• Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace2. 3. 2018
Počet zobrazení12348×
Hodnocení4.09
Počet komentářů13
Oceněnípovídka roku 2018

Zrádce odhalen

Dny plynuly a Marka držela příčetného pouze myšlenka, že mu už velmi brzy bude dovoleno ulevit svým nebohým koulím. Tušil ale, že cena za to bude vysoká. Jeho únosci mu určitě nedovolí si to jenom tak udělat. Určitě tomu budou předcházet různé nechutné a nepříjemné úkoly.

Marek se při této představě jenom zatřásl. Jak dlouho jim bude muset dělat děvku, než je přestane bavit? A skončí to vůbec někdy? Pouhý jediný den před další setkáním s Michalem a Tomášem, čekala Marka další nepříjemná lekce.

Zvonek značil konec poslední hodiny. Tělocviku. Kluci se rozeběhli směrem k šatnám, ale Marka čekala ještě jedna otravná povinnost. Ten den měl totiž službu, takže úklid tělocvičny zůstal na něm. Honza, jeden z jeho kámošů, se mu nabídl, že mu pomůže. To Marka překvapilo. Honza byl totiž známý floutek a nikdy se do práce zrovna nehrnul.

Díky Honzově pomoci byla práce hotová raz dva. Jenže než se vydali směrem k šatnám, Honza mu se škodolibým výrazem v obličeji povídá:

„Zítra je tvůj velký den, co?“

Marka jeho komentář znepokojil.

„Co tím myslíš?“ zeptal se ho.

Honza vytáhl z kapsy fotku a podal mu ji. Na fotce byl vyobrazený Marek, jak kouří péro.

Marek ihned pochopil, že právě Honza byl onen kluk z party, kterému musel před několika dny vykouřit ocas. Tak proto se nikdy nebavil o holkách, buzerant jeden.

Marka popadl úplný amok. Chytil Honzu a přirazil ho ke zdi skladu. Už mu chtěl napálit, když v tom se začal Honza smát jako pominutý.

„Něco udělej, a zítra bude na nástěnce v chlapecké šatně pověšená právě tato fotka.“

Marek se zarazil.

„To bys přece neudělal!“
„A Tomáš s Michalem by asi taky nebyli rádi, kdyby ses vzpíral jejich příkazům,“ doplnil Honza svoji výhružku.

Marek ho ihned pustil.

„Co po mně chceš?“ zeptal se Marek zoufale.
„Hele, slibuju, že nikomu nic neřeknu, ale chci od tebe něco na oplátku.“

Marek se ani neodvážil ptát co.

„Víš, už mě nebaví si ho pořád honit sám doma. Potřebuju kluka a ty bys mohl alespoň částečně převzít jeho úlohu. Bude mi stačit, když mi ho občas vykouříš. Potom u mě bude tvé tajemství naprosto v bezpečí,“ ubezpečil ho Honza.

Marek nevěřil svým uším. To teď bude muset pravidelně, možná každý den, hulit péro chlapovi. Navíc takovému podrazákovi jako je Honza.

„Ty jsi ale hajzl. Proč mi to děláš? Vždyť víš, že jsem na holky. Dokonce si kamarád i s mojí Lenkou,“ pokusil se Marek apelovat na jejich přátelství.

„Promiň, Máro. Asi si to neuvědomuješ, ale patříš mezi nejhezčí kluky u nás na škole. A když mám příležitost, aby mi ho pravidelně kouřil takový roztomilý kluk jako ty, tak mi věř, že nebudu váhat ani sekundu. Kamarád nekamarád.“

To už si Honza rozepínal poklopec a Marek tak opět nechtěně spatřil jeho klacek a hustě zarostlé koule.

„Jak se rozhodneš?“

Marek chvíli pozoroval Honzovu kládu, ale nakonec to vzdal. Místo toho, aby mu dal pořádnou nakládačku, tak si klekl před jeho už úplně tvrdý ocas a začal mu ho dobrovolně hulit jako nějaká teploušská kurvička.

Honza jenom vrněl blahem a celou dobu Marka něžně hladil po vlasech. Tahle hra na Honzova kluka se Markovi ani trochu nelíbila a docela ho i děsila.

Tak mu ho tam Marek poslušně kouřil mezi míči, hokejkami, fotbalovými dresy a dalším typicky chlapským sportovním vybavením. Byla to ironie, protože Marek mohl sám sebe už jen těžko považovat za chlapa. Žádný z jeho kámošů by klučičí ohon do huby nikdy nevzal. To by raději umřeli. A on už jich měl v puse několik.

„Marku, jsi vážně talent. Dneska ti to jde ještě líp než minule. Za pár týdnů budeš úplný přeborník.“

Pár týdnů? To snad nemyslí vážně? problesklo Markovi hlavou.

To už ale Honza stříkal plnou nálož do Markovy pusy. Marek vše demonstrativně vyplivl, aby dal Honzovi najevo svůj odpor k němu. Ten se tomuto zbytečnému gestu jen zasmál.

