• tom90
  • Kostya
Stylklasika
Datum publikace21. 9. 2013
Počet zobrazení9791×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3
Oceněnípovídka roku 2013

Přes závěsy na okně domu se prodíralo ranní slunce. Kosťa se převalil na druhý bok a rozhodl se, že vstane. Odhrnul lehkou deku, pod kterou se skrývalo jeho poměrně hubené tělo. Svěsil nohy z postele a vydal se do koupelny. Cestou otevřel okno pokoje a ucítil svěží mořský vzduch. Sáhnul do skříně, vytáhnul boxerky, kraťasy a tričko. V koupelně sundal trenky na spaní a vlezl pod sprchu. Vzhledem k teplotám, které panovaly, byla vlažná voda velmi příjemná. Namydlil se a chvíli pozoroval, jak mu pěna stéká po těle dolů. "Víkend je boží," pomyslel si. Osušil se, obléknul se a vydal se sníst něco na snídani.

Tomův hluboký spánek náhle přerušilo stále nepříjemnější pípání budíku. Marně se snažil jej zamáčknout, protože si ho včera duchapřítomně přendal na druhou stranu svého pokoje. Už několikrát se mu po nekončících pátečních pařbách podařilo zaspat jednu z jeho mála povinností na tomhle ostrově – vedení tréninku pro nováčky surfingu – a rozhodně by si nechtěl zopakovat trest, který mu jeho kolegové naposledy připravili, když ho došli vzbudit kýblem ledové vody. Vypotácel se z postele, aby zastavil ten šílený zvuk, který mu společně se včerejším pitím zaručeně rozbolel hlavu. Ztěžka se vyškrábal na barovou stoličku u pultíku kuchyňské linky a ještě po slepu namačkal na kávovaru tu nejsilnější dávku. Teprve poté, co do sebe hodil obsah šálku, si pořádně promnul oči a protáhl své mladé, svalnaté, avšak teď trochu zubožené tělo. Koukl na hodinky a zděsil se: "Sakra, zase nestíhám sprchu ani jídlo." Rychle se nasoukal do surfařských šortek a vystřelil ven.

V kuchyni seděl za stolem otec, jehož prsty hbitě listovaly stránkami virtuálních deníků na tabletu. "Dobré ráno Konstantine Alexandroviči." "Dobré, tati." "Měl bys vstávat dřív. Kdo vstává dříve, více přes den stihne." Kosťa si pomyslel něco o tom, že otec obvykle již spí, zatímco on ještě pracuje na projektech do školy, ale diplomaticky odpověděl: "Ano, tati." "A co máš dnes v rozvrhu?" "Chtěl jsem jít sportovat." "To je správné. Tělo potřebuje zocelit." Na tuto poznámku Kosťa čekal. "To si myslím taky, takže jsem si říkal, že půjdu svým tělem proti vlnám. Chtěl bych zkusit surfing." Otcova ruka s hrnkem kávy zůstala na vteřinu na půli cesty mezi stolem a ústy. Hlavou mu proběhlo pár myšlenek o buržoazním sportu a americkém dementizmu, ale nakonec tohle odmítnul, protože to byly spíše ideje jeho mládí. "Dobře, ale pamatuj na svoje povinnosti." "Jistě, tati." Tohle vyhrál celkem snadno. Dojedl čerstvý chleba se sýrem a šel se sbalit. Po chvíli spokojeně opustil dům a vydal se směrem k surfařské škole, kterou nedávno objevil na internetu a kolem které již pár dní zvědavě procházel.

Tom to naštěstí nemá k surfařskému centru vůbec daleko, to byla taky jedna z jeho podmínek při hledání nového ubytování při povýšení, a tak ještě stihl prohodit pár slov s kolegou v hlavní budově, který má na starosti půjčování všech pomůcek, vedení administrativy a další děsně nezábavné činnosti. "Dneska tu máš nováčka, asi Rus či co, prej má nějakej zvláštní status," drmolil mezi další spoustou novinek, o kterých si myslel, že je Tom chce slyšet. Ten je obvykle pouští druhých uchem ven, ale tohle ho opravdu zaujalo. "Zvláštní status, jo? To mě zajímá," prohodil. "Hele, drž se radši zpátky, ne jako vždycky, nebo budou problémy," radil mu ještě kolega, ale to už Tom zmizel ve skladu náčiní.

Cestou si Kosťa užíval dopoledního slunce. Procházel přes město a přes skla slunečních brýlí pozoroval kluky, kteří jej míjeli. A vzhledem k tomu, že byl na Ostrově, bylo opravdu na co koukat. Ačkoliv tu byl již nějakou dobu, tato hra jej zatím neomrzela. Prohlížel si krásné obličeje, svalnatá těla a lákavé rozkroky. "Tohle je fakt hrozné trýznění mysli," pomyslel si. Cítil, jak mu v boxerkách roste boule, ale naštěstí ne tolik, aby to šortky nezamaskovaly. Ke škole došel již v klidném stavu a na recepci se přihlásil. Trenér by měl prý dorazit za chvíli, a tak si zatím šel zamknout batoh do skříňky, kam také odložil tričko, a napjatě čekal na to, kdo přijde.

Tomovi se konečně podařilo rozproudit své tělo i mysl, a tak rázně napochodoval do šatny, kde už čekal jeho dnešní student. Přejel po něm zkušeným pohledem – akorát vysoký, světle hnědé vlasy, zelené oči, světlá pokožka, lehce svalnatá postava – ideální na "Ehm, ahoj, já jsem Tom a dneska tě budu učit surfovat," podával zdvořile ruku na pozdrav, "už jsi to někdy dělal?"

Po Tomově otázce se Kosťa trochu začervenal: "No, ještě ne, nesurfoval jsem." Všimnul si napřažené ruky a podal mu svoji. Podíval se mu do jeho modrých očí: "Já jsem Kosťa." Tom měl příjemný stisk. Vlastně i příjemný hlas. A vypadal i docela příjemně Kosťa se zarazil: Na tohle bych radši neměl myslet. "Tak co budeme teďka dělat?" zeptal se.

"Fajn, to vůbec nevadí, od toho tady jsme," užíval si o trochu delší než obvyklý dotek rukou Tom. "No, ukážu ti surf, povím ti, jaké jsou druhy surfů a které další pomůcky jsou pro surfování potřeba – prostě základní teorii. Pak se pořádně rozcvičíme a nakonec vyrazíme na vlny – dneska samozřejmě jen na ty zlomené," popsal Tom obsah dnešního společného dopoledne a už směroval Kosťu k jeho surfu.

