• Filip Svlečený
Styltvrďárna
Datum publikace22. 2. 2017
Počet zobrazení9662×
Hodnocení4.54
Počet komentářů6

Po delší době pokračování povídky, která byla nominovaná na Povídku roku 2016 v kategorii Tvrďárna. Díky za hlasy! 

Takže už jsem mrdal se všemi ubytovanými. Ale vlastně ještě ne s bytným… No, počítám, že si mě při nejbližší příležitosti pořádně podá…

Bytný

A taky si mě podal.

Totiž to bylo tak. Přišel jsem ze školy trochu uondaný, tak jsem se rychle vysprchoval a nenápadně zalezl do postele, kde jsem se pohodlně natáhl a usnul jsem. Těšil jsem se, až přijde Mates a zamrdáme si.

Zrovna se mi zdálo o tom, jak se s Matýskem milujeme, a chtěl jsem se převalit, jenže to nešlo. Otevřel jsem oči a pocítil jsem divné tlaky. Ruce i nohy jsem měl přivázané nějakými lany zřejmě k nohám své postele. Chvíli jsem nemohl pochopit, co to znamená, jestli to není nějaký sen… Zda zlý nebo dobrý, to už jsem vůbec nedokázal pojmout.

Cítil jsem ale také nějaký nezvyklý tlak v penisu. Nadzvedl jsem hlavu, což nešlo moc, ale dostatečně na to, abych viděl, jak mám nějakou šňůrou ovázané koule i čuráka, a to dost pevně, takže mi péro trčelo vzhůru do výšky celé naběhlé a fialové. Měl jsem sto chutí si ho pohonit, ale svázané ruce to nedokázaly.

Rozhlédl jsem se po místnosti, ale nikoho jsem neviděl ani neslyšel. Na pár okamžiků jsem dostal strach, ale vzápětí mi došlo, že mě ta situace děsně vzrušuje. Nikdy jsem to nezažil a ani jsem netušil, že by se mi to mohlo líbit, ale pocit naprosté bezmoci a nesmírného vzrušení mě najednou naplňoval nepochopitelnou blažeností.

Najednou se potichu otevřely dveře, chvíli bylo ticho a pak se ozval hlas pana Filipa: „A heleme, chlapec se nám konečně probudil…“ – „Ano, pane,“ vypadlo ze mě bezděčně, zřejmě jsem mimoděk přistoupil na tu překvapivou hru a chtěl jsem, ne – toužil jsem – se stát obětí jeho chtíče.

A tohle podvědomí ve mně pracovalo dál. Bez přemýšlení ze mě padaly další věty, které jako by formulovalo moje dosud skryté subícké já: „Děkuji, pane, že jste mě uvěznil. Omlouvám se, pane, že jsem ve spánku myslel na svého miláčka. Vy jste můj Pán a můj miláček je jen můj zmrd… Pardon, Pane, není můj zmrd, je to také Váš zmrd, stejně jako já. Ztrestejte mne, Pane, prosím. Jestli chcete, zapomenu na svého miláčka… Totiž… Na Vašeho zmrda… Miluji Vás a jen Vás. Toužím po Vás, prosím, zmrdejte mne.“

Bytný se najednou objevil v mém zorném úhlu. Pohled na jeho nahé, dokonalé tělo, samý sval, mi stačil, abych byl ještě vzrušenější a ještě oddanější. Natož když po tom nabídl zblízka mým očím pohled na jeho dokonalé, žilnaté, ztvrdlé a nafialovělé péro utažené do neuvěřitelně sexy postroje. Jenže žádný dotyk mi nedovolil.