Hned na to, si ho Honza strčil zpátky do kalhot a dlouhým polibkem poděkoval Markovi za dobře odvedenou práci. Překvapený Marek se sice od něj si pokusil odtrhnout, ale Honza mu to nedovolil.

„Jak to na mě zase přijde, tak se ti ozvu. Už teď se nemůžu dočkat,“ řekl Honza na rozloučenou.

Marek se oklepal a pelášil domů. Teď to nemůže řešit, protože zítra ho čekají mnohem horší věci.

Druhá návštěva sklepení

Čtvrtý den se Marek vydal k dohodnutému místu. Zde ho už oba kluci celí vysmátí čekali u auta.

„Nazdar Marku, tak co, už se ti po nás stýskalo?“ povídá škodolibě Tomáš.

Markův pohled ale mluvil za vše.

„To nám teda jo, že Michale?“ podíval se Tomáš na Michala, který jen přikývl.

Michal následně otevřel dveře kufru a rukou pokynul Markovi, aby si do něj vlezl. Marka to samozřejmě nepřekvapilo a dobrovolně se do něj skrčil.

Po několika desítkách minut dorazili k domu obou zvrhlíků.

Sotva se Marek rozkoukal, už ho kluci opět vlekli do oné sklepní místnosti, kde si to před více než dvěma týdny musel nedobrovolně rozdávat se dvěma kluky a přišel zde také o své panictví. Bohužel pouze dle teploušské definice.

Jak scházeli do temných místností, srdce mu strachy tlouklo jako o závod.

K Markově nemilému překvapení už na ně dole čekalo dalších pět kluků, rozvalených v křeslech. Dle jejich veselých obličejů si ale velice rychle uvědomil, že se zcela určitě nejedná o otroky, jako je on. Tom si okamžitě všiml Markova vyjeveného výrazu a vysvětlil mu, že jsou ti kluci jeho kámoši, kteří se přišli podívat na dnešní show.

Markovi se div nepodlomila kolena. Nechtěl, aby Tomáš s Michalem do jeho ponížení zatahovali ještě někoho dalšího. Opravdu nestál o přítomnost dalších teploušů, kteří tomu všemu budou přihlížet. Věděl ale, že teď už s tím nic nenadělá a jakýkoliv odpor by ho stál pouze dávku další bolesti a ponížení navíc. Raději proto mlčel.

Všem těm klukům mohl být něco přes dvacet. Teda až jednoho, který byl o něco mladší. Připadal mu povědomý. Měl takový pocit, že ho zná od vidění ze školy. Ano, určitě se jednalo o jednoho z kluků z nižšího ročníku.

Nejhorší ale byly ty jejich nenasytné pohledy směřující přímo do jeho rozkroku. Takové ponížení snad nepřežije.

„Svlíkni se,“ zavelel zcela očekávaně Tomáš.

Marek ze sebe nejprve shodil triko. To mu ani tak nevadilo. Následně si začal třesoucíma se rukama rozepínat knoflíčky u riflí. Obecenstvo ho začalo povzbuzovat, což Markův stud a nervozitu naopak jenom navyšovalo.

U trenýrek ale už zaváhal. Byla to poslední věc, která ještě alespoň trochu zachovávala jeho důstojnost. Podíval se zoufale na Michala, jako kdyby ho snad právě on měl zachránit. Ten mu jen hlavou pokynul, aby pokračoval, a Marek tak celý zoufalý ze sebe shodil i tento poslední kousíček oblečení, který zakrýval nejdůležitější část těla každého chlapce.

Teď před nimi stál zcela nahý. Stud, který prožíval, lze slovy jen těžko popsat.

Všichni hosté se začali smát klícce nasazené na jeho ptáku, ale i obdivně komentovat jeho uvězněnou výbavičku. Markův obličej úplně zrudl. Tolik lidí ho vidělo svlečeného snad jen v chlapeckých sprchách po tělocviku. Tam měl ale výhodu, že ho nikdo upřeně nepozoroval, jestli se vůbec kdo na něj podíval.

Michal si stoupl za Marka a začal ho hladit po jeho tmavých vlasech. Zvýšeným hlasem povídá:

„Pánové. Rád bych vám představil Marka, nadějného studenta místní střední průmyslové školy. Nedávno oslavil devatenácté narozeniny a je tedy ve věku, kdy je každý muž sexuálně nejvíc při síle. Marek je samozřejmě heterosexuální orientace. I když těch zkušeností s holkami zatím moc nemá a obávám se, že v nejbližší době ani mít nebude.“

V nejbližší době ani mít nebude? zarazila Marka poslední část věty. Jak dlouho ho ještě chtějí takhle zneužívat? Jak moc touží po tom být s dívkou a cítit se opět jako muž.

„Stručně řečeno, ideální kandidát na dnešní večer. A to nejlepší nakonec. Markovi bylo po více než dva týdny odepřeno jakkoliv si sexuálně ulevit.“

Z obecenstva se ozvalo obdivné zahučení a pak i smích.

