Někteří čtenáři mají dobré nápady na povídky, ale neumí nebo nechtějí je dotáhnout do finálního textu, jiní autoři zase umí dobře psát, ale hledají potřebnou inspiraci. Obě skupiny se mohou potkávat právě zde.

Komentáře  

0 #34 Povídky od doktoraMartin D 2021-10-04 15:48
Rád bych si tu přečetl povídky vyšetření u doktora výcvik nebo z prostředí pastáku. nejlépe ze sekce tvrdárna
Citovat
+6 #33 Odp.: Náměty na povídkySaavik 2020-04-20 20:13
Cituji Lilas98:
Koľko sexuálnych predátorov sa pýtalo svojich obetí či to chcú?Prečo dochádza k sexuálnemu násiliu aj medzi partnermi?,myslíš že je to preto že sa “nedomluvili”?A ten dotyčný asi zrejme zabudol povedať to pomyslné “slůvko” ktorým sa všetko zastaví...Možno len ja som už tak zkazený že už prestávam dôverovať mužom.

***
Ne, nejsi zkažený. Věř mi, že nejsi,. Kdysi u nás pracoval ošetřovatel, moc hodný tichý kluk. Jednou na noční jsme si začali trochu víc povídat a on se mi svěřil s tím, že ho zneužíval otčím. Ten rozhovor nedovedu popsat jinak, než že duševně zvracel. A víš co bylo nejhorší? On si myslel, že je to jeho vina. Že třeba mohl něco říct, mohl utéct, mohl odmítnout, dokud to bylo ještě v rámci občasného plácnutí po zadku. Ale jak? Byl to jenom kluk, mimo to, tehdy se o tom prakticky nemluvilo, nevěděl kdo by mu mohl pomoct.
Nevím co s ním je, po odchodu z Prahy jsem na něj ztratil kontakt. Ale doufám, že se z toho dostal...
Citovat
+3 #32 NázorLilas98 2020-04-20 18:58
Koľko sexuálnych predátorov sa pýtalo svojich obetí či to chcú?Prečo dochádza k sexuálnemu násiliu aj medzi partnermi?,myslíš že je to preto že sa “nedomluvili”?A ten dotyčný asi zrejme zabudol povedať to pomyslné “slůvko” ktorým sa všetko zastaví...Možno len ja som už tak zkazený že už prestávam dôverovať mužom.
Citovat
0 #31 Odp.: Náměty na povídkyZdenda tb 2020-04-20 17:29
Cituji Lilas98:
Ok, dobre len by ma zaujímalo ako takový “frajer” pozná že ten dotyčný to chce z vlastnej vôle a neprešiel si niečím zlým kde ponižovanie bolo preňho dennou rutinou a nezaslúži si slušné zaobchádzanie?


Že si to řeknou, nebo si dají slůvko, kterým se vše zastaví? Jsme snad lidi, co se umí domluvit a říci si své potřeby.
Citovat
0 #30 SkúsennosťLilas98 2020-04-20 16:52
Každý máme zrejme iné skúsenosti.Mňa sa v živote nikdy nikto nepýtal či je mi niečo po vôli.Jednoducho som musel robiť čo sa po mne očakávalo.Bol som jednoducho tak vychovaný.Držať hubu a krok.Až keď som sa nevzoprel a vtedy konečne pochopil čo je sloboda.Chápem a viem ako fungujú sexuálne hry roleplay.Mňa sa partner nespýtal ja som mu nedokázal povedať nie.Pretože som sa ho raz spýtal aký má názor na to keď muž zneužije chlapca.On sa len usmial že takový chalan je zbabelec a slabý pretože sa nedokáže ubrániť, že chce byť ten zneužitý.Myslel som si že so mnou nie je niečo v poriadku tak som nikdy nechcel aby sa to dozvedel...Až neskôr som pochopil že on bol ten čo mi ubližoval.Nechcel som tu sem písať.A viem že je rozdiel medzi zneužívaním a hrou,ale mám zlé skúsenosti.
Citovat
0 #29 Odp.: Náměty na povídkyKev1000 2020-04-20 16:52
Cituji Kashttan:
Jelikož mě asi čekají nudné týdny, tak přemýšlím nad tím co psát. Nevím, jestli někdo navštěvuje diskuze, ale rád bych si pokecal. Klidně pište, co teď děláte vy...

