Gay povídky

  • Miky
  • Isiris
Styltvrďárna
Datum publikace24. 9. 2023
Počet zobrazení2021×
Hodnocení4.82
Počet komentářů9

„Neumíš poslouchat, Eliáši?“ přimhouřím na něj oči, ale i když to trochu zavrčím, pořád ve svém hlase cítím i pobavení. Sám jsem překvapený, kde se to v něm bere. Měl jsem pod rukama spoustu lidí, co to měli přímo v povaze, to, že je tahle hra baví právě, když je postavená na tom, že neposlouchají, dokud je do toho nedonutím. Ale Eliáš takový nikdy nebyl. I teď si myslím, že to není úplně jeho styl, ale nemůžu říct, že by mě takováhle změna jeho chování nebavila. Baví mě to, a moc, ten kluk má v sobě spoustu vrstev a mně se zatím líbila každá, kterou jsem objevil.

  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace23. 9. 2023
Počet zobrazení1387×
Hodnocení4.63
Počet komentářů7

„Musím mít ty kalhoty!" začal jsem panikařit, po čemž on se trochu lekl. Slyšel ale zoufalství, s nímž jsem promlouval, a pochopil, že můj požadavek skutečně nebyl myšlen z legrace. „Musíte je najít," strkal jsem jej směrem, kterým jsem tušil kabinku. „Dobře, dobře, vydržte," řekl mi a pustil mě, to mi však příliš nepomohlo. Znovu jsem se roztřásl. Vycítil to a opět mě chytil. „Bude to jenom na chvíli. Stůjte tady, jsem hned vedle vás." Mluvil smířlivě a přívětivě, natolik, že i já jsem se pokusil alespoň trochu uklidnit a s pažemi obmotanými kolem svého trupu vyčkával, až uslyším, jak se vedle mě pohybuje. To se stalo hned vzápětí. Klekl si na zem a bez problému se začal soukat po podlaze. „Takže…," odtušil, když už měl hlavu za dveřmi. Už jen ta představa pro mě byla nebetyčně nechutná, tma tomu nepomáhala a jeho hlas zněl snad až hravě. Kdyby nebyl moje jediná záchrana, nakopl bych ho. „Čtete rád?"

  • GD
Styltvrďárna
Datum publikace22. 9. 2023
Počet zobrazení4180×
Hodnocení3.53
Počet komentářů11

Tak se také stalo. Zpočátku to nebylo nic moc. Chodili si užívat se mnou do skladu jen dva důstojníci, a to jen občas. To se však mělo brzy změnit. Jeden den si mne zavolal Pán do své kanceláře. Po vstupu jsem uviděl čtyři mazáky, o kterých bylo známo, že jsou na mladší ročníky hodně tvrdí. Jeden z nich byl podsaditý cikán a od pohledu hodně zarostlý. „Svléknout!“ „Ano, Pane.“ Všichni čtyři na mě koukali jak zjara. Jejich údiv se zvětšil, když jsem byl v cuku letu nahý, dle nařízení Paní jsem byl naostro. Ještě více nechápali v okamžiku, jakmile jsem se ocitl na všech čtyřech. „Vy taky! Nebo chcete k prokurátorovi?“

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace21. 9. 2023
Počet zobrazení2357×
Hodnocení4.76
Počet komentářů2

„Chceš být mou liškou?" zeptal se nakonec napřímo a pozvedl obočí. Nebylo v tom nic navíc, žádná emoce. Jen se ptal. „Chceš se nechat ochočit?" David se rozesmál, upřímně a uvolněně. „Syde, ty už to děláš dávno, tak co se ptáš? Přesně jako on, pomalu a nenápadně. Omotáváš si mě okolo prstu a já se nechávám. Jen bych rád věděl, kdy se necháš uštknout hadem," podotknul pobaveně. Syd se na něj udiveně zadíval, hned však tvář schoval za svou masku.

