• XYZ2345
Stylklasika
Datum publikace1. 5. 2017
Počet zobrazení5981×
Hodnocení4.53
Počet komentářů6

Probudím se v autě, chvilková dezorientace, ale pak si vzpomenu, kam jedeme. V autě je příjemné teplo ze slunečních paprsků (muselo mne to ukolébat), vyloženě se v nich koupu – dopadají na mé štíhlé chlapecké tělo v upnutém tričku a ještě upnutějších džínových šortkách. Vlastně, říkám si, jsou upnuté až moc – podívám se dolů a vidím lehké ztopoření. Penis se mi rýsuje podél stehna, vytváří vyboulení v šortkách. Už začínám být zase nadržený.

Pohlédnu se na svého „utěšitele“, který na vedlejším sedadle řídí auto. Krátké strniště (hodně sexy), svalnaté ruce na volantu (má paže skoro jak moje stehna), dlouhé kalhoty a košile. Je to pořádný a vyzrálý mužský – když si mne v posteli bere, ví, co chce, a dělá si se mnou, co chce (ostatně těžko odporovat, když vážím, jak se říká, pár kilo i s teniskami). Pokud zaregistroval moje vzrušení, nedal to na sobě znát.

Protáhnu se a ledabyle nechám spadnout ruku k jeho rozkroku, nechám ji tam a pohladím ho přes kalhoty po jeho krasavci – nijak nereaguje. Chvilku to tak nechám, pak ho začnu znovu hladit – nahoru a dolu. Podívá se ne mne jedním okem, ale řídí dál – možná jen nepatrně víc roztáhne stehna od sebe. Pokračuji v hlazení, ale zasunu ruku do kalhot, nahmatám HO – už začíná tuhnout. Sleduji ubíhající silnici jako on – ten, kdo by nás mohl zahlédnout z venčí, nejspíše by nic nepoznal –, ale levou rukou mu jej v kalhotách regulérně masíruji a pomalu honím. Cítím v ruce jeho docela masivní a tuhnoucí penis a mé vzrušení ještě vzroste.

Už to déle nevydržím, skláním hlavu do jeho klína a vytahuji mu ptáka z kalhot. Na malou chvíli si ho ještě prohlédnu – měl jsem ho v ruce už tolikrát, zasouval jsem si ho do pusy a krku už tolikrát, ba cítil jsem ho v sobě, ve svém zadečku už tolikrát, že bych se neměl už tolik vzrušovat, ale znovu mne zcela ovládne touha. Pootevřel jsem pusu, naslinil jsem jej po celé délce a začal regulérně kouřit – pomalu a s radostí. Občasný výmol, občasné drknutí na silnici mi vsunulo jeho penis až do krku, ale už mi to tolik nevadilo, časem jsem si zvykl – měl jsem s tím bohatou zkušenost, neboť to ode mne vyžadoval velmi často a já vždy bez odmlouvání vyhověl (i když na počátku našeho vztahu pro mne nebylo vůbec snadné uvolnit hrdlo pro hluboký zásun, já se ale snažil a on je dobrý učitel).

Pokračuji v kouření toho krasavce, toužím ho přivést na vrchol stejného blaha, které mi poskytuje on svým ptákem v mých ústech, cítím ale, že odbočujeme a po chvíli zastavujeme. Vypíná motor, budeme asi na nějaké lesní odbočce, chytá mne za hlavu a naplno se soustřeďuje na moje kouření, koriguje si hloubku zásunu podle toho, jak to má rád – přitlačuje mi na hlavu, pokud nekouřím dostatečně hluboko, nazvedává mi ji a znovu přitlačuje, hlídá mi tempo. Už to vypadá na poslední hluboký průnik až ke kořenu následovaný dlouhým výstřikem do krku (nejlepší polykání, jak říká), ale vytahuje mi ho z pusy, otevírá dveře a vystupuje. Obíhá auto, dveře na mé straně skoro rozráží, chvíli zápasí s mým bezpečnostním pásem (ani mi neříká, ať to udělám sám), musím se té jeho „nemyslící nadrženosti“ smát, ale líbí se mi to.

Nakonec se mu to povede, popadá mne a jako nějakou panenku (panenku na šukání) mne vytahuje, jako kdybych nic nevážil. Mrská se mnou na kapotu, břichem na ni, zadečkem k němu, stahuje mi šortky ke kotníkům (stihnu z nich ještě vyndat jednu nohu pro lepší rozkročení, aby měl lepší přístup do mé dírky) a vniká do mne. Cítím, že si ho ještě naslinil – je to gentleman. Musím se znovu zasmát té jeho neurvalosti, s jakou do mne proniká, ale dlouho mi to nevydrží – tuším, že tohle bude divoká jízda. Nasazuje hned od začátku rychlé a tvrdé tempo – zadeček mi po každém přírazu až na doraz nadskočí. Vlastního ptáka mám napnutého, zadní dírku zcela vyplněnou, jen vrním blahem a občas mi ujede nějaké heknutí. Pokud jsem myslel, že se mi v puse už udělá, teď to vypadá, že mne na té lesní cestě – ohnutého přes kapotu – bude klátit celý den.