Já přemýšlím, jestli psát nějakou klasickou kratší klasiku nebo spíš něco zamotanejsiho a tvrdšího. Taky mě napadlo něco, a to vlastně nevím, jestli je tu povolené, se známými postavami cizích autorů. Taky mě napadlo, že bych mohl přidat něco nechutně sladkého z šuplíku, aby měli ostatní co číst, i když se za to své dílo už v současnosti trochu stydím.

Primárně se ale nudím a doufám, že si někdo.prijde na diskuzi povídat.

Ještě pro Kashttana - kdyby Tě náhodou kousla múza s dalšim pokračováním Zažehnutí, byl bych šťastnej jak b(B)lecha ;-) Pokaždý když jsem vlezu, nedočkavě koukám, jestli náhodou... a vono už skoro rok nic. Což teda naprosto chápu, musí řijít chuť a inspirace aale fakt se těšim na ten vokamžik, kdy se tu Seb s Danem vobjevěj zas ;-)
Citovat
0 #28 Odp.: Náměty na povídkyKev1000 2020-04-20 16:52
Cituji Kashttan:
Jelikož mě asi čekají nudné týdny, tak přemýšlím nad tím co psát. Nevím, jestli někdo navštěvuje diskuze, ale rád bych si pokecal. Klidně pište, co teď děláte vy...

Já přemýšlím, jestli psát nějakou klasickou kratší klasiku nebo spíš něco zamotanejsiho a tvrdšího. Taky mě napadlo něco, a to vlastně nevím, jestli je tu povolené, se známými postavami cizích autorů. Taky mě napadlo, že bych mohl přidat něco nechutně sladkého z šuplíku, aby měli ostatní co číst, i když se za to své dílo už v současnosti trochu stydím.

Primárně se ale nudím a doufám, že si někdo.prijde na diskuzi povídat.


Ještě pro Kashttana - kdyby Tě náhodou kousla múza s dalšim pokračováním Zažehnutí, byl bych šťastnej jak b(B)lecha ;-) Pokaždý když jsem vlezu, nedočkavě koukám, jestli náhodou... a vono už skoro rok nic. Což teda naprosto chápu, musí řijít chuť a inspirace aale fakt se těšim na ten vokamžik, kdy se tu Seb s Danem vobjevěj zas ;-)
Citovat
+3 #27 Odp.: Náměty na povídkyhouse boy 2020-04-20 15:21
Na to se ho samozřejmě zeptá,jestli to chce.
Dělat někomu, co se nelíbí buď mně, nebo jemu, by mě taky
nebavilo, ani nepřišlo etické. Jde o hru :)
Citovat
0 #26 Odp.: Náměty na povídkyLilas98 2020-04-20 14:32
Ok, dobre len by ma zaujímalo ako takový “frajer” pozná že ten dotyčný to chce z vlastnej vôle a neprešiel si niečím zlým kde ponižovanie bolo preňho dennou rutinou a nezaslúži si slušné zaobchádzanie?Iba slovo ponižovať sa spája s niečím negatívnym.Ja neuvádzam príklad dominantného jedinca ktorý si myslí že keby vyhovel svojmu partnerovi a nastavil mu zadok stratí tak svoju mužnosť...Keď niekoho miluje ste preňho schopný urobiť čokoľvek.Manipulátori ktorí si nevážia svojho partnera a chovajú sa k nemu ako k handre,nie ako k človeku ktorý cíti bolesť...
Citovat
0 #25 Za sebehouse boy 2020-04-20 14:02
Mě by třeba povídky s krví, pedofilií apod. taky nic neříkaly
a přišlo by mi to silně nechutné, i kdyby to tam bylo vylíčeno v negativním světle.