„Zmrdám tě, hajzle, to se neboj,“ řekl mi pan Filip po chvíli. „Ale nejdřív mám pro tebe překvapení. Tvůj miláček by asi neměl radost, kdyby slyšel, co jsi teď řekl, co?“ – „Ne, to ne, Pane, prosím neříkejte mu to a já pro Vás udělám cokoli, co budete chtít…“

„Tak to máš smůlu, ty zmrde. Teď si to s ním vyřiď,“ řekl, natáhl ruku k zemi u postele, kam jsem neviděl, a vytáhl za ruku Matese tak, abych ho dobře viděl a zároveň aby mi došlo, že celý náš rozhovor slyšel…

Mates měl svázané ruce k sobě, nohy také, v puse měl roubík a v očích skoro pláč, koukal na mě šíleně nešťastně, ale zároveň trochu chápavě, snad abych poznal, že má pochopení pro mé sliby vůči bytnému, že vidí, že jsem k tomu byl donucen.

Pak Matesovi sejmul roubík a zařval: „A teď týhle kurvě vyhulíš čuráka!“ Mates mi akorát stačil říct: „Miluju tě, lás…,“ a náš pán mu už přitlačil hlavu na můj tvrdý klacek, takže se chudák už nezmohl na slovo. Filip mu stále držel hlavu tak, aby se pokud možno mým tvrdým pérem dusil, ale přetočil se tak, aby mohl strčit svoje péro do mojí huby a zastrčit ho co nejhlouběji.

Můj miláček se tak násilím dusil mým čurákem a já zase čurákem Filipovým. Doufal jsem, že se brzo vystříkám, abych Matesovi ulevil v hrdle, a taky že se Filip brzo udělá, abych se přestal dusit sám. Ale nějak to nešlo, Filip pomalu ovládal Matesovu hlavu tak, abych se jen tak neudělal, a sám také jen pomalu přirážel, aby se neudělal tak rychle, jak bych chtěl.

Filip to dělal asi velmi mazaně. Za chvíli mi jeho čurák v hrtanu přestal vadit a naopak mě to vzrušovalo, a stejně tak Mates přestal vydávat zvuky dávení a nahradil je zvuky slastnými, hrdlo se mu uvolnilo a už mi ho jím přestal svírat tak usilovně. A tak jsme si ve třech šukali hubu, Filip začal trochu víc přirážet, já do Matesovy huby taky, bylo to čím dál rychlejší, a v okamžiku, kdy mě to začalo opravdu děsně bavit, Filip začal cákat. Několika výstřiky mi naplnil celou držku, až mi to z ní vytékalo, což mě rozrajcovalo natolik, že jsem začal také stříkat, a bylo mi jasné, že Matesovi to teče koutky po celé bradě…

Filip se pak ke mně naklonil pusou a začal mě líbat, totiž spíš sát svou mrdku z mojí pusy, a když se jí dostatečně nabažil, přesunul se k Matesově hubě a začal míchat jeho a moji mrdku líbáním s ním. Načež Matese trochu uvolnil, hubou plnou směsí naší mrdky mu začal kouřit jeho dosud nevystříkané péro, a protože Mates byl zřejmě nadržený ažaž, brzy se ty dvě mrdky smíchaly i s jeho…

Teklo mu to všude kolem pusy, ale pak najednou, nějak láskyplně, nás všechny otočil tak, abychom se mohli všichni tři střídavě líbat, a smíchané mrdky nás tří mezi všechny spravedlivě rozdělil do našich tří hub…

„Nezlobíš se, lásko?“ zeptal se mě pak Mates. „A ty?“ zeptal jsem se na oplátku. „Klidně se milujte, když vám nebude vadit, že se mezi vás občas přimíchám,“ dodal Filip. „Díky, Pane,“ řekli jsme s Matesem takřka najednou. „Dobrou noc, děti,“ řekl pak, rozvázal nám všechno svázané, uložil nás do polohy, kdy jsme jeden druhého krásně objímali, políbil nás oba na tvář, na které nechal zbytky mrdek ze své pusy, a nechal nás svému osudu…

A my jsme se začali zuřivě líbat a vyměňovat si zbytky mrdky, dokud jsme si je vzájemně z pusy nevylízali, a ani jsme si nepotřebovali říkat, jak se cítíme super, protože jsme to oba cítili…

Zmrd

Pan Filip nám oznámil, že v sobotu, kdy se na ubytovně sejdeme všichni, přijde na návštěvu jeden zmrd. A že prý si s ním všichni hezky pohrajeme.