Kosťa poslouchal, co mu Tom přes rameno říká o teorii, ale moc ho nevnímal. Podhledem sklouznul po Tomově šíji, zavadil o gumu boxerek, která mírně vyčnívala, a zastavil se u jeho zadečku, který se nádherně rýsoval pod dvěma vrstvami látky. Trenéra mi vybrali zatraceně dobře…, akorát se s takovou asi nic nenaučím, napadlo ho a snažil se soustředit na Tomův výklad.

Tom převyprávěl tisíckrát opakovaný teoretický úvod do surfování a o bezpečnosti na moři, až společně došli na břeh, odkud Kosťovi ukazoval, kde se lámou vlny. Cestou ještě u recepce popadl lahvičku s opalovacím krémem, když si uvědomil, jak by Kosťa se svou světlou kůží po pár hodinách na tropickém slunci vypadal. "Nejdřív se pořádně natři," vrazil mu do ruky krém, "a pak se společně protáhneme." Sledoval, jak si ho Kosťa pečlivě roztírá po celém těle, a litoval, že nevymyslel dostatečnou výmluvu, proč to udělat za něj, i když... "Můžu ti natřít záda, jestli chceš," nadhodil jednoduchý návrh.

"Jasně," vyhrknul ze sebe Kosťa bez dlouhého uvažování. Tom se usmál a začal mu jemně vmasírovávat opalovací krém do zad. Užíval si každý jeho dotek. Za chvíli trochu litoval, že něco řekl, protože tak příjemný pocit jistě dlouho nezažije. No, snad sem alespoň bude moc chodit častěji. Po chvíli byl Tom s natíráním Kosťových zad hotov a mohli začít s protahováním. Konečně si mohl Kosťa prohlédnout svého trenéra pořádně i zepředu. Na těle se mu také mírně leskl opalovací krém. Kosťa si pomyslel, jaká je to škoda, že se Tom natřel již před jeho příchodem a že nemůže rukou přejíždět přes jeho krásně vypracované svaly, jako to před chvíli dělal on jemu. A kdyby to bylo jen na něm, nespokojil by se jen s natíráním zad, ale rád by prozkoumal i jiná zákoutí jeho těla. Úplně nejraději i ty, na které sluneční paprsky moc nedopadají, protože jsou schovány pod šortkami. Podle toho, jak byly vpředu zvlněné, by v nich bylo jistě co k objevování.

Tom, povzbuzený Kosťovou pozitivní reakcí a možností dotýkat se jeho mladého těla, teď už bez skrupulí začal využívat výhod své namakané tělesné schránky. Během pár minut prošel snad všechny protahovací cviky, které by mohly ještě více podtrhnout jeho svalnatou postavu. Po svých mnohaletých zkušenostech s balením kluků věděl, že to nemůže nechat Kosťu klidným, byl si sebou v tomhle naprosto jistý. I tak se ale čas od času podíval jeho směrem, aby si užíval jeho reakce. S trochou překvapení zjistil, že Kosťa nejen že sleduje každý jeho pohyb, ale zároveň všechny víc než dobře opakuje. Byla vidět jeho dokonalá pružnost a v některých pohybech bylo znát, že ačkoliv nebyly jeho svaly tak výrazně rozeznatelné navenek jako Tomovy, přesto bylo v jeho těle spousta síly. Když Tom předvedl poslední cvik, ještě chvíli se zájmem pozoroval jeho po opalovacím krému ještě bělejší pleť a pak, aby si zachoval svoji instruktorskou převahu, zavelel: "Jsme připraveni! Nasaď si legrope, vezmi prkno a jdeme do vody!"

Kosťa protahování před sportem bral obvykle jako nutné zlo. Tentokrát mu ale působilo neskonalé potěšení. Nemohl spustit oči ze svého trenéra. Tiše obdivoval jeho tělo a snažil se, jak nejlépe dovedl. Po konci rozcvičky byl rád, že se půjde zchladit do moře. A taky pak snad nebude tak vzrušený. Uvázal si legrope na nohu a vydal se společně s Tomem do vody. Šel schválně kousek za Tomem, aby si mohl vychutnat pohled na jeho zadek. Když byli po kolena ve vodě, přišla vlna, která jim namočila šortky. A to znamenalo, že se Tomovo pozadí rýsovalo ještě lépe a lákavěji. Fakt bych toto měl už nechat, pomyslel si Kosťa. Naštěstí byli za chvíli ve vodě po pás a chladivé proudy situaci v Kosťově rozkroku opět trochu umírnily.

To by právě ta správná chvíle, kdy si na surf lehnout, a tak se Tom obrátil na Kosťu a prohlásil: "Teď si na ten surf lehni a začni pádlovat. Když proti tobě půjde vlna, přestaň pádlovat, chytni si prkno rukama po stranách a pořádně se nadechni. Ruce měj natažený, prkno zapíchni špičkou pod hladinu a svou vahou se s ním potop co nejhloubějc pod vodu, prostě tu vlnu podplav. Až se dostanem trochu dál, zkusíš se na nějaké větší vlně zatím vleže svést. Všechno jasné?" Bavilo ho takhle mentorovat jiné, protože většinu jeho života to bylo přesně naopak. Nebyl nikdy z nejchytřejších, a tak musel neustále poslouchat, jak se co dělá a jak mu to nejde. Tady si to naplno mohl užít on, protože surfování mu šlo opravdu dobře. Zalehl na surf a pro jistotu ještě předvedl, jak se pádluje a jak vlnu podplavat. Pak sledoval Kosťu, jak aktivně naskakuje na surf, až se pod ním skoro potopil. "Ne tak zbrkle," usměrňoval ho, "musíš mít prkno celou plochou na vodě, jen špička může trochu vyčnívat."

Kosťa ležel na prkně, čekal na vlnu a moc si nevěřil. Tohle vypadalo poněkud komplikovaněji, než si to představoval. Pokusil se udělat to, co mu Tom předvedl, ale poněkud neodhadl rovnováhu prkna a skončil ve vodě. "блять, v pohodě," usmál se a zkusil další neobratný pokus, jenž skončil stejným výsledkem. Tom stál ve vodě a pobaveně jej pozoroval. Po pár dalších pokusech už se mu konečně podařilo první vlnu podplavat tak, že ho nestáhla zpět na břeh. Při dalších pokusech to úspěšně zopakoval. Byl rád, že mu to začíná jít. Probrodil se vodou za Tomem, kterému na tváři zůstával pobavený úsměv: "Hele, je ti jasný, že takový představení, jako ti tady předvádím, není zadarmo?" šťouchnul rošťácky do Toma, "co dál?"

