• Cyril
Styltvrďárna
Datum publikace9. 1. 2018
Počet zobrazení5599×
Hodnocení4.79
Počet komentářů5

Moje myšlienky sú stále v tom, ako z tohto prekliateho domu pôjdem domov a zmažem svoj nick a nechcem už vidieť žiadneho dominanta.

"Kde je vrece s mojimi vecami," polohlasom sa pýtam pána.

"Sú odložené, tie ti doručím až v nedeľu. Preto ti splním prianie a vypadni." A silou do mňa sotil, že som nahý ostal ležať na trávniku pred chalupou. Zavrel a uzamkol dvere. Zmocnila sa mi panika. Opatrne som klepal na dvere a prosil o návrat. Po pol hodine sa dvere otvorili a pán ma vpustil dnu.

"Na kolená, zmrde!" Skôr, ako dopovedal vetu, som bol na kolenách. A teraz mi budeš čistiť kanady tvojím hnusným jazykom. Zavrel som oči, vystrčil jazyk a začal lízať pravú kanadu. Ľavú nohu položil na moju hlavu a tlačil ju dolu. Zo sáry kanady vytiahol jazdecký bičík a švihal ma pri tom po zadku, neskôr vymenil nohy a ja som pokračoval…

"Poď za mnou." Vrátili sme sa do miestnosti, ktorú som už dobre poznal zo strihania.

"Urob poriadok!!!" Pozametal som vlasy a dal do vreca. Odviedol ma do vedľajšej miestnosti. Bola to kúpeľňa so záchodom.

"Rozkroč nohy a polož ruky na zem." Zadok bol riadne vystrčený. Do zadku mi vrazil kovový predmet v tvare lievika a začal napúšťať chladnú vodu. Myslel som, že mi roztrhne črevá, keď zastavil vodu. Vybral zo zadku kovovú násadku a pustil ma na WC, prúd vody zo mňa vystrekol s rachotom… Celý proces sa zopakoval ešte dvakrát.

"Teraz si oholíš všetky chlpy od krku smerom dole. Ak ti nájdem chlp, vezmem sviečku a spálim ho jej plameňom. Potom sa poriadne poumývaš a prídeš po štyroch za mnou do 30 minút." Rýchlo som začal plniť úlohu, no v kúpeľni bolo len zrkadlo na dverách asi meter na výšku a pol metra na šírku. Nemal som poňatia, koľko mi to všetko trvalo. Keď som sa vrátil, pán oznámil, že časový limit som nesplnil. Nasledovala kontrola. No ani ta nedopadla najlepšie a sviečkou mi opaľoval zvyšky chĺpkov medzi polkami zadku a pod vajcami. Pálilo to, ale napokon dalo sa to vydržať.

"Vyber si tri trstenice a polož ich vedľa seba!" Priviazal ma o drevenú lavicu. "Tak a teraz požiadaj o výkon prvého trestu."

"Pane, úctivo žiadam o prvý trest," znelo z mojich úst.

"Trestám ťa 10 ranami na zadok za svojvoľné opustenie stanoviska." Vzduchom zasvišťala trstenica a dopadla prvá rana na zadok. Auuu, druhá, tretia… Zadok začínal páliť každou ranou viac a viac. V duchu počítam do 10 a rýchlo ďakujem za prvý trest.

"Tak a teraz popros o druhý trest."

"Pane, prosím o druhý trest."

"Trestám ťa 10 ranami trstenicou po stehnách za drzé chovanie pri čakaní na pána!" Vzal druhú, hrubšiu trstenicu. Prvá rana a ja som vykríkol od neskutočnej bolesti, druhá rana a ja už kričím a prosím, že už to nevydržím, no rany pribúdajú ďalej a ja kričím a plačem…

"Nič som nepočul? Mám pokračovať ďalej?" Rýchlo si uvedomujem, že som nerátal rany, preto neviem, či ich už bolo 10 alebo aj viac. Rýchlo ďakujem.

"Pane, veľmi pekne ďakujem za trest." Po malej pauze ma pán vyzval, aby som požiadal o tretí trest. S trasúcim hlasom a so slzami v očiach prosím o tretí trest.