Po nějaké době takového neurvalého píchání (těžko říct, jak dlouhé – ztrácím pojetí o čase, když jsem kvůli jeho kládě v mém zadečku přišpendlen na kapotu auta, nemohu se hnout, i kdybych chtěl, držen na místě, dokud neskončí a nevyklouzne ze mne), zkrátka po nějaké době takového tvrdého šoustání, jako kdybych byl holka a nedělal mi to do zadečku, chce změnit polohu – myslím tím, že ho ze mne bez ptaní, v rychlosti mne na kapotě auta otočí na záda, přetáhne mi přes hlavu poslední kousek oblečení (pokud nepočítám tenisky, jsem teď před ním zcela nahý), zvedá mi nohy a znovu do mne proniká. Nadzvedávám se, zapírám se o ruce a sám zvedám nohy co nejvýše. Všiml jsem si, že mi na kotníku jedné nohy pořád klimbají moje džínové šortky. V tomto polo-sedu polo-lehu, zapřen o ruce, sám držím nohy ve vzduchu, aby se můj utěšitel mohl naplno soustředit na svou rozkoš. Snažím se, aby měl do mne dobrý přístup, s omezením pozoruji, jak pod mým tvrdým ptákem pravidelně proniká do mé dírky – dovnitř a ven, dovnitř a ven.

Opírám si nohy o jeho ramena a on mne chytá za zátylek – přitahuje si mne k sobě, až se čelem téměř dotýkáme. Šeptám mu, aby se do mne udělal, aby ho do mne vrazil až po koule, aby si mnou posloužil, aby si se mnou dělal naprosto všechno, co chce, cokoli, kdykoli, jakkoli a kolikrát bude chtít, vždy mu podržím, vždy mu bez odmlouvání nastavím obě své dírky, ptám se ho, jestli bude chtít použít mé hrdlo, nebo mu postačí můj zadeček k naplnění jeho spermatem. Na nic z toho neodpovídá, ale přitahuje si mne ještě víc, až mám kotníky téměř podél hlavy, hloubka průniku je teď maximální – naposledy přirazil svůj naběhlý penis do mého těla až po svá varlata a udělal se. Hladím ho jednu rukou po hlavě a zádech, děkuji mu za to a čekám, až ve mne skončí.

Trvá to hrozně dlouho, ale nakonec z mého zadečku vyklouzne – okamžitě ze mne začne vytékat jeho proud (sám tomu jedním prstem pomůžu a fascinovaně koukám, kolik toho tam je). Konečně mohu dát nohy dolů a slézt z kapoty – jsem celý rozlámaný, ale současně uspokojený (asi jako každý, kdo měl v sobě nádherného ptáka, který vyšukával mozek z hlavy). Chci si zas obléct šortky a tričko, ale chytá mne za ruku a zastavuje mne se slovy, jestli si vážně myslím, že po tom všem v autě se mnou už skončil. Říká mi, abych si kleknul a znovu ho nakouřil – pouze až pak si mohu stoupnout, zády k němu, předklonit, zapřít o auto, nebo se pevně chytnout za kotníky. – Jeho pták je ještě celý mokrý od spermatu, beru ho do úst a dávám se znovu do díla.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (25 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #6 Odp.: Na cestězip 2017-05-17 22:59
Pěkné, ani moc ani málo. Hezký sloh, i ve chvíli maximálního napětí, to oceňuju:) Jdu si rovnou přečíst 2.díl.
Citovat
+1 #5 5. komentářRedakce 2017-05-12 17:41
Už nás nebaví čekat na pátý komentář! Vás ano? Z toho 1000 přečtení a 20 hlasů jen dva komentáře? :-?
Citovat
+2 #4 Dobrá situaceLeckdo 2017-05-09 22:19
Tak to je moc pěkná situace - sex na kapotě auta. Doufám, že příště to bude při podobně zajímavé místo ;-)
Citovat
-1 #3 Pro autoraJimmy 2017-05-07 22:01
Piš dál, rád bych si dál přečetl něco v podobném duchu, možná jen víc fetišistického - třeba třeba něco policejního, hasičského nebo vojenského 8)
Citovat
+2 #2 AutorRedakce 2017-05-07 17:02
Autor se přihlásil a ještě jsme to lehce upravili. V přípravě je druhý díl, tak piště komentáře.
Citovat
0 #1 AutorRedakce 2017-05-01 19:36
Prosíme autora této povídky, aby si zde založil účet se stejnou přezdívkou, kterou uvedl při jejím odeslání, a platným e-mailem, abychom mu ji mohli přiřadit. E-mailovou schránku si může založit jen pro tento účel. Děkujeme!
Citovat