"No, protože jsme ještě ani nezačali surfovat a já už se dobře bavím, tak si za to možná něco zasloužíš," oplatil mu Tom narážku i šťouchnutí. "A co dál? Dál budeme čekat," zazubil se, "to je ostatně ta nejdůležitější a nejtěžší věc na celém surfingu – počkat si na dobrou vlnu." A tak čekali. Tom už na břehu vysvětlil Kosťovi vše podstatné, a tak když přišla vlna, která se mu pro něj zdála akorát, zavelel: "Lehni a pádluj."

Zalehli na prkna a začali pádlovat ke břehu. Vlna je začala unášet a na jejich opálených tělech se leskly kapky vody. Když měli dostatečnou rychlost, postavil se Tom na prkně a bravurně vlnu sjel. Kosťa ho stačil jen sledovat: opatrné balancování, napnuté svaly, voda lesknoucí se na jeho těle a plavkách, pěnící vlny – to vše vytvářelo nádherný obraz. Dost bylo koukání, teď to musím zvládnout já, pomyslel si. Jeho pokus však skončil po sekundě střetem s vodní hladinou.

Tom seskočil z prkna a dobrodil se ke Kosťovi, snažícímu se mezitím vyplivnout všechnu slanou vodu, které se při svém pokusu o postavení napil. Poplácal ho po zádech a při tom optimisticky pronesl: "Jdeme znovu, teď to bude lepší." Kosťovi nezbývalo než mu uvěřit, a tak popadl svoje prkno, teď už plně chápal, proč musí být přivázané k jeho noze, a vydal se spolu s ním za dalšími pokusy. Ty probíhaly přesně tak, jak by člověk od začátečníka surfingu čekal. Někdy to dopadlo stejně jako při prvním pokusu, ale čím dál častěji se Kosťovi dařilo udržet se na prkně dostatečně dlouho, aby zakusil, jak skvělý je to pocit. Tom mu po každém pokusu přidal k dobru nějakou radu a vždy ho znovu poplácal po zádech, aby ho povzbudil. Tedy to samozřejmě nebyla jediná Tomova motivace. Ačkoliv ho Kosťa svými výkony někdy dost bavil, nemohl mu upřít velkou snahu se všechno naučit, což ho na něm velmi přitahovalo.

I přes počáteční neúspěchy Kosťu nově objevený sport bavil. Vozit se na vlně bylo parádní. Tomovo povzbuzování mu dodávalo chuť se pořádně snažit. Ovšem ani pádů nelitoval, protože "náplast" v podobě Tomova doteku drobnou nepříjemnost bohatě vynahradila. Když se mu konečně podařilo udržet se na vlně trochu déle, seskočil ladně z prkna, vzal jej do ruky, došel se k usmívajícímu se Tomovi a řekl: "Díky, Tome, je to fakt super. Jsi bezva trenér." A k tomu si pomyslel: A nejen to. Jejich pohledy se při tom setkaly a dívali se jeden druhému do očí déle, než by bylo podle společenské normy běžné. Kosťa nakonec pohled přerušil. "Hehe, no tak já to ještě radši zkusím," vysoukal ze sebe na omluvu.

Od téhle chvíle si byl Tom jistý, že jeho balící taktika zabrala a že zájem je i na druhé straně. "Když to bude dobrovolný, tak s tím přece nemůže být žádný problém," došel k pro sebe výhodnému závěru, když si vzpomněl na varování recepčního. V hlavě se mu rozbíhaly různé možnosti, jak a kde to co nejrychleji realizovat, a pod surfařskými šortkami už začínalo být znát, nad čím právě uvažuje. "Jasně, dáme ještě jednu a pro dnešek to bude stačit," zavolal na Kosťu, který už se znovu vrhal do vln, aby se mohl Tomovi předvést.

Kosťovi se na prkně leželo o něco hůře, neboť se jistá část jeho těla stavěla této pozici na odpor. Celkový pocit byl však docela příjemný. Měl bych se soustředit na prkno a ne myslet na blbosti, řekl si. Docela se to vyvedlo a Kosťovi se podařilo vlnu dobře zkrotit. Jeho koncentraci ale rozbilo, když koutkem oka zachytil, jak jsou Tomovy plavky vpředu mírně vyboulené. Že by to cítil stejně? pomyslel si a za chvíli se zvedal z vody.

"Skvělý, takhle se ti fakt povedla," znovu se, teď snad o něco méně chlapsky, dotkl Tom Kosťových zad. "Navrhuju odpočinek na lehátkách, alespoň se trochu opálíš, co ty na to?" nechával svou ruku stále na jeho bělostném těle. V hlavě už se mu zrodil celkem obstojný plán, a tak už mohl být celkem v klidu. Na náladě mu přidala i Kosťova nepřehlédnutelná reakce pod šortkami, která rozhodně stála za bližší prozkoumání. Lehce unavení a v dobré náladě tak vylezli z vody, sundali si z nohy provaz spojující je se surfem a vydali se směrem k nedalekým lehátkům se slunečníkem. Tom samozřejmě nemohl nevybrat jiná dvě než ta namáčknutá úplně na sobě, vlezl na jedno z nich a celkem provokativně si lehl na břicho, aby si mohl Kosťa prohlédnout jeho kvality i zezadu.

Kosťa obdivoval ležícího Toma. Díval se, jak mu na zádech hrají svaly, a matně si vzpomněl na jeden renesanční obraz, co viděl v Ermitáži. Co trochu nesedělo, byly mokré plavky, které dávaly znát obrysy toho úžasného zadečku. Na obrazy v galerii se sahat nesmí, ale "Hele, mohl bych ti oplatit laskavost? Myslím, že se nám ve vodě ten opalovací krém trochu smyl, tak jsem si říkal, jestli nechceš natřít záda zase ty."

"Jé, to by bylo fajn, zrovna jsem si říkal, že to slunce začíná dost zabírat," obrátil se hlavou ke Kosťovi, a spokojeně tím pokračoval v jejich společné hře. Nebo by se teď už dalo říct předehře? Toma takhle slovní hříčka v duchu pobavila, a tak mu znovu věnoval jeden ze svých neodolatelných úsměvů. Zavrtěl se na lehátku, aby trochu povolil napětí v plavkách, a těšil se na Kosťovy příjemné doteky.

