• Doublemo
Stylklasika
Datum publikace8. 10. 2017
Počet zobrazení4406×
Hodnocení4.00
Počet komentářů6

„Teď se opláchněte, osušte a přijďte za mnou jako dva malí synáčkové k mamince,“ řekla Klára a odplula z koupelny.

Provedli jsme to poměrně rychle. Osušili jsme se, vzájemně si utřeli záda i zadky, dopili zbytek drinku, obtočili ručníky kolem boků a poslušně jsme šli k „naší mamince“ do obrovského obývacího pokoje. Místnost byla rozlehlá se spoustou zákoutí, která byla zpravidla vyplněna prostornými lůžky a lehátky. Všude nepřeberné množství polštářů různých velikostí a tvarů. Celý pokoj vypadal moderně, ale přitom se zde našly starožitné, docela drahé kousky, stejně jako obrazy na zdech. Některé byly vyloženě moderní, jiné klasické, jiné pamatovaly jistě sto a více let. Jedno ale měly společné. Všechny byly, některé více, jiné méně, erotické. Rovněž tak osvětlení. Místy křišťál, místy LED osvětlení. Určitě se dalo všelijak důmyslně nastavovat od přímého k nepřímému. Opět moderna, retro, stará doba. Místnosti vévodil pravý, nefalšovaný otevřený krb, ve kterém hořel skutečný oheň a spaloval statná dřevěná polena. Na krbové římse bylo několik keramických sošek a nádob. Celý pokoj byl kontrastem starého a nového. Přitom se to jaksi vzájemně netlouklo a pokoj působil velmi příjemným dojmem. Navíc byl provoněn vůní ohně a další, mně neznámou vůní. Snad kadidlo, myrha, opium? Nevím. Připadal jsem si zcela uvolněně a odevzdaně.

„Maminka“ – jo, maminka, pěkná dračice to byla – opět seděla způsobně v křesle, pohrávala si s jezdeckým bičíkem a mezi ní a krbem byla na zemi rozložená poměrně velká kožešina s vysokým chlupem, která lákala k ulehnutí.

„Ty, hnědoočko, si lehni na záda, hodně skrč nohy a roztáhni kolena,“ zněl příkaz doprovázený ukázáním bičíku.

Rozkaz jsem splnil okamžitě, protože jsem si dobře pamatoval pálivou bolest na mém zadku.

„A ty, modroočko, si stoupni rozkročmo pod jeho paže, klekni si na všechny čtyři a lýtka zasuň bratříčkovi pod ramena.“

Petr taky neprotestoval a zaujal polohu tak, že jsem měl lopatky na jeho lýtkách a jeho zadek přímo nad svým obličejem. Naopak Petr se opřel o lokty až za mými stehny, já zvedl kolena a měl tak zadek pod jeho obličejem. V podstatě taková rafinovaná poloha 69. Akorát jsme neměli u pusy své ptáky, ale hleděli jsme na své vyholené růžové zadní dírky.

„Pořádně si ty svoje zadečky prohlédněte, chlapečkové, promasírujte si půlky, roztahujte je a sledujte, co ty vaše dírky dělají.“

Začali jsme s masáží svých hýždí, zatínali do nich prsty a zase povolovali, sem tam jsme přejeli po dírkách a sledovali, jak se střídavě stahují a povolují. Cítil jsem, že mi to dělá dobře, proto jsem se snažil Petrovi stejné pocity oplácet. On zcela určitě pomyslel na to samé, a tak jsme si jeden druhému dělali příjemnou masáž jak hýždí, tak i dírek.

„Je na čase dát bratříčkovi na dírečku pusinku,“ vyslovila se Klára jakoby mimochodem. Spletenec našich těl směřoval bokem ke Kláře a byl od ní tak tři čtvrtě metru, takže měla dobrý výhled jak na naše obličeje, tak i vyšpulené zadky.