Ale za mě bych zkusil odpovědět, proč se mi třeba líbí ponižování. Jako pro gaye je pro mě samozřejmě klučičí nebo mužské tělo něco krásného, v podstatě předmět uctívání, a když něco uctíváte, tak tomu chcete sloužit. Přijímáte od druhého kluka nebo kluků tu drsňáckou, mužnou energii, učíte se od nich být mužem, když se vám třeba toho v tom momentě nedostává. Když ponižujete vy, tak zase vy učíte jinýho týpka být chlapem, čímž jste za frajera. Samozřejmě tím, že mám kluka, většinu těch představ nemůžu naplnit, což ovšem neznamená, že by mě nerajcovaly, zvlášť s příchodem jara.
Citovat
-2 #24 Odp.: Náměty na povídkyElizabeth Cheese 2020-04-20 00:49
Ale koukám, že to vyvolalo diskuzi - asi jsem to měla rovnou napsat, že nemyslím dětské porno. Pro silný žalůdky z toho důvodu, že když už by to někdo psal, z pohledu toho novináře či detektiva nebo kohokoliv, kdo se snaží situaci zachránit či spíše ukázat široké veřejnosti, tak by asi narazil na ne zrovna vždy pěkné obrazy, věci, fotky, videa, cokoliv a to by v tom taky asi musel popsat ale ne jakože se v tom vyžívá ale spíš "co se to kurva děje" chápeme se (doufám).
Ale na kriminálku/sci -fi - neb některý teorie kolem toho jsou vyloženě scifi, tak na to já nemám buňky, kriminálku napsat už prostě chce umět psát. Není to lehký žánr jako komedie/romance. Nemůžeš si tam dovolit ujet ve faktech, chce to přemýšlet, musí to mít logiku, souslednost, chce to znalost reálií, faktů, propracovanost příběhu. U fantazy romance si prostě něco, co ti ujede v ději okecáš jak chceš (magie, nějaký super schopnosti), u komedie se to většinou taky dá prostě zamluvit. U detektivky s takhle vážným tématem už to jde prostě blbě.
Citovat
+3 #23 Odp.: Náměty na povídkyDušan Bartoň 2020-04-20 00:49
Protiví se mi nutit kohokoliv do čehokoliv. Nedejbože děcko.
Nechci se dotknout autorů drsnějších povídek, ale třeba totálně nechápu, jak někoho může vzrušovat znásilňování jiného člověka. Jistě, vím, že se to děje, jen to nechápu. Pro své potěšení, často zvrhlé udělám z někoho jiného nešťastnou trosku. Však co, hlavně, že já si užiju.
V arabských zemích je zvyk unášet malé kluky, nebo si je rovnou koupit od příbuzných, nechat je nalíčené tančit až do vyčerpání a jakési podivného tranzu a potom je hromadně -----. Příjde to někomu vzrušující? Mně teda ne....
Citovat
-6 #22 Odp.: Náměty na povídkyElizabeth Cheese 2020-04-20 00:41
Ok, osvětlím tady jak jsem to myslela - :D ať tu zase nejsou konspirační teorie.
Nemyslela jsem to tak, že by to byla erotická knížka o dětěch a jejich zneužívání. Myslela jsem to jako kriminální zápletku kde by novinář měl bokem vztah s nějakým jiným klukem př. detektivem nebo někým, to dle libosti a k tomu by se zabývaly touhle... no tímhle "případem" zneužívání.
Nemyslela jsem to jako popis erotiky s dětmi. Kdepak.
Spíš jako kriminálku. Jakože nějaký Epšteinův Pedoisland a nějaká povídka o tom, jak to novinář se snaží dostat na světlo boží, jak odhaluje co se tam děje a jak mu v tom zkorumpované okolí brání, plus mu třeba někdo jde po krku.
Takže tak.
Citovat
0 #21 Miky,house boy 2020-04-20 00:26
Nejsi ty ten Miky, co chodil i na Undergear?
Citovat
+2 #20 Náměty na povídkyLilas98 2020-04-20 00:07
Za predošlí príspevok a môj peprný slovník sa ospravedlňujem .Občas mi ujedú nervy,ale rešpektujem ľudí ktorí to preferujú.Sú to len moje osobné skúsenosti o ktorých sa tu radšej nechcem zmiňovať.
Citovat
+2 #19 Náměty na povídkyLilas98 2020-04-19 23:55
Btw zneužívanie detí stále patrí k tabuizovanej téme.Všetci vedia že sa to deje, ale nikto nechce o tom čítať.Každý človek ktorý má v sebe kúsok empatie pochopí že skutočné deti ktoré si prejdú niečím takovým odporným nechcú aby ich ostatní brali ako keby boli pošpinené jedince ktoré sú duševými mrzákmi.Chcú aby bolo všetko ako predtým nech sa im niečo také stalo.Niekto nestojí o ľútosť,niekto potrebuju útechu a súcit.Podaktorí sa uzavrú,iný budú rebelovať a nenávidieť ľudí.Sú takí ktorí prepadnú alkoholu a drogám,alebo budú ubližovať sebe a svojím blízkym.Niekto spácha samovraždu.Prečo sa niečo také deje neviem.Len najväčší cynik by si myslel že je to životná skúška.Držať to v sebe a nemať sa komu zdôveriť je utrpenie...
Citovat
+4 #18 Odp.: Náměty na povídkynebi 2020-04-19 23:15
Cituji Redakce:
Za nás kombinace erotika + děti + násilí bez souhlasu = nic, co bychom chtěli publikovat my, a obáváme se, že asi nikdo jiný.

