Povídky

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace3. 5. 2023
Počet zobrazení1507×
Hodnocení4.69
Počet komentářů11

Vlak mě nedoveze domů, jenom do krajskýho města, ve kterým bych měl přestoupit na bus. Jenže jelikož jízdní řády spojů vedoucích do naší vísky připomínají noty na buben, nasednu před nádražím už tradičně do taxíku. S našima si pak doma stihnu dát večeři a povyprávíme si, co je novýho, než se začnu pár minut před osmou sbírat k odchodu. „Jdeme s Mírou na jedno,“ odpovím na mamčino povytažený obočí. „Už zase?!“ „Jak – už zase? Naposledy jsme se viděli před třema týdnama!“ hájím se se smíchem.

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace29. 4. 2023
Počet zobrazení1059×
Hodnocení4.67
Počet komentářů3

Jazykem bloudil po hrudi, vzal mezi rty vzrušenou bradavku, zajel jazykem do pupíku. Na okamžik k němu vzhlédl a viděl, jak má zavřené oči a slastně pootevřené rty. Výborně, pomyslel si a rukou začal bloudit po zádech. Přesunul se dopředu a opatrně položil dlaň na knoflík od kalhot.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace25. 4. 2023
Počet zobrazení7831×
Hodnocení4.74
Počet komentářů13

Doma jsem vytáhl kraslice, včetně mého pokusu o Boschovské vejce a naaranžoval jsem je do košíku na předsíni a pak jsem se vydal nazdobit jablůňku před vraty. Dřevěná vajíčka jsem ještě trochu přetřel včelím voskem, barevné šňůrky vydržely od posledně, tak jen je pověsit. Malé štafle, ze kterých jsem vajíčka věšel, se mi občas lehce křivě bořily do hlíny, takže jsem měl chvilkami strach, jestli ze štaflí nehodím tlamu, ale zvládl jsem to. Slezl jsem dolů, oprášil ruce a poodstoupil, abych si prohlídnul dílo. Jo, dobrý, pravidelný. Otočil jsem se a zůstal jsem koukat. Kus ode mne byl bílej ušák. Koukal na mě asi stejně udiveně, jako já na něj. Na chvilku zapanáčkoval, ale jak jsem se hnul, tak vzal do zaječích a zmizel.

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace22. 4. 2023
Počet zobrazení1257×
Hodnocení4.57
Počet komentářů5

Víc říct nestihl, protože Mike k němu zatím došel a vášnivě se mu přisál na rty. Nejprve měl v úmyslu se odtáhnout, ale pak si to rozmyslel a polibek opětoval. Chytil Mika za zátylek přitáhl si ho k sobě na postel. Ležel vedle něj na boku a jemně se probíral chloupky na Anthonyho hrudníku. Za okamžik ho to však přestalo uspokojovat, přehodil přes něj nohu, otočil k sobě jeho hlavu a vášnivě ho začal líbat.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace18. 4. 2023
Počet zobrazení2504×
Hodnocení4.83
Počet komentářů4

Ani sebevětší příprava však nedokázala Maxe připravit na to, co mu přistálo na stole. Kafový bazén v praxi. Nevěřícně koukal na černozelenou břečku, která se na něj šklebila z obludně obrovského hrnku, a přál si, aby chuť na kávu nikdy nedostal. Podařilo se mu vytvořit pokus o úsměv a napil se. Proboha, to je jako kdyby někdo svařil vývar z krysy naložené v týden starých fuseklích! Tomuhle by nepomohlo, ani kdyby do hrnku absolutně nekulturně překlopil flašku rumu!

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace15. 4. 2023
Počet zobrazení3279×
Hodnocení4.77
Počet komentářů3

Trhl sebou, když uslyšel rozepínání zipu u kalhot. To snad nemyslí vážně, pomyslel si a tentokrát se ho zmocnilo mírné zděšení. Kdosi mu totiž rukou zabloudil k poklopci. V očích se mu objevil děs. Oni se snad opravdu snaží ho tady znásilnit.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace12. 4. 2023
Počet zobrazení1534×
Hodnocení4.61
Počet komentářů7

„Já ti říkal, že jsme měli letět přímo přes Varšavu! Že to přes Londýn bude trvat dýl. Říkal jsem ti to? Říkal! Jenže ty ne, tys musel přes Londýn, protože to prý bude jistější,“ začal se rozčilovat Roman. „Tady máš ten svůj Londýn!“ Rozmáchl se naštvaně rukou směrem k tabuli. Malou příruční tašku, držící v druhé ruce, položil na kufr a posadil se. Obličej schoval do dlaní.

