než hodlám zamířit vzápětí.

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace22. 8. 2021
Počet zobrazení2287×
Hodnocení4.64
Počet komentářů17

Předložil jsem poněkud umírněnou verzi včerejšího večera. "Dobře mu tak. Já jsem ho varovala," řekla s úsměvem máma. "Stejně si myslím, že tě jednou vrátí v dárkovém balení s velkou mašlí," dodala. Při vzpomínce na včerejší noc a dnešní ráno jsem jenom řekl: "Neraduj se, nevrátí." 

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace21. 8. 2021
Počet zobrazení1886×
Hodnocení4.67
Počet komentářů11

"Dobře, tak se nepřesuneme do postele," uchechtl se, jeho hlas pozbyl veškeré ospalosti. Přisál se mi rty pod čelist a pomalu se přesouval výš, až se dostal k mým rtům. Horlivě jsem mu polibek oplácel a objímal ho kolem krku, dokud nesjel svýma rukama níž. Pevně mi stiskl obě půlky a roztáhl mi je od sebe. Se zamručením jsem obličej zabořil do prohlubně mezi jeho krkem a ramenem a rukou jsem vklouzl mezi naše těla, abych mohl obemknout prsty kolem jeho napůl tvrdého mužství. "Eriku," napomenul mě, když jsem se o něj začal zároveň otírat. Pleskl mě přes pravou půlku. "Nechápu, o co se snažíš." "Fakt?" ušklíbl jsem se ironicky. "To je zajímavé, protože jsme to před nějakými dvěma hodinami dělali naposled. To, co nechápeš."

  • dexx07
Stylklasika
Datum publikace20. 8. 2021
Počet zobrazení3217×
Hodnocení4.78
Počet komentářů12

A my chtěli moc. Cítil jsem, jak moc, když jsme se konečně zas líbali a já mu nedočkavě sahal na poklopec. Péro měl krásně tvrdý, to bylo znát i přes džíny. I mně hrozilo, že mi pták protrhne kraťasy. A když po něm hmátnul Kuba, cítil jsem, jak mi vlhnou trenky a tvrdou koule. To prostě muselo ven.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace19. 8. 2021
Počet zobrazení1612×
Hodnocení4.56
Počet komentářů20

Sam nechápal, co se děje. Vždycky, když řešili nějaký složitý případ, už v tuhle dobu nějakou stopu měl. Ale teď nemá nic. Ani náznak, který by se dal použít. Proto se utvrdil v tom, že se muselo stát něco, čím Viktor svého vraha naštval. Ale co? Byla v tom ta jejich neznámá, nebo snad provedl něco, co neměl?

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace18. 8. 2021
Počet zobrazení2141×
Hodnocení4.69
Počet komentářů21

Objekt jeho zájmu v klidu ležel v lodi, pod mokrým trikem se mu rýsovaly vztyčené bradavky a mlčel. Netušil, jestli je to jeho obvyklé spokojené mlčení. Doufal, že ano. Mlčel tedy také a občas se pokochal tím pohledem. A byl rád, že jeho samotného v určitých partiích ty mokré kraťasy docela účinně chladí.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace17. 8. 2021
Počet zobrazení1427×
Hodnocení4.77
Počet komentářů12

„Já jen pevně doufám, že tu nohu budeš zítra cítit, když ses tak upsal tomu jít na svatbu. Nepočítej s tím, že tě před lidmi budu nosit jako princeznu," hučel Olivier, když se krokem ploužili po pastvinách. Kdyby neměl tolik práce, asi by si tu pomalou projížďku i užil, stejně jako Šimon, který vypadal zase jako dítě. Spokojeně seděl na Lady a usmíval se jako sluníčko.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace16. 8. 2021
Počet zobrazení1859×
Hodnocení4.70
Počet komentářů9

Bolest opět ustoupila, čekal hlas svého trýznitele, k uším se mu však donesl zvířecí řev a vrčení, praskání kostí a pach krve. Náhle bylo ticho. Ucítil jemné, něžné doteky chladných prstů. Roubík zmizel, mezi rty mu stékala nepříjemně pálivá tekutina. Instinktivně chtěl ucuknout. „Vypij to, prosím.“ Poznal Rigův hlas a poslušně vše spolkl, úleva byla okamžitá.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace15. 8. 2021
Počet zobrazení1110×
Hodnocení4.84
Počet komentářů4
Oceněnípovídka roku 2021

Marek se pomalu zasnil u písničky, kterou zpíval potemnělé hale. Vnímal klidné tempo skladby, jež korespondovalo s pomalým tempem plavby, které se účastnil. Začínala to pro něj být v jistém smyslu rutina, kterou si ovšem neskutečně užíval. Calamares kroužila už potřetí a tentokrát i naposledy kolem Malých Antil, čas návratu do Evropy se blížil.

  • visions_of_dream
Styltvrďárna
Datum publikace14. 8. 2021
Počet zobrazení1661×
Hodnocení4.86
Počet komentářů7

Stoupl jsem si na kyblík a vyhoupl se na okenní římsu, která pode mnou zlověstně zapraskala. Přehodil jsem jednu nohu přes a pak i druhou. Křečovitě jsem se při tom držel okenního rámu a shlédl dolů. Byl jsem sotva metr a půl nad zemí, nohy mi visely metr nad trávníkem, takže jsem doufal, že i když tělocvik nebyl mou nejsilnější stránkou, tak si u seskoku nezlámu obě nohy. V tu chvíli jsem uslyšel otevření vchodových dveří a vzápětí už Oliver mířil směrem ke mně. Do prdele.

  • KinkyGay
Styltvrďárna
Datum publikace13. 8. 2021
Počet zobrazení5063×
Hodnocení4.53
Počet komentářů5
Oceněnípovídka roku 2021

Rychle jsem se svlékl a natáhl si štulpny. Vsunul jsem do sebe anální kolík a zkusil jsem, jestli funguje. Už při nejslabším nastavení jsem cítil, jak vibruje. Zase jsem ho vypnul, na něj ještě bude čas. Dal jsem věci na stranu a nachystal jsem si provazy. Svázal jsem si nohy u kotníků, pak nad a pod koleny. Kratším provazem jsem připevnil pouta k mým svázaným nohám a uzel udělal co nejdále. Pak jsem si lehl na břicho, nasadil si kuklu a dal ruce do pout. Chvíli jsem váhal, pak jsem zacvakl jednu ruku. Martin se ještě sprchoval, tak jsem zacvakl i druhou a zkusmo se vzepřel v poutech. Držela, jak měla, a stejně tak i provazy. Tak už je to zase tady, pomyslel jsem si. A tentokrát dokonce dobrovolně. Ležel jsem tam takhle oslepený a spoutaný v kozelci a poslouchal jsem.