„To udělá z každého mladého chlapce doslova zvíře plné testosteronu, jehož jediným cílem je všechny ty nahromaděné zásoby jakýmkoliv způsobem dostat ven. Takže mi můžete věřit, že dnes budeme mít o zábavu postaráno,“ zakončil Michal svůj proslov za potlesku nadšených diváků.

Markovi se z těch jeho řečí úplně zatočila hlava a měl co dělat, aby se nesložil k zemi. Nechtěl si ani domýšlet, jakou zábavu má Michal na mysli.

Po tohle malém uvedení začali kluci Marka přivazovat k připravenému kříži tvaru x. Marek nechápal, proč ho svazují, vzhledem k tomu, že dnes přišel „dobrovolně“. Asi mají v úmyslu dělat něco, co se mu nebude líbit.

„Na chvíli nás omluvte, kluci, ještě máme pro vás jedno překvapení,“ povídá svým kumpánům Tom, načež společně s Michalem odešel ven z místnosti.

Nový účastník

Marek, bezmocně přivázaný ke kříži, netrpělivě očekával ono překvapení. Určitě to nebude nic příjemného.

Kluci usazení v křeslech Marka naštěstí žádným způsobem neobtěžovali. Asi neměli dovoleno na něj sahat. To jim ale samozřejmě nebránilo v tom, aby mezi sebou nerozebírali své fantazie týkající se Marka. Ani jeden z návrhů se mu samozřejmě nezamlouval.

Netrvalo to dlouho a k Markově zděšení oba kluci vpadli zpátky do místnosti společně se spoutaným a vzpírajícím se Lubošem, Márovým nejlepším kámošem. Luboš nešetřil nadávkami a vyhrůžkami.

„Ten tvůj kámoš je pěkně vzpurný. Kdybychom ho nepřekvapili, tak by nás snad i přepral,“ povídá Michal.

Šokovaný Marek ze sebe nedokázal vydat ani hlásku.

„Takové teplouše jako vás dva bych ve férové bitce zvládl raz dva,“ reagoval na Michalovu poznámku vzpírající se Luboš.

Kluci se jen zasmáli.

„Takového, hormony napuštěného hošana, jsme tady ještě neměli. O to víc si to všichni užijeme,“ okomentoval Lubošovu zpupnost Tom.

Jak na Luboše vůbec přišli? ptal se sám sebe Marek. Pak mu to ale došlo. Určitě jim pomáhal ten teplouš Honza. Jenom tak mohli zjistit, že je Luboš jeho nejlepší kamarád.

Kluci mezitím Luboše pevně přivázali k již připravené matraci na zemi. Tomu se to evidentně nelíbilo a dost urputně se bránil. Luboš není moc vysoký kluk a je navíc docela hubený. Přestože to není žádný silák, je na svou váhu poměrně fyzicky zdatný. Proti dvěma straším klukům ale přesto neměl žádnou šanci.

„To tady tvůj kámoš Marek se tak nebránil. Skoro nám to přišlo, že se mu to snad i líbí,“ povídá udýchaný Michal.

„Já osobně mám vzpurnější kluky raději,“ zareagoval ihned Tom.

„Jestli se mě jen dotknete, tak vás zabiju,“ křičel Luboš plané výhružky.

Tomáš se otočil na Marka a povídá:

„Marku, rozhodli jsme se, že ve dvou to bude větší zábava. Minule si se nám přiznal, že si nikdy nic nezkoušel s žádným ze svých kámošů. Rozhodli jsme se to dnes napravit. Marek jen vrtěl hlavou na znamení odporu. Přece ho nebudou nutit k žádným intimnostem s nejlepším kamarádem. To není správné.

„Takže teď, když jsou oba kluci konečně připravení, můžeme nachystat kamery,“ zavelel Tom.

Kluci měli k dispozici dvě statické kamery, které strategicky umístili do místnosti. Jednalo se o, na první pohled, drahé a profesionální přístroje.

„Vše chci mít zachycené v plném rozlišení,“ povídá Tomáš.

Menší přenosnou kameru svěřil Tom jednomu ze svých kámošů, jehož úkolem bude natáčet detailní záběry.

Oba kámoši teď budou nedobrovolnou součástí gay porna. Marek věděl, že i přes ubezpečení obou kluků viděla jeho video už řada lidí, a bylo jasné, že teď tomu nebude jinak. Mohl jen doufat, že Tomáš s Michalem dodrží své slovo a tyto videa neopustí uzavřený okruh jejich teplých kamarádů.

Je pravda, že se Markovo video pohybovalo „pouze“ v uzavřeném okruhu. Jenže co Marek nevěděl, že tento okruh zahrnuje stovky nadržených teploušů, kteří jsou ochotní za takovéto video zaplatit pěkný balík.

