• JN
Styltvrďárna
Datum publikace30. 8. 2018
Počet zobrazení7094×
Hodnocení3.61
Počet komentářů5

Stálo to za to.

Asi to zná každý z nás subíků. Dominantů, kteří vědí, co chtějí, a mají i mozek, je jak šafránu, většinou jen spoustu povídání a skutek utek. Ale občas se přeci jen poštěstí. Naštěstí.

A někdy to i stojí za to.

Rád poslouchám a aktivitu rád přenechám tomu druhému. A celkem se až tak ničemu nebráním, člověk má vyzkoušet všechno. Tak všechno asi také ne, ale tak celkem vzato…

Na různých seznamkách se mi už poštěstilo vícekrát. Často to bylo jen dlouhé psaní a pak nic, méně často i nějaká akce, ale jednou, jednou to stálo opravdu za to. Nebylo kolem toho dlouhé povídání, jen krátký kontakt, co rád já, co rád on…, věk a popis a šlo se na věc.

Dorazil jsem k němu domů, byl o něco starší nežli já, což mi nevadí. Naopak. Čtyři křížky už mám za sebou a poslouchat mladého dvacetiletého kluka… asi by to nebylo to pravé.

Stál jsem před ním v jeho předsíni, obcházel mě, prohlížel si mě.

"Budeš mi říkat pane. Než provedeš jakýkoli můj příkaz, odpovíš vždy "Ano, pane". Pokud se ti něco bude líbit, poděkuješ mi. Pokud něco budeš chtít, poprosíš. Kdyby bylo něco, co se ti nelíbí nebo nechceš, dáš vědět. Souhlas?"

Snažil jsem se potlačit vzrušení: "Ano…, ano pane."

"Dobře. Teď se svlékni do slip!"

"Ano, pane," odpověděl jsem.

Moje nervozita, nebo spíš vzrušení, stoupalo.

Svlékl jsem se a odložil věci. Stál jsem před ním jen ve slipech.

Prohlížel si mě.

Moje péro začínalo tvrdnout.

"Nevypadáš nejhůř," řekl.

"Děkuji. Pane."

Přejel mi lehce rukou po penisu. Pak mě obcházel a chvíli pozoroval. Pak se jeho pozornost zaměřila na moje bradavky, které už byly pěkně naběhlé. Lehce je začal přejíždět jedním prstem. Mým tělem proběhlo zachvění. Všiml si toho a začal si s nimi lehce hrát. Můj dech se zrychloval a péro už pěkně ztvrdlo. Na bradavkách jsem hodně citlivý. A pak je chytil a zmáčkl. Lehce jsem zasténal.

"Líbí?"

"Ano, pane".

"Co máš říct?!"

"Děkuji, pane. Děkuji ti, pane."

"Tak, skvěle…"

Znovu zmáčkl bradavky a zatáhl za ně. A začal je mnout mezi prsty. Tentokrát jsem zasténal víc.

"Děkuji, děkuji, pane," zašeptal jsem.

Ještě si chvíli hrál a pak mě zase jen pozoroval. Viděl, jak se mi nadouvají slipy. Sáhl mi do rozkroku.

"Sundej si slipy," zavelel.

"Ano, pane."

Stál jsem před ním úplně nahý a moje horké péro trčelo do prostoru.

Díval se na mne. Viděl jsem, že i pod jeho poklopcem se začíná rýsovat docela zajímavé nádobí…, kéž bych ho mohl vykouřit…

Přikročil ke mně blíž a zase si hrál s mými bradavkami. Jako by je zkoumal. Hnětl je, mačkal je, tahal za ně. Pak sjel svou rukou níž a začal prozkoumávat můj rozkrok. Nejprve si vzal do parády moje koule. Vzal je do ruky a hnětl je. Jako kdyby zkoumal jedno varle po druhém. Pak zapojil i druhou ruku, kterou si koule pod mým pérem "zaškrtil". A druhou rukou je začal lehce mačkat, hníst a tahat.

Zaklonil jsem hlavu a lehce sténal.

"Děkuji, pane. Děkuji, pane."

Mého trčícího péra si zatím nevšímal. To se ale mělo brzy změnit. Lehce mi po něm přejel rukou a přetáhl předkožku přes můj naběhlý žalud.

A pak poodstoupil a díval se na mne. Stál jsem před ním úplně nahý s trčícím pérem, vytaženým žaludem a hluboce jsem dýchal.