Tvrďárny nečtu, ale to téma je, i tam musí být pravidla, alespoň si to myslím. Pochopila jsem to tak, že na OP je v této sekci co číst. Má své autory i čtenáře.
Když někdo mučí dítě, jakkoliv, je to hnus. Jizvy jsou na těle i na duši, většinou na celý život. Děti ne, to je fakt moc.
Citovat
+1 #17 Náměty na povídkyLilas98 2020-04-19 23:12
Tvrďárny nie sú mojou šálkou čaju.Je pravda že občas nechápem silne submisívnich jedincov ktorý sa dobrovoľne mrzačia,ponižujú a chcú aby sa k nim správali ako k odpadu.Podľa mňa si vôbec nemôžu vážiť samých seba.Týmto tu nechcem nikoho uraziť(aj keď sa tak možno už stalo).Len si myslím že vláda,šéfovia atď.(každý nech si doplní možnosť akú sám uzná za vhodnú) s nami vyjebávajú každý deň.Na to nepotrebujem robiť niekomu ešte sexuálneho otroka(kurvu).
Citovat
+7 #16 Odp.: Náměty na povídkySaavik 2020-04-19 22:23
Myslím, že kdo potřebuje tvrdší tématiku, je jí tu dost. Osobně to nemusím, ale budiž.
Ale proč děti a ještě jak... ? Divím se, že vůbec měla tu odvahu to sem plácnout...
Citovat
+6 #15 Odp.: Náměty na povídkyzmetek 2020-04-19 21:53
Cituji Redakce:
Za nás kombinace erotika + děti + násilí bez souhlasu = nic, co bychom chtěli publikovat my, a obáváme se, že asi nikdo jiný.

Je to tak, v prvních povídkách jsem měl občas věk postavy pod osmnáct a musel jsem upravovat. Chápu, že každá záminka může být dobrá ke zrušení stránek. Co se týče dětského tématu - viděl jsem, že v USA našli tvora, kterej vraždil malé kluky. Mám pořád před očima fotku, kterou udělal - vyděšený malý dítě, tak jedenáct let - nikdo už nezjistí, kdo to byl. Je to téma, které mě děsí. Proto jsem nebyl schopný dělat dětské lékařství, já prostě nemocné děti nezvládám. Kamarád, kterému jsem vyšetřoval asi desetiletou dceru, říkal, jak to s dětmi umím...Možná. Jen mě to stojí strašný úsilí. Děti ne, prosím.
Citovat