Ten jeho úsměv mě fakt dostává, zauvažoval Kosťa. Zvedl zpod lehátka opalovací krém a začal na Tomových zádech malovat usmívající se obličej. Jak bylo hodnotné umělecké dílo dokončeno, lahvičku odložil a posadil se na okraj lehátka. Začal krém dlaněmi roztírat do Tomovy kůže. Pomalými pohyby mu přejížděl po zádech od ramen až po gumu boxerek, jež vyčnívaly ze šortek, a zase zpátky. Užíval si ten pocit, kdy pod svýma rukama cítí teplo sálající z jeho těla a vnímá každý detail jeho kůže. Ruce od sebe trochu vzdálil, takže mu konečky prstů přejížděl mírně po bocích, ale dál se zatím neodvážil. Cítil, jak se Tom spokojeně uvolňuje. Nakonec mu promasíroval ramena. Tím to asi bude muset skončit, napadlo jej.

Tomovi se Kosťova péče náramně líbila. Takhle už se mu žádný kluk dlouho nevěnoval. Vždycky byl buď natolik opilý, že na nějaké něžnosti neměl vůbec náladu, nebo narážel na kluky, kteří šli raději rovnou na věc, než aby jim utekl za jiným. Tedy ne že by mu to nevyhovovalo, ale tohle byla rozhodně vítaná změna. Když Kosťa dokončil příjemnou masáž, vycítil Tom, že je ta správná chvíle na další krok. Protáhl obě ruce dopředu, všechny jeho svaly se krásně propnuly a pak se vyzývavě přetočil na záda. "Možná by to chtělo namazat i zepředu," prohodil jen tak s nevinným výrazem a složil své dlouhé ruce pod hlavu.

Tomova nabídka Kosťu zaskočila. Při pohledu na jeho vypracované bříško mu v hlavě vířily myšlenky. Na jednu stranu by rád svými prsty masíroval tohoto prvotřídního krasavce. A kdyby bylo po jeho, nemuselo by to skončit jen u roztírání krému. Na druhou stranu se bál, že by se o tom mohl dozvědět otec. Snad tu kolem není nikdo, kdo by nás otci prozradil, i když člověk nikdy neví, uvažoval dále Kosťa. Představa nepříčetného otce v něm vyvolávala strach. Zabil by jej? Byl toho schopen. Ale nežiju přece život svého otce, nebo ano? Podíval se do dáli přes moře a rozhodnul se. Vzal do ruky krém a začal malovat čáry po Tomově břiše. "To je hrozný, jak jsou některý lidi dneska líní," pronesl s úsměvem k Tomovi a začal mu krém roztírat po svalech. Na práci se soustředil a konečky prstů vnímal každý kousek Tomovy hladké kůže. Každý centimetr mu působil vzrušení, které se stále více projevovalo v jeho šortkách.

"To je pravda, chtějí se naučit surfovat, ale natřít pořádně trenéra," nedokončil svoji ironickou odpověď Tom, neboť mu Kosťa právě poctivě přejel prsty přes bradavku. Přimhouřenýma očima pozoroval krouživé pohyby Kosťových rukou na svém těle a nemohl si nevšimnout ani zvětšování objemu jeho šortek, které se skoro dotýkaly jeho boku. Lehce nadzvedl zadek, čímž snad také upozornil Kosťu na svou reakci na jeho počínání, a přisunul se blíž ke Kosťovi, aby mohl alespoň částí svého těla ucítit, co přesně se pod Kosťovými spodky děje.

Dotýkat se Tomova těla Kosťu náramně bavilo. Po Tomově krásně opálené hladké kůži klouzaly jeho ruce přes vypracované svaly. Na tváři mu hrál mírný úsměv, když pozoroval, jak Tom přivřel oči. Ještě by ten kocour mohl začít příst, napadlo jej. Jak se Tom přisunul blíže, ujistil se, že boule na jeho šortkách nevznikla jen náhodným srovnáním látky. "Možná bych tě na oplátku mohl učit masáže," navrhnul Kosťa.

"To bys mohl," přitakal Tom, "ale nejdřív bych rád zažil, jak to dělá mistr. Některé části těla totiž vyžadují speciální péči." A aby Kosťovi bylo úplné jasné, které části tím myslí, přejel jemně hřbetem ruky po jeho vzedmutých šortkách. Všichni kluci vypadají v surfařských šortkách dobře, ale na Kosťovi vyloženě sedí, jako by je nosil už od dětství, probíhalo mu hlavou. Nemohl se dočkat, až se Kosťa chopí svého nového úkolu, a zároveň si užíval ty chvíle příjemného napětí, kdy ještě vůbec není jasné, jak to nakonec dopadne.

Hm, mám se do toho pouštět? No, už jsem se stejně asi rozhodnul, pomyslel si Kosťa. "Speciální péče pro speciálního trenéra," pronesl. Klekl si z boku k lehátku, do dlaně nechal vytéct trochu opalovacího krému a rozetřel si jej po dlaních. Nakonec mu položil ruce na břicho a zajel s nimi až pod jeho šortky a boxerky. Začal mu roztírat krém po podbřišku a konečky prstů jej občas polechtal po koulích. Na hřbetech ruky cítil kromě mokrých boxerek i Tomovu chloubu, o kterou občas klouby prstů jemně zavadil. "To aby ses nespálil ani tam dole," usmál se na Toma.

Tom teď opravdu zavrněl jako kocour. Kosťovy doteky kolem jeho stojícího péra ho dokonale uvolňovaly. "Tak to bych se tam měl taky začít opalovat," odpověděl šibalsky a znovu lehce nadzvedl zadek, aby z něj mohl Kosťa oba přebývající kusy oblečení lehce stáhnout. Líbil se mu jeho usměvavý ruský obličej s nezvykle zelenýma očima, který chtěl mít co nejdřív na místě jeho rukou. Tom vždycky myslel na to, co přijde potom, těšil se na to a chtěl to hned – proměňovat budoucnost v přítomnost – to bylo jeho. Ale teď to nechal na Kosťovi. Věřil, že to udělá přesně tak, jak by si on sám představoval, a možná ještě o něco lépe.

Kosťa si Tomovo nadzvednutí se nejdříve vyložil trochu jinak. "Ano, i kdybys ležel na břiše, měl bys mít před UV zářením dostatečnou ochranu," a přesunul svoje ruce na jeho zadek, po kterém mu rozetřel zbytky krému. Pak jej napadlo, co asi Tom chtěl. "Tak, nyní už jsi dostatečně chráněný, takže se můžeš odhalit," řekl a začal mu sundávat šortky. Pod šortkami se objevily boxerky, v nichž se zřetelněji rýsoval Tomův úd. Kosťa pečlivě přehodil šortky přes opěradlo vedle stojícího lehátka a vrhnul se na sundávání boxerek. Za chvíli již sluneční paprsky dopadaly přímo na Tomův penis. Krasavec opravdu všude, pomyslel si Kosťa. "Tak a teď ti ukážu, jak můžeš dobře masírovat," řekl Kosťa a vzal Tomovo přirození do ruky a jemně jej začal honit. Druhou rukou mu přitom přejížděl po koulích.