Nový mučitel a Markovo dráždění

Marek si všiml, jak Luboš nechápavě pozoruje klícku v jeho rozkroku a hrozně se před ním začal stydět. Tomáš si Lubošova zděšení taktéž všiml. Škodolibě se na něj podíval a povídá:

„Takovou klícku ti můžeme taky sehnat. Co říkáš?“

„To si zkuste, vy teploušové zkurvení,“ zařval rozzlobený Luboš.

Kluci se jeho očekávané reakci jenom zasmáli a rychlým pohybem Markovu klícku odemkli. Osvobodili tak konečně Márova více než dva týdny vězněného ptáka.

Michal se bez váhání pustil do masáže Márových plných varlat, zatímco Tomáš začal rukou hladit Markův ochablý pinďour.

Rozzuřený Luboš začal řvát:

„Nesahejte na něho, Marek je normální kluk. Žádná buzna.“

Jedinou odezvou byl pouze smích obou mučitelů i celého obecenstva.

Markovi nebylo po více než 14 dní umožněno na svého ptáka ani sáhnout. Nebylo tedy divu, že i jeho pouhé hlazení a mírné tření mu bylo více než příjemné. Jeho nadržený ocas se totiž nestaral o to, jestli se ho masíruje klučičí nebo holčičí ruka.

Podobně si Marek užíval i Michalovy dotyky. Ten to s kulkama uměl a hřejivý pocit, kterého masáží docílil, jen nádherně doplňoval vzrušení procházející ptákem.

Na každý dotyk Markovo tělo reagovalo přílivem slastných pocitů, až měl Marek dojem, že mu snad jeho pérem protéká elektrický proud. Jeho ocas se začal velice rychle zvětšovat a silně pulzující krev jeho klackem doslova cukala. Marek teď cítil v rozkroku absolutní osvobození jako nikdy v životě. Konečně mělo jeho péro možnost pořádně se „protáhnout“.

Najednou si ale Marek uvědomil, že ho celou dobu pozoruje vytřeštěnýma očima Luboš. Vykřikující obecenstvo mu na sebeúctě taktéž moc nepřidávalo. Začal ponížením rudnout. Ani ne proto, že Luboš a ostatní přítomní kluci vidí jeho topořící se penis, ale hlavně nechtěl, aby si o něm jeho nejlepší kámoš myslel, že se mu líbí kluci. Pokusil se proto ještě na poslední chvíli erekci zabránit, ale bylo to zcela zbytečné. Markův ocas už byl plně vztyčen ke stropu tak, že se skoro dotýkal jeho břicha.

Tomáš si náhle přestal s Markovým mužstvím hrát a otočil se na jednoho z kluků v obecenstvu:

„Davide, dneska je tvůj den. Můžeš pokračovat.“

Týpek, který až do teď celou akci pouze sledoval, vstal ze svého pohodlného křesla a přistoupil k právě rozdělanému Markovi. Tomáš následně Markova nového trýznitele představil:

„Hoši, představuji vám Davida, mého malého brášku a zároveň nejmladšího člena. Zatím má jen málo zkušeností s klukama a já si tak uvědomil, že je potřeba mu trochu rozšířit obzory. Dnes večer proto převezme otěže a postará se o naše dva účastníky.“

David byl na první pohled hodně mladý kluk. Muselo mu být sotva osmnáct. Byl menší postavy a dost vyhublý. Žádný velký sportovec. Byl to blonďák stejně jako jeho bratr, ale na rozdíl od něj měl zelené oči. Působil dost naivním a ne příliš sebevědomým dojmem. Vypadal proto, jako by neuměl do pěti napočítat. Jak ale kluci brzy zjistili, zase takové neviňátko David není. Zdědil totiž sadistickou povahu po svém bratrovi.

Proč do toho pořád tahají další a další buzny? Marek naivně doufal, že Honza byl poslední. Nechtěl, aby se jeho těla dotýkal někdo další. To se teď na něm opravdu bude zaučovat nějaká další nezkušená bukvice? Tohle je zvrácené.

Proč se to musí dít zrovna jemu? Jeho tělo přece příroda stvořila k šukání holek. Jeho péro i koule jsou určené k dělání dětí. Proč ho tedy osud nutí k něčemu jinému? Proč je neustále nucen uspokojovat další a další chlapy namísto krásných holek? Plete se snad ve svojí orientaci, a proto dostává tyhle odporné lekce? Je to snad důvod, proč mu ti zvrhlíci na poslední chvíli překazili první sex s jeho dívkou? Je tohle snad jeho osud, proti kterému se nemá ceny vzpírat? Možná, že když přijme to, že je na kluky, všechno to přestane?

Ne, tak to určitě není, zavrhl Marek tyhle myšlenky. Buzerant určitě není. Nemůže být. Jinak by přece tak moc netoužil po svojí Lence. Vždycky se mu, stejně jako jeho kámošům, líbily holky. Tohle všechno musí být jenom nějaká zvrhlá zkouška, kterou si pro něj připravila jakási vyšší moc. A on jí musí jen přečkat. Musí se holt smířit s tím, že se na něm vystřídá ještě několik chlapů, než bude volný.