Po chvíli mě několikrát obešel. Pak se zastavil za mnou a začal prohmatávat můj zadek.

"Ohnout!" pravil po chvíli.

"Ano, pane."

"A roztáhnout nohy!"

"Ano, pane."

Ohnul jsem se, mezi nohama mi visely moje koule a trčel můj horký nadržený penis.

Cítil jsem, jak mi prohmatává díru. Nejprve jezdil prstem kolem díry a pak ji začal zkoumat hlouběji.

"Jsi rád, když tě někdo šuká?"

"Nevadí mi to…," hlesl jsem.

"Dobře, uvidíme." Asi pochopil, že anální sex moc nemusím, ale že se mu nebráním.

"Děkuji, pane."

"Postav se!"

"Ano, pane."

Znovu si mě prohlížel. A pak začal postupně důkladně prohmatávat mé nohy.

"Dobře. Teď pojď sem a lehni si!"

"Ano, pane."

Měl připravený jakýsi stůl, na který jsem si lehl. Byl tak vysoký, že se ke mně nemusel vůbec sklánět.

"Ruce za hlavu a roztáhnout nohy!"

"Ano, pane."

Natáhl jsem ruce za hlavu a cítil, jak mi je svazuje. Byl jsem natažený, skoro jako na skřipci.

Pak mi ruce k něčemu za mou hlavou přivázal a zase mě pozoroval. A pak si zase začal hrát s mými bradavkami. Hnětl je, tahal je… a já jen vzdychal: "Děkuji, pane, děkuji pane." Asi mu to dělalo dobře, protože boule v jeho kalhotách se zvětšovala.

Pak přinesl poppers. Popík já můžu, krásně se po něm uvolním, jen škoda, že působí tak krátce.

"Dáme poppers," řekl a otevřel dvě lahvičky a dal mi postupně přivonět. Byly to dva různé druhy, jaké, to jsem nepostřehl, ale jejich kombinace dělala divy. Spadla ze mě poslední nervozita a jen jsem vnímal své nahé, toužící tělo, mé nalité, trčící péro, toužebně čekající na to, až se ho někdo dotkne, a zvětšující se bouli v pánových slipech. Ani jsem si nevšiml, kdy se svlékl do slipů.

"Nasadíme svorky," řekl.

"Ano, pane".

Přinesl něco jako velké kolíčky, byly to jakési svorky, opatřené gumovými konci, které ale měly velmi pevný stisk, silnější, nelži kolíčky.

Vzal mezi prsty jednu moji bradavku a pomalu a opatrně na ni nasadil svorku. To samé pak zopakoval na druhé bradavce.

Tělem mi projelo horké vzrušení a moje péro se snad ještě zvětšilo. Tlak svorek na bradavkách mě vzrušoval ještě více.

"Děkuji, pane."

Vzal si do rukou moje péro. Několikrát mi péro pohonil, ale jen lehce a jemně.

Pak si péro podržel a začal kroužit prsty po hranách mého žaludu.

Zalila mě prudká slast.

"Děkuji, pane, děkuji, pane."

"Dáme další popík," řekl.

"Rád, pane."

Pak začal podvazovat moje koule a péro. Nejprve podvázal pevně péro, celé ztvrdlo a zmodralo, bylo napjaté k prasknutí.

Pak se dal do podvazování koulí. Nejprve je podvázal u kořenu žaludu. A pak protáhl jeden provázek přímo přes koule tak, že od sebe oddělil obě varlata. Příjemně to pálilo.

"Děkuji, pane."

A pak na podvázané koule ještě nasadil několik svorek. Mým tělem projelo úžasné vzrušení, kůže mých varlat byla napjatá k prasknutí. Zasténal jsem a napjal jsem své nahé toužící tělo.

"Děkuji, pane."

Pak vzal do ruky moje péro a pomalu, opatrně nasadil na naběhlého žaluda svorku. Nejprve to trochu zabolelo, ale ta bolest se záhy proměnila ve slast.

Chvíli si mě prohlížel, chvíli mi lehce honil péro se svorkou na žaludu.

Nejradši bych vystříknul, ale pán mi to nedovolil. Hra měla pokračovat.

Po dalším poppersu vzal řetízek a propojil jím svorku na žaludu a svorky na bradavkách. Pak přivázal moje koule k oběma chodidlům. Bylo to úžasné. Kdykoli jsem prohnul nebo napjal slastí své tělo, zatáhl jsem současně za bradavky, za péro i za koule. Mým tělem projížděla neuvěřitelná slast a vzrušení. Koule, péro i bradavky úžasně lehce pálili.