"Trestám ťa 10 ranami trstenicou po zadku, za neuposlúchnutie nariadenia, že sa máš pozerať pred seba." Tretia trstenica, čo som vybral, bola si centimeter hrubá. Pán už nedával také silné rany, ale bolesť bola veľká… Rátam a snažím sa nepomýliť. Po 10 rane ďakujem za spravodlivý trest.

"No tieto tresty boli len také cvičné. Mal si ich za porušenie disciplíny, ale to si nepoznal desatoro, no štvrtý trest si si zaslúžil po poučení, a preto bude omnoho prísnejší. Popros o štvrtý trest." Viem, že je zbytočne ho dráždiť. Preto žiadam o štvrtý spravodlivý trest.

"Trestám ťa za drzé chovanie voči pánovi pri úprave vzhľadu 25 ranami koženým pásom." Ten bol široký aspoň 25 cm, ten mi pokryl skoro celý zadok.

"Auuuu, auuuuu, dosť, prosím…" Už to neviem vydržať a vymočím sa.

"To je čo?"

"Prepáčte pane," s vrúcnym plačom hovorím pánovi. Konečne 25. rana. "Ďakujem pane, veľmi pekne ďakujem za tresty, pane." Po odviazaní pán už drží v ruke moju osušku, s ktorou sa budem utierať po osobnej hygiene…

"Vyzuj ma!" nariaďuje pán, keď som urobil po sebe poriadok. Opatrne vyzúvam pánovi čierne kanady, cítim prepotené zimné ponožky.

"Bozkávaj mi nohy!" Moc ma neláka čuchať prepotené ponožky, ale nechcem provokovať a bozkávam nohy na striedačku.

"Daj dole ponožky." Chcem ich stiahnuť rukami, no pán na mňa zrúkne: "Zubami!" S námahou, ale podarilo sa.

"A teraz líž moje nohy a pekne pomedzi prsty…" Po pol hodine ma odkopne… "Stačilo." Zviaže mi ruky aj nohy dohromady za chrbát. Ležím v podstate len na bruchu a on odchádza. Od únavy sa mi drieme… Strhnem sa, keď mi na telo pán položí niekoľko kociek ľadu.

"Ide sa večerať!" Do zadku mi nasunie nejaký čierny kolík, vyzerá to ako umelý psí chvost… "Poď po štyroch." Už sa teším na večeru… No na zemi vedľa stola je len miska s vodou. Na stole je len jeden tanier a jedna stolička, na ktorú si sadá pán.

"Napi sa vody," ukázal na misku, ale bez použitia rúk. Cítim sa ako pes, ale som radšej ticho. O chvíľu mi z taniera hodí na zem kus zemiaka s poznámkou: "Žer!" Postupne po celej miestnosti rozhadzuje zemiaky aj mäso a ja behám za tým ako radostný pes. No kolík v zadku je už nepríjemný a bolestivý.

"Poumývaš riad a podlahu! Ja sa idem pripraviť na relax!" Onedlho príde pán len v ľahkom úbore.

"No teraz mi budeš uctievať gule a penis," a stiahol si nohavice od úboru. Jeho penis bol nielen väčší, ale aj hrubší oproti môjmu. Jeho telo po sprche pekne voňalo a ja som sa snažil to robiť čo najlepšie.

"Ľahni si na chrbát," znel ďalší pokyn. Pán si sadol na moju hlavu a kázal mi lízať jeho zadok a chce cítiť môj jazyk aj v jeho zvierači. To bolo odporné, lebo zadok mal riadne zarastený a jeho chlpy som mal o chvíľu v ústach. Vtom ma pľasol jazdeckým bičíkom po bruchu tak silno, že ma až nadvihlo.

"Nezašívaj sa a líž, lebo nabudúce to budeš robiť bez predošlej sprchy…" Aké nabudúce, myslím si.

"Kľakni si! Rád fajčíš?" opýtal sa pán.

"Áno pane, veľmi rád." Asi si ideme dať fajčiarsku prestávku, myslím si, asi nie je až taký kokot ako na začiatku vypadal. To je dobré! Roztiahol doširoka nohy a strčil mi penis hlboko do krku, až ma napínalo. Moju hlavu dorážal o svoj rozkrok, ledva som sa stíhal nadýchnuť. Napokon ju drží stále, v penise mu cuká a moje ústa napĺňa dávka semena, ktoré mi vyteká kútikmi úst.