David chytil Markův tvrdý ocas a párkrát mu po něm přejel. Marek se jenom blahem prohnul. V tom si ale David všiml drobných kapiček touhy, které se objevily u samotného ústí Markova žaludu. Ihned je s chutí slíznul. To ho asi navnadilo, protože potom obepnul svými teplými rty i celý žalud. Marek cítil, jak každý dotyk rtů i jazyka dráždí jeho pulzující žalud. Bránit se těmto intenzivním a velmi příjemným pocitům by bylo zcela zbytečné a Marek se jim tak zcela odevzdal. Bylo mu už jedno, co si o něm bude jeho nejlepší kámoš myslet. Jen aby se už konečně udělal.

Bohužel mu ho ale David nekouřil dostatečně dlouho na to, aby dosáhl vrcholu.

„Teď ti ho budu hodně pomalu honit. Je jen na tobě, jestli toho dokážeš využit a uděláš se,“ zašeptal mu David do ucha.

Sevřel mu čůráka do dlaně a začal mu po něm přejíždět. Pěkně pomalu nahoru a zase dolů. Jenže ho nedržel dost silně, ale jen tak napůl. Přitom by jenom stačilo, aby mu ho pořádně a pevně uchopil a párkrát po něm silně přejet. Výstřik, jaký by pak následoval, ještě nikdo nikdy neviděl.

Marek se snažil intenzivně soustředit na výstřik a co nejvíce přirážet proti Davidově „sevřené“ ruce. Pokoušel se o cokoliv, co by mu alespoň trochu pomohlo. Chvílemi mu ho David sice trochu víc stlačil, ale než přišel vytoužený orgasmus, vždy ruce zase povolil.

Udržovat kluka delší dobu ve stavu těsně před vyvrcholením a neumožnit mu tak řádný orgasmus, je ta nejvyšší forma mučení, kterou může mladý muž zažít.

Z ústí Markova žaludu vytékaly pramínky bezbarvého preejakulátu, který lubrikoval celý jeho povrch. David toho s radostí využil a pro zpestření občas přejel palcem po jeho mazlavém povrchu. Následovalo vždy hluboké vydechnutí Marka, který byl na přímou masáž žaludu velmi citlivý.

Jenže nic z toho k vystříkání nestačilo.

Marek proto zavřel oči a začal myslet na svoji holku. Snažil se v myšlenkách přenést k ní. Představoval si, jak se s ní líbá a jak ji ho tam celého zasouvá. Kdyby ho tehdy večer neunesli, už by více než dva týdny nebyl panic, a zrovna teď by si to s ní už po několikáté rozdával. Místo toho, aby mu ho tady teď honil nějaký mladý týpek, měl by ptáka pěkně v teple její vlhké kundičky. Místo kouření ocasů by dnes lízal její nádhernou stěrbinku, laskal její kozičky a jedinou tekutinu, kterou by dnes musel ochutnat, by byla šťáva vytékající přímo z její škvírky. Ne husté bílé sperma vystříknuté z chlapského klacku a pocházející z nechutných chlupatých koulí.

Celou scénu sledoval šokovaný a znechucený Luboš, který už začínal mít o Markově orientaci své pochybnosti. Ovšem Marek, neustále udržovaný ve stavu těsně před vyvrcholením, Luboše už dávno nevnímal.

David ale nakonec, k Markově nelibosti, s drážděním jeho ocasu přestal a škodolibě povídá:

„Čas vypršel. Jak chceš. Stříkat se teda nebude.“

Marek akorát jen několikrát silně škubnul svými pouty, ale víc než to, s tím stejně udělat nemohl.

Lubošova chlouba

„Tak co říkáš na Markův ocas, Luboši,“ ukázal David na Markův plně ztopořený a řádně oslizlý klacek, „nechtěl by sis s ním taky pohrát nebo ho dokonce ochutnat?“

„Nechtěl. Já jsem na ženský, ty buzerante,“ vyhrkl ze sebe Luboš.

„To ještě nevylučuje vášnivý sex s kamarádem. Však sám uvidíš,“ usmál se na něj David. Hned na to začal po Lubošových rtech roztírat kapičky touhy, které předtím pečlivě nabral z Markova oslizlého žaludu. Luboš cukal hlavou, jako by to mělo být to nejhorší, co ho dnes čeká. Jeho nalubrikované rty se mu pak nádherně leskly ve světle lampy.

„Teď se podíváme, jak si tam dole vybavený ty,“ podíval se David na Luboše. Přes Lubošovy protesty a nadávky z něho začal strhávat jednotlivé vrstvy oblečení. Měl na sobě jenom triko a kraťasy, takže s tím moc práce neměl. Na Lubošově těle bylo vidět, že není tak vyspělý jako Marek, který začal mužnět už o něco dřív. Přesto ale bylo patrné, že nějakému tomu sportu se věnuje, a na jeho hubeném bříšku již byly vidět první obrysy svalů.