Trochu jsme strnuli, protože to už se nám zdálo přes čáru, ale zvuk bičíku, který udeřil do Klářiny rozevřené dlaně, nás hned přivedl na správné myšlenky. Napřed nesměle jsme se rty dotkli těch růžových štěrbinek, ale chuť čistého těla nebyla nijak odpudivá. Vlastně to chutnalo, jako když jsme měli v puse své žaludy. A tak jsme si ty svoje kakaové dírky začali navzájem líbat, olizovat a pomalu do nich pronikat jazyky. Po těch všech možných předešlých prstěních jsem cítil, jak Petrova dírka měkne, poddává se, uvolňuje se a otvírá. Můj jazyk se dostával stále hlouběji a hlouběji, přitom s menší a menší námahou. Byl jsem tak zaujat Petrovou dírkou, že jsem si ani neuvědomil, že můj anál je na tom stejně, a Petr mi proniká hluboko dovnitř. Mé vzrušení bylo tak intenzivní, že jsem se zcela uvolnil. Také Petrovo tělo na mě leželo celou váhou, naše penisy se mačkaly mezi vlastními břichy a hrudníky toho druhého. Rejdění Petrova jazyka v mé díře bylo tak příjemné, tak hladké a klouzavé, že jsem sebou začal vrtět a potichu kňourat. Oplácel jsem bráškovi jeho laskání, jak nejlépe jsem uměl. Protože jsem byl pod ním, musel jsem častěji vlhčit jazyk slinami, aby mi do jeho zadečku lépe klouzal.

Pak mě napadlo, jak moc dokáže být ta zadní dírka pružná. Zapojil jsem tedy k jazyku ukazováčky, které jsem si průběžně olizoval. Opatrně jimi zajel do růžové dírky bratrova těla a vše ještě řádně slinil jazykem. Tělo nade mnou neprotestovalo, dokonce se mi zdálo, že se Petr ještě víc prohnul v zádech a vyšpulil zadek. Začal jsem tedy v jeho dírce kroužit ukazováčky, kroužil jsem v jeho svěrači, zasouval jsem prsty tak do poloviny jejich délky a pomaličku se snažil jeho otvor roztahovat. Kupodivu jsem necítil žádný velký odpor a za chvilku se mezi mými prsty objevil tmavý otvor, do kterého se mi vešel celý jazyk. Lačně jsem mu vylizoval uvolněný svěrač a liboval si nad tím, jak se Péťa nade mnou svíjí rozkoší.

Ovšem bráška také nezahálel. Řekl bych, že ode mě okoukal mé prstící praktiky. Uvědomil jsem si, že nemám v sobě jen jeho jazyk, ale také několik prstů. Ten pocit jsem ještě nezažil a byl jsem blízko toho, abych si řekl o něco většího do zadku.

Náhle jsem se zachvěl. Petr právě pronikl do mého těla prsty tak hluboko, že narazil na tolik diskutovaný mužský orgán – prostatu. Nelenil jsem a oplatil mu to. Obě naše mužství, již řádně prokrvena, se dopumpovala do toho největšího objemu a hrozila prasknutím. Dráždění mezi našimi břichy a vnitřní dráždění prostaty vykonaly své. Naše těla se začala svíjet rozkoší, která nezadržitelně musela dospět do extáze.

Pomalu jsme se překulili tak, že jsme leželi bokem na té příjemné kožešině. Byli jsme do sebe zaklesnutí, laskali si prsty naše dírky a prováděli masáž našich prostat. Svět kolem nás přestal existovat, byli jsme tady jen my dva pro sebe. Všechno, co se dělo okolo, nás nezajímalo. Snad, kdybychom se právě ocitli v aréně, ani bychom si toho nevšimli. Tak jsme byli zabráni sami do sebe a do toho druhého. Naše vydrážděnost dospívala vrcholu a bylo na nás evidentně vidět, že to nebude mít dlouhého trvání.

Někdo – jasně, že Klára, nikdo jiný tam nebyl – vstrčil mezi naše těla ruce, nahmatal naše betonové klády a nasituoval nám je tak, že nám mířily směrem ke stropu. Jak jsme byli na sebe přitisknutí, vykukovaly nám jen žaludy mezi našimi boky. Protože byly zalepené vzrušenou tekutinou, klouzaly nám mezi břichy a boky stejně jako naše prsty v dírách.

Už se to nedalo vydržet. Vyrajcované penisy drážděné mezi našimi břichy, protažené prdelky a doteky na prostatě udělaly své. Cítil jsem, jak ve mně začíná škubat a totéž jsem cítil u brášky. Naprosto jsem se uvolnil a nechal průchod svému tělu, svým pocitům a své vášni. Mozek ustoupil do ústraní a nechal tělo, ať si dělá, co samo chce. Sperma ze mě vystřelilo jako horký gejzír někam ke stropu a teprve po nekonečné době dopadlo zpět na můj bok. Následovala další série výstřiků, které končily na boku mně i Petrovi, zatékaly nám mezi břicha a stékaly i po našich zádech. Ještě jsem nebyl u posledního výronu, když jsem ucítil stah v Petrově kládě. Na řadu přišla stejná sprška jeho ejakulátu, která překryla a zahustila moji dávku.