Po obědě jsme se sešli na pokoji Bulhara a Ukrajince, zazvonil zvonek a pan Filip nám poručil, abychom si vzájemně pomohli k erekci, ale abychom se v žádném případě neudělali, a šel otevřít.

Nevím, jak to bytný myslel, když musel vidět, že nám všem buď stojí úplně, nebo skoro. Jen Bulharovi to moc nestálo, ale Michal mu začal tahat za koule a houplo mu to raz dva. Tak jsme si aspoň vzájemně hladili a olizovali čuráky a čekali jsme, až se onen zmrd vykoupe a až ho Filip přivede.

A pak ho přivedl. Byli jsme trochu překvapení, ale spíš mile. Vysoký černovlasý sympaťák jižního typu, s postavou cyklisty, věk něco ke třicítce, sexy dvoudenní tmavé strniště, velmi sexy vybavení – slušně dlouhé péro a pěkně visící koule, obojí mnohem tmavší než jeho pleť, která byla spíš snědá. A to všechno doplněno tím nejpřekvapivějším – oči měl ovázané černým proužkem, takže nic nemohl vidět, a ruce měl svázané za zády něčím podobným.

„Tak dovolte, abych vám představil Zmrda. Jméno nemá, říkejte mu Zmrd. Teď se mu všichni představíte. Ruku mu podat nemůžete, tak mu podejte péro, a to do huby. Bude si vás muset pamatovat jenom podle péra, ty oči mu rozvazovat vůbec nebudu.“

To se nám zalíbilo, první byl samozřejmě Michal, který mu strčil do huby svého tlusťocha a pravil: „Čau, ty pičo, já jsem Michal.“ Zmrd mu pusou důkladně prozkoumal parametry a pak řekl: „Já jsem Zmrd a vy máte super tlustého čuráka, to si budu pamatovat, Michale.“ Filip pak pokynul Járovi, aby se představil. „Já jsem Jára a moje péro určitě poznáš i poslepu,“ řekl a přiložil mu svou zahnutinu k puse. Zmrd mu pak pusou a jazykem prozkoumal jeho křivolaký tvar a zaliboval si: „Takové zahnuté péro bych rád cítil ve své díře, pane Járo.“ Filip mu slíbil, že se nemusí bát, že k tomu později jistě dojde.

Přišel na řadu Bulhar. „Já jsem Tonda a mám ho malýho,“ představil se. „Co je malé, to je milé, Tondo,“ odpověděl Zmrd, pojal do pusy jeho malé péro společně s celými koulemi, požvýkal si to a pak dodal: „Máte pěkně tvrdé koule, pane, chtěl bych je žužlat celou noc.“ – „Neříkejte mi pane, jsem zmrd stejně jako vy,“ odvětil Bulhar. „Tak to jsem rád, že mám kolegu zmrda, Zmrde. Budeme si rozumět.“

Pak se Zmrdovi šel „představit“ pan bytný. Beze slov mu narval čuráka až po koule, Zmrd jen heknul, pomalu si ho nechal vytáhnout a s úsměvem řekl: „Ale pane, vaše vybavení přece důvěrně znám, nicméně děkuji moc za ochutnávku.“

A došlo na mě. Zajímalo mě, jak si moje péro Zmrd zapamatuje, protože v této společnosti je víceméně průměrné. Mám ho jen o maličko většího než pan Filip, stejně tlustého, stejně vyholeného, stejně rovně stojícího, ničím není zvláštní, všem ostatním se mezi nohama houpá nebo tyčí něco mimořádného… Ale Zmrd si i s tím poradil: „Pane Olivere, váš ocas je velmi podobný, jako má pan Filip, a jeho ocas velmi dobře znám, takže si vás snadno zapamatuji. A cítím z něho Vaše mládí.“

„Jsi borec, zmrde, a asi i znalec,“ poděkoval jsem mu, a to už se mu začal představovat můj miláček Mates. „Voní Vám to stejně jako panu Oliverovi a jste zřejmě ještě mladší. Vy k sobě patříte?“ Nad tím mi zůstal rozum stát, naštěstí mi zůstal i klacek stát… Mates k mému potěšení odvětil, že k sobě opravdu patříme, tak jsem ho musel obejmout a dát mu pusu.