Boule v rozkroku ale naopak naznačovala kus pořádného chlapa. Nedočkavý David mu ho proto vytáhl kapsičkou v trenýrkách. Luboš jen leknutím ucukl. Poprvé se totiž jeho ocasu dotkl chlap.

Ukázalo se tak, že tam dole mu příroda opravdu nadělila. To potvrdil i úžas publika.

„To je ale klacek,“ povídá nadšeně Michal, „věř mi, že žádná ženská takovou kládu nikdy neocení jako my tady. Nemám pravdu, pánové?“ zařval David do publika. Reakcí byl souhlasný jásot ostatních kluků.

Luboš mu jeho pochvalu opětoval nenávistným pohledem. Nejhorší na tom bylo, že Lubošův ocas zatím žádná holka neviděla. Luboš byl stejně jako Marek stále panic.

Marek zase tak překvapený nebyl, protože Lubošovo nádobíčko už několikrát viděl. Všichni kluci z party mu vždy tu jeho hadici včetně Marka samotného záviděli. Marek by se k tomu samozřejmě Lubošovi nikdy nepřiznal. Takové věci chlapi nedělají.

Společné sprchy se nikdy neobešli bez toho, aby se někdo z kluků „tajně“ nekouknul. Právě proto se asi Luboš vždy styděl ukazovat před lidmi nahatý, takže vystavovat se tady před hloučkem teploušů pro něj muselo být o to horší.

Očista trochu jinak

„Luboši, ještě musíme důkladně očistit tvoje nářadíčko,“ povídá David, zatímco si prohlíží jeho klacek.

„Naštěstí tady máme dobrovolníka, že jo Máro.“

David následně Marka odpoutal a přivlekl ho před Lubošovy roztažené nohy. Přinutil ho kleknout si přímo před Lubošovu chloubu. Marek teď nedobrovolně a z bezprostřední blízkosti pozoroval Lubošův povadlý ocas ležící na jeho stehně. Takhle zblízka ho nikdy neviděl. Přestože mnozí přítomní považovali Lubošovu kládu za výstavní kousek, Marek tento výhled nedokázal příliš ocenit.

„Začni mu lízat kulky,“ zazněl první příkaz.

Po všem, co už Marek zažil, je lízání chlapských koulí to nejmenší. Kdyby se ovšem nejednalo o Luboše, jeho nejlepšího kamaráda. Znají se už řadu let a tolik toho spolu prožili. V podstatě jsou něco jako bráchové.

Oba kamarádi jsou na holky, takže mezi nimi nikdy k žádným intimnostem nedošlo. Jasně, i heteráci spolu občas experimentují. Ale Marek s Lubošem do této skupiny nikdy nepatřili. Představa, že by společně onanovali u porna, je skutečně nelákala. Je pravda, že jak Marka, tak i Luboše už tato myšlenka napadla, tak asi jako každého kluka, ale pak si uvědomili, že spatřit ztopořený klacek toho druhého by bylo hodně nad rámec jejich přátelství.

Dnes večer toho bohužel uvidí a zažijí mnohem víc, než by je vůbec kdy napadlo.

Marek se sehnul k Lubošovým varlatům, zhluboka se nadechl a pustil se nesměle do jejich olizování.

Luboš neměl holku, takže o sebe tam dole nějak moc nepečoval. Kulky měl zarostlé jemnými tmavými chloupky, což Markovi celou práci o to víc znepříjemňovalo. Nejednou mu dokonce pár chloupků uvízlo v puse a musel je tedy nedobrovolně spolknout.

Jakmile David považoval Lubošovi koule za dostatečně vlhké a lesklé, donutil ho přejít i k očištění Lubošova čůráka. Zatím naštěstí zcela povadlého. Marek doufal, že to tak i zůstane.

Hrozně se bál, jak bude Lubošovo péro chutnat, ale naštěstí byla jeho chuť jen trochu slanější a jakoby kořeněnější než jeho kulky. Dalo se tak na ni snadno zvyknout.

Pro Marka to bylo ovšem velmi pokořující lízat klacek a koule nejlepšího kamaráda. Jak se mu teď vůbec bude moct podívat do očí.

Když se mu nakonec podařilo jazykem očistit i jeho rozměrnou kládu, tak se Marek okamžitě odvrátil a byl rád, že to má konečně za sebou.

„Ale no ták. Zapomněls ještě očistit jeho žalud. To je přece to nejdůležitější,“ povídá vesele David.

Marek se jen zachvěl odporem. Velmi neochotně chytil Lubošova šuldu do ruky a opatrně stáhl jemnou kůžičku zakrývající jeho lesknoucí se žalud.

Lízat Lubošův obnažený žalud je úplně něco jiného než se věnovat pouze předkožce, která ho zakrývá. Přece jenom každý kluk používá dírku na žaludu na čůrání a co hůř na stříkání semene. A jak zná Luboše, je v těchto věcech pěkné prase. I když vlastně asi jako všichni kluci.