Vysunuli jsme prsty z našich zadečků, ještě si olizovali dírky, zatímco ty se pomalu stahovaly. Maličko jsme po sobě klouzali, abychom si ještě promasírovali naše čerstvě vycákané ptáky. Pootočil jsem hlavu nahoru a spatřil paní Kláru, jak stojí nad námi a s rozšířenýma očima hltá pohledem naše zmáčená těla. Výraz její tváře jasně říkal, že právě prošla orgasmem.

„To je divný,“ pomyslel jsem si, „asi ji fakt rajcuje podívaná na šukající kluky.“

„Ani se nehněte, abyste mi nenaškrobili tu vzácnou kožešinu,“ promluvila k nám paní Klára a hlas se jí chvěl prožitým orgasmem.

Strnuli jsme a skoro jsme ani nedýchali. Paní domácí odběhla, aby se vzápětí vrátila s porcelánovou mísou v ruce a osuškou přes rameno.

„Co to zase bude za překvapení?“ pomyslel jsem si.

Přitom mě vlastně už nic nedokázalo překvapit. Ovšem překvapení mělo ještě přijít. Ale až později.

Klára položila opatrně mísu na zem. Podle toho, jak se s ní pomalu pohybovala jsme usoudili, že v ní bude voda. Byla. Bylo jí dost a byla příjemně teplá. Ve vodě plavala froté žínka, kterou Klára vymačkala a začala nám s ní stírat naše stružky ze zad. Pěkně zvolna přejížděla po našich upatlaných zádech a bocích, aby nám je poté vysušila osuškou.

Nyní nás vzala za ramena a otáčela nás tak, abychom leželi na, teď už čistých, zádech. Nastala stejná očista našich břich, hrudníků a stehen. Nakonec se věnovala našim tříslům a nejintimnějším partiím. Její ruce byly jemné a doteky žínky na přecitlivělých žaludech a předkožkách sotva citelné. Stejně tak velice jemné osušování. Kdybychom za sebou neměli již tolik vyvrcholení, určitě by naši „soldiers“ stáli v pozoru jako na buzerplace. Navíc nás minulé aktivity tak vysílily, že jsme se nemohli nadzvednout ani na loktech. Stále jsme leželi na zádech hlavou u nohou toho druhého a zírali do stropu. Hostitelka přinesla balíček rudé barvy, který když rozprostřela, vyklubala se z ní saténová přikrývka sytě rudé barvy, která měla úctyhodné rozměry. Tipoval jsem to tak na dva a půl metru na dva a půl. Vztáhla s přikrývkou ruce, pak s nimi klesla dolů a přikrývka se zavlnila v prostoru jako záclonový baldachýn. Tuto činnost provedla několikrát a nechala přikrývku lehce snést na naše nahá těla. Látka nás přikryla od hlavy k patě. No, spíš i s hlavou a patou. Klára upravila pokrývku tak, aby nám z ní koukaly jen hlavy a roh přikrývky nám podstrčila pod lýtka a paty, takže jsme měli nohy pěkně zabalené.

V prvním momentě mi připadl dotek saténu na mé kůži až nepříjemně chladivý a naskočila mi husí kůže. Ovšem po pár vteřinách se povrch přizpůsobil našim tělům, co se týče tvarů, tak i našim teplotám. Dotek saténu byl něco, co jsem v životě nezažil. Bylo to velice příjemné a měl jsem pocit, že ona tkanina dokonce i hřeje. Nemít za sebou tolik aktivity, tak by mě ten dotek látky i vzrušil. Takto jsem se jen mírně zavrtěl, aby ke mně látka dolehla co možná nejtěsněji. A protože jsem se dotýkal bokem Petra, cítil jsem, že si stejný pocit užívá i on. No, jsme zkrátka dvojčata.

„Byli jste úžasní. Líbí se Vám peřinka?“ ozval se známý hlas.

Jen jsme pokývali hlavami

„Teď si chvilku odpočinete, ale budete se navzájem kontrolovat. Každý chytí nářadíčko toho druhého a nesmí ho celou dobu pustit.“

Sáhli jsme si vzájemně do rozkroku a uchopili celý náš komplet mezi palec a ukazováček. Stisk to nebyl silný, ale cizí ruka v klíně byla příjemná, i když ne až tak vzrušující. Po tom stříkajícím extempore by se nikdo ani nemohl divit. Ale Petrova ruka mi dodávala pocit jistého bezpečí a doufám, že on se cítil také tak.