Tom si Kosťovu masáž patřičně užíval. Ten klučina moc dobře věděl kam sáhnout. Dělal to snad líp než kdejaká sedmička, při tom ho ale vůbec neznal. Co to je za zvláštní status? objevila se mu v hlavě vzpomínka na slova recepčního, aby byla záhy vystřídána záplavou slastných pocitů vycházejících z jeho péra a koulí. Tom běžně spoustu věcí neřešil, natož v takovouhle chvíli. Měl s tímhle přístupem sice už párkrát problém, ale vždycky se mu podařilo nějak z toho vybruslit. Často zabral jen jeho úsměv a pak samozřejmě Kosťa najednou úplně obnažil Tomův žalud a donutil ho tak vydat hlasitý vzdech. Tomovy prsty se zabořily do Kosťových vlasů, a ten tak měl další velmi příjemnou zpětnou vazbu na svoji práci.

Kosťovi se hraní si s Tomovým nástrojem velmi líbilo. Masáž a Tomovy vzdechy jej náramně vzrušovaly a jeho vlastní úd byl neméně naběhlý jako ten, na němž teď přejížděly jeho prsty. Když se Tom začal prohrabovat v jeho vlasech, připadal si jako v sedmém nebi. Domyslel si, co by po něm asi chtěl. Trochu váhal a přece jen v něm byl ještě strach. Byl už ale tak daleko, že stejně nebylo cesty zpět. Sklonil proto hlavu a jeho rty se poprvé dotkly Tomova penisu.

Tom ucítil velmi příjemné vlhko a teplo na svém žaludu, které tak dobře znal, ale které se mu nikdy neomrzí. Vydechnul všechen vzduch z plic a kompletně se uvolnil. Hodlal si Kosťovo zacházení naprosto užít. Snad jen jeho ruka pomůže Kosťovi zbavit se vždy o něco dříve váhání a ostychu tak jako teď, kdy směroval jeho hlavu ke svým koulím, které netrpělivě čekaly na jeho hbitý jazyk. Miloval pořádné kouření svého péra, ale ještě raději si před ním nechával pořádně olízat vak přeplněný svým spermatem.

Tomův žalud chutnal neobvykle dobře. Kosťa přes něj špičkou jazyka párkrát přejel, až uslyšel jeho mohutný výdech. Tomova ruka jej ale směřovala níže. Olízl tedy kládu nezvykle od špičky ke kořeni a začal se věnovat koulím. Jazykem zkoumal jejich povrch a cítil jejich chuť. Bylo to jako olizovat si s chutí prsty po nějaké slané pochoutce. Bodejť by ne, když posledních pár hodin strávili v mořské vodě. Líbilo se mu to, a tak se snažil jazykem nevynechat žádné místečko.

Kosťa olizoval Tomovy koule opravdu důkladně, až Tom znovu zvedl zadek, aby se dostal jazykem i pod ně a na hrazdičku. Poté si zas ochotně vychutnával, jak nejdřív jedna a pak i druhá mizejí v Kosťových ústech. Co může být lepšího než takováhle péče po surfování přímo na pláži s šumícím mořem? Všechno se dá samozřejmě ještě zlepšit, a tak si vypůjčil Kosťovu ruku a přesunul ji na jednu ze svých bradavek. Jeho mužné vystouplé bradavky byly velice citlivé, a tak mu jejich mnutí teď chybělo k naprosté dokonalosti. Vždycky si uměl říct, co chce a co ho nejvíc bere, tak proč nenaučit mistra dalším kouskům?

Kosťa ochotně přijal pozvání do nových prostor, které se mu velmi zamlouvaly. Připadal si jako mořeplavec, jenž přistál u ostrova kdesi v Karibiku a po výstupu na pevninu začal objevovat jeho krásy. Zatímco si jeho ruka hrála s Tomovou bradavkou, jazykem dokončoval obhlídku zákoutí. "Líbí se ti to takto?" zeptal se šibalsky, aby se ujistil.

"Máš pěkně mlsný jazýček," pochválil ho Tom po svém. "Nahoře je pro něj taky dost chutného," lákal ho ke svým bradavkám a roztažením svých nohou uvolnil trochu místa na lehátku, aby Kosťa nemusel sedět na horkém písku a aby měl na všechno lepší přístup. Zanedlouho už cítil, jak se ten příjemný dotek přesouvá zpět přes jeho žalud až na jeho vypracované bříško a mohutný hrudník, kde se krouživě blíží k místu, na kterém mu (na rozdíl od jiného místa na jeho těle) vůbec nevadí stisk zubů. Navíc teď mohl hladit Kosťu nejen na hlavě, ale i na zádech a na bocích, a dokonce zajíždět rukama pod jeho šortky, aby nahmatal jeho krásně tvarovaný zadeček.

Kosťa se uvelebil na nově nabytém místě na lehátku. Jeho jazyk si okamžitě začal hledat cestu k Tomovým bradavkám, které jazykem hezky obkroužil jednu po druhé. V tom ucítil jeho ruce, které se dostaly pod jeho šortky, na svém zadku a slastně přivřel oči. Vpředu v šortkách se mu odehrávala hotová bouře. Zkusil Tomovu bradavku trochu skousnout a opatrně sledoval jeho reakci. Ta se ukázala jako veskrze pozitivní, neboť mu stisknul jeho zadnici. Udělal tedy to stejné i na druhé bradavce, což Tom kvitoval krásným vzdechem. Nakonec trochu propnul záda, aby se přes šortky jejich údy dotýkaly a políbil Toma na krk.

Okusování bradavek a líbání na krk Toma pořádně rajcovalo. Navíc teď cítil Kosťovo péro na svém, i když jen přes šortky. To se ale mělo rychle změnit, protože Tomova zvědavost začala být neodbytná. Stiskl obě Kosťovy půlky a potom svýma rukama pomalu přejel zezadu dopředu a začal opatrně tenhle přebytečný kus látky sundavat z jeho těla. Nejdříve zahlédl krásně růžový už pěkně naběhlý žalud, aby se před ním následně zjevoval celý Kosťův pták až po jeho koule. Ty už byly těsně přimknuté k jeho stožáru, a signalizovaly tím velmi výrazné vzrušení. Takže ho fakt dost bere kouřit ptáky, to je super, pomyslel si Tom. Za pomoci Kosťových nohou z něj šortky úplně sundal a jejich péra se najednou dotýkala bez zbytečných překážek. Tom ho svýma mohutnýma rukama objal kolem zad a přitiskl ho k sobě, aby si plně mohl užít tvarů a tepla jeho těla. Chvíli ho tak držel, Kosťa měl při tom hlavu složenou na jeho rameni, a pošeptal mu do ucha: "Krásně voníš mořem." Když si ho dosyta užil, pustil ho, aby mohl pokračovat, kde před chvíli přestal.