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace8. 4. 2023
Počet zobrazení2039×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6

Pomalu ho zkoumá rukama, laská jeho tvar. Mladík sebou mírně hází a vzrušeně vzdychá. Zack se skloní ještě níž a vezme ho do úst. Nejprve jen lehce, jazykem objede jeho špičku a s rozkoší poslouchá jeho steny. Nasliní si prst a opatrně do něj začne pronikat. Mladík na okamžik ztuhne, ale vzápětí se uvolní. To proto, že ho vezme celého do úst a jemu se vše ostatní vypaří z hlavy. Zack ho mu podepře boky polštářem a vyklouzne z něj prstem. Mladík zklamaně zasténá. Hrabě se usměje. Trochu ho nadzvedne a jazykem obkrouží jeho otvor. Jared vykřikne, jak jím projede vlna vzrušení.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace5. 4. 2023
Počet zobrazení3311×
Hodnocení4.65
Počet komentářů23

Tím okamžikem se v něm spustila lavina emocí a otázek, jaký ten jejich vztah vlastně je. V létě na vodě si porozuměli dokonale, to jistě, jen si nebyl jistý, jestli jim jeden společně strávený týden v roce při sdílení něčeho, co on miloval dávno a Tom se to díky němu naučil mít rád také, bude stačit i do budoucna. Vztahy se přece musí nějak vyvíjet, někam směřovat. Mělo by se v nich něco budovat.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace4. 4. 2023
Počet zobrazení1589×
Hodnocení4.83
Počet komentářů11

Polovina kluků si stoupla k okraji, který byl jen o něco níž než jejich penisy. Vašek stál v rohu a sledoval fascinovaně honitbu. Všichni to docela prožívali, nakonec si honili i ti, co nezávodili. Ozývalo se vzdychání a vzájemné povzbuzování. Petr s tím druhým měli péra stejně velký. Ale on viděl jenom Petra. Jak se mu napínaly svaly. Od obličeje až po stehna. A když viděl vystřikujicí sperma, vytekl sám.

  • Keiro
Stylromantika
Datum publikace1. 4. 2023
Počet zobrazení1549×
Hodnocení4.71
Počet komentářů9

Mlčky stál nad postelí a sledoval spícího cikána. Byl přikrytý jen zčásti, přesto ho nepřekvapilo, že spí nahý. Vždyť kolikrát ho navštívil pod rouškou noci v pokoji pro hosty? Bezpočtukrát. I on sám byl pod županem, co měl na sobě, nahý.

  • Tom16
Stylromantika
Datum publikace29. 3. 2023
Počet zobrazení895×
Hodnocení4.69
Počet komentářů4

Kráčal nočnými uličkami centra mesta a jediný zvuk bolo tiché vržďanie snehu pod jeho nohami. Pridal do kroku, lebo mu bola zima, chcel byť čo najskôr doma, však mu ostávalo len pár stoviek metrov. Zabočil do ďalšej uličky a kráčajúc premýšľal nad teplým kúpeľom, keď tu ho zrazu zdrapila niečia ruka a pritlačila k stene. Nestihol ani reagovať, len zrazu cítil, ako tvár tlačí k studenej stene domu a ako ho ruka neznámeho šacuje.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace28. 3. 2023
Počet zobrazení1168×
Hodnocení4.81
Počet komentářů13

Karel si vzal láhev minerálky a šel do knihovny. Vybral si Mahlerovu Pátou symfonii. Seděl v křesle a hlavou mu probíhaly události posledních dnů. Začal vnímat Jiřího. Snad od třetí věty se sólovou hornou už nic jiného před sebou neviděl. Všechny nástroje se přeměnily v miniaturní štětce malující portrét bytosti, zcela si podmaňující jeho srdce. Nanášené barvy se měnily, překrývaly, prorůstaly jemně i široce rozmáchle, aby se slily v obraz ikony, milované, zbožňované i nedostupně vzdálené. Dozněly poslední tóny. Karel si sedl ke klavíru. Adagietto se rodilo v bolesti.