Netušili jsme, že ta jemná saténová látka tak dokonale přilnula na naše těla a že opisovala i ty nejniternější křivky. Proto na nás bylo přesně vidět v jaké poloze se nacházíme, kde máme ruce a co v nich držíme. A právě tuto podívanou si užívala Klára, která seděla na židli těsně u nás a se zalíbením nás pozorovala. Díval jsem se na ni, ale oči mě začali pálit. Několikrát jsem zamrkal, ale pálení nepřestávalo. Když byly oči zavřené, pálení ustávalo. Tak jsem je nechal zavřené, však je zase otevřu. Teprve nyní jsem si uvědomil, že v celém domě zní tichá hudba. Pravděpodobně měly všechny místnosti včetně koupelny skryté reproduktory, ze kterých se linula nevtíravá, pomalá hudba, o které by se dalo s nadsázkou říct, že rozněcuje vášeň. Zaposlouchal jsem se do ní a začal se propadat někam hluboko, hluboko, až jsem se zcela propadl do říše slastných snů.

***

„Chlapečci moji milí, vstávat.“
„Co, co, co se děje?“
„Dost bylo odpočinku, ještě nás čeká malá aktivita.“
„Kde to jsem? Co tady dělám?“ vyděsil jsem se, „… aha… inzerát… Klára… brácha… sexuální orgie…“
„Tak pojďte, ještě mám pro vás jedno překvapení. Musíte být ale poslušní tak jako doposud.“

Z tepla pod tou kouzelnou látkou se mi moc nechtělo, ale pokoj byl dobře vytopený, takže jsem nepocítil chlad. Brácha kupodivu vyskočil ze země poměrně svižně. Já se potřeboval zvedat pomalu, aby se mi nezamotala hlava. Klára nás vzala opět za naše chlouby a vedla nás do té své tajemné komůrky. No, ona to ani tak komůrka nebyla jako spíš dost prostorný pokoj, ale byl nasvícený bodovými světly tak, že vždy osvětloval jen některé části místnosti a jiné části se topily ve tmě. Tentokrát tonula ve tmě ta část místnosti, kde jsme masakrovali svými nástroji tu naši „dominu“. Naopak pěkně nasvícená byla zeď, kde jsme si zakusili naše první připoutání a následné zaučení orálnímu sexu.

„Udělejte mi radost a stoupněte si opět na svá místa,“ řekla Klára téměř s prosíkem.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)

Komentáře  

+2 #6 Odp.: Inzerát: Zaučím nevšednímu sexu 5adamm 2017-10-11 21:57
Super pokračování, doufám že to bude mít ještě hodně dalších epizod ;-)
Citovat
+1 #5 Kolik vyvrcholení?Doublemo 2017-10-11 19:03
Cituji Leckdo:
Snažil jsem se spočítat počet vyvrcholení těch kluků, ale nedopočítal jsem se. Chápu, že z logiky příběhu se to musí odehrát v jeden den (i když možná by je ta paní přesvědčila přijít jindy znovu), ale už to začíná být trochu moc :D

Jen 3x. To mladí kluci dají bez problémů, ne? :lol: :lol:
Teď ale chlapečci budou mít na týden útrum. :cry:
A proč? Dočtete se v příštím díle. Bude trochu upovídaný, ale...
Citovat
+1 #4 Odp.: Inzerát: Zaučím nevšednímu sexu 5Honziik 2017-10-11 08:29
No...jak tohleto skončí......nenapinej nás!
Citovat
+1 #3 je třeba rozlišovattom 2017-10-10 14:34
Cituji Leckdo:
Snažil jsem se spočítat počet vyvrcholení těch kluků, ale nedopočítal jsem se. Chápu, že z logiky příběhu se to musí odehrát v jeden den (i když možná by je ta paní přesvědčila přijít jindy znovu), ale už to začíná být trochu moc :D


Myslím, že zde nejde o literaturu faktu, ale o povídky, vesměs na bázi fantazie. Určitě lepší než číst pokusy negramotných pisatelů školou povinných ....
za mne: jen pokračuj a nepřestávej:-)
Citovat
-1 #2 Počet orgasmůLeckdo 2017-10-09 20:37
Snažil jsem se spočítat počet vyvrcholení těch kluků, ale nedopočítal jsem se. Chápu, že z logiky příběhu se to musí odehrát v jeden den (i když možná by je ta paní přesvědčila přijít jindy znovu), ale už to začíná být trochu moc :D
Citovat
+2 #1 očekávání nezklamalo:-)tom 2017-10-09 05:33
oj...to je počteníčko:-))
Citovat

Čtenáři on-line

Právě přítomno: 286 hostů a žádný člen