Jako poslední se představil Jan, ale s tím to bude mít Zmrd jednoduché – celé se mu to do pusy ani nevešlo, Zmrd se začal dávit, ještě když mu zbývalo zasunout nějakých pět čísel.

„Tak teď ses se všema seznámil, Zmrde, tak doufám, že všechny poznáš,“ řekl pak bytný, postavil nás do řady a jeden po druhém jsme mu měli strkat ptáka do huby a Zmrd měl za úkol identifikovat, kdo jsme. A nekecám, že se mu to přesně povedlo, ani na chvilku nezaváhal. Dokonce ani u mne, Filipa a Matese, kteří máme rozměry trochu podobné. Pochválili jsme ho za to, včetně toho, že si pamatoval přesně i jména, a on na to řekl: „Na čuráky i na jména mám paměť. U vás to je ale jednoduché, každý máte péro naprosto unikátní.“

„No třeba já ho mám nejtlustšího, že jo?“ vytahoval se Michal, ale Zmrd vlídně odpověděl: „Ano, máte ho nejtlustšího, Jan nejdelšího, Jára to má zahnuté, Tonda k sežrání i s koulemi, pan Filip pěkně rovné, stejně jako Mates a Oliver, ale Mates i Oliver stejně voní a Matesovi sahají koule až pod mou bradu, takže vás všechny snadno odliším.“

„Tak teď nám nastav díru, Zmrde, každej z nás ti ho tam strčí a ty musíš poznat, o koho jde. A vy, chlapi, mu nepomáhejte, nemluvte u toho, krátce zarejděte a nezajíždějte na doraz, ať to má ten zmrd těžší!“

Zmrd ale moc chyb neudělal. Nejvíc pochyboval u mě, Matese a bytného. Každý jsme mu ho tam strčili jen stejný kousek, vůni zezadu poznat nemohl, takže jsme všichni tři museli opakovat zásun třikrát. Nakonec ale usoudil, že Mates ho má mírně tenčího než my s Filipem, takže ho poznal, ale mě od Filipa nerozpoznal. Dělalo mi to děsně dobře, že si mě podle čuráka může někdo splést s takovým borcem, jako je Filip, navíc když Filipova čuráka dobře zná…

Ostatní čuráky ale bezpečně a ihned poznal, až to bylo neuvěřitelné. Napadlo mě, jestli bych ty čuráky dírou taky poznal, a musel jsem ten nápad říct nahlas. A Filipovi se to líbilo, takže nám postupně taky svazoval ruce a zavazoval oči, a nechal nás zkoušet, jestli poznáme ostatní péra jen zasunutím.

Aktivové to měli jednoduché. Bylo jim dovoleno ochutnávat ocasy pusou, takže neudělali taky ani jednu chybu a ukázalo se, že opravdu všichni máme výbavy dost unikátní.

Bulhar už byl od každého z nás párkrát opíchaný, vlastně nás znal spíš podle péra, než podle ksichtu nebo postavy, takže se taky ani jednou nespletl.

Nejvíc chyb udělal Jára, protože má díru vykloktanou od různých obrovských dild tak, že nebyl schopen rozpoznat ani tloušťku, ba ani délku našich ocasů. Poznal jenom Jana, protože ten ho má tak dlouhého, jako je Járovo nejdelší dildo.

Můj Mates si také nebyl často jist. Bezpečně poznal hlavně mě, což mi dělalo dobře. A Filip mě k němu nastrčil hned dvakrát, a Matýska to vůbec nezmátlo!

Já jsem byl poměrně úspěšný, jen jsem váhal mezi Filipem a Janem, a to jenom proto, že Jan mi zastrčil čuráka do análu jenom kousek. Kdyby se pokusil mi ho tam strčit celého, tak by se mu to nepovedlo a hned bych ho poznal.