  • nichewriter
Styltvrďárna
Datum publikace20. 9. 2023
Počet zobrazení4100×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

„Co se to, do háje, děje? Co děláš? Přestaň!“ Jako kdybych fakt na chvíli uvěřil tomu, že za to může von a ten jeho, teda vlastně můj, vovladač. „Nevyšiluj, vždyť jsem ti říkal, co dělám. Jo a doporučuju ti pustit ty trenky, stejně je za chvíli neudržíš.“ Kouknu se na svoje ruce a leknu se. Jsou najednou voproti těm trenkám nějaký malý. Pustím je a trenky spadnou vokamžitě na zem k mejm nohám. Sakra, uvědomím si, že teď jsem před Maxem úplně nahej, a navíc stále se stojícím pérem, který ještě nestihlo zareagovat na tuhle podivnou situaci. Anebo naopak stihlo? Než si to ale stihnu celý srovnat v hlavě, uvědomím si, že už sedícímu Maxovi nevidím ani do vobličeje, ani na jeho vosvalenej hrudník a břicho, ale celej můj vobzor zabírají jeho chlupatý nohy a hlavně chodidla.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace19. 9. 2023
Počet zobrazení2557×
Hodnocení4.85
Počet komentářů5

„To cestou doženeme, do Brna je daleko,“ mávnul rukou řidič a kráska se konečně rozhodla postoupit dál do autobusu. Ovšem hoch, co zřejmě patřil k ní a šel za ní, zase zcela rozhodil mě. Stejné vlasy barvy slonoviny, tvář anděla, modrý džínový komplet, oranžové tričko. Okamžitě mě napadlo, že tuhle tvář znám. Určitě z nějakého obrazu. Jistě, moskevské Puškinovo muzeum. Vlámští malíři, šestnácté století a hned se mi vybavil i nápis. „Chlapec, jehož krása se dotýkala hvězd.“

  • Petra
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2023
Počet zobrazení1084×
Hodnocení4.64
Počet komentářů9

Snažím se to nevnímat, všechny ty hlasy a myšlenky. Najednou mě něco zaujme. Někdo na mě myslí. Představuje si, jak prozkoumává moje tělo. Jeho jazyk teď bloudí od čelisti, přes krk až k mým bradavkám.

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace17. 9. 2023
Počet zobrazení1500×
Hodnocení4.78
Počet komentářů9

A i když si o jejích přesvědčovacích technikách myslím svoje, a i když mě to zrovinka na vodu nijak netáhne, jelikož jsem spíš suchozemskej typ – kolo, brusle, hory a podobně, tak tomu prckovi nechci kazit radost. „No tak teda jo,“ svolím a musím si oddálit telefon od ucha, jak ségra na druhé straně vypískne radostí. Jak malá!

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace16. 9. 2023
Počet zobrazení1222×
Hodnocení4.69
Počet komentářů3

Postavy sa dvíhajú a odchádzajú. Jedna však zostala stáť a pozerá na mňa. Bez slova sa otáčam a vystrkujem zadok smerom k nej. Postava ma chytí za boky a vstupuje do mňa. Som veľký, ale on je väčší. Kong sa do mňa oprie, celého svojho veľkého vtáka mi natlačí do diery. Driape ma ako zviera. Na všetky možné spôsoby. Pichá geniálne, až sa cítim ako handrová bábika. Semeno na mojej hrudi už dávno zaschlo. S hlasným stonaním na mňa vystrekne ďalšiu dávku a ja ho nasledujem. Obrovský chlap. Vstáva, vtisne mi na pery bozk a odchádza. Ležím tam a premýšľam, či to bol sen. Dúfam, že nie.

  • Leckdo
  • kubi
Styltvrďárna
Datum publikace15. 9. 2023
Počet zobrazení2667×
Hodnocení4.60
Počet komentářů5

crafty devil, 14:43: [Fotka přijata]
crafty devil, 14:43: No, jednou mi ten ručník upad, no 😉, to čumíš, co? 😛
bored matty, 14:44: Tvl, to ti ještě nestojí, jo?
bored matty, 14:45: [Video posláno]
bored matty, 14:46: To já už ho pěkně leštím…

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace14. 9. 2023
Počet zobrazení2341×
Hodnocení4.74
Počet komentářů3

Ten moment byl důvěrnější a intimnější, než očekával. Zvláštně komický, ale jiným způsobem než běžně. Z těla schovaného za mléčným sklem toho skutečně moc neměl, ale už jen to, že je nedělilo nic dalšího, donutilo jeho srdce bít o něco rychleji. Krev v jeho žilách zdála se o pár stupňů žhavější. Tušil, že David to má stejně. Otevřel čtečku a začal číst. „Do pr… Co to má znamenat?" zařval David přes hučení vody, když uslyšel známý hlas téměř recitující desátou kapitolu Malého prince. „Valento! Okamžitě odtud vypadni."