"Prehĺtaj, a rýchlo!" Napína ma to, je to prvé semeno v mojich ústach. Je to hnusné, ale mám strach odporovať, určite ešte väčší ako tí dvaja spolužiaci dohromady, keď mám na nich chuť. Po vyčistení penisu a zlízaní zvyšku semena zo zeme si môžem ľahnúť na zem. Asi za hodinu ma prebúdza, že si ideme ešte užiť a pôjdeme spať.

Najprv som mu začal honiť penis. Keď bol tvrdý, tak mi natrel zadok gélom a pomaly ho vsúval do mojho análu, potom ho vysúval von a znova dnu, von začal zrýchľovať, kňučal som, lebo mám úzku análnu dieru a vôbec sa mi to nepáči. Asi po 15 minútach mi napumpoval aj zadok. Vybral svoju kladu a ja som špičku penisu znova dočista zlízal.

"Tu sa daj na štyri a nohy k sebe!" On sedel v sedačke a pozeral televízor, nohy mal vyložené na mojom chrbte ako na stolíku a mne zo zadku pomaly vytekala po stehnách jeho mrdka.

"Ide sa spať! Ľahni si na brucho." Dostal lom na ruky putá, ktoré boli upevnené o čelo postele. "To preto, aby si sa nehonil, ty darebák." V tom okamžiku som zaspal.

Zobudil ma hvizd píšťalky pri uchu a skríknutie "Budíček!" Nebyť pút na rukách, asi vyskočím na rovné nohy.

"Bež na záchod." Nielen že sa potrebujem vymočiť, ale snažím sa aj vystriekať, no nevšimol som si za chrbtom pána.

"Kto ti dovolil masturbovať, zmrde! Ktorou rukou si to robil?"

"Oboma, pane."

"Ok, máš šťastie, že neklameš. Vystrč pravú ruku." A už mi dáva 3 rany jazdeckým bičíkom a teraz druhú. Triem si dlane i prsty, mám pocit, že mám dolámané prsty. Nikdy som nemyslel, že to tak bolí.

"Tu máš tepláky a tenisky a bež pred dom." Nakoľko som sa nestihol vystriekať a bol som bez trenírok, len naostro v teplákoch, tepláky mi riadne vydúvalo. "Ideme si trochu zabehať." Bežali sme hore kopcom do lesa za dedinu a späť sme dorazili asi za hodinu. Už som išiel z posledných síl. Najradšej by som si ľahol do trávnika pri dome, no pán už mal pre mňa iné pokyny.

"Za 10 minút osprchovaný tu na dvore!"

V záhrade pod altánkom boli na stole dve porcie po 4 párky a po 2 kúsky chleba a čaj.

"No raňajky si treba zaslúžiť, najprv urobíme po 50 kľukov a na doby spolu." Pán cvičil zarovno so mnou. Ja som už od 20 nevládal a musel som oddychovať, no pri počítaní pán prispôsobil tempo mne. Potom sme robili 100 drepov. Nohy ma boleli. Ten sa len smial, aký som slabučký a hlavná vec, že som chcel šikanovať. Naraňajkovali sme sa, poumýval som z raňajok riad.

"Natri ma krémom, aby som sa nespálil na slnku," nakázal mi pán. Pri dotýkaní sa jeho svalnatého tela sa mi postavil penis, potom ponatieral aj on mňa, boli to prijemné dotyky a bol som naozaj vzrušený.

Pán si nahý ľahol do hojdacej siete, aby sa mohol opaľovať, a ja nahý som dostal za úlohu pokosiť trávnik. Je to veľká plocha, preto som skončil až na obed. Ani som si nevšimol, kedy odišiel pán do chalupy.

"Je čas obeda! No najprv si zacvičíme!" Teraz to už bolo 75 kľukov a 20 brušákov… "Poď sem, pomôžem ti!" Nechápavo som pristúpil k pánovi, on vzal do rúk môj stoporený penis. Stačilo pár pohybov a už som striekal, no pán nadstavil tanier s mojím obedom a semeno zdobilo môj obed ako šľahačka na torte.

"Dobrú chuť," zaželal mi pán. Zavrel som oči, aby som nevidel semeno, a postupne som všetko zjedol, bol som naozaj hladný a bolo mi všetko jedno.

