Filtr povídek

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace16. 10. 2022
Počet zobrazení1973×
Hodnocení4.83
Počet komentářů6

Povzdechl si a odešel vedle se uklidnit. Copak musel žárlit na všechny, co si s jeho zrzkem rozuměli? Vždyť jeho nový kudrnatý kolega byl přesně ten typ, který by si s Lucasem mohl skvěle rozumět. Měl by mu nové přátelství upřít jenom proto, že je až abnormálně a naprosto nesmyslně žárlivý? Odstřihnout ho ode všech přátel? Od které doby byl tak majetnický? Vlastně odjakživa, co se týkalo jeho partnerů. Jenže Lucas byl jen spolubydlící. Neměl na to žádné právo, ani kdyby byl Lucas jeho přítel. Ale on nebyl…

  • black
Stylromantika
Datum publikace15. 10. 2022
Počet zobrazení1285×
Hodnocení4.54
Počet komentářů28

Uvedomil som si, že učiť ich súcitu a tolerancii, je asi dôležitejšie ako to, čo pre herecký prejav znamená veľkosť záberu.

  • black
Stylklasika
Datum publikace14. 10. 2022
Počet zobrazení697×
Hodnocení4.70
Počet komentářů6

“Monika, prišiel som sa ti ospravedlniť,” podával jej kvety. “Aj mňa to mrzí, Palino, prepáč, bola som hysterická, ale dostať menzes v takom okamihu…” “Nevadí, Moni, aj tak ti za všetko ďakujem, ale ja…,” váhal, či jej má povedať, že je gay. “Ty niekoho máš?!” A hystéria tu bola znova. “Áno Monika, mám!” priznal sa Paľo a pozrel jej smutne do očí. “Tak to si teda dobrá sviňa, tlačil si na mňa, aby si ma dostal do postele, pretiahneš ma tak, že dostanem pri tom krámy, a ty máš niekoho iného. Si pekná sviňa!”  ružami mu šľahla po tvári. Tŕň ruže ho poškriabal cez oko.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace13. 10. 2022
Počet zobrazení1670×
Hodnocení4.88
Počet komentářů8
Oceněnípovídka roku 2023

Když chlapci dojeli na malou náves, viděli sice malé dřevěné pódium z několika koz a prken, ale žádné kejklíře. Na něm byla kláda a v ní dva mladíci. V kládě ruce a hlavy, nohy přivázané provazy. Nad nimi pacholek s důtkami. Vedle starší muž v kožené čapce, na koni, zřejmě zdejší majitel tvrze. U odsouzených mnich v sutaně převázané provazem, v ruce kříž. „Co udělali ti chlapci, čím se provinili, že je chcete bičovat!“ vykřikl Martin. Staré jizvy zabolely. „Jsou posedlí ďáblem. Propadli sodomii. Nakazili by i ostatní. Začni s bičováním!“ sípal mnich a kynul pacholkovi.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace12. 10. 2022
Počet zobrazení2827×
Hodnocení4.76
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2022

Damián dorazil několik minut před sedmou. Slyšel jsem, jak shodil ze zad školní batoh, jen to zadunělo. Sešli jsme se na prahu mojí kuchyně. Objal jsem ho místo pozdravu a po jeho ‚ahoj Honzo‘ ho jednoduše políbil.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace9. 10. 2022
Počet zobrazení1951×
Hodnocení4.81
Počet komentářů5

Daniel byl pravý opak Lucase. On byl náladový a extrovertní, ale možná že stejně jako on potřeboval klidného a introvertního člověka ve vnějším světě, potřeboval Lucas pevný bod v tom vnitřním. A Daniel jím byl, protože i když to možná neuměl se slovy, kdesi v něm bylo cosi, co Lucasovi dodávalo klid a bezpečí, něco, co mu šeptalo, že všechno bude v pořádku. A to sám Lucas neměl, hledal to, ale nedokázal najít. Možná byli úplně jiní a možná se navzájem potřebovali. A v ten moment to Lucas cítil, věděl to. To souznění bylo jako neviditelné provazy, které je v momentě jejich objetí svázaly, ale neublížily jim, naopak, jen posílily cosi, co mezi nimi bylo.