  • Tom16
Stylromantika
Datum publikace22. 3. 2023
Počet zobrazení836×
Hodnocení4.39
Počet komentářů1

Len čo vyšli von, zastali. Marek sa pozrel na Andreja s otázkou, čo ďalej? „Prejdeme sa ku mne,“ povedal Andrej a vyrazili spolu večerným mestom kráčajúc mlčky vedľa seba, akoby scéna v kaviarni sa neodohrala. Ani jeden nechcel začať, lebo obaja vedeli, že to medzi nimi visí ako obrovské závažie a možno to bude aj bolestivé. „Prečo?“ nakoniec sa spýtal Marek potočiac hlavu k Andrejovi.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace21. 3. 2023
Počet zobrazení6403×
Hodnocení4.70
Počet komentářů10

Jakub u vstupu do hotelové jídelny ukázal lístek s číslem pokoje, mladá servírka si ho odškrtla na seznamu a usmála se na něj a poděkovala. Oplatil jí úsměv – to nic nestojí. Rozhlédl se, kde je volno. Bylo celkem brzo, většina hostů v hotelu si ještě přispí. Zamířil ke stolku pro dva, který byl dostatečně daleko od rodinky s trojicí dětí, které vždycky při jídle celkem prasily a dokázaly tak trochu kazit chuť k jídlu všem v okolí.

  • Artim
Stylromantika
Datum publikace14. 3. 2023
Počet zobrazení1372×
Hodnocení4.71
Počet komentářů18

“Otoč se,” požádal mě, a jakmile jsem to udělal, začal mi masírovat ramena. U krku našel zatvrdlé místo a prsty se snažil ho uvolnit. Nechtěně mi unikl povzdech. Zavřel jsem oči a poddal se mu, cítil jsem, že nervozita mizí. “Je to lepší, ne?” zeptal se a já jsem souhlasně vzdychl.

  • Ian
Stylromantika
Datum publikace11. 3. 2023
Počet zobrazení2607×
Hodnocení4.77
Počet komentářů6

Za oknem se třpytil lehký sněhový poprašek, napovídající, že vládu nad přístavem převzala zima. Do Štědrého dne zbývalo pár týdnů, ozdobené ulice a adventní trhy lákaly k návštěvě, děti začínaly být podezřele hodné a od některých skříní se záhadně ztrácely klíče. Max se při pohledu ven vždycky mimoděk usmál. Tohle předvánoční těšení se mu vždycky líbilo. Dal si pauzu od všech svých malířských zakázek a jako každý rok se věnoval pečení cukroví a přípravám na svátky.

  • Vikys
  • King of Deathtown
  • GD
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace7. 3. 2023
Počet zobrazení1651×
Hodnocení3.71
Počet komentářů5

„Pokud tě náhodou napadlo, že se z tohoto veskrze romantického místa přesunete do bytu, buď tak hodný a vynechej mou postel. Přespím v ateliéru,“ řekl ledovým hlasem, kterým zakryl všechny emoce, které jím zmítaly. Nemohl se vrátit domů, a bylo naprosto jedno, jestli se ten jeho Patrik zdrží, nebo by tam už Erika našel samotného. Tolik ran, kolik utržil za poslední dny musel rozdýchat, sám. A jediné místo, kde si dokázal lízat rány, aniž by ho někdo rušil, byl právě ateliér. To, že byl těsně pod střechou a bude tam nejmíň padesát stupňů, řešit nehodlal. Potřeboval být sám.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace4. 3. 2023
Počet zobrazení1091×
Hodnocení4.61
Počet komentářů10

Otráveně zavřel oči a promnul si obličej. ‚Bože, za co?‘ zeptal se sám sebe. Ano, takhle se poznali s Martinem, a neměl chuť si to vyzkoušet s dalším cizím chlápkem. Pokud by k tomu došlo.