  • GD
Stylklasika
Datum publikace13. 9. 2023
Počet zobrazení2159×
Hodnocení4.53
Počet komentářů5

Snažil se sehnat si slušnou práci jakýmkoliv způsobem, dokonce i chodil na pracák. Jediný výsledek byl, že se potkal s postarším, pohledným referentem, který mu dával najevo svoji náklonnost a za trochu opětované přízně by se pak i práce našla. Eržik však tenhle jeho přístup nechtěl akceptovat.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace12. 9. 2023
Počet zobrazení2680×
Hodnocení4.82
Počet komentářů3

Po večeři dlouho povídali. Gusta se při sprchování prohlížel v zrcadle. No je kus hezkého chlapa, trochu víc ochlupená prsa a nohy. Že nemá Petr v plánu ženitbu, to ještě nic neznamená. Představoval si, jak takové mládí objímá v bocích. Hodně se vidinou jeho těla vzrušil a musel odpustit. Pěkný gejzír málem vystříkal na nedodělanou zeď. Sny jsou sny. Nesmí se jim poddávat.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace10. 9. 2023
Počet zobrazení1065×
Hodnocení4.75
Počet komentářů7

Magnus se už těšil na teplo a něco horkého k pití, alkohol zakázán, to mu nikdo nenabídne. Jakmile obyvatel kupole vstoupil, následoval ho. Přiložil svou dlaň, vstup se otevřel. Paráda, jeho data jsou v systému. Byl uvnitř, rychle shazoval vrstvy oblečení. Nestihl to. Ten, kterého sledoval, ho bez varování hodil ke zdi, trefil. Magnus ucítil chuť své krve v ústech, na zátylku něco kovového. „Kdo jsi?“

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace8. 9. 2023
Počet zobrazení1370×
Hodnocení4.70
Počet komentářů12

Na Instáči se tak objeví krátkej prostřih mýho dnešního videoklipu, tentokrát jsem s dronem lítal nad nedalekou zříceninou jednoho středověkýho hradu; pod video přidám poznámku, že celá verze je jako vždycky k vidění na mým Youtube kanálu… No, a pro dnešek mám hotovo, zítra si sem přijdu „posbírat“ lajky a případný komentáře. Užuž chci spokojeně vypnout komp a zajít si pro zaslouženou večeři, když mi zabliká upozornění na příchozí zprávu od nějakýho Joachima.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace7. 9. 2023
Počet zobrazení2357×
Hodnocení4.62
Počet komentářů12

Jenže David večer cítil jeho bušící srdce. Syd ho chtěl úplně stejně jako on jeho. Ale přece ten kluk musel být soudný! Musel chápat, že tohle, o co se snaží, není proveditelné. Možná ho chce jen jako další zářez na pažbě, jednou a dost. David si byl ale jistý, že jejich společná noc by jeho touhu ještě prohloubila. Nechtěl by se jeho těla už vzdát, byl by daleko víc v propasti svých tužeb, které už teď sotva ovládal. Sakra! Kolik mu bylo let? Nikdy předtím nic podobného nezažil a nepočítal s takovou chemickou smrští, která jej ovládala vždycky, když byl Syd nadohled.

  • Jirka BVK
Styltvrďárna
Datum publikace6. 9. 2023
Počet zobrazení1155×
Hodnocení4.66
Počet komentářů2

O Jindřichovu budoucnost, co člena armády, jsme se s Vilémem počali strachovati. Snaha jeho vyhnouti se trestu přislíbenému v nitru jeho neuvěřitelné schopnosti zvěda probudila. O mladém Baronu Oldřichu z Branné nám toliko zpráv během několika málo dnů nanosil, že podezření z loupeže spisů v archivu Generálově se v nás usídlilo. Ujištěni jsme byli, že Generál o akci této ani zbla povědomí nemá. Vnitřně zapochyboval jsem o tom, neb Generál dle názoru mého o každém pohybu, ba i slově, ve zdech těchto jest zpraven.