  • black
Stylklasika
Datum publikace7. 10. 2022
Počet zobrazení866×
Hodnocení4.67
Počet komentářů4

Paľo sa išiel osprchovať. Podarilo sa mu zmyť pachy “starej ženy”, ktorá ho zvierala ústami. Natiahol si na ostro lesklé biele lycrové pančucháče, potom si dal saténovú bielu košeľu. Na pančušky si natiahol tesné čierne nohavice po kolená. Pozrel do zrkadla, vyzeral dobre. Zo sáčku vybral ešte čierny plášť. Prehodil si ho. Bol spokojný, ako vyzerá. Plášť aj košeľu vyzliekol a začal si pripravovať masku. Začal si na tvár natierať svetlú bielu šminku.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace6. 10. 2022
Počet zobrazení1773×
Hodnocení4.78
Počet komentářů11
Oceněnípovídka roku 2023

Nahoře Jakub s Martinem nakládali do kamen polena. Noci byly ještě studené a kamenné zdi chladné. „Až budete hotovi, přijďte ke mně.“ Skoro mu selhával hlas. „Ano, pane.“ Oba hoši byli trochu vyděšení. Na stole připravil loučky. Ke džbánku dvě sklenice. Když přišli, vyzval je, aby zaujali místo naproti němu. Vyndal zátku a nalil do obou sklenic rudou, hustou tekutinu, vonící mařínkou a medem. „Já,“ opět nebyl schopný mluvit. „Mám vás oba rád, ale měl bych si vybrat jednoho z vás.“

  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace4. 10. 2022
Počet zobrazení2124×
Hodnocení4.76
Počet komentářů5

Marty sám nad sebou kroutí hlavou, zatímco se potichu plíží lesem. Našlapuje co nejopatrněji, aby ho objekt jeho zájmu nacházející se několik desítek metrů před ním nezaslechl, a drží se za stromy nebo keři pro případ, že by se ten sledovaný subjekt přece jenom ohlédl. To teda fakt nevím, jak bych mu to vysvětlil. Myslel by si, že jsem nějakej… úchylák, co nemá na práci nic jinýho, než ho stalkovat… A to by vlastně… nebylo tak daleko od pravdy. 

  • Ag.
Stylklasika
Datum publikace3. 10. 2022
Počet zobrazení4386×
Hodnocení4.85
Počet komentářů11

Bylo by zajímavé, kdybychom museli vstát na nástup, ještě že na formality teď nehrajeme. Stojí mu totiž jako kláda už od momentu, kdy jsem na něj poprvé dosedl do mountu jako na koníčka. Technicky správně se brání a já také pokračuju, jak se sluší, ale s posledním bouchnutí dveří jen zkontroluju, že jsme sami, a místo symbolicky škrtící ruky mu konečně ke krku přitisknu obličej. Voní krásně, kombinace pracího prášku, šampónu a trošky čerstvého klučičího potu. Bože. Zvednu hlavu, dívá se mi přímo do očí.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace2. 10. 2022
Počet zobrazení1973×
Hodnocení4.89
Počet komentářů8

Lucasova ústa, stále pootevřená a zběsile lapající po dechu, přímo vyzývala k tomu, aby byla políbena. Velké oči, mající stejnou barvu jako moře všude okolo, byly rozšířené šokem, nebo snad netradiční situací, do níž ho Daniel dostal. Hleděly na něj a kudrnáč absolutně netušil, co se teď zrzkovi honí hlavou. Byl si však naprosto jistý, že strach v těch zelenomodrých studánkách nebyl. A proto se rozhodl pokračovat. Byl uchvácený pocitem, který zažíval, když cítil jeho bezmocné tělo pod sebou. Ještě ho nepustí! Ještě chvíli…

  • Thomasso
Stylklasika
Datum publikace1. 10. 2022
Počet zobrazení2389×
Hodnocení4.58
Počet komentářů3

Po příjezdu do Damiánova podkrovního bytečku se najednou vyjevil zbytek věcí, které nás spolu čekali. Pít ještě dokázal sám, když měl brčko. S jídlem to však bylo horší. Zjistil jsem, že musím být skoro u všeho, být s ním pořád. Krmil jsem ho, pak sebe, vařil mu čaj nebo kávu, skládal oblečení, psal za něj esemesky nebo věci do školy, které mi diktoval. Musím říct, že to bylo už jen první dva dny mnohem náročnější, než jsem si v té nemocnici myslel. Co vás ale asi bude zajímat více, jsou ty ostatní povinnosti, které se ukázaly být jako nezbytné.