Kosťa se usmál a pohladil Toma po bocích. "Je tohle v obsahu kurzu, trenére?" zeptal se. "Ne, tohle je extra," odpověděl mu s úsměvem Tom. "Tak to mne těší, že nejsem žádný standard," kontroval Kosťa. Zvedl se na lokty a na kolena a pokračoval v práci, kterou prováděl na hrudi. Pravou rukou se opíral a levou přitom postupoval po Tomově boku níže až k jeho péru, které chytil a opět začal masírovat. Líbilo se mu, jak je Tom spokojený s jeho prací a sám byl nad míru vzrušený.

Tomovy oči se mezitím mohly konečně soustředit na Kosťovo kompletně odhalené tělo. A nezůstávalo jen u očí. Jeho ruce mu hladily boky, občas přejely po krásně plochém bříšku a nejednou se konečky prstů jakoby omylem otřely o Kosťův obnažený stožár. Při každém takovém dotyku ucítil z partnerova těla patřičnou odezvu v podobě cuknutí nebo vzdechu, ale nechtěl ho rozhodně vůbec vyrušovat od práce, kterou velmi poctivě vykonával na tom jeho.

Kosťa měl samým blahem problém se soustředit na uspokojování Toma. Jeho tělem probíhaly vlny silného vzrušení. Přesto se snažil udržet kvalitu svých služeb. Začal mírně stahovat Tomovu kůžičku a palcem mu přejížděl po žaludu. Kousnul Toma mírně do ucha a vrátil se zpátky k Tomovým bradavkám, které střídavě olizoval.

Kosťova péče způsobovala Tomovi nemalé vzrušení. A když je Tom na té správné hladině prožitků, rád přechází od jemného mazlení a laskání k pořádnému sexu. "Dost bylo hraní, kotě," zavrněl, "chci, abys ho cítil hluboko v krku." Přitom přejel oběma rukama přes Kosťovy koule a ptáka, aby ho povzbudil k nové intenzivní činnosti. Uslyšel, jak Kosťa zasyčel blahem, a ucítil, jak se zatřásl, jako by jím projel elektrický proud nebo jako by na něj zavál ledový vítr.

Tak tohle začíná být zajímavý. O tomhle, o tomhle jsem vždycky snil. Ale jestli se tohle otec dozví, tak mě na místě zastřelí, pomyslel si Kosťa. Pak poslušně poslechl a kleknul si. Teplý písek ho hřál do lýtek a do kolen. Úd mu stál v pozoru a přímo před jeho očima se tyčil Tomův stojící behemont. Obrátil oči nahoru a podíval se do Tomovy slastně se usmívající tváře. Na řadu opět přišel jeho jazyk, který si našel cestičku až k žaludu. Následně si pomohl rukou, aby mohl vzít jeho úd do pusy. V napětí očekával, jaké to bude.

Tom uvolněně sledoval, jak jeho chlouba pomalu mizí v Kosťových ústech. Když už ze svého macka viděl jen nepatrnou část, překvapivě z něj vypadlo: "Ty jo, fakt dobrý." Nečekal, že ho hned na jeden záběr pojme úplně celého. Cítil, jak jeho žalud naráží na Kosťovy mandle a jak ho Kosťův jazyk při zpáteční cestě od kořene nádherně olizuje. Bylo sice z jeho vykulených očí vidět, že si vzal na začátek příliš velké sousto, nejspíš vůbec netušil, že to není taková sranda dostat něco tak obrovského do pusy, ale zvládl to naprosto skvěle. Když už byl Tomův pták zase na malou chvíli na vzduchu, pochválil Kosťu pohlazením ve vlasech.

Sice nebylo úplně příjemné mít tak velkého macka plná ústa, ale drobné nepohodlí plně vyvážil skvělý pocit, který z toho měl. I když už se mohl nadechnout, cítil pořád tu příjemnou chuť. "Máš ho fakt velkýho, kocoure," usmál se Kosťa. Rukou si začal pohrávat s Tomovýma koulema, které měl teď na dosah. Olíznul je, aby mohl opět cítit tu chuť. "Ale teď už jsem připravený, tak pojď." Rukama chytnul Toma za půlky a čekal na další příležitost Toma i sebe potěšit.

Tomův žalud opět zmizel v Kosťových ústech. Kosťa už se ho teď nepokoušel pojmout celého, spíš se jazykem soustředil na nejcitlivější špičku, kterou olizoval ze všech stran. Tom se chvíli jen nechal unášet těmi příjemnými pocity, které mu za projevenou péči jeho pták dosyta vyvolával, ale pak se v něm přece jen probudil zkušený aktiv, který nejen ví, co je slastné pro něj, ale i pro jeho partnera. Za nepřetržitého kouření se nejdříve zvedl na lokty, pak se opřel o ruce a nakonec se přetočil tak, že svýma nohama obepínal klečícího Kosťu, který díku tomu měl mnohem lepší přístup k jeho péru. Tím hlavním důvodem ale bylo to, že teď mohl mnohem lépe řídit celou situaci. Levou rukou pohladil Kosťu po vlasech a pak ji přiložil na zátylek, díky čemuž kontroloval rytmus z jedné strany, pravou se zase opřel o lehátko, aby mohl celou pánví přirážet proti Kosťovi, a tak vše určovat z druhé strany. Kosťa se tedy musel přizpůsobit jeho tempu, ale stále měl spoustu možností, jak Tomovi udělat ještě líp svým hbitým jazykem nebo svýma rukama na jeho koulích.

Kosťa s každým přírazem olíznul Tomův žalud. Na jazyku cítil chuť šťávy, která mu vytékala do úst. Nechal se vést Tomovou rukou na zátylku a držel jej za zadek. Postupně jednu ruku přesunul a hladil jej po vnitřní straně stehna. Nakonec se dostal až ke koulím, které vzal do dlaně a s jedním přírazem jemně zmáčknul. Cítil, že Tomovy koule jsou tvrdé stejně jako jeho penis. Na jazyk mu spadla další kapka, kterou s chutí polknul. Po několikáté zvedl pohled nahoru. Vypracované břišní svaly, statná hruď, nádherný obličej, ve kterém se zračila spokojenost nad jeho výkonem. Pokusil se o úsměv, což s plnou pusou šlo poněkud hůře. Doufal, že Tom bude jeho vzrušenému údu za chvíli věnovat stejnou pozornost jako on věnuje jeho.