Po této myšlence na chvíli zaváhal, čehož si všiml i David a pohlavkem ho trochu povzbudil. Marek se tedy pustil i do očisty nejcitlivější části každého mužského těla.

Na jazyku teď Marek cítil podivnou pachuť chcanek a mrdky, s jejíž chutí byl nechtěně již několikrát obeznámen. Jen se tak potvrdilo Markovo podezření, že si ho Luboš od posledního stříkání neumyl.

Zkrocení Luboše

„Teď, když máš čuráčka řádně očištěného, tak si s ním trochu pohrajeme, co říkáš, Luboši?“ zeptal se provokativně David.

Lubošovi se Davidova pozornost příliš nezamlouvala.

„Jestli mi na něho ještě jednou šáhneš, ty buzerante, tak až se odsud dostanu, tak tě zabiju,“ vyhrožoval mu Luboš.

Tyto plané výhružky Davida rajcovaly.

„Vidím, že s tebou bude vážně sranda.“

Nejprve mu rukou přejel po jeho hubeném bříšku a bez jakéhokoliv upozornění sjel dolu a silně mu stiskl koule. Luboš se celý prohnul a vzepřel. Jeho vzpurný výraz se ale nezměnil.

„Moc se mi líbíš, Luboši, ale zpupnost nesnesu.“

Na to Luboš zareagoval tím, že mu flustl do tváře, jako kdyby snad David zrovna nedržel v ruce jeho koule.

Proč to sakra udělal, pomyslel si Marek. Takhle s nimi nemůže bojovat.

David se jen usmál. Zdálo se, že ho Luboš tímto činem potěšil. Stále více a více svíral Lubošova nebohá varlata. Luboš sice chvíli odolával, ale nakonec to nevydržel a začal sténat bolestí a celý se třást. David ale dál a stále větší silou drtil jeho kulky, dokud nezačal Luboš křičet bolestí a žadonit o osvobození. Právě to nakonec Davida přesvědčilo, aby jeho koule pustil.

„Přece jen je dneska budeš ještě potřebovat,“ vysvětlil David svoji shovívavost.

David potom vytáhl z kapsy dva kovové kolíčky a bez jediného zaváhání je přicvakl na Lubošovy obnažené bradavky. Ten jen zasyčel bolestí a začal zhluboka vydechovat, jak se pokoušel vyrovnat s pulzující bolestí.

Hned na to vzal David z pultu starý plechový trychtýř, který násilím vrazil Lubošovi do krku. Bez dalšího otálení se rozkročil, rozepl si poklopec a vytáhl z něho svůj ocas.

Luboš okamžitě pochopil jeho úmysl a začal cosi mumlat. Jenže mu přes trychtýř zaražený do huby nebylo rozumět.

To už ale do Lubošova krku proudil příval chcanek. Luboš se začal ihned zalykat, ovšem jiná alternativa než začít hltat všechnu přicházející zlatavou tekutinu pro něj neexistovala.

Když Davidovi došla šťáva, oklepal si ptáka a schoval ho zpátky do kalhot.

„Marku, tobě se určitě taky chce, že jo,“ obrátil se David na Marka. Marek jen zavrtěl hlavou. „Ale no ták, určitě alespoň trochu.“

David přivedl Marka k trychtýři.

„Dělej, čůrej!“ přikázal mu.

Marek si tedy chytil ptáka do ruky a naměřoval ho do středu trychtýře.

„Promiň, Luboši,“ omluvil se mu těsně před tím, než spustil proud moči.

Luboš tak musel přetrpět další příval moči, tentokrát však od svého nejlepšího kámoše.

Když bylo po všem, Luboš jen lapal po dechu.

„Mám zavolat ještě další kluky, nebo už na mě nebudeš sprostý a budeš poslouchat?“ zeptal se ho klidně David.

„Ano, už budu poslouchat,“ zašeptal zcela vyčerpaný Luboš.

Marek si uvědomil, že Luboše právě zlomili, podobně jako jeho před dvěma týdny.

Markova malá zkouška poslušnosti

„Marku, ty budeš poslouchat, že jo? Tebe trestat nemusím,“ podíval se David výhružně na Marka.

Marek okamžitě přikývnul.

„Dobře. To jsem rád. Tak si to hned ověříme.“

Shodil ze sebe oblečení a v mžiku stál před Markem úplně nahatý. Následoval potlesk publika, před kterým se David očividně vůbec nestyděl.

Usadil se do křesla a na jeho pokyn si Marek poslušně klekl k Davidovým roztaženým nohám. Pro Marka to bylo dost pokořující, sloužit teplému teprve osmnáctiletému frackovi. Tedy o rok mladšímu, než je on sám. S kámošema si z těchto mladých zajíců vždycky dělali srandu. Předbíhali je v řadě na oběd a dělali jim drobné naschvály. To ještě netušil, že jednomu z nich bude muset kouřit ocas.