  • Max Remotus
Stylklasika
Datum publikace5. 9. 2023
Počet zobrazení2105×
Hodnocení4.73
Počet komentářů5

Když se podívala k okénku, které před tím stáhla, aby se vyvětralo, ztratila řeč. Chlapec se teprve shýbal a zatím viděla jen seprané džíny přímo v rozkroku. Přestože byly volnější, co viděla, jí způsobilo závrať. To snad není možné, nemá třeba něco v kapse? Uvědomila si, jak asi to bude vypadat, až pořádně stoupne. Teď uviděla příjemnou usměvavou tvář s tmavými delšími vlasy. Tmavé oči a hodně plné rty.

  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace4. 9. 2023
Počet zobrazení4332×
Hodnocení4.76
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2023

Peter mne obdařil shovívavým úsměvem a Jarda to zazdil hláškou, že: „Bocian vravel, že čučoriedkový olovrant je maškrta.“ Koukal jsem na něj, jako kdyby promluvil klingonsky, a všichni okolo se královsky bavili.

  • nebi
Stylromantika
Datum publikace2. 9. 2023
Počet zobrazení1171×
Hodnocení4.64
Počet komentářů10

Díval se před sebe na obzor. Dělníci stavěli pyramidu pro faraona. Sledoval jejich svalnatá, zpocená těla, jak se lopotí s velkým kvádrem. Práce byla více než náročná, ale dobře zaplacená. Každý vydělal za rok tolik, co faraonův rádce za dva. Proč faraon tolik spěchá, nikdo nevěděl, a jemu osobně to bylo opravdu jedno. Pracující muži byli v tuto chvíli jen lákavé objekty k hodnocení. Tvrdá práce formovala jejich těla, svaly a šlachy v sehraném rytmu posouvaly zátěž.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace31. 8. 2023
Počet zobrazení2364×
Hodnocení4.58
Počet komentářů5

Roztřesenýma rukama mu sundal helmu, v rychlosti jej nadzvedl a nešikovně mu z tváří a očí setřel krev, aby se zadíval do ledových studánek. Potřeboval zjistit, jestli byl jejich majitel stále ještě při vědomí. Možná tvrdil, že ovládá základy první pomoci, a možná si to i myslel. Co myslel, on tomu pevně věřil. Ale pravda byla taková, že přestože by si to nepřipustil, cítil se ztracený a neschopný udělat cokoli, co by mohlo pomoct. Jen tam seděl a vnímal, jak se mu jeho přítel ztrácí pod rukama. „Neumírej, pitomče," promluvil na něj opět a neznatelně s ním zatřásl.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace30. 8. 2023
Počet zobrazení3360×
Hodnocení4.80
Počet komentářů16

Pomalu došli skoro až k zadním vrátkům, kde pod košatou třešní Petr postavil jednoduchou lavičku z opracovaného dřeva. Posadili se. Tom mu položil hlavu na rameno a jen se kochal pohledem. Miloval tyhle tiché chvilky jejich souznění, kdy nebylo potřeba cokoliv říkat. Tady byli ve svém vlastním světě.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 8. 2023
Počet zobrazení3028×
Hodnocení4.88
Počet komentářů8

Z dalšího rozjímání ho vytrhla náhlá změna silnice. Jakž takž okresní asfaltka skončila a začínal menší tankodrom. Zpomalil. Před ním se táhl traktor s vlečkou krmení. Ta občas poskočila a utrousila mu pod kola hrst jetele. Traktorista přidal, aby vyjel kousek kopečku s mostkem. Za ním ho předjede, už se chystal přeřadit, když u zábradlí uviděl chlapce. Opíral se o patník, mávnul rukou a ukazoval na nohu. Zastavil.

  • Petra
Styltvrďárna
Datum publikace27. 8. 2023
Počet zobrazení2759×
Hodnocení4.39
Počet komentářů11

Byli skoro stejně vysocí, světlé vlasy měli oba až po ramena. Oba měli tu nejkrásnější bílou kůži, jakou kdy viděl. Jeden měl bradavky úplně růžové, druhý malinko tmavší. Prostě oba vypadali jako andílci.

  • Stano
Stylklasika
Datum publikace26. 8. 2023
Počet zobrazení1269×
Hodnocení4.33
Počet komentářů5

Bez slova sa začne vyzliekať. Lačne pozorujem, ako zhadzuje sako, košeľu, pod ktorou sa ukazuje nádherné mužné a pevné telo. Niekto sa o seba stará. Nohavice idú dole a stojí tam len bielych boxerkách. Bez váhania ich stiahne. Stojí v tieni, takže nemám veľmi dobrý výhľad.