„No ale pánové, ještě musíme všichni Zmrda zmrdat, to se nedá nic dělat. Je rád, že se utrhnul, a brzy se bude muset vrátit k manželce,“ sdělil nám potom bytný. „Takže to vezmeme pěkně podle velikosti, začne nejmenší a skončí největší, každý se v něm pokud možno vystříká, ať si to zmrdeček užije.“

„Šéfe, ty pičo,“ ozval se Michal, „co znamená největší? To znamená nejtlustší, to bych byl jako já, nebo to znamená nejdelší, takže bych šel až druhej? Há?“ Panu Filipovi došlo, že Michal má skutečně pravdu, takže rozhodl, že půjdeme nejdřív podle délky ocasu kromě Michala, který půjde až jako poslední. „Ty pičo, tak to jsem chtěl vědět!“ zaburácel Michal.

Ale užil si víc než dost. První šel samozřejmě Bulhar s nejmenším pérem, které mu ani moc nestálo, takže ho Michal nejdřív musel trochu rozjebat, aby Bulhar mohl zasunout, a po zásunu do zmrda musel ještě Michal Bulhara přijebávat, aby mu to pořádně stálo. Zmrd poslušně držel, ale asi mu to moc nedělalo, nijak zvlášť se u toho neprojevoval. Zato Bulhar byl jak v rauši a řval jako tur, až se do zmrda řádně vystříkal.

Poté šel do zmrda sám bytný. Když vynecháme Bulhara, tak ho skutečně má z nás ostatních nejkratšího. Ale Filipovi to nevadí, navíc s ním dokáže dělat obdivuhodné kousky. Mrdal zmrda asi na deset způsobů a mně dělalo potíže se neudělat, když jsem na to živé porno hleděl. Na závěr do něj párkát hodně hrubě jebnul, s každým jebnutím hlasitě zařval, a s posledním jebnutím vydal asi půlminutový neartikulovaný křik, který svou časovou délkou zřejmě odpovídal délce jeho orgasmu. Pak vytáhl čuráka, zmrdovi to lehce vytékalo ven, a přišel na řadu další.

Byl jsem to já. Sice ho mám stejně dlouhého jako Jára, dokonce i mírně tlustšího, ale uznal jsem, že v rámci dramaturgie šukání je třeba nejdřív mrdat pérem rovným a pak teprve zahnutým, jako má Jára, aby se zmrdovi stupňovaly pocity. Na okamžik jsem se zamyslel, co je to za zmrda, když mu tady všichni sloužíme, ale nechal jsem to plavat, protože ta jeho prdelka se fakt nádherně šukala. Ale neodpustil jsem si drobný trik, na závěr jsem prostě předstíral, že stříkám, ale ve skutečnosti jsem nestříkal. Chtěl jsem si to nechat pro miláčka.

Pak přišel tedy na řadu Jára s ohnutým brkem. Chtěl si před tím zastrčit do díry nějaké dildo, ale Michal mu v tom zabránil a prohlásil, že jeho čurák je lepší než nějaký umělák, a hladce mu vjel do prdele, načež se Járovi péro snad ještě víc zakroutilo a zasunul ho kousek do zmrda. Nešlo to hned, zmrd si musel na tu křivolakost chvíli zvykat, ale nakonec se povedlo a Jára zasunul až na doraz, což mi vůbec nešlo do hlavy. Čekal jsem, že se zmrdovi musí objevit na zádech boule Járova žaludu, ale kupodivu se nic takového nestalo. Jára ho houpavým pohybem mrdal, až občas Michalovi vyklouznul ocas z jeho díry, ale Michal si vždy poradil, řval u toho „Ty pičo“, Jára zase řval „Ty zmrde“, zmrd řval taky, Jára se nakonec s hlasitým sténáním udělal, jenže mu to pořád stálo, jak měl Michalovo péro v análu, takže mu chvíli trvalo, než se ze zmrdova análu vymanil… A Michal si opět užil ještě dřív, než byl na řadě.