Postupně zvyšovaná frekvence Tomových přírazů ladila přesně s jeho potřebami. Jeho mysl se postupně odpoutala od všeho ostatního a jeho jediným záměrem teď bylo se co nejdřív udělat. Poslední myšlenka, která mu ještě na chvíli uvízla v hlavě, směřovala ke Kosťovu péru: Měl by si začít honit, jestli se chce udělat se mnou. Ví to ale Kosťa? Ví, že se Tom po svém výstřiku o své partnery už nestará, že si rád užívá klidné doznívání orgasmu a že jediné, co ho přiměje k další aktivitě, je jen možnost dalšího sexu? Jasně, někdy třeba klukům honí nebo i kouří, ale vždycky jako součást předehry nebo samotného aktu, který je tím o to zajímavější. Ale po vyvrcholení? To po něm nikdo nemůže chtít. Každý se přece musí udělat už jen z toho, že může mít ve své puse nebo zadku jeho úžasné péro! "Pojď, pojď, brouku, pojď se mnou!" šeptal mezi zrychlujícími se vzdechy.

Kosťa pochopil Tomovy narážky a přesunul ruku na svého naprosto tvrdého ptáka. Takto vzrušený ještě nikdy nebyl. Jeho tělem probíhaly záchvěvy, které cítil i u Toma. Pečlivě olizoval vlhký žalud a volnou rukou masíroval Tomovy koule. S dalšími přírazy si stále více uvědomoval, že se blíží vyvrcholení těchto nádherných chvil. Jeho péro bylo stále více naběhlé a on zrychloval frekvenci honění, aby si dorovnal Tomův náskok. Poslední vteřiny před tím si potom pamatoval jen v záblescích. Cítil, jak to v Tomově péru začalo škubat. Teď už nemohl ucuknout. Věděl, že dostane plnou dávku jeho semene do svojí pusy. Ta představa jej natolik vzrušila, že ucítil ten známý pocit ve svém péru, který předcházel výstřiku.

Všechny Tomovy svaly byly napnuté k prasknutí. Zavřel oči a zvrátil hlavu dozadu. Se vzrůstajícím tlakem v koulích, který se postupně začínal uvolňovat, instinktivně zasouval své mohutné péro čím dál hlouběji do Kosťovy pusy, až ho nakonec narazil po kořen. V tu chvíli z něj vyšel přímo hrdelní vzdech a pak už z něj v obrovských dávkách začala stříkat jeho horká šťáva přímo na Kosťovy mandle. Celé jeho tělo se s každým dalším proudem mrdky postupně uvolňovalo. Povolil i Kosťovo sevření mezi svoji ruku a péro, aby měl vůbec šanci takové množství semene spolykat. I tak ale cítil, jak se dere z Kosťovy pusy kolem jeho ptáka ven a stéká mu po bradě. Ten pohled si musel užít, a tak znovu napřímil hlavu a otevřel oči. Bylo úžasné pozorovat Kosťův obličej zakřivený právě probíhajícím orgasmem ozdobený jeho zasunutou kládou a vytékající bílou lávou.

Kosťa najednou ucítil, jak se mu plní pusa horkou tekutinou. Skoro nemohl dýchat, ale ten pocit jej ještě více vzrušil. Jeho péro se napjalo a začalo vydávat dávky jeho semene, které přistávaly na jeho břiše, Tomových nohách a do horkého písku. Zavřel oči a užíval si ten pocit. Kdyby mohl, asi by slastně vzdechnul. Nedokázal ale příval Tomovy šťávy zvládat, a tak mu jen stékala po bradě. Podíval se na Toma, který na něj již také upřel pohled.

Jejich pohledy se setkaly a zračily naprosté uspokojení. Tom se šibalsky usmál a pomalu vytahoval svoji kládu z Kosťových úst. Kapka jeho šťávy se právě oddělila od Kosťovy brady a dopadla přímo na Tomovu nohu, kde se smísila s tou, kterou vyprodukoval Kosťa. Tom neodolal a prstem tuhle dokonalou směs setřel a následně gurmánsky olízl. Rozhodně neměl rád vystříkanou pusu, tedy pokud ji zrovna nevystříkával on, ale u zvlášť pěkných kluků ho rajcovalo jejich mrdku jen tak ochutnat. V tomhle případě to byla výtečná kombinace. "Ty už asi nebudeš, co?" navázal na ironickou linii konverzace.

Kosťa před odpovědí polknul a otřel si rukou pusu. "Jen si dej, já už jsem docela plnej." Tom se sehnul a slíznul mu zbytek směsi z nohy. Byl spokojený. Sednul si zadkem do písku, dal ruce na kolena a nechal svůj úd zvolna klesat. V hlavě mu opět začaly vířit myšlenky, že jednal v naprostém nesouladu s tím, co by si od něj otec představoval. Rychle je zahnal. Chtěl si tyhle okamžiky vychutnat. Ještě ráno by si to dokázal představit akorát v hodně vzrušujícím erotickém snu. Pár vlhkých stop v písku, chuť v ústech a zasychající tekutina na břiše a na hřbetu ruky prozrazovaly, že to rozhodně sen nebyl. Tom si mezitím sedl vedle něj. Kosťa natáhnul ruku a podrbal jej ve vlasech. "Tak co, kocoure, půjdem se umýt?"

"Jasně, kotě," opětoval oslovení Tom, "ale nejdřív na sebe něco hodíme, protože potkat tu někdo dva nahý kluky zadělaný od mrdky, tak se do sprchy dneska už nedostanem." Potom popadl svoje mokré šortky a pokoušel se je navléct tak, aby si je moc nezadělal od zbylého spermatu. Když ze sebe za chvíli oba dostávali sůl, písek a především svoji šťávu v nedalekých venkovních sprchách, vzpomněl si Tom najednou znovu na slova recepčního. Aby zahnal pochybnosti, začal něco honem vyťukávat na svých hodinkách. Po chvíli se ozvalo odmítavé pípnutí a na displeji se objevil nápis: DIPLOMATIA. Trochu vyděšeně pohlédl na Kosťu a v hlavě mu začalo šrotovat, do jakých problémů se svou nadržeností zase dostal.