"Děkuji ti, pane!"

Lehce mi zase honil péro. Ale jen chvilku. Pak vzal další provázek a závaží, asi dvoukilové. Provázkem ještě jednou podvázal koule a přes kladku na ně zavěsil závaží. Moje nalité koule a péro naběhlé k prasknutí teď byly taženy i do výšky.

Hluboce jsem dýchal, bylo to úžasné, vzrušující. Okolní svět se mi postupně ztrácel a já vnímal jen své nahé tělo, bradavky, péro i koule, visící v prostoru.

"Děkuji, pane."

Prohlížel si své dílo.

"Kdyby to bolelo nebo se nelíbilo, řekni!"

"Ano, pane, ozval bych se."

"Můžeme dál?"

"Ano, pane."

Ležel jsem před ním úplně nahý na stole, roztažené nohy, na bradavkách, na koulích a na péru vzájemně propojené svorky.

Další poppers.

Pak vzal kožený řemen a začal jím lehce a opatrně mlátit do mých zavěšených koulí a napjatého ptáka.

Zatajil jsem dech. První bolest se postupně měnila ve slast. Začal jsem sténat, sténat rozkoší, moje tělo se napínalo stále víc. Vnímal jsem jen bradavky, péro a koule. Intenzita ran postupně rostla. Už se nesoustředil jen na péro a koule, ale i na stehna a břicho.

"Děkuji, pane!"

Najednou se mi u hlavy objevilo jeho péro a koule. Bylo velké a nádherné. A koule úžasné.

Vzal jsem ho do pusy a začal kouřit. Projížděl jsem jazykem po hranách žaludu, snažil se mu péro kouřit až ke kořeni, což vzhledem k jeho délce nebylo tak jednoduché. Pomalu začal přirážet. Cítil jsem jeho klacek až hluboko v krku.

Rozvázal mi ruce. To se mi hodilo, začal jsem se věnovat jeho koulím. Lehce jsem je hladil a mnul a po chvíli jsem je lehce stiskl. Zasténal. Podařilo se mi je vzít do pusy, nejprve jedno varle po druhém, pak i obě najednou. Slyšel jsem, jak sténá blahem.

Vzal jsem do ruky jeho stojící péro a začal prozkoumávat jeho žalud. Byl velký a krásný. Začal jsem jazykem přejíždět po jeho hranách, abych jej po chvíli zase vzal do pusy. Druhou rukou jsem mu držel a mnul jeho koule.

Začal mi honit péro.

První se vycákal on. Na můj obličej. Cítil jsem jeho horké semeno na svém obličeji a neskutečně mě to vzrušovalo. A pak jsem ztratil pojem o čase, o prostoru a začal stříkat také.

"Děkuji, pane!"

Bylo to skvělé, úžasné, jedinečné. Byla to skvělá jízda, rád si ji někdy zopakuju.

Jen doufám, že pán byl spokojený také. Třeba se zase někdy ozve. A třeba to příště i ještě nějak vylepšíme.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (51 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (54 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (51 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (50 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (58 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk47
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #5 Odp.: Stálo to za toTamanium 2023-07-05 06:52
Pěkná tvrďárna. Od začátku pěkně přímo k cíli. Moc se mi to líbilo.
Citovat
+1 #4 Odp.: Stálo to za toDominik 2023-07-04 10:50
Příjemná povídka, krásně jsem se vzrušil
Citovat
+4 #3 Hej, dobrý je toKev1000 2018-09-04 19:52
Musim souhlasit ze zetkem, já osobně na trvďárnách taky uplně neujíždim, ale tohle mi objektivně nepřijde vůbec špatný, a neva, že tam žádnej extrasilnej plot neni. Rozhodně se nelekni hodnocení a piš dál, todle je dobrá práce :-)
Citovat
0 #2 Odp.: Stálo to za topavla 2018-08-31 19:54
Zmetek ma pravdu, pokračuj.
Citovat
+1 #1 Odp.: Stálo to za tozmetek 2018-08-30 21:10
Milovník tvrdaren si asi počte, já mám raději, když je k tomu příběh. Ten tu trochu postrádám. Tím nechci nějak srážet po publikaci prvotiny, třeba si počtu příště. :-)
Citovat