A potom byla řada na mém Matesovi. Přistoupil jsem k němu ze zadu a laskal jsem ho, aby měl dobrý pocit, že jsem u něj, když mrdá zmrda, a bylo cítit, že je za to rád. Mrdal ho obdivuhodně dlouze, a když už to vypadalo, že se udělá, najednou řekl: „Už jsem.“ Ale nevěřil jsem mu. Tušil jsem, že to taky jen předstíral, jako já, aby si to nechal pro mne.

Dalším mrdákem byl Jan s nejdelším ocasem. Vyjebával zmrda celou délkou, což vypadalo luxusně, a zmrd u toho taky luxusně sténal. I Jana to dost vzrušovalo, protože málokdy má příležitost zasouvat svou nekonečně dlouhou kládu až na doraz, takže netrvalo dlouho a vystříkal se. Když zmrda přepouštěl Michalovi, zkoušel zmrdovi vracet vytékající mrdku zpět do díry, ale moc se mu to nedařilo. Michal ho odstrčil, prohlásil: „Ser na to, já ho zašpuntuju,“ a skutečně ho zašpuntoval.

A tím špuntem ho ten špunt začal divoce, ale fakt divoce mrdat, zmrd byl z toho úplně hotovej, vykřikoval, že tak velký špunt v sobě ještě neměl, a začal stříkat. Michala to rozrajcovalo natolik, že začal stříkat taky, ale i ten jeho špunt nedokázal zabránit, aby zmrdovi z prdele nevytékalo semeno nás všech, totiž vlastně semeno těch ostatních, vyjma mého a mého miláčka.

Zmrd chvíli oddychoval, pak se zeptal, kolik je hodin, prohlásil, že musí jít za manželkou, a odebral se do šatny.

My ostatní jsme se odebrali do svých pokojů. Já s Matesem jsme si lehli na postel, a protože nám stále stáli čuráci, začali jsme se vzájemně kouřit. Byli jsme oba hodně nadržení, takže nám to netrvalo dlouho a vystříkali jsme si vzájemně pusinky. A s pusou plnou mrdky jsme se líbali, dokud jsme to všechno nespolykali a jazykem si nevyčistili její zbytky z dutin ústních.

Achich, to byla mrdačka… Je krásné být zamilovaný, mít svého miláčka a zároveň si užívat i jiných čuráků, zmrdů, chlapských těl, dávek mrdky a vůbec mrdání všeho druhu. A hlavně, mít miláčka, který to všechno rád sdílí a baví ho to taky tak. Díky, miláčku!

Přivítám jakékoli i negativní komentáře a předem za ně děkuji. Zajímavé náměty nejen k této povídce rád zpracuji. Pište mi a budu rád psát!

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (37 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (34 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (42 hlasů)

Komentáře  

0 #6 nudisticka ubytovna 1,2,3vladimir 2017-07-03 14:25
Super
bolo by to nadherne aj s filmované. Inak tesim sa na dalsie
Citovat
+4 #5 Díky!Filip Svlečený 2017-02-25 09:49
Díky všem za podporu. Zrají ve mně další pokračování a povídky, tak se těšte!
Citovat
0 #4 Peknecmeli60 2017-02-25 01:24
Autor opet nezklamal a tesi mne,ze uziva spisovne cestiny i v oblasti tak vypjate,jako je gay S/m sex. Ma to humor,napeti,nadhled a zajimave prostredi. Jak to bude dale? To nas zajima! :lol:
Citovat
+1 #3 Hezký!Zmrd v želízkách 2017-02-22 23:43
Přivítal bych fetish prvky - uniformy, želízka... a taky třeba piss ;-)
Citovat
+1 #2 Odp.: Nudistická ubytovna 2zmetek 2017-02-22 22:52
fakt dobrej, zmrde ... teď bych měl dát smajlíka :lol:
Citovat
+1 #1 Odp.: Nudistická ubytovna 2míra 2017-02-22 21:32
Super :-)
Jsem hrozně rád, že jsou tam i milostné scény mezi Oliverem a Matesem, doufám že v dalších dílech budou další. Jen tak dál, jen doufám, že pokračování bude brzy, už teď se těším ;-)
Citovat