  • black
Stylklasika
Datum publikace30. 9. 2022
Počet zobrazení750×
Hodnocení4.68
Počet komentářů5

“A čo keby si na tom večierku bol Marilyn Monroe?” napadlo Paľovi. “Marilyn na teplošskom večierku?” “Jasné, nedal by si si gaťky,” domýšľal Paľo jeho masku. “A každému by som ukazoval svoj bambus?” nepáčilo sa to Petrovi. “Nie, iba mne,” rozhodol Paľo.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace29. 9. 2022
Počet zobrazení1647×
Hodnocení4.79
Počet komentářů7
Oceněnípovídka roku 2023

Teď je Lukáš na svém hradě, nemůže spát, touží po lásce, která se mu nabízí. Jen je jí najednou až příliš. Koho si zvolit? Cítil, jak bude zima krutá. Mrazy i nadcházejícím rozhodnutím. Nebo se objeví ještě někdo třetí? Prošel na chodbu, minul spícího Jakuba. V ruce nesl malou olejovou lampičku s držadlem. Pocítil prudký závan zimy. Začalo naplno mrznout. Viděl, že Martin zřejmě zatáhl závěs na okně, kudy vytahovali dřevo. I přes závěs výklenku prevétu byla silná kožešina. Otevřely se dveře. Vyšel Martin s Aurou.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace28. 9. 2022
Počet zobrazení2865×
Hodnocení4.87
Počet komentářů18
Oceněnípovídka roku 2022

Můj pohled putoval dál. Hodinami posilování vyrýsované břicho s lákavou prohlubní pupku a během vymakaná lýtka i stehna. Mezi nimi jeho napružený penis s malou čirou kapičkou preejakulátu na špičce nalitého žaludu. Neodolal jsem, sklonil jsem se k němu a olízl ji. Damián si povzdechl a vjel mi rukou do vlasů. Sevřel pěst, jemným tahem si mou hlavu směroval výš, zpátky ke svým rtům.

  • zmetek
Stylromantika
Datum publikace26. 9. 2022
Počet zobrazení5795×
Hodnocení4.84
Počet komentářů7

Zasmál se: „Fakt jsi řekl Elle, žes mi navrhl, abychom příští zasedání mohli mít s paintballem? Promiň, je mi jasný, že tohle je řečnická otázka, určitě jsi to řekl. A užil sis to. Byla z toho trochu vyděšená, když sondovala, jestli to může být pravda. Jak dlouho ses tím potom bavil?“ „Docela dlouho, já mám celkem fantazii, tak jsem si ji představoval v maskáčích. Hele, Papouchu, tebe by to nebavilo?“ „Asi bavilo, ale beru ohled na některé členy vedení, pro který by pohybové aktivity byly nejspíš trestem, takže asi výjezdy zůstanou při starém. A mohl bys mi přestat říkat Papouchu? Já tu přezdívku na škole snášel, ale rád jsem jí neměl.“

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace25. 9. 2022
Počet zobrazení1986×
Hodnocení4.85
Počet komentářů4

Tušil, že se ještě zlobil za to ráno. I když mu to Daniel rozmlouval, tenhle pohled byl jiný… K poličce se sklenicemi doklopýtal rychleji, než by očekával. Cítil, že ho ty oči probodávaly, i když se zrovna nedíval, jejich pohled ho pálil v zádech a on se cítil tak nervózní, že vodu, kterou si do sklenice lil, málem rozlil. Snažil se, jak mohl, neudělat nic trapného. Plně se soustředil na každý svůj pohyb a jen doufal, že se mu třeba nesvezly kalhoty nebo nevykasalo tričko, že mu vlasy neukazují náušnici a že není nikde špinavý, že nic nepřevrhne a že nic nevyvede, protože znal vlastní šikovnost, a ještě lépe pak znal zákon schválnosti. Nechtěl před Danielem vypadat jako ještě větší nemehlo, než jaké už byl… A šedé oči ho stále pozorovaly.

  • Vikys
Stylromantika
Datum publikace24. 9. 2022
Počet zobrazení1178×
Hodnocení4.65
Počet komentářů6

Myšlenky mu v hlavě vířily jedna přes druhou. Nepochyboval ani v nejmenším, komu napíše. Kdo by to taky měl být než Ramon. Jeho spřízněná duše, jeho druhá půlka. Nejlepší věc, která ho v životě potkala.

  • black
Stylklasika
Datum publikace23. 9. 2022
Počet zobrazení856×
Hodnocení4.69
Počet komentářů4

“Do čoho si kopol?” opýtal sa ho. “Do pňa. Myslel som, že som si polámal prsty,” povedal Paľo. Peter si vyzul konečne topánku. “Do steny u vás v chodbe.” Na Petrovej pančuške bola tiež zaschnutá krv. “Aj ty máš ventilček zlosti, Puf?” opýtal sa Paľo. Pochopil, že v minútach čakania jeden na druhého reagovali navlas rovnako. “Aj ja mám ventilček zlosti, Muf.”