  • Alianor
  • GD
  • King of Deathtown
  • Rozteklá duha
  • Vikys
Stylromantika
Datum publikace28. 2. 2023
Počet zobrazení1533×
Hodnocení4.53
Počet komentářů3

Vojta ten tlak neustál. Zvedl se a utekl. Nechal tam bundu a ani se nerozloučil. Zdvořilosti by mu stejně obrátily žaludek dnem vzhůru. Čím víc utíkal, tím víc si vybavoval Erikovu hladkou kůži, měkké, po lásce lačné rty, a úzký dlouhý penis, na který nemusel ani sáhnout, aby se udělal. A pak jen slyšel zase „to“ jméno. Vojta se zastavil a za nejbližším stromem se vyzvracel. „Pane, jste v pořádku?“ ozvalo se za ním.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace25. 2. 2023
Počet zobrazení6898×
Hodnocení4.71
Počet komentářů11

Pár kroků a les ho polknul. Šel automaticky, věděl, kde na cestě je kořen, o který jde snadno zakopnout, kdy bývá výmol, ve kterém se po dešti drží voda, zatravněné úseky, kde se zdá, že se cesta ztrácí. Tiché zasakrování a zablikání světla před ním. Pomalu došel muže, který působil, jako když se ztratil. Svítil si na cestu mobilem, jehož světlo teď zamířil na Teddyho: „Promiň, říkali mi, že tohle je zkratka na vlak, ale nějak mi to nepřipadá, ta cesta se mi nějak vytrácí.“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace23. 2. 2023
Počet zobrazení1906×
Hodnocení4.66
Počet komentářů25

Vláďa vzal Rudiho za ruku a odvedl ho k posteli. Svlékli župany. Konečně. Nechal ho kleknout, pomalu a jemně rozevřel jeho půlky. Cítil chvění. Přejel rukama na jeho pas, pak se mazlil s penisem a kulkami. Vrátil se k zadečku. Začal líbat bojácně sevřenou dírku. Přidal jazyk, svůj nos, hladil, tlumil poplašené vlnky. Rudy skoro nepostřehnutelně vzdychal. Jako perlící bublinky toniku. Jednou rukou sjel k visícímu váčku a jemně ždímal varlata.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace15. 2. 2023
Počet zobrazení6786×
Hodnocení4.70
Počet komentářů7

„Tak co se děje?“ ptal se unaveně. „Jdeme ke mně, něco bych pro tebe měl.“ Posadil se u mě v pokoji a koukal před sebe. Tomu fakt začíná trochu hrabat… „Dávej pozor,“ přešel jsem ke svýmu psacáku. „Takže - voilá!“ A dramaticky jsem strhnul hadr z toho, co na něm bylo. Nevěřícně zíral. Na stole ležela lebka. Kompletní, i s dolní čelistí.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace11. 2. 2023
Počet zobrazení709×
Hodnocení4.61
Počet komentářů4

Jindřich jen stál neschopen cokoliv namítnout, i když věděl, že by Ondřeje měl zastavit v jeho monologu a říct mu, že všechno pochopil. Že se v jeho tvrdé palici konečně rozsvítilo a jediné, co pro něj mělo cenu, bylo žít s mladým chytrým králem, který jako jediný může vyléčit jeho pokroucenou mysl, kterou vybudovali podlí rádcové, a spravedlivě společně vládnout bok po boku oběma královstvím. Stál jako solný sloup a jen rychlý odchod zničeného mladíka jej konečně probral z přemítání o budoucnosti.

  • Rozteklá duha
  • Vikys
  • GD
Stylromantika
Datum publikace7. 2. 2023
Počet zobrazení1376×
Hodnocení4.71
Počet komentářů3

„Asi tomu neuvěříš, ale přál bych si, abys u mě zůstal a měl jistotu, že nejsi někde jen na návštěvě.“ „A jaké jsou podmínky?“ uculoval se Erik. „Stačí, když mě ráno budeš pouštět prvního na záchod.“ Oba se rozesmáli na celé kolo, a to byla nejlepší doba skočit do bazénu. „Jaký pták bych byl já?“ přemohla Erika zvědavost. „Jednoznačně papoušek, protože furt žvaníš,“ cáknul na něj Vojta vodu a Erik mu to vrátil. Nakonec byli jako dva puberťáci.