Davidův pinďour působil trochu chlapecky a stěží kolem něj rostly nějaké chloupky. Jasně, byl o něco mladší a sotva minul věk dospělosti, přesto měl Marek i mladší kámoše s větší výbavou mezi nohama. V každém případě je pro Marka mnohem snesitelnější kouřit malého neochlupeného ptáčka než zarostlou kládu, jakou má Honza, kterého musel uspokojovat ve škole.

Je to jenom další chlapský ohon. Musí se s tím holt smířit. Marek sebral odvahu a pustil se do práce. Nejdřív mu rty kroužil kolem žaludu a jazykem mu dráždil uzdičku. Jeho malý bimbásek chutnal sladce, což bylo v dané situaci příjemné překvapení. Marek velice rychle ucítil, jak se Davidovo péro zvětšuje a tuhne, a mohl tak přejít ke klasickému kouření. David se jen rozplýval blahem a pánví začal přirážet proti Márovu patru.

Marek přesně věděl, jak na tyto pohyby reagovat a ihned se jím přizpůsobil. Uvědomil si tak, že už mu kouření ptáku docela jde. Přece jen zrovna kouří už čtvrté péro. Tedy, ne že by na to byl zrovna pyšný. Heterosexuální kluci se obvykle chlubí počtem opíchaných kundiček a ne množství vykouřených ocasů.

Tentokrát měl ale Marek štěstí, protože David neměl v úmyslu udělat se mu do pusy. Chtěl pouze trochu navnadit a snad i všem ukázat, že jeho péro, ztopořené do plných rozměrů, dosahuje poměrně úctyhodných rozměrů. Marka samotného překvapilo, jak se takový malý bimbásek dokázal tolik roztáhnout.

V této chvíli ještě Marek s Lubošem netuší, co je čeká v druhé části večera. Tato zkušenost je navždy změní a bude velkou zkouškou jejich přátelství. To ale až příště.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (67 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (67 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (67 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (65 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (72 hlasů)

Komentáře  

+2 #13 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetBodyhans 2018-04-04 06:41
Kdy už bude dalsi
Citovat
+3 #12 Další dílPetřík 2018-03-26 19:39
Právě jsem odeslal další díl. Za pár dní by měl být publikován. Doufám, že se vám bude líbit. Moc díky za vaši podporu.
Citovat
+3 #11 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetBodyhans 2018-03-21 18:34
Kdy už bude pokračování????
Citovat
0 #10 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetTomiss 2018-03-13 18:35
Mě by se líbilo do toho zapojit ještě někoho staršího, třeba ředitele školy, trenéra, doktora... nebo všechny dohromady.))
Citovat
+7 #9 PetříkPetřík 2018-03-09 23:04
Moc děkuju za vaše kladné hodnocení a komentáře. Bál jsem se, že jsem to tentokrát přehnal, a to víc jsem rád, že se vám moje povídka líbí. Už pracuji na dalším díle a doufám, že nezklamu vaše očekávání.
Citovat
0 #8 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetBodyhans 2018-03-09 12:27
Kdy bude další díl?je to fakt asi nejlepší cc jsem zde četl,mohl by se v povídce vyskytnout sounding nebo mučení koulí elektro
Citovat
+5 #7 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržethouse boy 2018-03-05 10:14
Sexy povídka :) Mohl by si Marek na konci uvědomit, že je vlastně na kluky, jen to potlačoval, to by bylo rajcovní :)
Citovat
+5 #6 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržettom 2018-03-05 05:30
Cituji georges_duroy:
Toto je asi to najlepsie co tu citam! Absolutna parada, tolkokrat som sa spravil, ze uz to tazko spocitat. Postavy, dej, ponizovanie... Este ako si do toho zaplietol dalsich ludi, tak je to bomba. Tesim sa na dalsi diel, nenechaj nas cakat.

bez těch háčků a čárek to vyzní všelijak.... čakať nebo "cákat"?:-))
Citovat
+4 #5 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetArkie 2018-03-04 10:13
Originální, zajímavé, jen tak dál.
Citovat
+3 #4 Pokracovaniegeorges_duroy 2018-03-04 02:41
Toto je asi to najlepsie co tu citam! Absolutna parada, tolkokrat som sa spravil, ze uz to tazko spocitat. Postavy, dej, ponizovanie... Este ako si do toho zaplietol dalsich ludi, tak je to bomba. Tesim sa na dalsi diel, nenechaj nas cakat.
Citovat
+6 #3 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetISeeYou 2018-03-03 15:21
Doufám že to "příště" bude hodně brzo ;-) Jinak super povídka, jen tak dál :-)
Citovat
+9 #2 mňam na druhou:-)tom 2018-03-03 05:39
wau....to je šťavnatá povídka....jen dál:-)
Citovat
+14 #1 Odp.: Teploušem proti své vůli - 3. Musím to všechno vydržetSlanal 2018-03-02 20:25
Už aby byl další dil
Citovat

Čtenáři on-line

Právě přítomno: 222 hostů a žádný člen