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace22. 9. 2022
Počet zobrazení1669×
Hodnocení4.78
Počet komentářů10
Oceněnípovídka roku 2023

Vždyť tu má své učence. Hvězdář, stavitel, doktor, všichni mají nejlepší vzdělání. Vahe s Magarem ho naučí jízdě na koni, zacházet se zbraněmi a on ho naučí lásce. Bude-li Jakub chtít. Bože, o čem tu přemýšlí. Jak by nechtěl. Je přece prostým vesničanem, jeho, zaplatil i za něj. Přesto věděl, že si ho nevezme proti vůli. Pomalu si bude zvykat. Tak, aby chtěl i on sám.

  • HonzaR.
Stylromantika
Datum publikace21. 9. 2022
Počet zobrazení2864×
Hodnocení4.79
Počet komentářů12
Oceněnípovídka roku 2022

Usadili jsme se k tomu v mém obýváku se suchým bílým vínem – já, Kamil a Jáchym, Damián dal zas jednou přednost kapitánu Morganovi. Kocour se vmezeřil mezi nás, i když z Kamilova líčení neuslyší ani slovo. Náš excentrik se mohl bez obav vypovídat…

  • Miky
  • visions_of_dream
Stylklasika
Datum publikace20. 9. 2022
Počet zobrazení3042×
Hodnocení4.70
Počet komentářů10

Ještě chvilku jsem ho nechal, aby si tu situaci užíval a zdánlivě se ukolíbal svojí mocí nade mnou, než jsem se prudce vzepřel pánví, nadhodil ho tím lehce do vzduchu a naučeným pohybem přetočil rychle pod sebe. Bránil se a zkoušel to hned přetočit zpátky, ale měl to marný, nemám nijak extra svalů, ale přeci jen těch pár kil jsem nad ním měl. Rychle jsem mu vyhrnul tričko k podpaží, abych si mohl užít pohled na jeho nahou pokožku, než jsem mu chytil zápěstí a sevřel mu je k sobě nad hlavou, kde jsem je jednou rukou prišpendlil do matrace. Naklonil jsem se k němu a začal mu ten předchozí polibek vracet, pěkně zprudka a dlouze, aby mu mozek konečně vypnul a nechal se jen unášet tím, co se děje.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace18. 9. 2022
Počet zobrazení1958×
Hodnocení4.76
Počet komentářů6

Když Tonymu černovlásek dopodrobna vypověděl zvláštní jednání, kterého se dočkal od Lucase, chvíli zůstal sedět jak socha a přemýšlel. „Tak, jedna možnost by byla, že tě chce mít pod kontrolou. On trochu působí jako člověk, který si hlídá své malé stádečko, do něhož tě zařadil. Ne že by tě chtěl ovládat, to si nemyslím, ale potřebuje mít informace, kde se nacházíš, kdy přijdeš, s kým přijdeš, co jsi jedl a pil a další. Taková jakoby máma, chápeš?“ „To je blbost,“ zamračil se Daniel. Lucas mu spíš připadal jako opuštěné dítě než despotická matka hlídající své ratolesti a kontrolující každý jejich krok, aby měla přehled.

  • aduška
Stylromantika
Datum publikace17. 9. 2022
Počet zobrazení1665×
Hodnocení4.76
Počet komentářů12

„No, pár nás je. Ale neboj, nemají v hlavě jen letadýlka. Klidně se s některýma můžeš pobavit i o doktorských věcech. Třeba s mou tetou. Ta je v invalidním důchodu a má snad všechny choroby světa. Pak je tu strejda, její bratr. Ten je v částečném a…,“ nedokončil, protože ho Martin se smíchem přerušil.

  • black
Stylklasika
Datum publikace16. 9. 2022
Počet zobrazení751×
Hodnocení4.65
Počet komentářů5

“Aké máš ty dievča?!” cez zuby povedal Paľo. “Bacha! Kuchyňa! Nech nespôsobíme ďalšiu smršť,” šeptom ho upozornil Peter. “Smršť bude, keď mama odíde!” precedil Paľo. “Umyme tie riady!” navrhol Peter. “Utieraš!” vrazil mu utierku tak, že mu dal úder na solár. Peter sa od bolesti prehol, skoro mu vyrazil dych.