Po uprataní si ma pán vzal na obojok a vodítko a na kolená som dostal chrániče. Do análu znova zapichol kolík ako psí chvostík a išli sme po záhrade, kde mi ukazoval, čo už všetko obnovil a aké má plány do budúcnosti. Ja že mu budem pri tom pomáhať. Len som si myslel, že určite ma tu už viacej neuvidíš, ale prejavoval som naoko záujem, lebo to bolo príjemnejšie ako trestanie či mu robiť kurvu. Ukázal mi, kde bude prístavba k domu a kde budeme mať aj posilňovňu, saunu a ja i trucovňu. I keď som bol presvedčený, že sa ma to netýka, zisťujem, že je to normálny chlap…

Už sme boli v sade, keď si zmyslel, že potrebuje sa vymočiť.

"Písal si, že to robievaš spolužiakom, tak si to vyskúšaš na sebe." Jeho teplý moč som cítil na čerstvo ostrihanej a oholenej hlave, stekal po lícach nose na zem. Oči som pri tom mal zatvorené, aby sa mi do nich nedostala ani kvapka. "No a aj ty sa choď vymočiť ako pes o ten strom." Aj napriek poníženiu som urobil, čo povedal.

"No zmrd," zmenil tón po návrate z ukážky záhrady, "a ideme trénovať, lebo si moc slabý." Myslel som, že dáme kliky alebo drepy, no naša cesta viedla do mojej už známej miestnosti. Po spútaní v predklone vzal koženú plácačku a začal švihať môj zadok…

"Pane, prosím, nie… Veď už poslúcham…"

"Drž zobák, zmrde, ešte sme nezačali stretnutie, na ktoré sme sa dohodli, včera si dostal len tresty, ktoré si si vyslúžil, a ukázal som ti, ako sa cítia tvoji šikanovaní spolužiaci." Po piatej rane som prestal počítať, kričal som, plakal som, slzy mi stekali po lícach a padali na podlahu. Koniec výprasku, hurá, myslím si v duchu.

"Ďakujem pane," rýchlo som zakričal. Počujem, ako pán niečo presúva, natiera mi análnu dieru a pomaly vsunie niečo dnu.

"Nie, toto nie, pane," keď zapne šukací stroj.

"Drž hubu, zmrde, lebo pridám na rýchlosti." To už pán stojí predo mnou s tvrdým postaveným penisom. Vrtím hlavou na nesúhlas, no on ma chytí za uši a snaží sa mi dať penis do zatvorených úst. Vtom ma jednou rukou chytil za nos a zabránil mi ním dýchať. Pri otvorení úst na nádych mi svoj čurák vrazil dnu. Za túto neposlušnosť dostaneš trest 50 rán trstenicou…

Pri predstave, že zasa bude výprask, ma opustili všetky sily na vzdor a bolo mi už jedno, čo bude so mnou. Po vystriekaní úst vypol aj šukací stroj a nechal ma v tejto nepríjemnej polohe oddychovať.

"Ďakujem, pane, za vaše semeno v mojich ústach."

Po prestávke som dostal trest, za ktorý som nezabudol poďakovať.

Pred večerou sme cvičili, aby som si zaslúžil jedlo, dostal som ho do psej misky a do druhej vodu, ruky som mal v putách za chrbtom…

"Tak dobrú chuť, zmrde."

"Ďakujem, pane," a pustil som sa do jedenia nejakej gebuziny. Jedenie bolo veľmi namáhavé, miska sa mi šmýkala po podlahe, no bol som poriadne hladný, tak mi bolo všetko jedno.

"No čo, už si všetko zožral?"

"Áno, pane, a ďakujem za večeru, pane." Ak som si myslel, že na dnes to stačilo, tak som sa mýlil, lebo sme ešte približne hodinu mali výcvik psa na záhrade. Dostal som na kolená chrániče, do análu už mne známy kolík v tvare psieho chvostíka a už som po štyroch aportoval a nosil pánovi tenisovú loptičku. Skutočne som už nevládal, ľahol som si na bok, no pán vzal hadicu a striekal ma prúdom studenej vody. Rýchlo som sa prebral a dal znova na štyri. Pán sa na plné hrdlo smial a preháňal ma ďalej.