Kosťa sledoval Tomův překvapený výraz. Netrvalo ani pár sekund a podle směru Tomova pohledu pochopil, o co se asi snažil. No chvíli se pobavím na jeho účet, napadlo ho. "Problém, co?" prohodil Kosťa a ďábelsky se usmál. Chvíli si vychutnával pohled na panikařícího Toma. Celou situaci dokreslovala voda ze sprchy, která stékala po jeho těle. Mokrej kocour, napadlo ho. Nakonec se nad ním slitoval a usmál se. "Neboj, nebylo to proti mý vůli a nikdo se to nemusí dozvědět. Akorát tě poprosím, aby sis nepouštěl pusu na špacír, protože jinak by to mohl být průser." Šťouchnul do uvolňujícího se Toma, ze kterého vyprchalo napětí: "A navíc to bylo fakt super."

"Ty seš teda pěkně nezbedný kotě," dostal se zpět do formy Tom. Ještě že dnes všichni vyspávali a na pláži nikdo moc nebyl, odfrkl si v duchu. Ten tajemný klučina ho teď začal zajímat ještě víc. "Mlčím jako hrob, ale musíš dorazit na další lekci, ještě se máš hodně co učit," pokračoval dvojsmyslně a lehce plácnul Kosťu přes zadek. Potom vypnul vodu, zatřásl hlavou a okolí pokryla sprška kapek z jeho vlasů. Potom popadl ručník a začal důkladně utírat všechny části svého svalnatého těla. Chtěl se před Kosťou ještě trochu předvést, aby měl lehčí rozhodování. Pak se zastavil, upřeně se díval, jak se utírá on, a čekal, co z něj vypadne.

Ačkoliv Kosťa neměl tolik co předvádět jako Tom, přece jen si neodpustil se trochu protáhnout a ručníkem si osušit všechna místa. Člověk by nevěřil, že Toma dokáže po takové akci ještě něco vzrušit, ale bylo to trochu poznat. Během předvádění se nic neříkal, ale na jeho rtech hrál mírný úsměv. Když byl suchý, oblékl si čisté boxerky, tričko a šortky a nechal Toma se dívat. Nakonec prolomil mlčení: "Jasně, trenére, kdy bude příští lekce?"

"No," vzpamatoval se z dalších nemravných myšlenek Tom, "za týden v sobotu přesně touhle dobou." Chvíli se odmlčel a sledoval, jak Kosťův úsměv pomalu mizí. "Ale pokud bys měl zájem," pokračoval, "můžu ti udělat malou exkurzi po zajímavostech tohohle města, které jsi ještě určitě neviděl." Při tom na Kosťu významně mrkl. Sám pak začal rozmýšlet, co by s ním mohl podniknout, aby si to oba užili a aby z toho nebyl žádný (nebo alespoň ne moc velký) problém. Stejně si ale ještě pořádně neuvědomoval, co všechno by se mohlo stát. Jak jinak to ale zjistit, než se s Kosťou znovu vidět?

"No, to by šlo, budu rád," usmál se Kosťa. "Tak co třeba už ve středu odpoledne? To nemám školu." Domluvili konkrétní dobu a místo a rozloučili se. Kosťa se ještě naposledy podíval do modrých očí a zamířil k domovu. Cestou přemýšlel o Tomovi. Jak se ale blížil domů, postupně dostával trochu strach. Co když to někdo opravdu zjistí? Proč jsem se nechal tak unést? Doma nikdo nebyl, tak zašel k sobě do pokoje, svléknul šortky a lehl si na postel. Nahmatal sluchátka a pustil si náhodný výběr svého playlistu. Do uší mu začaly plynout tóny Linkin Park – Castle of Glass. Ležel na posteli a představoval si, co s Tomem ještě zažije.

Tom ještě chvíli zevloval v surfařském centru a snažil se od recepčního vyzvědět něco víc o Kosťovi, ale ten jen pořád opakoval něco o zvláštním statutu (jako by to už nevěděl) a dělal důležitého. Tom to po chvíli vzdal, a jelikož mu po dopoledním výkonu pořádně zakručelo v břiše, vyrazil na oběd. Ještě než stačil dojíst poslední sousto, uslyšel známé pípnutí. Zvedl hlavu a jeho výhled zakrylo mohutné tělo mladého černocha. A mám o zábavu na odpoledne postaráno, prolétlo mu hlavou. Prostě den jako každý jiný.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (34 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (34 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Celé jménoKonstantin Lukov
Věk21
Ostrovan
Celé jménoTomáš
Věk22

Dvaadvacetiletý aktivní borec na sedmém stupni, co má rád mladý kluky, moře a dobrou zábavu.

Ostrovan

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #3 ještěKat 2013-10-27 14:49
mě napadla loď. Taková večeře na lodi by mohla být taky zajímavá. :P Dneska jsme byli na obědě, tak by to mohlo jít taky. Kajuty vy tam mohly být. A je to ostrov, nebyl by problém, myslím :-*
Citovat
+1 #2 HmKat 2013-10-25 20:53
Piknik. Písek je sice protivný, ale je to romantika jak prase, sorry. Měsíc, deka koš s dobrými věcmi na zoubek, láhev sektu nebo šampaňské, nemusí být piknik při pravém poledni. Společné koupání v teplých vlnách by mohlo být to pravé včetně projížďky rychlým autem. Klasika, ale osvědčená a málokdo ji už použije, což je škoda.
Připravit jídlo na střeše domu. Další možnost. Stůl s vázou, rudá růže. Hodně restaurací jídlo doveze domu a jste sami, k tomu blízko bytu. Plamínky svíček vás ozařuje, pustit něco pěkného k poslechu.
Venku no restaurace, nic mě nenapadá. jedině snad ji nějak obvzláštnit. :-*
Snad to pomůže.
Citovat
+1 #1 Kam vzít Kosťu?tom90 2013-10-20 23:23
Doufám, že se vám povídka líbila. Pokud jo, tak byste k tomu taky mohli něco napsat ;-)

No to je jedno. Řeším teď hlavně problém, s kterým byste mi mohli pomoct. Nevím, kam bych měl Kosťu pozvat. Tuším, že by asi chtěl něco romantickýho, ale na to já moc nejsem :P

Osobně bych ho vzal do svýho oblíbenýho klubu a tam s nim dal trojku s jedním fakt dobrým týpkem, co by se mu taky moh' líbit 8)

No ale jemu by se asi spíš líbilo, kdybych ho vzal na nějaký romantický místo, pak na večeři při svíčkách a nakonec k sobě domů, kde bych ho něžně ojel, ale to se mi zdá moc velký klišé a nejspíš by mě to nebavilo :-?

Nejlepší by byla nějaká zlatá střední cesta, abysme si to oba zase pořádně užili. Napadá vás něco? Díky za libovolně praštěný nápady či připomínky :roll:
Citovat