"Urob poriadok po večeri a na dnes ti dám pokoj, ale neboj sa, onedlho bude z teba dobrý chlapec poslúchajúci na slovo." Nemal som už žiadnych síl a nieto ešte nejako odporovať. "Ľahni si vedľa môjho kresla sem na zem." Neviem, či by som vôbec napočítal do 10, a už som spal. Prebral som sa na to, že do mňa niekto kope.

"Vstavaj, čo ideš prespať celú nedeľu?"

Nevedel som, čo sa deje, celé telo ma bolelo, mal som poriadnu svalovicu, ledva som sa hýbal. No poď ku stolu. Neveril som vlastným ušiam. Na stole boli dva taniere, na ktorých bola šunka, syr, vajíčko uvarené na tvrdo a kopec zeleniny.

"Urobil som poriadok. Tu je tvoje vrece, obliekaj sa, za 10 minút odchádzame, ale ak sa ti nechce, tak budeme pokračovať." Zo všetkých síl som sa rýchlo obliekol a čakal som na kolenách pri dverách.

"Na čo si zabudol? Asi sa vrátime do zadnej izby?"

"Ďakujem, pane," rýchlo chvejúcim hlasom som zreval, "ďakujem, že ste sa o mňa starali, pane."

"Sadaj do auta a čakaj." Onedlho sme už opustili autom dvor chalupy a presúvali sme sa smerom domov. Po asi pol hodine ticha pán začal.

"Ak sa dopočujem, že šikanuješ svojich spolužiakov, nabehnem do školy a uvidíš, čo sa bude tam z tebou diať."

"Sľubujem pane, nebudem spolužiakov už šikanovať, naozaj." Zrazu zastavíme na parkovisku pred školou. Nezabudni, čo si sľúbil a čo ťa čaká, ak sľub porušíš. A teraz vypadni z auta. S kŕčmi od svalovice vystupujem z auta a ďakujem pánovi za víkendový výcvik a zaslúžené tresty, no v duchu si myslím, že nikdy viac ma neuvidí.

Odchádzam od auta smerom domov. No čo čert nechcel, obaja moji spolužiaci, ktorých tak rád šikanujem, vyšli zo školského ihriska. Keď ma zbadali, začali sa nahlas smiať, až sa chytali od smiechu za brucho. Už som sa im snažil vyhrážať, že zajtra si to zliznú a aj im vyholím ich sprosté hlavy. No otočil som sa a vidím, ako pán stále sedí v zaparkovanom aute s otvoreným okienkom a sleduje moje kroky…

Mama ma vrelo uvítala a pochválila moju plešatú hlavu.

"Ako vidím, bol si so slušnými kamarátmi na tej chate." Rýchlo som vbehol do svojej izby a zamkol som za sebou dvere, aby matka nezbadala moje slzy v očiach. Zapínam počítač a chcem zmazať svoj nick, no je tam nová správa s videom od pána. Pustím ho… Čo ten si natáčal môj príchod, strihanie a výprask? Zúrim, ja ho asi zabijem! Uvedomujem si, že má ma v hrsti. O pár minúť príde ďalšia správa. Videl si sa? Ak sa dozviem o ďalšej šikane, posuniem to video vonku. Zmohol som sa len na stručne: Áno, pane. Ľahol som si bruchom na posteľ a plakal som do vankúša. Bolo mi toto všetko treba? Som ja ale idiot… A napokon som zaspal.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (137 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (136 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (137 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (133 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (160 hlasů)

Komentáře  

+5 #5 Odp.: To som nečakal - 2. časťTanobyResident 2018-01-17 21:27
palec hore
Citovat
+2 #4 odpoveďCyril 2018-01-14 23:26
Cituji zmetek:
Doufám, že to bude onedlho. Nečte se to špatně.


3 časť je už editaci
Citovat
+5 #3 Odp.: To som nečakal - 2. časťzmetek 2018-01-14 22:03
Doufám, že to bude onedlho. Nečte se to špatně.
Citovat
+4 #2 časť 3Cyril 2018-01-13 11:00
Onedlho uverejním pokračovanie
Citovat
+6 #1 TO SOM NEČAKAL - 2. ČASŤsub 2018-01-13 06:58
pokračuj, čakáme na novú časť :-)
Citovat